Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

Harco B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De hoeveelheid was buitengewoon goed, we hebben niet alles opgekregen. Bepaalde spullen waren wel erg droog.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op de kwaliteit van het eten is niets op aan te merken bij Minos Pallas, gewoon goed !
Maar het is voor mij onbegrijpelijk dat zoveel restaurants, waaronder ook deze geen voorverwarmde borden gebruiken met het opscheppen van de bestelde gerechten. Ik heb ook de opmerking geplaatst toen men vroeg of alles naar wens was dat ik het jammer vond dat de geserveerde gerechten het bord moesten opwarmen. Met andere woorden, het dikke aardewerk bord dat men gebruikt heeft warmte honger en zorgt er graag voor dat het geserveerd eten binnen 5 minuten al ver is afgekoeld. Men zou het doorgeven kreeg ik te horen, maar dat heb ik vaker gehoord . Vaak gaat men op oude voet verder is mijn ervaring.
Noor E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Eten is zeer goed. We hebben twee plateau's besteld en zouden een mengeling van vlees en vis krijgen. De vis bleef echter achterwege. Dit is niet met ons gecommuniceerd. Dat was het enige min puntje.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een van de beste Griekse restaurants die ik heb bezocht. Snelle en goede tafelbediening, grote porties van zeer goede kwaliteit en aardige bediening. Enige minpunt zijn de parkeerplaatsen en de soms wat vieze toiletten. Zeker een aanrader voor iedereen die van Grieks en vlees houdt!
Randy S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was top !
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met een vriendengroep gegeten. Snelle en goede service. Vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten en desserts. Nu voor de derde keer geweest en zekers niet de laatste keer.
Cobi W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was geweldig. We komen zeker terug. We bevelen jullie zeker aan bij vrienden en bekenden.
Alinda L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was goed en lekker. Alleen onze tafel stond voor de deur naar het rokers gedeelte, maar helaas werd de deur niet altijd gesloten. Waardoor er een paar behoorlijk kou hebben zitten lijden (met jas aan het restaurant gezeten). En doordat de deur niet sloot, kwam de rooklucht ook naar binnen. Wat niet echt plezierig is voor niet-rokers.
Widita B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb mixed grill vanuit de AH restaurantactie keuzemenu besteld. We moesten heel lang wachten. Die was niet echt smaakvol en was niet warm.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Dit was voor ons de eerste keer in dit restaurant, maar zeker niet de laatste keer. Ondanks het feit dat het restaurant al gauw vol zat, voelden we ons geen nummer.
cvanschaaijk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
goede en fijne sfeer, prima prijs prestatie verhouding, heel even wat luidruchtige kinderen. geslaagde avond vonden wij.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was verschrikkelijk druk. Parkeren auto was lastig. We moesten wachten aan de bar op een tafeltje. Om 19.15 uur waren we er. Ons hoofdgerecht werd om 21.00 uur geserveerd. Toiletten waren erg vies. Geen aanrader!
vienne A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
was erg goed voor herhaling vatbaar mijn partner en ik hebben in alle rustkunnen genieten van het heerlijke 3 gangen diner gaan nog eens terug mvr akkermans
Els K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Jammer dat wij de rekening van enkele drankjes van de andere tafel kregen
Eten en verzorging was wel prima. Locatie is ook goed, wel weinig parkeerplaatsen
Marie L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
we moesten lang wachten voordat we onze bestelling konden doorgeven, vlees was super mals en heerlijk. Saladebar viel tegen
ineveneman2 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De maaltijd was erg lekker en ruim voldoende, alleen was de Baklava (dessert) niet knapperig, beetje taai zelfs.
we waren vroeg op de avond dus de bediening liep erg vlot. kan later op de avond moeilijker worden.
marjan1968 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Deze keer met de AH Restaurantaktie gegeten. Kom hier ook vaak zonder aktie. Altijd heerlijk eten. Zeker voldoende. Vriendelijke en leuke bediening. Sfeervol restaurant.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk restaurant, waarschijnlijk gaan we er nog wel eens vaker naar toe.
Vriendelijke bediening, prijs - kwaliteit prima!