Mink's IJssalon De Spatel

Oude Schans 25 3752 AG Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mink's IJssalon De Spatel

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op zaterdag 8 august begon de training van de A1 van IJsselmeervogels weer dus gaf mij de gelegenheid om weer even over de markt te lopen en na een lekker visje op de markt gegeten te hebben een ijsje te eten bij Mink's ijssalon. Mink's is te vinden aan de rand van de oude haven van het oude vissersdorpje Spakenburg. Met een fantastisch uitzicht op de historische botterwerf.
Er is een ruime keuze uit maar liefst 24 smaken. Het was lekker druk want het was mooie weer. Heerlijk ijsje gehad citroen en aardbei.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
hier verkopen ze het lekkerste ijs van het dorp en ik vind ook dat ze het leuk doen met die karretjes dat ze door het dorp rijden
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heerlijk een ijsje gegeten aan de rand van de oude haven van het oude vissersdorpje Spakenburg. Met een fantastisch uitzicht op de historische botterwerf.
Er is een ruime keuze uit maar liefst 24 smaken. Voor ieder wat wils. Ik koos voor de Boerenjongens, de Witte chocolade en Oma's Cake (bekend als Spakenburgse cake op de markt). De smaak was verrukkelijk. Mijn vrouw koos voor de noten explosie gecombineerd met baileys ijs. Ook dat smaakte haar goed. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Bij een bezoek aan Spakenburg mag deze ijssalon beslist niet worden overgeslagen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Uitstekende ijssalon, prachtig gelegen aan de oude haven in Spakenburg. Heerlijk ambachtelijk schepijs. Ook goede koffie en een oplaadpunt voor de elektrische fiets.
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
goede ijssalon met lekker ijs, een paar bijzondere smaken in het assortiment zoals biologische framboos en gelukkig ook de keuze voor een bakje of hoorntje. de salon ligt pal aan het water en zowel binnen als buiten zitten is mogelijk. voor goed schepijs hoef je niet verder te zoeken!