Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

inaenrene .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Door de actie van AH was het leuk om hier te eten. We komen hier vaker maar nu de helft van de prijs.
De ouzo was gratis van het huis.
De portie was goed, eigenlijk een beetje te groot. Huiswijn is goed. Personeel altijd aardig.
Axe V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Eten was zeker wel o.k. en de bediening vlotjes. Restaurant is wel wat achterop geraakt. Staat van het interieur is slordig en de saladebar geen hele frisse aanblik. Belangrijkste minpunt is de veel te harde muziek. Zeker onder de speaker kan je er echt last van hebben. Gelukkig was het eten als aangegeven goed van smaak.
Nick2112 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
minos pallas is een gezellig grieks restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening de eigenaren zullken er alles aan doen om het de klant naar hun zin te maken dus zeer zeker een aanrader en wij gaan zeker terug
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Erg goed! Het eten was heerlijk, wel was de bediening wat gehaast en vergat nog eens om drankjes te brengen, maar dat kwam natuurlijk omdat het heel druk was. Wat natuurlijk weer een goed teken was.
Minouche M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Alle gerechten die we besteld hadden waren heerlijk. Het was zelf té veel!
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad.
Een echte aanrader, en heel betaalbaar met de restaurant actie van AH!
Hoeko .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Grieks restaurant zonder de Griekse ambiance; het lijkt of je in een grote eetzaal van een hotel zit. Geen gezelligheid en ook het meubilair is hoognodig aan een upgrade toe.
Eten en service staan op gelijk nivo; niet slecht ook niet goed. Eigenlijk alledaags en daarvoor gaan wij niet naar een restaurant. De saladebar onderscheid zich door een gebrekkige keuze uit de ingrediënten.Binnen een uur stonden we weer buiten en hebben de koffie ergens anders gedronken.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
We hebben uit een beperkt keuze menu gekozen doordat we de spaarzegels van AH inleverden. Maar dat maakte niet uit. We hebben allemaal iets lekkers uitgekozen. Dat voldeed aan alle verwachtingen. Ruim voldoende op het bord en het was allemaal even lekker. Vooral het toetje tiramisu. Personeel was vriendelijk. Ronde tafel was gezellig. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Rosita D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Ondanks de AH actie erg lekker en veel keus....tomatensoep giros lekker toetje leuke bediening voor herhaling vatbaar....
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Lekker gegeten. Het aangepast menu voor de zegelactie met ah was beperkt, maar wat we kregen was erg lekker. Het hoofdgerecht was veel en kreeg het niet helemaal op.
Echt wel een aanrader en komen zeker terug om een x alla carte te eten.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Er was een (te) grote groep mensen aanwezig. Eten was goed, maar, door de drukte waarschijnlijk, niet heel erg warm. Personeel was heel aardig, maar kon het niet helemaal goed bijbenen. Moesten dus paar keer vragen voor drankjes. Restaurant zat zowel binnen als buiten vol. Leuke tuin om buiten te eten. Wij gaan zeker nog keertje terug, maar dan als er niet zo'n grote groep is.