Ming-Yeg

Zaagmolenstraat 110 2265 WV Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ming-Yeg

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Ming-Yeg is best een mooie zaak, strategisch gelegen ook en met voldoende parkeergelegenheid op nabije terrein bij de Hoogvliet. Sinds er nieuwe eigenaars zijn (zo'n anderhalf jaar geleden) hebben we het nog twee keer geprobeerd, maar zijn afgehaakt. Het niveau van vroeger is er echt niet meer: slappe haaievinnensoep, waterige ossenhaasreepjes in bruine saus, harde babi pangang, neutrale sate.... Jammer, jammer, jammer.
Jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Prima gegeten, gelukkig maakt men weinig tot geen gebruik van ve-tsin. Niet te grote porties. Prijs/kwaliteit prima. Alleen de dessert kaart mag wel wat aandacht hebben, bijvoorbeeld wat meer aparte toetjes.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Recht-toe-recht-aan Chinees Indonesisch restaurant, qua eten niet echt bijzonder.
De kwaliteit en smaak van het eten lijken iets minder te zijn geworden dan een jaar geleden (nieuwe eigenaar ?)

Op de (vieze en plakkerige) wijnkaart komt geen rose voor, terwijl dat over het algemeen het beste past bij de uiteenlopende gerechten van de uitgebreide menukaart (meer dan 100 nummers).
De witte en rode huiswijn smaakte overigens prima voor een chinees, dit elders wel eens anders meegemaakt.

Door een foutje (van de bediening?) was een van onze hoofdgerechten niet gelijktijdig klaar met de andere twee hoofdgerechten.
Verder prima bediening.

De prijs van ons "ossenhaas" hoofdgerecht lag lager dan het "grote garnalen" hoofdgerecht ?
Dit nog niet eerder gezien. Of was het geen ossenhaas, maar een goedkopere biefstukvariant ?

Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Standaard chinees, niet meer of minder.
Wij hadden 2 rijsttafels voor 4 personen totaal.
Klassieke bami en Nasi erbij. Smaak was nogal laf. Risicoloos.
Zelfs de indische rijsttafel was neutraal van smaak, terwijl pittigheid zou moeten overheersen.
Bediening was super vriendelijk dat wel.
Al moest je wel nadrukkelijk zelf om drankje bestellen. Had attenter gemogen.
Bezoek aan Ming-Yeg was geen teleurstelling maar ik ken betere chineese restaurants in de omgeving.
Litje .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Restaurant is in handen van een nieuwe eigenaar dat merk je. De kwaliteit van het eten is met sprongen achteruit gegaan. Helaas is er niets van de verfijnde smaak van de gerechten over. Jammer.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Al jaren haal ik babi Pangang bij Ming Yeg. Enige tijd geleden is het restaurant overgenomen. Heb het nu 2 keer gehaald maar dit is echt de laatste keer. Het vlees is vet en niet lekker knapperig zoals voorheen. De saus is niet lekker. Heel dun, weinig smaak en doorzichtig. Heel jammer maar voor mij geen Ming Yeg meer.
Jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Alleen de pangsit mag wel iets minder vet en de dessertkaart mag wel wat meer Aziatische nagerechten bevatten. Eindelijk een restaurant waar de ve-tsin niet of nauwelijks word gebruikt.
Samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Het restaurant ligt in het centrum van Leidschendam en voldoende parkeergelegenheid. De eigenaar doet samen met familieleden hun uiterste best om het gezellig te maken. We hadden een Chinese- en een Indische rijsttafel besteld. Het waren veel verschillende gerechten die allemaal heerlijk smaakten. Verder zie je dat de producten vers zijn (o.a. de gebruikte groenten) Een leuke avond in een chinees decor.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Net terug uit China hebben we hier mijn verjaardag gevierd. We waren met 6 personen waarvan 1 in een rolstoel. Daarom kregen we een tafel voor 7. We hadden een ronde tafel met draaischijf gereserveerd. Eigenlijk wilde ik graag zoals in China een scala aan gerechtjes waarvan we samen konden eten. De serveerster bood aan om een selectie te maken van verschillende gerechten en de specialiteiten. Heel servicegericht ! We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrije bediening. Zeker een aanrader !
Debby W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Wij eten heel graag bij Ming Yeg in Leidschendam. Er is een heerlijke menukaart met een grote variatie aan gerechten. Bediening is altijd vriendelijk, wij voelen ons altijd zeer welkom bij Ming Yeg.
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
We hebben al een paar keer bij Ming-Yeg gegeten en we zijn al vaker terug gekomen. Bediening is vriendelijk, aankleding is op en top chinees en het eten is heerlijk. We hebben zelfs een stempel-spaarkaart :-)
Bedankt voor jullie leuke reactie. tot de volgende keer.
Wiskey .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Heerlijk gegeten , zuivere kost zoals het hoort, keurige bediening en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.
Tjap toy met garnalen echt een aanrader, ook de aankleding van het restaurant is netjes. Ik ga hier zeker vaker terug komen !Ik heb meerdere chineese restaurants in Leidschendam uitgeprobeerd, maar Ming-Yeg is echt de beste !
Beste Wiskey,

Bedankt voor je positieve feedback!

Tot de volgende keer.

Team Ming Yeg