Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

Loes R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een heel goed en gezellig restaurant met een hele goede verfijnde smaak
Zodat al wat je proeft een genot is voor je smaakpapillen
franken60 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We waren er met de AH actie waarvoor een uitstekende kaart werd gepresenteerd, genoeg keuze en uitstekende kwaliteit.
Leuke en spontane bediening, gaan er beslist en keer terug.
g.platenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Door de dure drank is de aanbieding niet interessant.
Inrichting van de zaak was niet onderhouden. wel mooie grote zaak met veel mogelijkheden.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
3 gangen van goed niveau, gastvrije ontvangst.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker eten in een gezellig restaurant met een vlotte bediening. Jammer van de drukke weg aan de voorkant, maar daar heb je binnen niet heel veel last van.
Wilfred W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen!
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

Dit is zeker de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan!
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was wel lekker maar als ik voor hetgeen we gegeten hebben het volle pond hadden moeten betalen i.pl.v. met de AH actie vond ik het wel pittig aan de prijs. Verder mocht er wel wat aan het interieur worden gedaan want het is allemaal nogal vergane glorie.
herman V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zou graag een menu voor twee "65"/ "70" + -ers op de kaart zien.
Wij eten niet zo veel meer en wij eten ons bij jullie RAM vol. Beetje ( veel) minder voor een kleinere prijs is ook prima.
Willen we ietsje mee, dat kan toch worden bij besteld.
Do it!
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten, een albert heijn 2 halen 1 betalen aanbieding. Ondanks de aanbieding mooie grote porties, smaakvol en behoorlijke keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Prijs kwaliteit prima in verhouding.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bepaalde gerechten erg zout. Saladebar waren we vergeten (jammer dat het personeel ons daar niet op attendeerde) maar zag er bij het weggaan erg leeggeschept uit. Over algemeen geen bijzondere kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar.
Ad A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Het drankje werd opgenomen en de speciale AH menu kaart werd gebracht. Er stonden 5 soorten 3 gangen keuze menu's op die allemaal samengesteld waren uit gerechten die iedere normale klant lust. Mijn voorgerecht bestond uit 3 soorten belegde stukjes brood. Carpaccio, Zalm en een tomaten achtige spread. Ik had gekozen voor mixed grill en die bestond uit 4 soorten vlees: Kip, varkensfilet, gehakt en giros. Heel knapperig en perfect gebakken. De saus en de saladebar maakte het hoofdgerecht compleet. Het nagerecht had ik gekozen voor Griekse yoghurt met honing en walnoten en die was ook heel lekker. Een echte aanrader is Minos Pallas en met recht een van de beste keuze uit het AH restaurant actie aanbod.
margo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben heel goed gegeten ,je had volop keuze s van de meneu die ze speciaal voor de ah actie gedaan hadden
de bediening was ook top
gitte4 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten en de bediening is, zoals altijd prima maar het wordt hoog tijd dat er eens iets aan interieur en onderhoud van het pand gedaan wordt!
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Genoten van het lekkere eten en het lekkere weer. Door het lekkere weer konden we heerlijk buiten eten in de gezellige tuin.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn hier gaan eten met de AH restaurantactie ,er was volop keus uit voor- hoofd- en nagerechten. We hebben lekker gegeten, vriendelijk personeel. We hebben buiten op het terras gegeten , met dit weer was dat ideaal.
Raymond C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met vier mensen geweest en we waren zeer tevreden.
De drie gangen menu war uitsteken.
Sfeer en decor is ook prima.
We zullen nog zeker wel eens terug komen.
angeliquemahler .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben via de Ah actie gegeten. Voorgerechten waren Ok, hoofdgerechten mixer gril souflaki kip en gyros erg droog het gehakt was Ok goede witte huiswijn. De baklava was erg taai. De gerechten volgden zich te snel op
Binnen een uur hadden we stokbrood vooraf gehad voorgerechten en hoofdgerecht.
Personeel was netjes en vriendelijk., en behulpzaam. Interieur is echt vergane glorie systeemplafonds zat vol oude bruine natte plekken bekleding van t bankje waar we zaten was vies. In de salade bar lag n "bont"deken zag er leuk uit maar erg onhygiënisch.
esther W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
het was heerlijk en gezellig. Ik vond alleen de muziek erg hard staan. Griekse gezelligheid denk ik maar ik vond het minder prettig
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actiebon.
Lekker buiten kunnen zitten, achter het restaurant, leuke plek.
Prima bediening.
Kortom alles bij elkaar prima