Ming & Ming Chinees-Grill Restaurant

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Kom al een geruime tijd bij dit restaurant om eten te halen. Ik kom daarvoor uit Nieuwegein vandaag ook geweest en wilde het maandmenu meenemen maar bij een gerecht zat Broccoli wat ik niet lust. Gevraagd of dat eruit kon maar de keuken zei van niet. Resultaat ben maar weggegaan. later nog gebeld dat ik teleurgesteld was dat dat niet kon. Hij vertelde dat het een maandmenu was en dat het goedkoop aangeboden kon worden maar niet zonder de broccoli. Ik vertelde dan is het toch goedkoper voor jullie scheelt groente, maar meneer bleef bij zijn standpunt principekwestie denk ik.
Door dit voorval maar op zoek naar een andere chinees wat jammer is kwam er al 15 jaar wens niet zo behandeld te worden.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Goed all you can eat sushi restaurant. Eten is voor een all you can eat goed en het restaurant biedt veel keuzemogelijkheden met ook de chinese gerechten naast de sushi. Bediening is wisselend, vrij lang moeten wachten op het eerste drankje en ook toen we aandacht zochten vanwege problemen met de tablet kregen we geen reactie. Verder zeker vriendelijk al was er wel een verschil waar de ene de gerechten op tafel zette zonder iets te zeggen en we bij een ander wel uitleg kregen.
Jokiejook .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
All you can eat. Met een grote groep meiden gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke en snelle bediening. Voor ieder wat wils! Met name de sushi's waren een lust voor het oog met een verfijnde/tongstrelende smaak. Pluspunt, de gerechten waren gelukkig niet te zout. :) Eén minpuntje, jammer dat een karaf water niet mogelijk is.

yvonne1962 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
All you can eat shushi gegeten. Over het algemeen was de kwaliteit goed. Leuk om te bestellen via een tablet, alhoewel dat met een groot gezelschap wel wat tijd in beslag neemt. De service kan beter. Een bestelling van onze tafel kwam maar niet en deze bleek bij een andere tafel te zijn neergezet.
Een besteld drankje werd niet gebracht maar stond wel op de rekening. Na overleg werd het drankje alsnog met excuses bezorgd. De sfeer van het restaurant is goed. Zeker aan te bevelen.
Annemiekevk .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
goed eten, mooi gepresenteerd en aardige bediening.
wij hadden all you can eat menu en er was veel keus.
Japans, chinees, en diverse bijgerechten
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekkere sushi en goede warme gerechten. Heerlijke tomatensoep. Staat in mijn top 3 sushi restaurants (provincie Utrecht)
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Lekker hoor! Top bediening, vriendelijke mensen en heerlijk gegeten. We kwamen laat binnen, maar dat was geen probleem. Op een gegeven moment waren de andere gasten al weg, maar het personeel bleef ons vriendelijk benaderen en wij voelde geen enkele druk dat we weg moesten.

Aanrader en we komen zeker terug!
Lidi H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker eten, sushi goede temperatuur. Leuke serveersters. Jammer van de 6,25 voor water omdat ze geen kraanwater schenken, slechte service en slecht voor het milieu.
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij komen regelmatig bij Ming & Ming vanwege het lekkere eten en snelle bediening.
Ook ditmaal was het eten lekker, en door het gebruik van de tablet is de bediening nu nog sneller. Je kunt op je eigen tempo kiezen wanneer je weer wilt eten en het restaurant is vooral leuk als je met meerdere personen gaat zodat je bij elkaar kunt proeven.
Minpunt is dat het aanbod in ijs als dessert erg beperkt is; vaak maar 3 keuzes waarvan er 1 bijna altijd zwarte sesamijs is.
Verder altijd prima eten, veel keuze dus voor ieder wat wils.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Hier vanavond erg lekker gegeten. All you can eat van een prima kwaliteit. In plaats van de lijstjes die je in moet vullen zijn ze nu met tablets aan het proefdraaien. Dat werkte prima! We werden verrast door de snelheid waarmee op de bestellingen werd gereageerd!
Schrik .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wat fijn om zo lekker te eten met elkaar en dan ook nog een glutenvrije kaart. En dan staat er glutenvrije soja saus klaar! Heerlijke verse sushi's en vele andere smaakvolle gerechten. Top!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Dit is een Chinees en een Japanner ineen. Wij gaan hier naar toe voor de voortreffelijke sushi, en ook het actiemenu heeft een erg goede prijs kwaliteit verhouding.
Een absolute aanrader om af te halen in Houten!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
gister met zijn vieren gegeten gewoon lekker bediening super vriendelijk
decor kan wat warmer het toetje van ijs mag ook wel wat beter van kwaliteit zijn.

maar heerlijke avond gehad.
Romano S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij ming&ming gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en de gerechten waren erg lekker. Voor 55 euro heb ik met mijn vriendin heerlijk gegeten en gedronken.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Vrienden hadden dit restaurant uitgekozen en ik vond het verrassend dat je bij een Chinees restaurant zulke goede sushi kunt eten. Het concept was 'all you can eat', maar zonder het kijken op de klok wat ik elders wel heb meegemaakt. Vriendelijk personeel, aardige ambiance, echt goede sushi. Voor herhaling vatbaar dus.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Gisteren bij Ming & Ming sushi gegeten, en heerlijk gegeten! Alles vers, mooie ruime porties, en heel smaakvol. Groot aanbod van sushi gerechten. Buiten het All-You-Can-Eat sushi menu kun je ook kiezen voor het All-You-Can-Eat Deluxe menu. Tegen bijbetaling van € 4,- p.p. kun je dan ook onbeperkt sashimi bestellen.
Vriendelijke bediening die vertelt wat er op tafel komt en ook uitleg geeft over het concept. Vragen geregeld of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn.
Kleinschalig restaurant dus geen vreetschuur, doet wel een beetje aan als traditioneel chinees restaurant, maar met zulke goeie sushi neem ik dat voor lief!

Ik heb al heel wat sushi gegeten, maar eigenijk nog niet zo goed als hier. Kom er graag nog eens terug! Aanrader!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Zaterdag bij Ming & Ming sushi gegeten. Ik kende dit restaurant vroeger alleen als traditioneel Chinees restaurant en was blij verrast dat er nu ook sushi werd aangeboden. Dat wilde ik graag proberen!

Over het eten kan ik kort zijn: De sushi is enorm vers en smaakvol. De beste die ik tot nu toe heb gegeten, en ik heb meerdere all-you-can-eat restaurants uitgeprobeerd. Vooral de uramaki rollen zijn bij mij favoriet.

Service was zeer goed, zeker voor all-you-can-eat. De vriendelijke serveersters kwamen regelmatig vragen of het eten smaakte en of wij nog wat wilden drinken. Ook kregen wij elke keer een toelichting wat er op tafel kwam.

Er is bij dit restaurant persoonlijke service, wat je bij de meeste sushi restaurants niet meer kan vinden. Dit restaurant is dan ook veel kleinschaliger, geen massale vreetschuur. Je zit daardoor gezelliger, en het is minder chaotisch. Je voelt je geen nummertje.

Ik ga vanavond (3 dagen later) alweer terug. Dat zegt genoeg!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Verrassend lekker gegeten van het All you can eat concept. Er zijn veel verschillende hapjes op tafel gekomen en echt allemaal even lekker en prima van kwaliteit. Zowel de Chinese als de sushi hapjes. Normaal ben ik niet zo van Chinees eten vanwege de grote hoeveelheden, maar hier kun je lekker van alles proeven en ieder naar zijn eigen smaak. Ruime keuze. De locatie is leuk midden in het centrum van Houten, personeel is vriendelijk en snel. Prijs-kwaliteit goed.
Naftalie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Vandaag vanaf 16.00 uur all you can eat gegeten. Prima en erg vriendelijke bediening, erg snelle bediening trouwens. Alles was snel op tafel. En ook niet onbelangrijk...een schoon herentoilet. Verder een knusse sfeer / inrichting. Oftewel voor herhaling vatbaar!!!!
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Na het voetbal hier snel wat afgehaald. Keurige zaak, goede bediening, gewone "Nederlands-Chinese" gerechten. Smakelijk en niet te lang wachten. Ook vegetarisch redelijke keus (let op: oestersaus, kroepoek en garnalen blijft lastig voor Chinese restaurants). Kortom: prima adresje om af te halen.