Ming's Restaurant

Smalle Haven 114 5611 EJ Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Ming's Restaurant

Aziatische fusion op zijn best

Bij Ming's Restaurant staat de menukaart vol met Aziatische smaaksensaties. Dumplings, misosoep, sashimi en edamame, wie houdt er niet van? Ook voor lunch is deze keuken ideaal; niet te zwaar en lekker veel pit voor de rest van de dag.

Meer informatie over restaurant Ming's Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 16:00

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Verassend hoe perfect eten hier is. Vlotte en professionele bediening. Wij hebben hier gisteren fantastisch genoten van zeer verschillende culinaire oosterse hapjes . Wij zullen hier zeker vaker genieten . Echte AANRADER !!
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg goed eten, niet te vergelijken met andere all you can eat formules. Vers en verrassend aziatisch eten.
Sushi, heerlijk. Alles was lekker. Snap niet dat het zo rustig was, want is echt een goed restaurant. De chef en eigenaar kwam nog naar onze tafel om een praatje te maken.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Helaas wordt dit geen goede recensie.
Wij hadden met ons gezin afgesproken om iets te vieren bij dit restaurant. Vorige week was het zover en hebben we op zaterdag een tafel gereserveerd.
Dit restaurant serveert een Puur Genieten Menu (Pure Enjoy Menu – limitless in time en choice’s) Dit omschrijven ze als Onbeperkt Genieten voor € 25.00 p.p. Wij kozen hier alle 6 voor.
Bij de vierde gang bestelden 3 personen spareribs. Helaas waren die koud. Dus daar zeiden wij iets van. De serveerster nam ze mee en kwam een paar minuten later terug met warme spareribs. Echter deze bleken (opgewarmd in de olie) taai en stug te zijn en nauwelijks van het bot te krijgen. Mijn tafelgenoten wilden ze niet opeten.
We bestelden iets nieuws. De serveerster nam de spareribs mee, kwam even later terug om te zeggen dat ze het niet leuk vond. Wij bestelden al zoveel (sic!) en aten dit nu niet op. In een all-you-can-eat moest je daarvoor betalen, zei ze en dus vond ze het niet leuk dat wij het niet opaten/terugstuurden. Een beetje verbaasd gaven wij aan dat we 't echt niet lekker vonden, dat ze 5 euro op de rekening mocht bijschrijven, maar dat we ze niet opaten, omdat ze echt niet lekker waren.
Vervolgens is deze mevrouw 5x weggelopen en teruggekomen naar tafel. Ze werd steeds bozer en bozer en riep zelfs dat we niet meer welkom waren. Wij zaten inmiddels enigszins verbijsterd te kijken, ons van geen kwaad bewust. We hebben netjes aangegeven dat die spareribs niet lekker waren en verder gewoon normaal zitten eten.
Ze bracht de gerechten die we nog besteld hadden en zei dat we die nog mochten opeten, maar dan niet meer welkom waren.
U begrijpt, wij zijn ter plekke opgestaan, hebben betaald en zijn gegaan.

Ondanks het feit dat de rest van het eten lekker was en wij ons erg verheugd hadden op deze avond uit, komen wij hier nooit meer terug. Dit is wat ons betreft niet de manier om met je gasten om te gaan.

Jammer, misschien hadden ze stress vanwege een slechte bezetting of hebben ze dit menu slecht doorgecalculeeerd, zodat je niet teveel mag bestellen of wie-weet-wat, maar zo'n behandeling vonden we alle 6 onacceptabel.
Dus wij komen hier niet meer terug.
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Nog nooit zulke verse sushi gehad. Thai curry seafood. De kok had vanochtend nog de pasta en bouillon vers gemaakt. En dat proefde je. Duck met springroll, zelf in elkaar draaien. Heerlijk. Dit restaurant kan ik iedereen aanraden!!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hadden twee sushi liefhebbers bij ons, en die waren enthousiast over de geboden sushi, ondanks dat dit volgens hen eenvoudige soorten zijn. We hadden het keuzemenu, waarbij je onbeperkt kon bestellen. Dit biedt veel keuze voor de schappelijke prijs van €25 pp. Ook andere lekkere gerechten zoals peking eend in flensjes en Thaise kip.
Ondanks dat de eigenaresse vertelde op dat moment te weinig personeel te hebben kwamen de gerechten toch met een prima snelheid op tafel. Dat ik de service toch 'maar' een 7 geef komt door andere vreemde dingen, zoals dat we maar 1 glas kregen bij de karaf water, en dat gerechten soms niet gedeeld konden worden omdat sommigen op dat moment geen bordje hadden. Het leek te komen door taalverwarring, dat was soms grappig, en soms hinderlijk.
Omgeving is oke, niet apart Aziatisch.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke Aziatische gerechten in het keuzemenu! Niet de standaard uit de all you can eat sushi restaurants maar meer diversiteits in Vis - vega - en vleesgerechten.
AngieB .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op een zaterdagavond belandden wij -een gezelschap van 6 personen - bij Ming's in Eindhoven. Het concept luidt: voor een vast bedrag onbeperkt eten, limit less: geen tijd. Je bent wel beperkt in het aantal gerechtjes per ronde. Zo mag je er per persoon 2, maar mogen het niet meer dan 2 verschillende gerechten zijn. Dat klinkt naar, maar dat is het niet immers krijg je per ronde genoeg voor het gezelschap waar je mee bent.

De gerechten zijn heerlijk en worden met uiterste zorg opgediend. Dan zie je met het oog én proef je eveneens. Kortom je kunt hier echt genieten van Aziatisch eten.

Wij hebben in drie uur tijd, slechts drie ronden kunnen maken. Dat komt doordat het ontzettend lang duurt voor dat je je eten krijgt. Op zich is dat geen punt, want het wordt ter plekke bereidt en dat kost meer tijd. Maar op het moment dat wij klaar waren met een ronde duurde het ontzettend lang alvorens wij weer konden bestellen. Soms leek de mevrouw van de bediening het niet eens op te merken dat we allang klaar waren. Daarnaast bleven lege borden én glazen ontzettend lang op de tafel staan. Dit werd ook niet anders nadat de mevrouw van de bediening aan tafel verscheen. Dit maakt het cijfer voor de service zo laag. De sfeer in het restaurant is ok. Het is niet bijzonder of hartelijk.

Wij zouden hier een volgende keer niet terugkomen. Voor het bedrag dat je betaald, ongeveer 25 euro slechts voor het eten, is de service niet vlot genoeg, waardoor je meer vol raakt van het wachten dan va het eten. Laat dat nou net niet de bedoeling zijn van uiteten.

Chantalb89 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Top restaurant en service!
Bij binnenkomst is ons het concept uitgelegd wij hadden gekozen voor onbeperkt eten. Heel anders dan de normale all-you- can- eat restauranten. Het eten werd vers bereid en de dames kwamen ook vaak langs om te vragen of het goed was of wij iets nodig hadden. Het afruimen vond ook snel plaats waardoor er een nieuwe bestelling gedaan kon worden. We waren blij met de hoeveelheid keuzes die we hadden ieder heeft bepaalde dieet maar ondanks dat was er genoeg keuze voor alle partijen.

Het decor is mooi en vooral heel belangrijk alles is schoon. Ze hebben een open keuken, waardoor je de kok ook echt kan zien koken. Wat qua versheid en weten hoe je eten bereid wordt wel fijn is.
Annette1988 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten bij Ming's was erg lekker. We hebben eerst een ronde van de chef gekregen. Dit was een mini loempia.
Verder was de sushi erg lekker, ook al waren dit maar 4 soorten.
Er werd goed rekening gehouden met allergieën en voorkeuren.
Mar de bediening was soms wat warrig.

Al met al een fijn restaurant.
Willemien P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben met onze familie heerlijk gegeten bij Ming's Restaurant. Gerechten uit diverse Aziatische keukens werden ons voorgeschoteld. Alles smaakte heerlijk, vooral de vleesgerechten. De bediening was heel netjes en aardig en alles zag er keurig uit. Wat ook heel leuk was dat de kok aan het einde ook nog even kwam informeren en toelichting geven. Hij vertelde dat we een hele reis hadden gemaakt door diverse de keukens van verschillende Aziatische landen. Al met al een prettige en smakelijke avond gehad in een relaxte omgeving.
MB25 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Fantastisch dat alles vers en zelf wordt bereid, dit proef je echt. Porties zijn goed en de prijs-kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend. Daarnaast is de gastvrouw (eigenaresse) heel hartelijk en gastvrij. Een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op zondagavond besloten we dit restaurant eens te proberen. We werden vriendelijk verwelkomd in een verder lege zaak. We besloten het proeverij menu te nemen van 25 euro p.p. Je kunt dan onbeperkt twee gerechtjes p.p. nemen bij elke ronde waarin je wat besteld. Wij begonnen met de wanton-soep en de huisgemaakte springrolls.Beide gerechten waren erg lekker.Daarna smulden we van overheerlijke pannenkoekjes met crispy duck en fantastische sushi. Werkelijk superlekker ! Daarna bief op Koreaanse wijze en precies goed gebakken zalm. Partner had ook nog kip in Thaise kokossaus die ook prima smaakte. We konden de verleiding niet weerstaan om nog één keer die heerlijke sushi te bestellen en daarna nog een kokos-ijsje en een cappuccino veroverd.We konden geen pap meer zeggen ! We konden terugblikken op een culinair zeer geslaagd avondje waarvan de rekening ook nog eens reuze meeviel en waar we echt verrast zijn door de kwaliteit van de gerechten. Jammer was dat er de hele avond geen andere gasten verschenen. Onbegrijpelijk want deze zaak verdient het om juist vol met gasten te zitten ! Ik zou zeggen ervaar het zelf eens ! Wij vinden het in ieder geval een aanrader.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hadden het menu. Super voorgerecht met van alles wat! Mooie presentatie. Voor de rest ook zeer lekker gegeten en de wijn was top (kan niet meer herinneren welke het was maar ik geloof de goedkoopste chardonnay op de kaart). Ook de bediening was erg attent, en denkt goed met je mee. Kortom wel een bezoekje waard
MRutgers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij vonden de mixed sushi erg lekker, maar ook alle andere gerechtjes waren lekker van smaak. Inrichting prima en netjes. Bediening vriendelijk en behulpzaam om gerechtjes uit te leggen.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met stip de beste sushi uit Eindhoven! De kok weet je hier enorm te verrassen en zelfs ons, als enorme sushi liefhebbers, nieuwe dingen weten te laten proeven. Je proeft dat de gerechten dagvers zijn bereid en met veel passie zijn opgemaakt. Het restaurant is netjes, simpel maar wel gezellig. Bediening super vriendelijk, doen echt hun best voor je. Inderdaad wel even zoeken maar met Google Maps kom je er zeker ;). Kortom; aanrader!
Marinda K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gister gegeten bij mings voor de 1ste keer. Wat me direct op viel was de sobere inrichting maar ook de ontzettende vriendelijke bediening. De sushi was lekker en zeker genoeg (sushi plate voor 3 personen),de zalm sashimi was top. Zeker wel een restaurant waar ik nog eens ga eten...
Ralfke .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Ming's. We hadden het onbeperkt eten menu gekozen.
De gerechtjes waren van een enorm goede kwaliteit. Niet te vergelijken met een all you can eat sushi.
Vooral de Ming's sushi mix steeg boven alle gerechten uit.
De service was heel erg goed en de medewerkers waren heel vriendelijk.
Een echte aanrader!
Jac B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik kom regelmatig hier eten. Ming Tang is een fantastische kok. Gisteren zijn we er weer geweest, het was weer zeer goed. Echt een aanrader om dit restaurant bezoeken. Je moet een beetje moeite doen om het restaurant te vinden, geen parkeerplaats vlakbij, maar het is meer dan de moeite waard. Ik verheug me nu al op het volgende bezoek.
Ton.van.de.wiel .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
het eten was lekker maar er was geen sfeer. verder is een pot thee per persoon wel erg weel als je om een kopje vraagt en vragen of we de kaart nog willen zien voor een nagerecht is ook geen overbodige luxe.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Leuk dat er een mix is van Aziatische gerechten. De Sushi en sashimi waren erg goed. Ook garnalen en witvis, alles vers en smakelijk. Tenslotte vleesgerechten. Alles smaakte heerlijk, jammer dat de aankleding zo sober is.