Over het restaurant Minos Pallas

Een Grieks restaurant in hartje Tilburg. Specialiteiten van het huis, verrassingsmenu’s, vlees- en visgerechten, kindermenu’s … het staat allemaal op de kaart bij Minos Pallas. In een typisch sfeervolle Griekse omgeving geniet je van typisch Griekse gerechten. Natuurlijk ontbreekt de Griekse gastvrijheid er niet. Voorgerechten, hoofdgerechten, salades, toetjes, het is allemaal even lekker bij Minos Pallas.

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

Maandag t/m zondag 15:30 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Minos Pallas

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
wederom een gezellige griekse avond beleefd met live muziek.Aanrader van de kok: een schotel met malse ossenhaas,supergrote gegrilde gamba's en giros met tsaziki was super!!Giorgos is een warme gastheer en de bediening vriendelijk en snel.We komen ook regelmatig voor een drankje en hapje en nog niet een keer teleurgesteld.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Zat best vol dus dan moet t gesmaakt hebben
Top
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Goede bediening, lekker eten en veel keus, duurde wel lang voordat we ons eten kregen, maar het was erg lekker. wel was het raar dat de bediening bij anderen aan tafel ging zitten I.p.v bedienen.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goede en vlotte bediening, eten is zeer goed van kwaliteit, prijs technisch dik in orde, Ook tijdens drukte weten ze de hun niveau te evenaren. Ik heb bij meerdere Griekse restaurants gegeten en Minos Palace springt er met kop en schouders bovenuit. Als je lekker grieks wil eten ga dan naar hier en je blijft terugkomen ????
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Mijn echtgenote had een gerecht besteld waarvan de lever niet te eten was. Ze hebben er echter alles aan gedaan om dit weer goed te maken d.m.v. een nieuw gerecht zonder lever en door 2 gratis drankjes.
R K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Om mijn ervaring kort met je te delen, t eten is droog en van lage kwaliteit, veel te lang gegaard, onpersoonlijke bediening, zeer incompetent: kent de kaart en wijnkaart niét, moest vragen om drinken en om te bestellen van de kaar na 25 minuten wachten terwijl er geen 14 man zit, werd 3 maal gevraagd onder welke naam ik gereserveerd had tijdens t diner, wijn en spijzenkaart plakkerig kortom een echte avond die verkracht is door dit restaurant
Ilona1986 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Samen met man hier wezen eten. Buiten op het terras gaan zitten. Ober helpt ons en de auberginesalade als voorafje besteld en 2schotels als hoofdgerecht. Auberginesalade was lekker. Bij het hoofdgerecht bleek dat een stuk vlees niet gaar was. Dit doorgegeven. Ze kwamen met een bordje het vlees van mijn bord halen. Tot mijn verbazing kreeg ik exact hetzelfde -maar dan nu drooggegrilde- stuk vlees terug. Dus het vlees wat in twee stukken was gesneden alvorens ik ontdekte dat deze rood was. Verder gegaan met de schnitzel maar deze was erg droog. Op het laatste wilde ik beginnen aan mijn souflaki maar deze was wederom rood en inmiddels koud.

Wellicht is dit voor Tilburgse begrippen een redelijk grieks restaurant maar als je een goede griek gewend bent is dit echt slecht. Daarnaast moesten we zeer lang wachten tussen het voor en hoofdgerecht. Wij komen hier niet meer terug.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ondanks reservering was er geen plek voor ons en werden we opzij gezet om te wachten, zonder enige uitleg. Na 15 minuten vertrokken naar andere Griek
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
bediening was vriendelijk het eten wat wij besteld hadden was heerlijk alleen de wijn viel wat tegen .maar verders hadden wij een gezellig etentje
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk eten in Griekse sferen
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We komen hier geregeld. Het eten is prima!
Josephus K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vriendelijk en behulpzaam bedienend personeel.Vrolijk!
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Correcte,attente en vriendelijk bediening.
Ontvangst met ouzo blijft leuk.
Goede kwaliteit van de vleesgerechten!
Fjh K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Kwaliteit van het eten is prima, portie's zouden iets kleiiner mogen. De huiswijnvind ik van mindere kwaliteit.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Erg lekker gegeten, prijs kawaliteit erg goed, lekker avondvullend voor een gunstige prijs
Isanya K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Super lekker gegeten! Vriendin uit het buitenland had ook enorm genoten.
Ge M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Bediening kan iets vriendelijker. Misschien was het al erg druk geweest maar daar kunnen wij als gast ook niets aan doen.
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Alles was prima. Smakelijk en goed verzord.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ik heb heerlijk gegeten in n gezellige sfeer en met goede bediening. Er is ook n ruime keuze op de kaart, niet alleen standaard Grieks