Ming's Garden

Meer informatie over restaurant Ming's Garden

6,9
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat is er gebeurd met onze vertrouwde Chinees in het dorp. Kwaliteit zeer matig, porties zijn klein en eten heeft kraak nog smaak. Het heeft weinig met de Chinese keuken te maken. Bediening is er ook niet op voorruit gegaan. Interieur is erg verouderd en vervallen. Nee ons zien ze hier voorlopig niet meer terug, jammer hoor.
Natasja58 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Maandmenu gehaald. Babi pangang erg taai vlees, de foe yong hai waterig en flauw en de rest smaakloos. Ik heb gebeld en kreeg meteen een grote mond. Schijnt dat er een nieuw management is die niet van plan is enige service te geven. Raad iedereen aan een andere chinees te kiezen. Deze is helaas erg slecht geworden.
Keesdewolff .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Mijn man had lekker babi pangang gekocht met nasi voor mij !!!

Nou dat is meteen de laatste keer geweest

Wat een kleine hoeveelheid en de nasi leek wel gewoon witte rijst prei ham zat er in wel 2 stukjes de ham was denk ik een reepje van 3 mm

Echt slecht ,kan de oude eigenaar weer terug komen
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Maand menu afgehaald. Na 40 minuten wachten 2x hetzelfde gerecht gekregen en 3e gerecht. Smaak erg zout. Nieuwe eigenaar, slecht resultaat. Jammer jammer... Nu wellicht switchen naar de afhaal Chinees in Amstelveen? Een stukje verder rijden maar dit kan echt niet. Tijd zal het leren maar sluiting zal volgen als dit soort kwaliteit geserveerd blijft worden. Wellicht dat ik het over een half jaar nog eens probeer. Wie niet waagt wie niet wint:-).
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Bij Ming's garden waan je je in het Chinese restaurant van de jaren tachtig. Compleet met vioolmuziek, Chinese schilderijen en kunstig gevouwen servetten. De Fu yong hai was prima, de Chinese bami deed me zelfs denken aan de heerlijke noodles die ik in Taiwan at, alles uitstekend geprijst en uiterst beleefd en vriendelijk geserveerd. Bij de afhaal was het drukker dan in het restaurant. Ik houd het op onderwaardering van de jaren tachtig!
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Onlangs hier gegeten met en op aanraden van een collega van me.
Vooraf hadden we samen een loempia speciaal gedeeld. Deze was super groot en heerlijk.
Daarna hadden we een haaienvinnensoep en de peking soep. Ook hier niets op aan te merken. Als hoofdgerecht hadden we de babi pangang en de babi pangang spek. Ook dit smaakte zoals het hoort te smaken. Al met al een (h)eelijke zaak waar ik vast nog wel eens terug kom.