Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

Alinda L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was goed en lekker. Alleen onze tafel stond voor de deur naar het rokers gedeelte, maar helaas werd de deur niet altijd gesloten. Waardoor er een paar behoorlijk kou hebben zitten lijden (met jas aan het restaurant gezeten). En doordat de deur niet sloot, kwam de rooklucht ook naar binnen. Wat niet echt plezierig is voor niet-rokers.
Widita B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb mixed grill vanuit de AH restaurantactie keuzemenu besteld. We moesten heel lang wachten. Die was niet echt smaakvol en was niet warm.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Dit was voor ons de eerste keer in dit restaurant, maar zeker niet de laatste keer. Ondanks het feit dat het restaurant al gauw vol zat, voelden we ons geen nummer.
cvanschaaijk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
goede en fijne sfeer, prima prijs prestatie verhouding, heel even wat luidruchtige kinderen. geslaagde avond vonden wij.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was verschrikkelijk druk. Parkeren auto was lastig. We moesten wachten aan de bar op een tafeltje. Om 19.15 uur waren we er. Ons hoofdgerecht werd om 21.00 uur geserveerd. Toiletten waren erg vies. Geen aanrader!
vienne A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
was erg goed voor herhaling vatbaar mijn partner en ik hebben in alle rustkunnen genieten van het heerlijke 3 gangen diner gaan nog eens terug mvr akkermans
Marie L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
we moesten lang wachten voordat we onze bestelling konden doorgeven, vlees was super mals en heerlijk. Saladebar viel tegen
Els K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Jammer dat wij de rekening van enkele drankjes van de andere tafel kregen
Eten en verzorging was wel prima. Locatie is ook goed, wel weinig parkeerplaatsen
ineveneman2 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De maaltijd was erg lekker en ruim voldoende, alleen was de Baklava (dessert) niet knapperig, beetje taai zelfs.
we waren vroeg op de avond dus de bediening liep erg vlot. kan later op de avond moeilijker worden.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk restaurant, waarschijnlijk gaan we er nog wel eens vaker naar toe.
Vriendelijke bediening, prijs - kwaliteit prima!
K S.
Snelle en vriendelijke service
Het eten was prima
Prijs was me de deal prima, normaal zou het wat ons betreft iets aan de hoge kant zijn.
marjan1968 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Deze keer met de AH Restaurantaktie gegeten. Kom hier ook vaak zonder aktie. Altijd heerlijk eten. Zeker voldoende. Vriendelijke en leuke bediening. Sfeervol restaurant.
Odette En Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heel erg goed en fijne mensen, die je welkom heten van het personeel. Bedankt voor deze onvergetelijke ervaring in jullie mooie restaurant. Groetjes van, odette en peter
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijne ontvangst. Goede bediening en lekker eten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik vind het een super restaurant. Ik zou het mijn vrienden en familie aanraden.
Mijn vriendin en ik hebben er van genoten en zullen hier vast nog wel eens komen.
Ga op deze manier verder, super.
Heel hartelijk dank voor de goede verzorging.
cvgeloven1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk en personeel vriendelijk, het restaurant zat vol en toch niet te rumoerig, de inrichting vind ik gezellig en romantisch.
Will C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het voorgerecht was lauw en iemand kreeg pas het voorgerecht toen de rest het al op had.
We zaten in de kou omdat een schuifdeur niet dicht kon.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heb al vaker met AH restaurant actie bij Minos Palace gegeten en nog nooit teleurgesteld. Eten is prima en de bediening erg vriendelijk.
Betsie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden weinig keuze en moesten erg lang wachten. De wijn werd in een blanco literfles op tafel geserveerd en was dus niet duidelijk wat voor wijn het was. Bediening was erg nors en onvriendelijk. Zeker NIET voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten vanwege de AH actie. Werden heel vriendelijk ontvangen. Het keuzemenu wat je kan bestellen ivm de actie staat op een placemat. Het eten was erg lekker, heel smaakvol. Bij het hoofdgerecht kan je nog zelf een salade samenstellen van het saladebuffet, ook erg lekker. Ze houden goed in de gaten of je al weer aan de volgende gang toe bent. Het restaurant ligt aan een drukke weg maar daar merk je binnen niks van. Vraag me alleen af waar je zou moeten parkeren als het druk is. Wij waren doordeweeks en het was niet druk. Heb alleen een paar parkeerplekken voor de deur gezien.