Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

Marthien D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
kruidenboter mag meer kruiden bevatten. verders alles goed en lekker
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het eten was prima, maar het tempt was erg hoog. We hadden binnen het uur een 3 gangen menu op.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed !!!
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
prachtige locatie,vriendelijk personeel,eten geweldig
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH Restaurant actie. Aangepaste kaart maar toch voldoende keuze. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken!
M.sambros S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Alweer heerlijk gegeten bij de Griek. Lekkere calamaris met saus en brood. Gyros met tzatziki en pita en natuurlijk een lekker toetje baklava met ijs en slagroom. Het was weer om te smullen. Echt een aanrader.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lief ontvangst en gastvrij, leuke locatie achter op het terras. Alleen saladebar kan uitgebreider.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vorig jaar meerdere keren hier prima
gegeten. Goede sfeer service en kwaliteit/ prijs verhouding. Vandaag een flinke tegenvaller, tuin is een rommeltje met dode planten en kapotte tegels. In de saladebar nauwelijks iets te vinden. Naast komkommer, tomaat en bietjes twee lege bakken die niet bijgevuld werden.
Vlees prima, garnituur niet vers en met 3 partjes aardappel moet je wel extra friet nemen. Kortom hiervoor ga je niet naar een restaurant, dit eten kan je bij de eerste de beste doner kebap zaak halen voor minder geld. Is er misschien een amdere eigenaar gekomen?
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Veel aan kwaliteit ingeleverd sinds vorig bezoek. Saladebar die slecht gevuld is. Tuin is verwaarloosd met dode planten. Vlees is ok maar garnituur niet vers. Voor dit eten en sfeer ga je niet naar een restaurant. Dit kan je in een doner kebap zaak afhalen voor minder geld.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Altijd vriendelijk personeel en over het eten hoef ik nooit te klagen. Ben zeer tevreden.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
gezellig
Harco B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Interieur mag best eens opgeknapt worden.
Onpersoonlijke bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De hoeveelheid was buitengewoon goed, we hebben niet alles opgekregen. Bepaalde spullen waren wel erg droog.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op de kwaliteit van het eten is niets op aan te merken bij Minos Pallas, gewoon goed !
Maar het is voor mij onbegrijpelijk dat zoveel restaurants, waaronder ook deze geen voorverwarmde borden gebruiken met het opscheppen van de bestelde gerechten. Ik heb ook de opmerking geplaatst toen men vroeg of alles naar wens was dat ik het jammer vond dat de geserveerde gerechten het bord moesten opwarmen. Met andere woorden, het dikke aardewerk bord dat men gebruikt heeft warmte honger en zorgt er graag voor dat het geserveerd eten binnen 5 minuten al ver is afgekoeld. Men zou het doorgeven kreeg ik te horen, maar dat heb ik vaker gehoord . Vaak gaat men op oude voet verder is mijn ervaring.
Noor E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Eten is zeer goed. We hebben twee plateau's besteld en zouden een mengeling van vlees en vis krijgen. De vis bleef echter achterwege. Dit is niet met ons gecommuniceerd. Dat was het enige min puntje.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een van de beste Griekse restaurants die ik heb bezocht. Snelle en goede tafelbediening, grote porties van zeer goede kwaliteit en aardige bediening. Enige minpunt zijn de parkeerplaatsen en de soms wat vieze toiletten. Zeker een aanrader voor iedereen die van Grieks en vlees houdt!
Randy S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was top !
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met een vriendengroep gegeten. Snelle en goede service. Vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten en desserts. Nu voor de derde keer geweest en zekers niet de laatste keer.
Cobi W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was geweldig. We komen zeker terug. We bevelen jullie zeker aan bij vrienden en bekenden.