Over het restaurant Minevitus

De klassiek Franse keuken

Een modern restaurant in een klassiek jasje. Chef-kok Vity laat alleen de allerbeste ingrediënten de keuken binnen. In dit restaurant staat dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn zoveel mogelijk producten biologisch. Wat er uiteindelijk op tafel verschijnt, zijn klassiekers uit de Franse keuken: plaatjes om te zien en heerlijk van smaak. Wat een goed nieuws dat je hier ook voor een uitgebreide lunch terechtkunt!

Meer informatie over restaurant Minevitus

Dinsdag t/m Zaterdag
- Wijnbar vanaf 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ilz .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben et 8 personen genoten van een verrasingsmenu dat alle verwachtingen overtroffen heeft.
De gerechten waren heerlijk van smaak, prachtig om te zien en ondersteund door een stimulerende toelichting van de Chef. Ook de wijn die door hem werd geadviseerd was een schot in de roos. Het kaas dessert van zijn partner was een optimale afsluiting van een geslaagd diner. We gaan zeker terug komen!
HMB N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een heerlijke avond gehad! Een kleinschalig , kwalitatief erg goed restaurant. Je kunt merken dat er kennis is van de producten die de keuken gebruikt worden. De keuken is open en netjes, het restaurant ziet er prima uit
Oevergriend .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Onze ervaring was teleurstellend, te duur voor wat je krijgt. Nooit zo duur betaald voor een flesje tonic. Zelfs 1 euro duurder dan op het strand. Hoofdgerecht was aan de koude kant. Geen verwarmde borden waarop men in een ander restaurant van deze prijsklasse wel op geserveerd krijgt. Chefkok kan geen lachje af. Alleen een wijnkaart en niet voor andere drankjes. Inrichting is wel erg sfeervol. Maar omdat het klein is, erg luidruchtig.
Presentatie van de gerechten kan beter. Kortom voor wat je krijgt en wat je betaald is het niet in verhouding. Wij gingen niet voldaan weg en wij zijn geen grote eters.
l G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Restaurant biedt absoluut geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Het menu geeft veel te dure namen aan kleine gerechten die smaken alsof mijn moeder ze op een doordeweekse dag zou bereiden, en daarbij een veel te hoge prijs. Zoals aangegeven waren de porties erg klein en niet vullend. Er waren geen aanvullingen zoals salades of aardappelgerechten en mochten die er wel geweest zijn dan stond dat onduidelijk in het menu dat er bijna uit zag als de scriptie die ik moest schrijven voor mijn studie; ongeordend met veel te veel woorden. "Kortom een onjuiste weergave van zaken." Aldus de recensent 'r.degreave.' Tot slot heeft deze avond veel te lang geduurd. Tussen elk gerecht zat meer dan 50 minuten en daarbij kwam de onsmakelijke kok veel te vroeg voor sluitingstijd naast ons zitten om vieze rochels op te hoesten.

Ik zou niet snel nog eens een bezoekje brengen, zoals ik al zei; Geen goede prijs-kwaliteit verhouding en een veel te lange wachttijd.
Cheetah22 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben hier met zijn vieren gegeten met een AH-restaurantbon. De ontvangst was vriendelijk. Als voorgerecht hadden wij allen de salade met gerookte zalm en kwarteleitjes en die was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden 3 van ons de rundersukade en 1 had de runderhaas. De runderhaas was erg lekker en ook de sukade smaakte goed. Het dessert was eveneens erg lekker. Een minpunt: helaas kreeg een van ons een grote taaie homp vlees vol met zeentjes en vet, in plaats van zoals bij de andere twee een mooie plak vlees. Een dergelijk stuk vlees mag eigenlijk niet geserveerd bij een restaurant op dit niveau. Alle borden zouden dezelfde kwaliteit moeten hebben.
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten. Alle gerechten waren heel verfijnd van smaak met verse ingredienten. We komen zeker terug !
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Entree is rommelig, een direct kijkje in de open keuken zou leuk zijn als het er ook uitnodigend uit zou zien en dat was zeker niet het geval. De kaart is onduidelijk. De prijzen eveneens, er zou een tweede menu gratis zijn of een korting van 30,-, in de praktijk was de korting 25,--, kortom een onjuiste weergave van zaken. Het eten was qua hoeveelheid onvoldoende voor de prijs die werd gevraagd en bovendien werd het lauw opgediend. Het dessert zou een bepaalde prijs kosten maar er werd een meerprijs berekend zonder dat dit vooraf werd vermeld door de bediening en bovendien ook weer minimaal van omvang.
Kortom, absoluut geen aanrader en zeker niet vatbaar voor een tweede bezoek.
Jammer maar waar.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ha fijn, eindelijk een restaurant wat een echte lunch serveert. Bij de meeste restaurants in Nederland is dit niet mogelijk, ze komen niet verder dan soep, broodje kroket of een uitsmijter.
Wij hebben een heerlijke volwaardige 3 gangenlunch gehad, welke toch licht was.
Dus wil je lekker op zijn Frans een echte lunch gebruiken dan is dit je adres.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier op kerstavond met 8 personen gegeten. Gezellig restaurant, heerlijk smaakvol eten, mooi opgediend, en makkelijk parkeren. Vriendelijke bediening. Het zat niet helemaal vol. Fijn die zij-ingang, zodat er niet iedere keer een koudegolf naar binnenkomt.
karinkesting .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant, heerlijk smaakvol eten, mooi opgediend, lekkere volle rode wijn gedronken en makkelijk parkeren. Een minder punt is de zij-ingang.
lisettevr .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht liet even op zich wachten, het zat ook bomvol maar daarna liep het lekker door. Minevitus blijft mijn favoriete restaurant in Weesp!
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was lekker eten maar soms heel lang wachten tussen gerechten en zelfs de rekening ontvangen. Verder was het een leuke restaurant en de bediening was heel aardig.
Len B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
binnenkomst werden keurig jassen opgehangen, ronde tafel prima plek. Personeel is niet goed ingewerkt, dient op plotseling langs iemand zonder waarschuwing, neemt geen glazen, lege flesjes etc weg die niet gebruikt worden,
we zijn zelf maar gaan stapelen zoals de broodbordjes in het broodmandje. Diner was heerlijk en warm opgediend.
Koffie erg duur,voor gemiddeld restaurant.
Elske K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was weer heerlijk! Eten was zeer smakelijk. Bediening is prima. En niet moeilijk doen over de AH actie, echt het 2e menu gratis.
kantershof .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Eten van zeer goed
3 minpunten:
Wij kwamen om 19 uur binnen; 0nze voorgerechten kwamen om 1950uur. Dit duurde te lang terwijl gasten die na ons kwamen, eerder hun voorgerechten kregen,
Het restaurant was vol en er is slechts 1 kok.

De keuken is open dus konden wij alles zien vanaf onze tafel. Terwijl we onze hoofdgerechten aten, zagen wij en hoorden wij hoe de keukenhulp de vloer schrobde. Dit was zeer storend en ongepast.; dit doe je niet terwijl de gasten eten.

Een van de vloerplanken zat niet goed vast. Elke keer dat het personeel daarop liep, kwam het licht omhoog en een van ons voelde het in zijn rug

Jean Marc Asso
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Visgerecht Heilbot kwam als puree op tafel. Werd wel teruggenomen en vervangen door tongfilet, maar toch, men had in de keuken al moeten zien dat de vis niet goed was.
kurpershoek .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met € 5.20 voor een zuinig ingeschonken huiswijn en € 4,50 voor een cappuccino waande ik mij in Zwitserland .
buiten de prijs een goede avond met mijn gasten gehad.