Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

Onnie .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het Hoofdgerecht was bijzonder goed, wijn was matig, de ambiance was gezellig maar veel te druk en dicht op elkaar! We gaan er zeker nog een keer teug.
JV040 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Met de AH-actie gegeten. Dat is een 3-gangen menu met voldoende keuze. Vooraf een ouzo van het huis. De mix-grill als hoofdgerecht is erg lekker en ruim voldoende. Ook het nagerecht met yoghurt, honing en walnoten is lekker. Het minste is het voorgerecht van courgette fetaballetjes waar teveel tzatziki bij geserveerd wordt. Prima eten, voor een goede prijs. Het gaat wel erg snel. In ruim een uur sta je weer buiten,
Maike K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Het eten was echt heel erg lekker! Verder vond ik de plaats aan de eettafel erg ongezellig tegenover de Daf fabriek als uitzicht en te dicht aan tafel bij andere mensen. Erg rumoerig en ongezellig.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Met de Iens-AH actie gegeten van ruim keuze menu. Ontvangst was vluchtig. Tafel stond erg ongezellig in een gangpad. Eten was prima, op de mixed grill na, vlees was te doorbakken. Frietjes bijkopen vonden wij persoonlijk erg vreemd. Porties zijn voor Griekse begrippen klein.
Salade bar nodigt niet uit om van te pakken.
Bediening is zeer gehaast, heeft weinig oog voor de klant. Wordt niet gevraagd of men nog iets wil drinken en borden worden of heel snel, of heel langzaam opgehaald.
Achteraf hadden we voor het zelfde geld bij een andere Griek beter kunnen eten. Als we de volle prijs zouden moeten betalen, was dat ons het niet waard geweest.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Ik vond het eten lekker niet speciaal maar gewoon lekker. De bediening was goed. Vond dat er keuze genoeg was in het keuze menu
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
We hebben lekker gegeten, vlees van de mixed -grill was iets te gaar. De ambiance is gezellig en bediening erg goed. Personeel vriendelijke.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Wij zijn afgelopen dinsdag bij Minos Pallas gaan eten met de actie van de AH. Vooraf had ik recensies op internet gelezen, de meeste erg goed, maar een paar bar slechte. Ik was nieuwsgierig, dus gingen wij hier eten. We hebben genoten van het eten, wat in tegenstelling tot sommige recensies, een uitstekende hoeveelheid was. Ik ben het eens met de lovende recensies. De bediening was vriendelijk en snel, het was namelijk vrij druk in het restaurant, maar we werden zeker niet vergeten en men vroeg regelmatig of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken.
Aan het eind nam de eigenaar nog even de tijd om ons de tuin te laten zien, waar we met lekker weer zeker een keer gaan zitten!
Prijs kwaliteit verhouding is prima, alles wat je van een Grieks restaurant verwacht en zelfs meer!

Dank je wel Minos Pallas!
Groetjes van Niek en Irene
inaenrene .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Door de actie van AH was het leuk om hier te eten. We komen hier vaker maar nu de helft van de prijs.
De ouzo was gratis van het huis.
De portie was goed, eigenlijk een beetje te groot. Huiswijn is goed. Personeel altijd aardig.
Axe V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Eten was zeker wel o.k. en de bediening vlotjes. Restaurant is wel wat achterop geraakt. Staat van het interieur is slordig en de saladebar geen hele frisse aanblik. Belangrijkste minpunt is de veel te harde muziek. Zeker onder de speaker kan je er echt last van hebben. Gelukkig was het eten als aangegeven goed van smaak.
Nick2112 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
minos pallas is een gezellig grieks restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening de eigenaren zullken er alles aan doen om het de klant naar hun zin te maken dus zeer zeker een aanrader en wij gaan zeker terug
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Erg goed! Het eten was heerlijk, wel was de bediening wat gehaast en vergat nog eens om drankjes te brengen, maar dat kwam natuurlijk omdat het heel druk was. Wat natuurlijk weer een goed teken was.
Minouche M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Alle gerechten die we besteld hadden waren heerlijk. Het was zelf té veel!
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad.
Een echte aanrader, en heel betaalbaar met de restaurant actie van AH!
Hoeko .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Grieks restaurant zonder de Griekse ambiance; het lijkt of je in een grote eetzaal van een hotel zit. Geen gezelligheid en ook het meubilair is hoognodig aan een upgrade toe.
Eten en service staan op gelijk nivo; niet slecht ook niet goed. Eigenlijk alledaags en daarvoor gaan wij niet naar een restaurant. De saladebar onderscheid zich door een gebrekkige keuze uit de ingrediënten.Binnen een uur stonden we weer buiten en hebben de koffie ergens anders gedronken.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
We hebben uit een beperkt keuze menu gekozen doordat we de spaarzegels van AH inleverden. Maar dat maakte niet uit. We hebben allemaal iets lekkers uitgekozen. Dat voldeed aan alle verwachtingen. Ruim voldoende op het bord en het was allemaal even lekker. Vooral het toetje tiramisu. Personeel was vriendelijk. Ronde tafel was gezellig. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Rosita D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Ondanks de AH actie erg lekker en veel keus....tomatensoep giros lekker toetje leuke bediening voor herhaling vatbaar....
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Lekker gegeten. Het aangepast menu voor de zegelactie met ah was beperkt, maar wat we kregen was erg lekker. Het hoofdgerecht was veel en kreeg het niet helemaal op.
Echt wel een aanrader en komen zeker terug om een x alla carte te eten.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Er was een (te) grote groep mensen aanwezig. Eten was goed, maar, door de drukte waarschijnlijk, niet heel erg warm. Personeel was heel aardig, maar kon het niet helemaal goed bijbenen. Moesten dus paar keer vragen voor drankjes. Restaurant zat zowel binnen als buiten vol. Leuke tuin om buiten te eten. Wij gaan zeker nog keertje terug, maar dan als er niet zo'n grote groep is.