Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Leonard K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten is echt Grieks en dus zijn de porties aan de ruime kant. De akoestiek van de zaal is zodanig dat bij tussenpozen het wat lawaaierig wordt met name als er veel, krijsende , kinderen rondlopen. Er is voldoende parkeerruimte.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
heel gezellig en heerlijk gegeten.
Robine W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
leuke ontvangst, goeie sfeer! Heel lekker en gezellig gegeten! De kaart was speciaal voor ah kaart klanten. Maar was gevarieerd en genoeg keuze. Top! We komen snel nog een keertje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik kom er al jaren, alleen deze keer jammer genoeg minder goed geholpen. Lekker gegeten maar de serveersters hadden ons amper zien zitten en ze waren ons toetje vergeten. Toen ik dat netjes aan heb gegeven kwamen ze met ons toetje zonder excuses te maken en gewoon 'hier heb je het'.

Heel erg jammer. Maar dit is mij nog nooit hier overkomen. Het was druk maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik kom al jaren bij Minos Pallas het eten blijft daar altijd lekker. En personeel altijd vriendelijk. Een aanrader voor iedereen om daar ook eens te gaan eten. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
hanst11 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben daar gegeten met een kortingsbon (niet van de AH). We kregen wel het AH drie gangen menu voorgeschoteld met keuze uit diverse voor iedereen herkenbare (Griekse) gerechten. Het garnalen-voorgerecht was waterig en smakeloos, de inktvis redelijk van smaak. Hoofdgerecht zalm smaakte wel evenals het dessert.
Wij vinden het jammer dat dit restaurant niet het beste uit de keuken presenteert aan potentieel terugkerende klanten. Vrije keuze van de kaart waarvan het goedkoopste gerecht gratis, net als bij diverse andere restaurants, is in onze ogen een betere optie om een eerlijke indruk van het restaurant te krijgen.
Bediening liet te wensen over. Enkele keren opnieuw drankjes besteld omdat eerder bestelde drankjes niet kwamen. Voor ons geen aanrader !!! Jammer, jammer, jammer
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Slechte ontvangst, ok het was druk.
Maar personeel zag ons,maar wij stonden te wachten en liepen na enige tijd maar naar de afreken punt toe.
Voor gerecht was redelijk snel,maar hoofdgerecht duurde redelijk lang.
Inrichting is goed maar mag weer eens aangepakt worden.
Wij keken op een half hoge muurtje en daar achter de toiletten, dat kan beter met een deur of klapdeur of gordijn.
Thao D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten en de sfeer is prima. Jammer dat de rekening altijd wat hoger uitvalt als je verwacht. Wij waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH actie, dus met 2 volle kaarten. Moesten nog 100 euro afrekenen (inclusief 2 consumpties pp) en dat vind ik wat aan de hoge kant als je bekijkt dat er 2 gratis konden eten. Anders ben je dus 165 euro kwijt en dat is toch wel heel veel geld.
Wiecher Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben daar gegeten met een bon van AH. Voor klanten met een bon van AH was er een drie gangen menu gereserveerd (met keuze uit diverse gerechten). Wij vinden het niet slim dat een restaurant niet het beste uit de keuken presenteert aan potentiele terugkerende klanten. Kans gemist!
smuldersP .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima en lekker, fijne bediening, kortom helemaal tevreden. Wij komen zeker terug en gaan Minos Pallas ook introduceren bij familie en kennissen.
L R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het voor en hoofdgerecht kwamen wel snel na elkaar voor het nagerecht gevraagd of ze even wilden wachten gelukkig was dat geen probleem. Verder heerlijk gegeten!
Y V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Grote hoeveelheden. Vleesgerecht was lauw en met enige tegenzin warmen ze het op. Niet echt mals te noemen.
Voor 1 keer prima, zou niet vaker teruggaan.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede kwaliteit en vlotte bediening. Presentatie is goed. Nagerecht zou keuze met/zonder slagroom moeten hebben. Porties zijn ruim voldoende.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
eten was goed en voldoende maar als ik 32,5o zou moeten betalen voor dit 3 gangenmenu zou ik het niet doen
nu hadden we 2 menu voor 32,50 via de ah actie en was het goed en betaalbaar.
verder niks mis mee en misschien komen we nog eens terug.
Will. R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en zonder overdreven aanwezig te zijn schoot men te hulp als het nodig was. De menukaart was uitgebreid en de prijzen redelijk. Wij hebben er echt de tijd voor genomen en ook dat was blijkbaar geen enkel probleem. Kortom: alle lof!
onsmok .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met 8 personen lekker gegeten bij Minos Pallas (AH-actie). We hadden een gezellige, grote tafel achterin (daar zaten we lekker rustig en konden elkaar goed verstaan) en werden vlot en netjes bediend. De keus uit het speciale AH-menu was ruim, voor elk wat wils. Porties zijn prima ! Prijs wat aan de hoge kant (32,50), vooral gezien het feit dat frietjes er nog bijkomen (3,50). Om 19.00 uur waren we binnen, om 20.30 uur stonden we buiten. Dat is vrij snel, maar aangezien we nog een 'avondprogramma' hadden voor ons dit keer totaal geen probleem.
N T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was prima, wel een beetje duur naar verhouding, maar ok. Het personeel was wisselend. De een was goed, hartelijk en professioneel, de ander deed enkel zijn werk. Maar het toppunt van de avond was het antwoord dat ik kreeg, nadat ik aangaf, dat ik vond dat een restaurant eigenlijk geen gebruik zou moeten maken van 'slagroom uit een spuitbus'. De serveerster zei "Eigen mening!" en liep vervolgens aan. Zo'n houding vind ik niet kunnen in een restaurant. Zeer onprofessioneel en beledigend. Heel jammer ook, dat er niet serieus op in werd gegaan. Service is zó belangrijk... Dus niet heel veel zin meer daar nog te gaan eten. Gemiste kans...
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
hoofdgerechten waren niet heel erg warm. zijn geweest met AH restaurantactie met de prijs 29,50 en 2e gratis.
bij afrekenen was het ineens 32,50. bij navraag kreeg ik als antwoord dat de prijs per 1 januari verhoogd was.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. We werden zenuachtig van de serveersters die constant achter elkaar rondliepen. Er staat nergens hoeveel n 3 gangen menu kost, dus ik schrok me kapot van de rekening! 37,50!! Dit is niet echt 2e persoon gratis! Is dus niet voor herhaling vatbaar.