Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
jeannyvandeven .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We kwamen voor de eerste keer , en komen terug...het is heel goed bevallen , bij Minos Pallace.
echt een aanrader .
Personeel heel attent , ondanks het warme weer, toch vriendelijk en aardig...toppie .
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op 17 Juni 2017. Wij hebben in de sfeervolle tuin gezeten. Eten was super lekker. De bediening was aardig gezellig behulpzaam met een vleugje humor.

Dankjewel Minos Palas voor de top avond !!!!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten is er heerlijk maar de bediening kan beter. Tijdens het afruimen van het dessert werd er pas gezegd dat er mis communicatie was tussen het personeel wat de bediening betreft. Dat hadden wij al lang zelf gezien maar kom dit dan eerder zeggen en niet als wij de rekening vragen. Oh en de bediening mag best lachen en vrolijker zijn. tijdens het werk. Is voor de gasten ook gezelliger. ;)
Geri S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Restaurantactie AH: Heerlijk gegeten en de porties waren prima, geen overvolle borden. Makkelijk dat er een uitgebreid menu op de placemat is afgedrukt met écht ruime keuze. Vriendelijk personeel, niet lang wachten. Geen droog vlees. Entourage is echt verouderd op sommige plekken.
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eten was prima, maar eenvoudig. Dus keuze 3 gangen menu voor 34,95 vonden we te prijzig. Interieur gedateerd, plafond kapot schimmel en vochtplekken.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
geweldig snelle service, het eten was verrukkelijk en veel! buiten in de tuin gegeten met mijn kinderen en kleinkind. Een echte aanrader!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten, terras ondergaat vernieuwing - werd ook wel tijd - we zijn benieuwd!
Leonard K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten is echt Grieks en dus zijn de porties aan de ruime kant. De akoestiek van de zaal is zodanig dat bij tussenpozen het wat lawaaierig wordt met name als er veel, krijsende , kinderen rondlopen. Er is voldoende parkeerruimte.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
heel gezellig en heerlijk gegeten.
Robine W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
leuke ontvangst, goeie sfeer! Heel lekker en gezellig gegeten! De kaart was speciaal voor ah kaart klanten. Maar was gevarieerd en genoeg keuze. Top! We komen snel nog een keertje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik kom er al jaren, alleen deze keer jammer genoeg minder goed geholpen. Lekker gegeten maar de serveersters hadden ons amper zien zitten en ze waren ons toetje vergeten. Toen ik dat netjes aan heb gegeven kwamen ze met ons toetje zonder excuses te maken en gewoon 'hier heb je het'.

Heel erg jammer. Maar dit is mij nog nooit hier overkomen. Het was druk maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik kom al jaren bij Minos Pallas het eten blijft daar altijd lekker. En personeel altijd vriendelijk. Een aanrader voor iedereen om daar ook eens te gaan eten. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
hanst11 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben daar gegeten met een kortingsbon (niet van de AH). We kregen wel het AH drie gangen menu voorgeschoteld met keuze uit diverse voor iedereen herkenbare (Griekse) gerechten. Het garnalen-voorgerecht was waterig en smakeloos, de inktvis redelijk van smaak. Hoofdgerecht zalm smaakte wel evenals het dessert.
Wij vinden het jammer dat dit restaurant niet het beste uit de keuken presenteert aan potentieel terugkerende klanten. Vrije keuze van de kaart waarvan het goedkoopste gerecht gratis, net als bij diverse andere restaurants, is in onze ogen een betere optie om een eerlijke indruk van het restaurant te krijgen.
Bediening liet te wensen over. Enkele keren opnieuw drankjes besteld omdat eerder bestelde drankjes niet kwamen. Voor ons geen aanrader !!! Jammer, jammer, jammer
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Slechte ontvangst, ok het was druk.
Maar personeel zag ons,maar wij stonden te wachten en liepen na enige tijd maar naar de afreken punt toe.
Voor gerecht was redelijk snel,maar hoofdgerecht duurde redelijk lang.
Inrichting is goed maar mag weer eens aangepakt worden.
Wij keken op een half hoge muurtje en daar achter de toiletten, dat kan beter met een deur of klapdeur of gordijn.
Thao D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten en de sfeer is prima. Jammer dat de rekening altijd wat hoger uitvalt als je verwacht. Wij waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH actie, dus met 2 volle kaarten. Moesten nog 100 euro afrekenen (inclusief 2 consumpties pp) en dat vind ik wat aan de hoge kant als je bekijkt dat er 2 gratis konden eten. Anders ben je dus 165 euro kwijt en dat is toch wel heel veel geld.
Wiecher Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben daar gegeten met een bon van AH. Voor klanten met een bon van AH was er een drie gangen menu gereserveerd (met keuze uit diverse gerechten). Wij vinden het niet slim dat een restaurant niet het beste uit de keuken presenteert aan potentiele terugkerende klanten. Kans gemist!
smuldersP .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima en lekker, fijne bediening, kortom helemaal tevreden. Wij komen zeker terug en gaan Minos Pallas ook introduceren bij familie en kennissen.
L R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het voor en hoofdgerecht kwamen wel snel na elkaar voor het nagerecht gevraagd of ze even wilden wachten gelukkig was dat geen probleem. Verder heerlijk gegeten!
Y V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Grote hoeveelheden. Vleesgerecht was lauw en met enige tegenzin warmen ze het op. Niet echt mals te noemen.
Voor 1 keer prima, zou niet vaker teruggaan.