Over restaurant Minevitus

De klassiek Franse keuken

Een modern restaurant in een klassiek jasje. Chef-kok Vity laat alleen de allerbeste ingrediënten de keuken binnen. In dit restaurant staat dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn zoveel mogelijk producten biologisch. Wat er uiteindelijk op tafel verschijnt, zijn klassiekers uit de Franse keuken: plaatjes om te zien en heerlijk van smaak. Wat een goed nieuws dat je hier ook voor een uitgebreide lunch terechtkunt!

Meer informatie over restaurant Minevitus

Dinsdag t/m Zaterdag
- Wijnbar vanaf 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisettevr .
Han-pam .
Len B.
Elske K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was weer heerlijk! Eten was zeer smakelijk. Bediening is prima. En niet moeilijk doen over de AH actie, echt het 2e menu gratis.
Kantershof .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Eten van zeer goed
3 minpunten:
Wij kwamen om 19 uur binnen; 0nze voorgerechten kwamen om 1950uur. Dit duurde te lang terwijl gasten die na ons kwamen, eerder hun voorgerechten kregen,
Het restaurant was vol en er is slechts 1 kok.

De keuken is open dus konden wij alles zien vanaf onze tafel. Terwijl we onze hoofdgerechten aten, zagen wij en hoorden wij hoe de keukenhulp de vloer schrobde. Dit was zeer storend en ongepast.; dit doe je niet terwijl de gasten eten.

Een van de vloerplanken zat niet goed vast. Elke keer dat het personeel daarop liep, kwam het licht omhoog en een van ons voelde het in zijn rug

Jean Marc Asso
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Visgerecht Heilbot kwam als puree op tafel. Werd wel teruggenomen en vervangen door tongfilet, maar toch, men had in de keuken al moeten zien dat de vis niet goed was.
Brigitte02 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met enige schroom gebruik makend van de Albert Heijn actie( nog nooit eerder gedaan), zijn we bij U gaan eten. We wierpen al vaker een blik naar binnen , maar vonden altijd dat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden.
Welnu ,qua privacy viel dat mee, zeker toen het restaurant vol zat. De akoestiek was overigens prima. Het eten overtrof onze verwachtingen; heerlijk gegeten, aparte gerechten en goede hoeveelheden. Jammer dat het hazeboutje er niet was, maar er waren genoeg andere lekkere dingen. Goede en vriendelijke bediening, heerlijke wijn en bij binnenkomst meteen een fles kraanwater op tafel, super!
Van de spanning kreeg ik wel even iets mee, toen een teamlid een veeg uit de pan kreeg, terwijl ik bij het toilet stond te wachten, misschien iets om in de toekomst rekening meer te houden.
Kurpershoek .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met € 5.20 voor een zuinig ingeschonken huiswijn en € 4,50 voor een cappuccino waande ik mij in Zwitserland .
buiten de prijs een goede avond met mijn gasten gehad.
Oldenboomfrans .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Net als de eerste keer,was het weer een succes. Goed bereikbaar-ook per trein. Overheerlijke- originele gerechten en een excellente huiswijn.
Restaurant volledig bezet.
Goede en aardige bediening.
Wij komen terug !
Isla en Frans Oldenboom
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar ik denk niet dat Minevitus met deze AH aktie moet meedoen. Uiteindelijk kregen wij € 27 korting op een couvert van €47 (3 gangen). Er waren allerlei formules gecreëerd waardoor je bijna tussen de bomen het bos niet meer ziet. Wij waren aan het eind van de avond heel veel geld kwijt. Niet om zomaar gezellig even buiten de deur te eten want 1 persoon is toch gratis. Maar het eten was prima.
Mgdonker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten. Met verstand van koken en smaken bereid. Persoonlijke aandacht voor gasten.
Wildmenu was verrassend. Fijn dat er kraanwater te verkrijgen is.
Mark_B .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was wildavond bij Minevitus en daar weten ze wel raad mee. Weer heerlijk gegeten. Mooi wildmenu, lekkere bijpassende wijnen en prima service. Het restaurant helemaal vol en alles verliep vlekkeloos. Het was een fijne avond met mooie eerlijke smaken. Als je lekker wilt eten moet je zeker een keer bij Minevitus langs.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
TIPTOP zaterdagavond!
Met 4 personen heerlijk gegeten bij Minevitus. Vorig jaar al eens met onze buren, toen met z'n achten. Omdat dat toen ook lekker was begrepen we de lage recenciecijfers van de afgelopen tijd niet zo. Het is een mooie zaak, open keuken en niets te verbergen. De chef is een karaktervolle vent die de hele avond druk in de weer was. Ook met z'n vrouw gelachen en de 1e bediende was zeer attent. De leerplek-medewerkers deden ook keurig hun best. Mooie voorgerechten met aparte smaak linzen, heerlijk vlees uit de green egg met die bijzondere rooksmaak. Vis van de dag werd geserveerd in een grote schaal met saus en die was super. Kan zelf aardig koken maar die smaken krijg je zelf niet voor elkaar. Daarom ga je ook naar een restaurant en zeker met de AH-bon echt 'value for money". Allemaal top dus. Enige tip: bestel een portie friet bij je hoofdgerecht. Groet en tot de volgende keer, Edwin
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Een van ons heeft een glutenvrij dieet en is voortreffelijk geholpen. Speciaal toetje gemaakt, Erg goed,
Dinky13 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Al meerdere keren bij Minevitus gegeten. Voor ons is het een kwalitatief goed restaurant met een fijne sfeer. Goede en gezellige bediening. Tot de volgende keer.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prettige avond gehad. Eten was goed. Mail om negatieve recensies achterwege te laten was niet nodig en merkwaardig.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben zoals altijd heerlijk gegeten bij Minevitus. Mijn man had vooraf zalm, die hij heel lekker vond. Ik had wildzwijnpaté, deze was heerlijk mild van smaak. Beide hadden wij kalfswangetjes, boterzacht en geweldig mals. Ook hadden wij allebei de kazen als nagerecht. Wij hebben daar een glaasje sherry bij gedronken. De kazen waren lekker. We hadden geen idee dat sherry zo lekker kon smaken. De opmaak van de gerechten was perfect, alles smaakte uitstekend bij elkaar. We komen natuurlijk terug bij Minevitus. Met de AH/IENS bon een koopje.
EsthervanSchaik .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Goed gegeten, geen standaard gerechtjes, leuk! Sommige van de bediening hebben wat meer begeleiding nodig; weten wat de vis vd dag is en hoe je wijn inschenkt. Maar erg lekker gegeten in een goeie ambiance.
Norppainholland .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Helaas een slechte ervaring op afgelopen vrijdag avond. Het eten was absoluut lekker maar het lag vooral bij de service. In die prijs-segment verwacht je al professionele bediening maar dat was het helaas niet. Ook de drankjes waren in verhouding belachelijk duur. Zeker als je dan een ober hebt die er helemaal niets van weet te vertellen..
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na goede berichten verheugden wij ons op de avond. Helaas geen aanrader !. Eten heel matig . Klein stukje taai runderhaas ( 34 euro).Geen verhouding prijs/kwaliteit . Eigenaar deed niets aan onze klacht . Ook rekening klopte niet .