Ming Yiang

Kaatsland 46 8608 EA Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ming Yiang

Amvdloon .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een echte afhaal chinees met een paar tafeltjes waar wij aan één zijn gaan zitten.
Rijsttafel gekozen, kun je van alles proeven tenslotte. En elk gerecht was smakelijk!
Net een beetje anders en smaakvoller dan de doorsnee chinees.
De sfeer en de bediening waren prima!
(Restje zelfs meegenomen omdat we het zo lekker vonden en zonde om het te laten weggooien! Nog niet eerder gedaan:-)

Kaatjesneek .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wat een heerlijk maandmenu alles smaakte heerlijk en ruim voldoende! Snelle service via thuisbezorgd.nl. Over het decor qua vestiging kan ik niks zeggen, maar de gerechten zelf waren smaakvol en kleurrijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Eigenlijk is het een afhaal restaurant, maar ze hebben zowaar ook 4 tafeltjes. De lokatie is niet echt geweldig, in een hoekje van een wat verlopen winkelstraatje in een woonwijk... Maar wat kun je er lekker eten! We waren met zijn vieren, en hadden uitzicht op de drie grote "goudvissen". We hadden gezelschap bij ons dat weinig ervaring met de Chinese keuken had. Dus maakte Ming op verzoek "wat lekkere dingen" klaar. Er kwam een overvloed aan heerlijkheden op tafel. We weten al dat Ming overheerlijke en overvloedige nasi rames maakt. Maar de service is ook geweldig! We kregen een gratis drankje van de zaak, omdat we wat te vieren hadden en Ming kwam ons gezelschap nog even een hand geven. Hij is erg vriendelijk en kookt met passie en vakmanschap. Zeker een aanrader om af te halen en ook echt niet te duur om te eten!