Ming Dynasty

Meer informatie over restaurant Ming Dynasty

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Randy F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Meerdere keren per jaar komen wij hier met vrienden. Wonen op een steenworp afstand en eten is altijd uiterst smakelijk. Gisterenavond was een verrassing. Het zat niet bomvol. Helaas een paar luidruchtige kinderen. Voorgerechten, diverse wan tan soep waren prima. Twee van de vier hoofdgerechten, Fou Yong hai en Koe Loe Kai waren zonder meer goed. De Babi Pangang was smakeloos en slap. Volgens mij een met stoom opgewarmd prakkie. Een "exclusief" garnalengerecht was eetbaar maar niet bijzonder, opvallend was de kerrie smaak wat ik niet echt vond passen. Rond 7 uur was de zaak half leeg en om ca half acht stroomde het weer vol met meerdere gezinnen groepen met kleine kinderen < 4 jaar. Nog niet eerder meegemaakt en met elkaar praten werd onmogelijk door het geschreeuw. Jammer deze ontwikkeling
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uiteten met de familie. Wij hadden een menu gekozen, waar o.a. soep als voorgerecht, vis, krab, vlees en stoofpotjes als hoofdgerecht en nagerecht tongsui. Alles heerlijk vol van smaak. Dit restaurant is al jarenlang ons favoriet. Service snel en correct.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Hier wel vaker gegeten als lunch. Dit keer wezen avond eten en we hadden heerlijke eend met pancake. Halve portie was wel een heel stuk minder dan als je een hele nam. De prijs hiervan was niet in evenwicht. Daarnaast kreeft en krab besteld. Deze waren heerlijk bereid, vol met smaak. Bediening liep veel heen en weer, zodat we ook snel geholpen konden worden als we iets wilden. Restaurant ziet er netjes uit en heeft echt een chinees sfeertje.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Een Chinees restaurant waar ook veel Chinezen eten. Wij eten hier zeer regelmatig dim sum voor lunch. Waarbij zéker in eerdere recensies genoemde PekingEend in pannenkoekjes nooit ontbreken.
Dit keer hebben we met z'n twaalven een 9-gangen diner genoten.
Alles vers en heerlijk bereid en voor slechts een paar honderd Euro zeer uitgebreid en onze buik vol gegeten.
De bediening is vlijtig en helpt waar kan.
Tip! Als je niet weet wat bepaalde gerechten zijn en dat is een drempel: ze hebben foto's van de gerechten, zodat je ook een gerecht kan aanwijzen in het boek.
De sfeer in het restaurant is typisch Chinees: precies net zoals de restaurants in Hong Kong waar ik geregeld ben geweest.
We komen hier zeker terug!
malinee .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Bij Ming Dynasty kom ik echt bijna elke maand hier naar toe. Het is altijd lekker eten hier. Wanneer we hier komen, nemen we vaak dim sum ipv hoofgerechten. Dat is ook lekkerste met zijn aller aan dat kleine hapjes. De ster van alle dim summen, vinden we de eend pannekoek. Het staat niet op de kaart en we moeten wel iedere keer om vragen. Wel grappig. Omdat de zaak is bijna altijd vol is, moesten we vaak wel lang wachten, maar alles wel moeitewaard.
Tot binnenkort weer bij Ming Dynasty :D
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Dit restaurant heet nu Ming Dynasty. We aten Ha Kau, oesters met knoflook, kipvleugels, vietnamese loempia's en geroosterd varkensvlees (mager). Alles prima, met uitzondering van de kipvleugels die te lang gebakken waren. Maar voor 49,- voor 2 personen mag je ook niet te kritisch zijn.
André T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Eigenlijk heb ik al meerdere keren bij deze restaurant gegeten. Vandaag heb ik weer dim sum gegeten. Zoals gewoonlijk de gerechten waren ok. De bediening was ook normaal, alleen was deze keer een raadsel, normaal was 2,50 euro per portie, maar nu werd opeens 4 - 4,5 euro per portie. Andere keer ga ik dit vragen aan meneer uit Singapore. Hij was vandaag niet aanwezig. Sfeer was eenvoudig, maar typisch Chinese restaurant.
Kai S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Vandaag met een aantal vrienden hier gegeten. Het eten was goed, de bediening was vriendelijk. Het was erg druk maar toch was de bediening steeds aanwezig en werd het eten op tijd geserveerd. Prima restaurant.
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Ruim anderhalf jaar geleden hier als eens heerlijk gegeten, dus was het de hoogste tijd voor een vervolg.
Vantevoren telefonisch gereserveerd. Maar toen ik aan kwam, bleek dat niet geregistreerd. Dus even wachten tot er tafel vrij kwam. Tot mijn grote irritatie kwamen er na mij Chinese klant binnen die gewoon konden doorlopen en direct een tafel kregen. Ik had het gevoel gewoon gediscrimineerd te worden.
Na ruim een half uur werd er een tafel aangeboden. Weer een half uur later werd eindelijk de bestelling opgenomen. Niet veel later werden de dim sum gerechten geserveerd.
Helaas was de kwaliteit niet zo goed als de vorige keer. Een aantal gerechten waren lauw. En ook werd een gerecht op tafel gezet dat ik niet besteld had. Nog wel geprobeerd om hiervan melding te maken bij de bediening, maar die zijn helaas de Nederlandse taal niet goed machtig.
Wat ik ook jammer vond, is dat alles er proper uit zag. De toiletten waren ronduit smerig en de aquaria achter de bar waren behoorlijk groen uitgeslagen.
Ik denk dat ik hier niet meer terug kom.
SabineKoster .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
lekker Chinese Restaurant. Wokken en Teppanyaki, maar ook
A la carte eten is gelijk. Er is een uitgebreid wok en teppanyaki buffet, garnalen, mosselen, tongetjes, biefstuk, sate, groenten, sushi, teveel om op te noemen. Er wordt ook professioneel gewokt, dus niet alles in een keer in de pan. Personeel is vriendelijk en vlot. Hier komen wij vaak terug. Aanrader.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Als je hier eet heb je het gevoel weer in China te zijn niets Europees echt puur Chinees.
Ik vind de dunne krokante tofoe met daar tussen garnalen erg lekker men noemt dat tofoehuid met garnalen.
Ook de pasteitjes zijn bijzonder.
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Ming Dynasty is één van mij favoriete seafood dimsum restaurant in Den Haag. Ik ga bijna wekelijks hier eten met mijn zus, soms met mijn hele familie en soms met mijn collega's. Eten is heerlijk en service is heel goed.
In sommige Chinees/Kantonees seafood restaurant Den Haag zijn de dimsum en gerechten wel lekker, maar de service is slecht.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Ik ga al jaren bij dit restaurent dim-summen, hoewel de naam steeds schijnt te veranderen. 's Middags 35% korting op de hapjes en reserveren is aan te bevelen. Goed eten, alleen wordt je soms niet helemaal serieus genomen als je geen Chinees bent.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
De dimsum (ha kau, sui mai, cha sieuw bao) en de peking eend bij Konotori waren zeer teleurstellend. Ook de service is voor verbetering vatbaar. In Den Haag zijn er betere Chinese restaurants.
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Half januari hebben wij tweemaal gegeten in dit nieuwe restaurant, de eerste keer kwamen we met 5 personen voor een diner en de tweede keer voor een lunch met ons hele gezin van 10 personen waaronder 4 kinderen.
Wij hadden een verrassingsmenu gekozen voor het diner en we werden daadwerkelijk verrast door een heleboel overheerlijke gerechten die er ook prachtig uitzagen. Vooral de scheermesjes en St.Jacobsschelp en de gefrituurde sushi waren heel bijzonder. Heerlijke (witte) huiswijn erbij en een Japans groene theeijsje toe. Het was een groot succes!
Voor de lunch lieten we ons adviseren en kozen we een aantal dim sum hapjes en wat andere gerechten, o.a. rundvleesrolletjes met knoflook. Weer heerlijk gegeten. We werden bijzonder vriendelijk verzorgd door de ober, zodat iedereen het enorm naar zijn zin had. Dit restaurant is een echte aanrader!
Mike2624 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Het restaurant heet nu Ming Dynasty. De DimSum en WanTan soep zijn goed maar er zijn betere restaurants in de buurt.
Het restaurant is binnen ruim en niet bedompt.Dat is bij de andere chinese restaurants wel anders.
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Ik ga hier altijd naartoe om Dim Sum te eten op de zondag omdat dan bijna de hele dim sum kaart goedkoper is tussen 12.00 en 17.00. Dit staat vermeld op een gelamineerde kaart in chinees, dus als je die niet krijgt, moet je er even naar vragen.

Het eten is altijd goed te doen en komt in het juiste tempo naar de tafel. Ik drink zelf meestal chinese thee en verder eet ik me plezierig vol voor nog geen tientje. Absolute aanrader.

Wat goede gerechtjes betreft kan ik de flensjes met garnaal heel erg aanraden.