Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

Jouw recensie over het restaurant Minos Pallas

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
cvgeloven1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Will C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het voorgerecht was lauw en iemand kreeg pas het voorgerecht toen de rest het al op had.
We zaten in de kou omdat een schuifdeur niet dicht kon.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Betsie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden weinig keuze en moesten erg lang wachten. De wijn werd in een blanco literfles op tafel geserveerd en was dus niet duidelijk wat voor wijn het was. Bediening was erg nors en onvriendelijk. Zeker NIET voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten vanwege de AH actie. Werden heel vriendelijk ontvangen. Het keuzemenu wat je kan bestellen ivm de actie staat op een placemat. Het eten was erg lekker, heel smaakvol. Bij het hoofdgerecht kan je nog zelf een salade samenstellen van het saladebuffet, ook erg lekker. Ze houden goed in de gaten of je al weer aan de volgende gang toe bent. Het restaurant ligt aan een drukke weg maar daar merk je binnen niks van. Vraag me alleen af waar je zou moeten parkeren als het druk is. Wij waren doordeweeks en het was niet druk. Heb alleen een paar parkeerplekken voor de deur gezien.
Rotertjes .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij vonden het hel gezellig komen zeker nog eens terughet eten was ook heerlijk zag er mooi verzorgt uit groetjes Roos en familie
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben van de Albert Heijn spaaractie gegeten. Was Zeer goed verzorgd. .Drie gangen diner waar je uit kon kiezen. Ter waarde van 32,50 , is zeker een aanrader.
lvdmaal .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij zijn met de AH actie gaan eten. Het was erg lekker, genoeg keuze! Bediening was goed en de sfeer van het restaurant is ook goed.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het a la carte menu is niet specifiek grieks, wat meer specialiteiten zou leuk geweest zijn. Het AH menu was redelijk gevarieerd maar eenvoudig
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat mij opvalt bij dit soort acties is dat je altijd minder krijgt als dat je zonder deze acties gaat eten.
En dat de keuze beperkt is. Je kan niet uit de normale menu kaart kiezen, je krijgt een aangepaste versie.
Ik vind dit behoorlijk misleidend dit soort acties.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker gegeten, veel keuze en geweldig personeel! Dit was voor ons de tweede keer via de Ah actie. Was vorig jaar ook erg goed bevallen en nu een jaar later weer erg goed!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima, gezellig Grieks restaurant met authentieke gerechten en vriendelijke medewerk(st)ers. De kwaliteit van de gerechten is prima, ruime hoeveelheden. Voldoende parkeergelegenheid.
f.adamsheidendaal .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Kwaliteit /prijs is goed als men het niet vraagt om pauzes in te lassen word het menu in sneltempo afgewerkt.
De gerechten ziijn prima alles smaakt goed allemaal uitstekend
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
waren al lang niet meer geweest maar weer lekker gegeten en ook met ah kortingsbonnen keuze genoeg.
en gaan op zeker weer terug met of zonder kortingsbonnen.
Fanny S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was erg lekker, maar iets te grote porties. Dat we onze derde gang al binnen een uur na bestellen kregen, was echt een te hoog tempo voor ons - waardoor we niet echt genoten hebben van het nagerecht.
gedi .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met de AH actie hier gegeten. De ontvangst was wat kortaf en onpersoonlijk. Geeft geen welkom gevoel. We kregen een tafel aangewezen in het midden van de zaak. Op een placemat staan de gerechten vermeld waar je uit kunt kiezen. Hier voor elk wat wils. Je krijgt te maken met meerdere personeelsleden waarvan de één wat vriendelijker is dan de ander. Er is geen drankenkaart te verkrijgen waarop de prijzen en mogelijkheden staan. We kiezen voor een karafje huiswijn en krijgen daar desgevraagd een kwart liter kraanwater bij, dat is een goede service. Ook een glaasje ouzo is van het huis. De gerechten volgen elkaar snel op, de smaak is prima en de hoeveelheid voldoet. Salade kun je zelf pakken bij een saladebar. Zonder de AH actie zou de prijs te duur zijn voor hetgeen je krijgt (34,50 per menu). Nu is het goed. Het is erg rumoerig in de zaak, we kunnen elkaar bijna niet verstaan, de muziek is niet meer hoorbaar. De sfeer en inrichting zijn redelijk. Als we betaald hebben is er niemand die verder iets zegt als we de zaak verlaten. Leuk voor een keertje met deze actie maar niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mijn pasta met gamba's daarvan klopte de verhouding niet. Vier gamba's en de groente was er overheen gevlogen. Veel en veel te veel pasta na verhouding. Smaak daar in tegen was prima. Voorgerecht en toetje prima. Mijn man zijn gerechten klopte verhoudingsgewijs prima.
Sietske H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Het "AH keuzemenu placematje" had alleen niet zo gehoeven van ons. Praktisch misschien, maar een beetje een sneue uitstraling. Zeker een aanrader!
L L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De zeer slechte en ongeïnteresseerde bedieningsmedewerkster verpeste voor ons de sfeer
Het eten was redelijk, maar het geheel gaf een Mc.D. productiegevoel. Het gaf ons niet het gevoel echt welkom te zijn en we zullen dus ook niet gauw terug gaan.