Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

Riet L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
We hebben in dit restaurant gebruik gemaakt van kortingsbonnen en kregen een 3-gangen keuzemenu. De voorgerechten (inktvis en courgette-fetabolletjes waren heel erg lekker. De porties helaas maar klein.
Als hoofdgerecht hadden we de mixed gril. Deze was niet echt bijzonder, het vlees was een beetje droog. Wel fijn dat er een saladebuffet is wat het geheel wat lekkerder maakte.
Als dessert hadden we een taartje met walnoten. Dit was wel aardig.
De bediening was prima en het restaurant ziet er ook gezellig uit.

Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Heerlijk gegetem veel voor weinig!! Wel mogen ze wat vaker vragen of langs komen om te vragen of je nog iets te drinken lust. Verder was alles prima! Kom graag nog eens terug!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heel lekker gegeten, zaak zat stampvol, dus meer mensen dachten er zo over. Wij komen wel een keer terug. Mixed grill was prima en de rest trouwens ook.
Bianca I.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
wij hadden het menu van de AH-actie, het eten was erg lekker en de porties precies voldoende, de bedoening was erg vriendelijk
zeker een aanrader
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Eten was erg goed, maar de service viel erg tegen. Er is geen 1 maal gevraagd of wij nog iets zouden willen drinken. Personeel was ook erg snel weg bij de tafel. Het werd afgeraffeld.
Mart V.
Gegeten middels ah-actie.

Eten was oké, ouzo vooraf van het huis maar wel beetje gek dat er voor een paar frietjes bijbetaald moest worden. Zit er doorgaans bij Grieks bij als sidedish. Bediening was voldoende, hevig snotterende bediende was vriendelijk maar eigenlijk net té verkouden om met eten rond te kunnen lopen. Al met al voldoende-ruim voldoende. Wellicht komen we nog een keer langs voor de 'echte' kaart.
Johnboy .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Met de ah bon naar minos pallas. Beperkte keuze maar dat wisten we. Het smaakte goed maar prijs/kwaliteit is niet oké. Te duur voor het gebodene.
Ook geen wijnkaart aanwezig, beetje vreemd, ook niet op een tablet of zo.
Op bepaalde zitplaatsen heb je last van de rondrennende bediening.
Als " verrassing" mochten we bij het afrekenen 3 x friet extra betalen terwijl de indruk was gewekt door de serveerster dat het bij de gerechten hoorde; wat ik ook normaal vind. Zonder die frites is het geen volwaardige maaltijd te noemen.
Als je zo klanten wilt terug zien gaat dit niet lukken.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014

Voorgerecht de gehaktballetjes in tomatensaus zeer smaakvol.
Met het hoofdgerecht was een fout gemaakt, mijn man had mixed grill.
Dit werd netjes opgelost, kreeg eerst de giros en de rest kwam later.
Giros was erg lekker.
Ook nagerecht was lekker, al met al een geslaagde avond.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Het eten was lekker alleen tussen het hoofd en na gerecht 20 tot 30 min wachten. Het zag er wel mooi en gezellige sfeer uit
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Gezellig sfeervol restaurantje met uitzicht op de DAF. Het eten was zeer smaakvol, voor de liefhebbers van knoflook. De kerstballen waren super leuk.
ellyadmiraal .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De keus die we hadden in het menu was ruim, voor ieder wat wils. De feta/courgettes balletjes als voorgerecht en de pasta als hoofdgerecht zou ik iedereen aanbevelen. De bediening is goed, met of zonder reataurantspaaractiekaart, persoonlijk en vriendelijk. Wij kwamen hier graag, en zullen dat in de toekomst blijven doen!
WHL V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vriendelijke bediening en het eten was lekker, al moet ik zeggen dat het nagerecht (wat ik had) klein was en als ik daar het normale bedrag voor betaald had, had ik het ook gemeld. Het mandje brood en de frietjes komen als extra op de rekening, frietjes horen er gewoon bij zeker gezien de prijs voor het driegangendiner, is mijn mening. Het is een oud pand en dat merk (beetje tochtig) en zie je wel, jammer want met een likje verf op de kozijnen heeft het meteen een andere aanblik.
wijtman .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Eten was in principe goed. Bediening vriendelijk. De verrassing kwam met de rekening. 29 euro voor een 3 gangen menu bij de griek vind ik nogal aan de hoge kant. Dat wil zeggen dat ik met 2 personen en4 consumpties zonder ah kaart 75 euro kwijt ben. Vind ik aan de hoge kant,
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
We hebben lekker gegeten, alles had alleen wat warmer mogen zijn, lauwe friet en het vlees was ook niet warm genoeg, toetje was prima.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We hebben een heerlijke avond gehad, het eten was erg lekker, zeker niet te weinig. De bediening was heel fijn. Leuke en aardige dames en heren. Er was die avond een bandje met Griekse muziek, super leuk, maar onze tafel stond op 1 meter vanaf de band, dat maakte het iets lastiger om te praten met elkaar. Maar de sfeer was SUPER gezellig!
We gaan zeker nog eens terug! Dank aan de staf voor de heerlijke avond :)
Andor V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten met de AH aktie, rode huiswijn was wat flauw van smaak. De service was supervriendelijk en er was een gezellige sfeer met die avond live muziek. Het meubilair mag hier en daar wel vervangen worden.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Deze keer heb ik de zalm gegeten een ware aanrader.
We zaten knus in een nisje waar de bediening wederom uitstekend was.
We komen zeker terug
Nanko V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
om positief te beginnen: het eten krijgt een voldoende maar meer ook niet. De bediening was slecht. Er werden geen bestellingen opgenomen, gebeurde dat nog lange tijd toch dan werd er niets gebracht. Bij bestelling frites kwam NA het eten. Wat mogelijk mee heeft gespeeld is dat wij kortingsbonnen hadden van Albert Heijn. Dat mag echter geen rol spelen echter kregen wij geen menukaart maar een deel van een A 4tje. Het menu was aangepast aan de actie. De sfeer leek nergens op en de muziek ook niet, het leek wel een fabriekshal. Wij gaan voortaan ergens anders eten.
Ilja F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
We hebben hier op een donderdagavond gegeten met vier personen. Met de restaurant spaaractie konden we kiezen uit een driegangen menu. Het was die avond druk maar dat is geen excuus voor de ontzettend slechte service. 1 voorgerecht werd vergeten en kwam pas toen de rest dit al op had. Daarnaast werd tot tweemaal toe een drank bestelling vergeten. De grootste tegenvaller was dat we een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Toen dit werd geserveerd was het niet eens heet maar net warm dus snel afgekoeld. De zalm was te lang gebakken.
Het eten was verder oke maar het feit dat we de hele avond ons uiterste best moesten doen de aandacht te trekken van het personeel en veel werd vergeten betekende geen fooi en we zullen hier niet meer gaan eten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Het was dan wel best druk, maar de bediening maakte fout op fout. Zo werd meteen al het stokbrood met tapenade 'vergeten' en bij het hoofdgerecht werd het verkeerde bezorgt. Later waren ze het pita broodje vergeten, deze zou tot 2x toe nog worden nagebracht, enz enz. Als je er wat van zei, kreeg je geen excuses voor het ongemak, maar allerlei smoesjes die het moesten rechtvaardigen, ongelofelijk! Jammer, want het eten was opzich wel gewoon lekker, hoewel het wel erg weinig was, zeker voor een griek!