Ministerie van Eten en Drinken

Kerkstraat 2 4751 HN Oud Gastel Nederland Kaart

Over het restaurant Ministerie van Eten en Drinken

Gelegen in het mooie centrum van Oud Gastel staat het unieke restaurant Ministerie van eten en drinken. In het authentieke pand aan de Kerkstraat 2 zullen wij u laten proeven, ruiken en beleven van onze culinaire verrassing. Beleef het nieuwe concept van het Ministerie en geniet samen met uw vrienden, kennissen, familie of relaties. C'est la vie zeggen wij, zo is het leven of beter gezegd, zo vindt het Ministerie dat het zou moeten zijn.

Bij het Ministerie is elke dag een verrassing, doordat onze chefs werken met seizoensgebonden streekproducten, hierdoor kunt u elke dag iets anders op uw bord verwachten en daarom valt er volop te kiezen! De mooie seizoenen geven ons veel diverse en smaakvolle producten en in combinatie met de creativiteit van onze ministers van Culinaire Zaken is er per gang veel keuze. U kiest gewoon uw favoriete gerecht!

Bij het Ministerie kunt u een heerlijk 4-gangen menu voor €32,50 en een avond vol verrassingen & gezelligheid verwachten. Wij hopen u te mogen ontvangen in het Ministerie van eten en drinken om u een onvergetelijke avond of middag te mogen verzorgen.

C'est la vie en tot snel!

Meer informatie over restaurant Ministerie van Eten en Drinken

• Kom je met de auto?
    Het Ministerie van Eten en Drinken is gevestigd in het centrum van Oud Gastel tegenover de kerk.
  • : parkeren voor de deur

maandag: Gesloten
zondag 13:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
Smitie .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor het eerst gegeten bij het Ministerie in Oud Gastel. Het is leuk dat je het menu niet vooraf op internet kan bekijken omdat het regelmatig wisselt. Dat maakt het toch een verrassing. Het 4 gangen menu is goed vullend, maar niet te veel en er is genoeg keuze uit vlees of vis. Ik miste wel een beetje de groenten bij het hoofdgerecht, je krijgt wel een beetje rauwkost, maar waarom ligt de focus toch altijd op veel vlees en weinig groente? Ik denk dat hier nog wel winst te halen is. Het toetje werd leuk gepresenteerd en ter plekke aan tafel gemaakt. Ook een grote plus voor de koffiekar met uitgebreide keuze aan chocolade en ander lekkers als afsluiting.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Onverwacht hier terecht gekomen. Hartelijke ontvangst, heerlijke gerechten in het 4-gangen menu, fijne bediening. Komen er zeker nog een keer terug. Erg goed.
Marcel120377 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren met 4 personen gegeten.
Naam van het restaurant is heel origineel en er worden ludieke benamingen uit de politiek gehanteerd.
Vriendelijke ontvangst.
Nadat wij bij onze tafel waren gebracht, werden de drankjes opgenomen en werd een plankje met seranoham, salami, zuur en vriesgedroogde groenten op tafel gezet (zeer origineel)
4 gangen menu voor 32,50 waarbij keuze uit 6 voorgerechten, 2 soepjes en 6 hoofdgerechten.
Nagerecht (ijs met aardbeien Romanov ) wordt op een ijswagen (ook origineel) welke door het restaurant gereden wordt aan tafel bereid. Als alternatief werd een kaasplankje aangeboden. 4 soorten kaasjes, walnoten, druiven en roggebrood.

Producten en ingrediënten komen allemaal uit de streek.
Personeel is zeer vriendelijk en heeft oog voor de gasten. De glazen staan nauwelijks leeg.
Ook de presentatie van de rekening is bijzonder origineel.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een absolute aanrader.