Minos Pallas

Heuvelring 224 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Minos Pallas

Een Grieks restaurant in hartje Tilburg. Specialiteiten van het huis, verrassingsmenu’s, vlees- en visgerechten, kindermenu’s … het staat allemaal op de kaart bij Minos Pallas. In een typisch sfeervolle Griekse omgeving geniet je van typisch Griekse gerechten. Natuurlijk ontbreekt de Griekse gastvrijheid er niet. Voorgerechten, hoofdgerechten, salades, toetjes, het is allemaal even lekker bij Minos Pallas.

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

Maandag t/m zondag 15:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Minos Pallas

Ann M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Was gezellig, lekker druk, goede bediening. Voor herhaling vatbaar"...............".............."........................................,,,,,,,,,,,,,
Pascale P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik had gevraagd om een tafel in een rustig gedeelte van het restaurant en daar hadden ze ook voor gezorgd. Dat was super. Het eten was weer heel lekker zoals gewoonlijk.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Goed gegeten voor een eerlijke prijs.
Prima bediening.
Gerd P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke, correcte service. Alles netjes, ook het sanitair.
Lekker eten, ruime porties (dank voor het restrestje dat we meekregen).
Een fijne eerste kennismaking. We komen zeker terug.
Jean-Paul en Gerd
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Altijd goed en gezellig
mari V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer goed eten. Goede service en gezellige sfeer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Weer lekker gegeten in dit goede Griekse restaurant. Gezellige sfeer en prima eten!
Gamrat R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fantastisch eten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Kom eigenlijk zelden bij een Grirks restaurant, maar het was erg lekker en kom er zeker nog terug !
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellig met 4 dames gegeten, we hadden diverse gerechten besteld en deelde samen alles.
Gewoon een paar bordjes erbij en het was totaal geen probleem. Heerlijk en super service.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Is en blijft een heel goed restaurant met vriendelijk personeel en natuurlijk voortreffelijk eten. Daarnaast is het interieur echt op zijn Grieks zoals het ook hoort.
Guusje V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening!
kaatjesneek .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Waren de dag voor kerst hier. Heerlijk gegeten en gedronken. Met zn drietjes €100,00 behoorlijk pittig geprijst. De wijn imylikos is bijna €20,00 maar ja ze zeggen niet voor niets je eet je niet arm maar dat doet de drank wel. Las bij een revieuw door de weeks rustiger en goedkoper?! Zou wel willen maar lees hier niks over op de website. Te duur voor zo maar eventjes met zn tweetjes. Personeel was erg druk met elkaar ipv klanten.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Dit is een klassiek rechtoe rechtaan Grieks restaurant in Nederland en waarschijnlijk is de formule al jaren hetzelfde. In dit geval niet erg, alles vers en het vlees is goed gegrild. Ik vond het heerlijk. Het interieur is wat ouderwets, het publiek een beetje volks. Veel lawaai van veel mensen in deze tent. Maar, deze mensen weten precies waar ze mee bezig zijn.
President .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op aanraden van de Brabanders hier met 5 personen neergestreken. Gezellig typisch Grieks ingericht restaurant. Vlotte correcte bediening deels Nederlands, deels Grieks personeel. In verband met een slechte ervaring bij een collega restaurant, toch maar om de wijnkaart gevraagd. Een chardonnay besteld, uitstekend van smaak lekker fruitig. Mandje stokbrood en calamaris als voorgerecht, smaakte een ieder goed en deed ons verwachtingsvol uitkijken naar de mixed grill schotels. Mykonos, Hermes en de Delphi schotel. 5 goedgevulde en gekruide schotels, inclusief 3x een standaardje met mayonaise, rauwkost en friet. Ruim voldoende voor 5 personen. Kopje koffie toe en een prettige ervaring rijker hebben we afgerekend. 1 puntje van opbouwende kritiek die eigenlijk voor veel restaurants geldt, verwarm de borden voor dan blijft het eten nog lekker op temperatuur
Bedankt voor deze fijne reactie! Wij zien u graag de volgende keer weer!

Met vriendelijke groet,

Het Minos Pallas team
GM_AvK .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben wel vaker bij MP gegeten en telkens tevreden geweest. Eten is prima en het ziet er verzorgd uit, niet meer en niet minder.
Maar vandaag was het met de service heel bar en boos.
Het voorgerecht kwam niet al te snel, maar vooruit. Dat de borden voor het voorgerecht nog gepakt moesten, ok.
Na het voorgerecht mochten we onze messen en vorken behouden en vervolgens uitgebreid zitten wachten op het hoofdgerecht.
Naast ons kwam een stel zitten, bestelde, kreeg eten, betaalde en vertrok. Wij hadden nog steeds geen eten. Na onze mededeling dat ons geduld nog maar vijf minuten lang is, verschijnt het eten wel heel snel. Het smaakte wel als vanouds, maar de appetijt was natuurlijk al bijna helemaal verdwenen.
Toen er uiteindelijk iemand bereid was om ons verzoek voor de rekening te honoreren en ik ging betalen, kreeg ik geen excuses. Wel vond men dat we begrip voor de aanwezigheid van een grote groep moesten opbrengen en vond men het onze schuld dat MP geen kans had om een gebaar te maken. Terwijl de bedrijfsleider een hele tijd stoicijns vrijwel naast ons tafeltje heeft gestaan.

Heel jammer, maar hier komen we niet meer.
Liever zelf thuis een boterham eten ipv dit.
loonix .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We eten hier regelmatig met zijn tweeën. In het weekend vinden we het te druk. Het personeel lijkt dan wat langs elkaar heen te lopen en er wordt nogal eens wat op elkaar gemopperd. Ook kregen we een keer ons hoofdgerecht terwijl we nog niet klaar waren met ons voorgerecht. Dat hebben ze overigens keurig opgelost.
Door de week loopt het naar mijn gevoel allemaal wat soepeler. En ook dan zit het aardig vol. Het driegangen keuzemenu is prima. Wil je iets niet, dan passen ze dat aan. De visschotel is heerlijk, net zoals de stiffado en de lam met de pasta. Daar krijg je prima friet bij en een lekkere salade. De wijn smaakt goed en het glaasje ouzo van het huis is altijd lekker.
Qua koffie en met name thee vind ik ze niet bijzonder. Die slaan we meestal over.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zondag 20-12 voor een concert in 013 hier binnen gestapt. De ontvangst was prima. De kaarten kwamen snel en er werd gevraagd of we Ouzo willen en wat te drinken. Prima service, niet iedereen lust of wil de standaard Ouzo. We bestelden 1 voorgerecht maar kregen , 2 borden (proeverij). Dit was een lekker begin. Daarna kwam het hoofdgerecht (Schotel voor 2) met salade, tzatzike en het wel bekende vlees (lamskotellet, gyros, Suzuki etc). Dit alles was heerlijk mals, goed op smaak zonder dat de knoflook overheerst. Hierbij uiteraard frites en rijst (2 kleine bolletjes, had meer mogen zijn), en de witte bonen (had minder mogen zijn). De aankleding van het restaurant was grieks. Met muurschildering, palmboom en beelden. Het was niet te vol gezet. Ook de liften voor het eten waren netjes weggewerkt. Prima ervaring, goede griek.
Bedankt voor deze fijne reactie! Wij zien u graag de volgende keer weer!

Met vriendelijke groet,

Het Minos Pallas team