Minos Pallas

• Af te huren
Erg rumoerig
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Dit is een klassiek rechtoe rechtaan Grieks restaurant in Nederland en waarschijnlijk is de formule al jaren hetzelfde. In dit geval niet erg, alles vers en het vlees is goed gegrild. Ik vond het heerlijk. Het interieur is wat ouderwets, het publiek een beetje volks. Veel lawaai van veel mensen in deze tent. Maar, deze mensen weten precies waar ze mee bezig zijn.
President .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op aanraden van de Brabanders hier met 5 personen neergestreken. Gezellig typisch Grieks ingericht restaurant. Vlotte correcte bediening deels Nederlands, deels Grieks personeel. In verband met een slechte ervaring bij een collega restaurant, toch maar om de wijnkaart gevraagd. Een chardonnay besteld, uitstekend van smaak lekker fruitig. Mandje stokbrood en calamaris als voorgerecht, smaakte een ieder goed en deed ons verwachtingsvol uitkijken naar de mixed grill schotels. Mykonos, Hermes en de Delphi schotel. 5 goedgevulde en gekruide schotels, inclusief 3x een standaardje met mayonaise, rauwkost en friet. Ruim voldoende voor 5 personen. Kopje koffie toe en een prettige ervaring rijker hebben we afgerekend. 1 puntje van opbouwende kritiek die eigenlijk voor veel restaurants geldt, verwarm de borden voor dan blijft het eten nog lekker op temperatuur

Het Minos Pallas team
GM_AvK .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben wel vaker bij MP gegeten en telkens tevreden geweest. Eten is prima en het ziet er verzorgd uit, niet meer en niet minder.
Maar vandaag was het met de service heel bar en boos.
Het voorgerecht kwam niet al te snel, maar vooruit. Dat de borden voor het voorgerecht nog gepakt moesten, ok.
Na het voorgerecht mochten we onze messen en vorken behouden en vervolgens uitgebreid zitten wachten op het hoofdgerecht.
Naast ons kwam een stel zitten, bestelde, kreeg eten, betaalde en vertrok. Wij hadden nog steeds geen eten. Na onze mededeling dat ons geduld nog maar vijf minuten lang is, verschijnt het eten wel heel snel. Het smaakte wel als vanouds, maar de appetijt was natuurlijk al bijna helemaal verdwenen.
Toen er uiteindelijk iemand bereid was om ons verzoek voor de rekening te honoreren en ik ging betalen, kreeg ik geen excuses. Wel vond men dat we begrip voor de aanwezigheid van een grote groep moesten opbrengen en vond men het onze schuld dat MP geen kans had om een gebaar te maken. Terwijl de bedrijfsleider een hele tijd stoicijns vrijwel naast ons tafeltje heeft gestaan.

Heel jammer, maar hier komen we niet meer.
Liever zelf thuis een boterham eten ipv dit.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We eten hier regelmatig met zijn tweeën. In het weekend vinden we het te druk. Het personeel lijkt dan wat langs elkaar heen te lopen en er wordt nogal eens wat op elkaar gemopperd. Ook kregen we een keer ons hoofdgerecht terwijl we nog niet klaar waren met ons voorgerecht. Dat hebben ze overigens keurig opgelost.
Door de week loopt het naar mijn gevoel allemaal wat soepeler. En ook dan zit het aardig vol. Het driegangen keuzemenu is prima. Wil je iets niet, dan passen ze dat aan. De visschotel is heerlijk, net zoals de stiffado en de lam met de pasta. Daar krijg je prima friet bij en een lekkere salade. De wijn smaakt goed en het glaasje ouzo van het huis is altijd lekker.
Qua koffie en met name thee vind ik ze niet bijzonder. Die slaan we meestal over.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zondag 20-12 voor een concert in 013 hier binnen gestapt. De ontvangst was prima. De kaarten kwamen snel en er werd gevraagd of we Ouzo willen en wat te drinken. Prima service, niet iedereen lust of wil de standaard Ouzo. We bestelden 1 voorgerecht maar kregen , 2 borden (proeverij). Dit was een lekker begin. Daarna kwam het hoofdgerecht (Schotel voor 2) met salade, tzatzike en het wel bekende vlees (lamskotellet, gyros, Suzuki etc). Dit alles was heerlijk mals, goed op smaak zonder dat de knoflook overheerst. Hierbij uiteraard frites en rijst (2 kleine bolletjes, had meer mogen zijn), en de witte bonen (had minder mogen zijn). De aankleding van het restaurant was grieks. Met muurschildering, palmboom en beelden. Het was niet te vol gezet. Ook de liften voor het eten waren netjes weggewerkt. Prima ervaring, goede griek.

Het Minos Pallas team
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Het eten was heel lekker, het terras midden in de stad is ook gezellig, maar het personeel is niet vooruit te branden. Ze lopen je straal voorbij, terwijl ze NIET met iets bezig zijn. Lang wachten dus, veel geduld hebben.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De inrichting.
Ruim opgezet restaurant, met de gebruikelijke Griekse inrichting.

De Menukaart
Een duidelijke overzichtelijke menukaart.

Het Personeel.
Vriendelijk personeel, bij binnenkomst gelijk begroet.
Wel had ik het idee dat ze soms niet het overzicht hadden.

De beleving
Bij binnenkomst werd er gezegd dat we een kwartiertje aan de bar moesten wachten.
We kregen direct een ouzao na ongeveer 5 minuten was er al een tafeltje.
Een restaurant voor vleesliefhebbers.

Het Minos Pallas team.
Beard .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Beste en meest sfeervolle Grieks Restaurant in hartje centrum Tilburg. Prima ontvangen en VIP waardige tafel en glaasje ouzo gekregen. Griekser kan mij betreft niet; Er is keuze tussen heerlijke voorgerechten incl. diverse gerechten bereid met Feta en/of knoflook. Voor liefhebbers van dit eten kan de Griekse salade niet ontbreken. Er is ook de mogelijkheid voor een doordeweeks keuze menu met nagenoeg hetzelfde eten tegen gereduceerd tarief alleen wij gingen voor het 'echte werk': De 'Minos schotel' voor min. 4 personen met lamskoteletten, souflaki vleesspiezen en onder meer giros. Dit in combinatie met Griekse tomaatrijst, heerlijke grote witte bonen en de Vlaamse size frieten en je krijgt meer dan waar voor je geld.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
We hebben onlangs bij minos pallas in Tilburg gegeten. Het was mooi weer dus zijn we op het terras gaan zitten. Wij eten alleen op mooie dagen bij Minos Pallas omdat we dan buiten kunnen zitten. De girosschotels worden namelijk rijkelijk belegd met rauwe ui. Binnen eten bij dit restaurant betekent dat nadien al je kleren in de was kunnen en je ook je haren moet wassen omdat alles doordrenkt is met een penetrante uienlucht. Dat alles laat onverlet dat de gastvrijheid groot is, de bediening vriendelijk en accuraat en het eten doorgaans uitstekend. Na een mandje stokbrood met kruidenboter (allebei royaal geserveerd) en de gratis ouzo, at mijn vrouw een schoteltje met souvlaki en giros. Ikzelf nam een vispannetje en we dronken er een half litertje retsina bij. Mijn vispannetje heb ik wel eens beter gehad. Grote brokken witvis en zalm, te lang gegaard in de kreeftensuas en daardoor droog. Dat is jammer want doorgaans smaakt dit gerecht mij uitstekend. Als toetje namen we samen één overdadige baklava. Voor een kleine 60€ waren we klaar. Al was mijn vispannetje wat minder dan ik gewend ben en al willen we alleen buiten eten vanwege de uienlucht, Minos Palace is voor ons wel de beste griek in tilburg.
Hanneke44 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Gisteravond hier gegeten, we hadden de mixed grill voor twee personen.
Het decor is nogal kitscherig, maar ach... dat hoort ook wel een beetje bij de Griek toch? Het was druk, we hebben even moeten wachten bij de bar voordat er een plaatsje was. Reserveren is wel een aanrader als je op zaterdag gaat.
We hebben heerlijk gegeten, vlees goed bereid, mals, met lekkere gril smaak. Bourgondische porties ook van de tsatsiki en de heerlijke friet.
Service is zakelijk maar prima.
Leuke tent zeker voor echte carnivoren.
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Vriendelijk personeel, goede service, lekkere drankjes, heerlijk gegeten, lekker mals vlees, je krijgt ook veel, ik zat goed vol, kreeg niet alles op, nagerecht was overheerlijk, daar alleen al voor kom ik zeker terug! Super aanrader, als je goed en lekker grieks wilt eten in Tilburg moet je hier zijn!
Mariemarie .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Wij hebben net heerlijk gegeten bij minos pallas Super vriendelijke bediening, heerlijke gerechten tegen een nette prijs. We vertrokken echt met een gevoel zo van; eindelijk weer eens waar voor je geld . Zonder kosten een karafje water bij het eten, heerlijk bruin broodje met tapenade vooraf en een heerlijk drie-gangen menu voor 25,00 euro Wij komen zeker terug
en gaan volgende keer aan de onbeperkt tapas
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Hier kan je prima eten. Vlees is lekker met harde korstjes/voor vis hoef je niet te gaan. Lekkere voorgerechten. Hopenlijk veranderen ze ooit de wandschildering in een prachtige `tempel` doorkijk, over dorpen, velden en weilanden en weet ik wat. de ruimte leent zich er voor. De sfeer is goed, de bediening weet van niks.Tafels blijven onafgeruimd en ze wandelenen doelloos rond. Een keer goed sturing`/alle lege glazen, servetten en rotzooi kan van tafel dames en heren!' zou goed doen. Komt er meteen meer fooi binnen.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013

ik ben hier met vrienden gaan eten. het is er heel gezellig. sfeer is ook erg knus en huiselijk. de kip is zoooo lekker. verder is personeel niet opdringerig dus kan men lekker op zijn gemak er een leuke avond van maken
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Een goede keuken, en toch gingen we weg met het gevoel niet uit eten te zijn geweest. Dit kwam door het moordende tempo van de bediening en hun professionele maar zeer onpersoonlijke manier van werken.
De lamsbout viel van het bot, met perfecte Griekse rijst en de dolmadakia waren echt vers.
Als we daardoor nogmaals een bezoek willen brengen gaan we eerst wel ergens anders borrelen.
John .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
beste grieks restuarant in tilburg en omgeving ...goed gekruid goede prijs kwaliteit verhouding ... goede service alleen niet iedereen verstaat even goed nederlands .. hebben hier al meerdere keren gegeten en gaan zeker nog terug.
Youandme .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
We hebben hier gegeten terwijl er livemuziek was, had even het gevoel dat we in het buitenland zaten. Griekse drankjes werden geserveerd en er werd vollop gedanst. Het eten was lekker, maar de sfeer maakte het allemaal nog leuker!