Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joshermans1 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hoeks_kleuters .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima eten met de AH bon, gezellig, en de kwaliteit was beter dan verwacht. Ontvangst was erg vriendelijk, best een goede bezetting, oa. door Sinterklaasavond. We hebben een leuke avond gehad.
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
CORRIE V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wilfred W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik snap niet waarom we voor een drie gangen diner. 5 verschillende serveersters hadden.
De een erg leuk, grappig ( iemand met ervaring) de ander chagrijnig en kortaf.
Ze keken ons bijna de deur uit had ik het idee...
Eten was lekker, niet anders verwacht na ervaringen van anderen bij die restaurant!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
prima eten en erg aardig personeel.
mooi restaurant...zeker voor een grieks restaurant wat vaak een "vreetschuur" is...in dit geval zeer zeker niet.
Goed gedaan Minos Palace
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede ontvangst, heerlijk gegeten, slim ingespeeld met keuze menu met voldoende keuzes. Goede (authentieke) bediening, leuke sfeer! Zeker de moeite om naartoe te gaan! Wij gaan nóg een keer ;)
Jungle W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was gezellig eten en het eten is redelijk goed. Als je echter via AH boekt wordt je apart gezet in een bepaalde hoek van het restaurant waar geen sfeer is, slechte stoelen en de loop naar het toilet dat is slecht .
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prijs wat aan de dure kant, personeel behoorlijk chagrijnig.
Er was live muziek, dus erg luidruchtig, daar moet je van houden. En wat weinig parkeergelegenheid.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Kwaliteit van het eten is goed evenals de grote van de porties. Ook met de AH kortingsactie is er voldoende keuze uit verschillende gerechten.

Wij komen hier zeker nog wel eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was een mooi en gezellig restaurant, we hebben wel wat langer op de bediening moeten wachten!
Er was een persoon bij die van de kaart bestelde, die vergeten werd bij het brengen van het nagerecht, en zodoende geen nagerecht had!!!
Facebook2 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Eten was goed (erg zout, maar dat is bij vrijwel elke Griek), maar duur. Zelfs voor de friet betaal je €3,50 extra. Met 2 man (2 glaasjes drinken pp, stokbrood met kruidenboter, friet bij hoofdgerecht en 1 menu gratis) nog €50,- kwijt. Ik ga liever naar Kreta, Deurne.
En let op de bermblokken bij parkeren in het donker!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was goed en lekker, al vonden wij de prijs kwaliteit verhouding misschien iets te laag. We zijn wel benieuwd naar de volledige kaart(we kwamen met de ah restaurant actie). Service was vriendelijk maar soms ietwat te veel(om de paar minuten werd gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat drinken wilde). De sfeer was prima, totdat het druk en het erg rumoerig werd. Al om al goed en zullen we waarschijnlijk wel een keer terugkomen.
SaskiaMeiners .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Alles is gericht op snelheid; van ontvangst tot het bezorgen van de drankjes en het eten. Dit gaat zelfs zo ver dat eten afgehaald wordt terwijl je nog aan het eten bent en gevraagd wordt of je nog wat wilt drinken terwijl je dat nog aan het doen bent. Eten is aardig maar neigt naar kantine niveau.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer smakelijk gegeten. Leuk en groot restaurant met veel privacy biedende hoekjes. En een open haard!!
Laat je niet afschrikken dat het naast een drukke weg gelegen is en enigszins buiten het centrum.
Vereijken.m .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker gegeten, fijne klantenservice. Genoeg keuze uit 3-gangen menu. Op een gezellige plek gezeten, dicht bij een haardvuurtje. Voor herhaling vatbaar.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten. Het was weer erg druk, vandaar wat rumoerig. Eten, mn. Voorgerecht was wel heeeel snel klaar, vonden we beetje vreemd. Was zeker al voorbereid. Verder zeker goede Griek, we waren hier al vaker geweest, en komen zeker weer eens terug. Maar niet de goedkoopste....
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Minos pallas is zeker aan te bevelen. Gezellig het eten was lekker en het restaurant is heel sfeervol. ..ook liep er leuke en spontane bediening rond in het restaurant....WE komen zeker terug hadden een top avond..
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten wat we kregen was erg lekker en zeker ook voldoende. Het is wel jammer dat je alles wat erbij komt extra moet betalen zoals friet en extra rijst en sausen zo kwam ons goedkoop etentje van de AH boekjes nog duur uit dan kun je net zo goed alla carte eten dan kun je ook nog zelf kiezen.De saladebar was een erge teleurstelling het stond in een koeling alleen stond deze niet aan en de salades waren ook niet erg koud zelfs tegen het lauwe aan.