Ming

Van der Sandeplein 12 8471 RX Wolvega Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ming

Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Prima restaurant, grote porties, redelijke prijzen.
Eten is lekker op smaak, geen eenheidssaus over alle gerechten maar bijpassend bij elk gerecht.
Voordeel is nog dat afhaalgedeelte apart van het restaurantgedeelte is ; dit zien we ook wel eens anders...
Genieterd .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Hmmmmm.......Chinees van 30 in een dozijn.......niets verrassends....vlakke smaak van het eten.....standaard gerechten......Friezen vinden het kennelijk wel goed zo want het was er druk.....;-((
Nathanael H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten hier. Jammer dat het ver van mijn huis vandaan is (Haarlem)
Ik heb er tot nu toe 2 keer gegeten. En ja fijne sfeer en grote porties eten wordt bediend. De peking eend in een woord: wauw! En voor lekker krokant van de buitenkant. Vriendelijk bedienden ook.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
eet vrij regelmatig bij Ming. de kwaliteit is vaak wel wat wisselend. Nu was de smaak prima en de hoeveelheid voor ons te veel.. al met al eten we hier graag. Ik denk, dat het wel een van de betere chinese restaurants is in deze omgeving wel een aanrader