Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
smuldersP .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima en lekker, fijne bediening, kortom helemaal tevreden. Wij komen zeker terug en gaan Minos Pallas ook introduceren bij familie en kennissen.
L R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het voor en hoofdgerecht kwamen wel snel na elkaar voor het nagerecht gevraagd of ze even wilden wachten gelukkig was dat geen probleem. Verder heerlijk gegeten!
Y V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Grote hoeveelheden. Vleesgerecht was lauw en met enige tegenzin warmen ze het op. Niet echt mals te noemen.
Voor 1 keer prima, zou niet vaker teruggaan.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede kwaliteit en vlotte bediening. Presentatie is goed. Nagerecht zou keuze met/zonder slagroom moeten hebben. Porties zijn ruim voldoende.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
eten was goed en voldoende maar als ik 32,5o zou moeten betalen voor dit 3 gangenmenu zou ik het niet doen
nu hadden we 2 menu voor 32,50 via de ah actie en was het goed en betaalbaar.
verder niks mis mee en misschien komen we nog eens terug.
Will. R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en zonder overdreven aanwezig te zijn schoot men te hulp als het nodig was. De menukaart was uitgebreid en de prijzen redelijk. Wij hebben er echt de tijd voor genomen en ook dat was blijkbaar geen enkel probleem. Kortom: alle lof!
onsmok .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met 8 personen lekker gegeten bij Minos Pallas (AH-actie). We hadden een gezellige, grote tafel achterin (daar zaten we lekker rustig en konden elkaar goed verstaan) en werden vlot en netjes bediend. De keus uit het speciale AH-menu was ruim, voor elk wat wils. Porties zijn prima ! Prijs wat aan de hoge kant (32,50), vooral gezien het feit dat frietjes er nog bijkomen (3,50). Om 19.00 uur waren we binnen, om 20.30 uur stonden we buiten. Dat is vrij snel, maar aangezien we nog een 'avondprogramma' hadden voor ons dit keer totaal geen probleem.
N T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was prima, wel een beetje duur naar verhouding, maar ok. Het personeel was wisselend. De een was goed, hartelijk en professioneel, de ander deed enkel zijn werk. Maar het toppunt van de avond was het antwoord dat ik kreeg, nadat ik aangaf, dat ik vond dat een restaurant eigenlijk geen gebruik zou moeten maken van 'slagroom uit een spuitbus'. De serveerster zei "Eigen mening!" en liep vervolgens aan. Zo'n houding vind ik niet kunnen in een restaurant. Zeer onprofessioneel en beledigend. Heel jammer ook, dat er niet serieus op in werd gegaan. Service is zó belangrijk... Dus niet heel veel zin meer daar nog te gaan eten. Gemiste kans...
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
hoofdgerechten waren niet heel erg warm. zijn geweest met AH restaurantactie met de prijs 29,50 en 2e gratis.
bij afrekenen was het ineens 32,50. bij navraag kreeg ik als antwoord dat de prijs per 1 januari verhoogd was.
yiijanssen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. We werden zenuachtig van de serveersters die constant achter elkaar rondliepen. Er staat nergens hoeveel n 3 gangen menu kost, dus ik schrok me kapot van de rekening! 37,50!! Dit is niet echt 2e persoon gratis! Is dus niet voor herhaling vatbaar.
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen en direct naar ons tafeltje gebracht. De serveerster bracht meteen de menukaart en nam de drankjes op. Wij maakten onze keus uit het AH 3 gangenmenu en binnen 15 minuten was het voorgerecht wat heel lekker was. 3 van de 4 hadden zalm wrap. Toen wij het op hadden en van de saladebar gegeten hadden kwam het hoofdgerecht. 3 van de 4 hadden mixed grill en al de vleessoorten waren lekker mals en een bijzonder lekker portie friet maakte deze gang compleet. Het nagerecht was ook heel lekker. Kortom een geweldige avond met zoals wij dat graag wilde korte wachttijden. Een dikke 10.
haveo .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Nieuwsgierig naar dat meestal zo drukke restaurant aan de Geldropseweg grepen we de AH Actie aan om eens te gaan proeven. Minos Pallas bleek een gewoon Grieks restaurant, met een royaal keuze menu, maar weinig spannende gerechten. De bediening was oké, maar kan beslist vriendelijker en attenter.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, ruime porties die we niet op konden, wat er overblijft kun je in 'n doggybag mee naar huis krijgen, vriendelijk personeel, zeer goede service!
Kan het van harte aanbevelen!
Ram S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heerlijk
Ik vond de prijs redelijk maar was wel duurde dan vorig jaar
Jammer dat je meteen je bestelling helemaal moet opgenomen
Raymond C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De drie gangen menu was uitstekend.
de bediening ook en heel vriendelijk.
sfeer en decor prima,we komen zeker wel terug.
alles was prima.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Ruime keuze uit speciaal menu, ook kan je gebruik maken van de saladebar met veel keus.
Maar vooral de kwaliteit vh eten is hier top, complimenten aan de kok!
Suuze .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten met AH restaurantbon 2e gratis. Voldoende keuze en lekkere gerechten. Vooral de voorgerechten erg lekker (inktvis-mosselen en spinazie-feta- pastarol). Ook de tapanade vooraf was heerlijk. Voor de volledige prijs wel aan de dure kant, vooral omdat frietjes en tapanade nog extra betaald moet worden.
MariekeJohan .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was matig en de bediening slecht. Lange wachttijd terwijl en geen adequate bediening. Ga er beslist niet meer terug.
hfdelau .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben een drie gangen menu gegeten met de AH spaarkaart.
We hadden ruime keuze uit het speciaal voor deze actie samengesteld menu.
Het was lekker maar wel heel veel. Ik zag aan een andere tafel een doggy-bag. Goed idee !!
we komen nog eens terug om te kiezen uit de hele kaart !!
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We werden wel een beetje in een hoekje gezet. Maar heb prima gegeten. Voorgerecht had wat met mogen zijn. Had de pastisio mi spinaki. Hoofdgerecht. Mixed grill was meer dan genoeg. En de bananoffee was heerlijk.