Minevitus

Nieuwstad 32 1381 CC Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant Minevitus

De klassiek Franse keuken

Een modern restaurant in een klassiek jasje. Chef-kok Vity laat alleen de allerbeste ingrediënten de keuken binnen. In dit restaurant staat dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn zoveel mogelijk producten biologisch. Wat er uiteindelijk op tafel verschijnt, zijn klassiekers uit de Franse keuken: plaatjes om te zien en heerlijk van smaak. Wat een goed nieuws dat je hier ook voor een uitgebreide lunch terechtkunt!

Meer informatie over restaurant Minevitus

Dinsdag t/m Zaterdag
- Wijnbar vanaf 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Minevitus

Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden bij binnenkomst heel netjes ontvangen en onze jassen werden aangenomen. Daarna mochten wij zelf een tafeltje voor 2 uitzoeken. En omdat we op tijd waren hadden we nog veel keuze. 95% van d tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar, maar er waren ook nog drie tafeltjes apart. Daar zijn we gaan zitten, lekker bij het raam met uitzicht op een rustig en pittoresk steegje. Daar zit je ook dichtbij de keuken, waar ik voor de sfeer en het licht niet zo snel voor zou kiezen maar liever dat dan dicht op elkaar. Overigens was de keuken zeer netjes en het was mooi om te zien wat een kunstwerken er werden gemaakt van de gerechten.
Wij hadden ons laten verrassen met de 3 gerechten. Het enige dat we hadden aangegeven was waar we niet van hielden. Nou, we zijn zeer aangenaam verrast! Wat waren de gerechten stuk voor stuk heerlijk zeg!! Zeker voor herhaling vatbaar om daar nog eens te gaan eten. Echt liefde voor het vak straalde daar uit.
Ines V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Je zit best dicht op elkaar, maar daar geen last van gehad. Enige minpuntje was dat we geen uitgeleide kregen bij het weggaan en er niet persoonlijk even bedankt werd voor de fooi, waarschijnlijk omdat degene die afrekende niet degene was die ons de hele avond bediend had. Was een beetje vreemd weggaan na zo'n gezellige avond met lekker eten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Staf spreek soms onduidelijk, tafels erg dicht bij elkaar waardoor je de gesrpekken op de nabij geleg tafles storend kunnen werken
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jonge bediening, maar zeer gedreven en vriendelijk. Er heerste een gemoedelijke sfeer! Alle gerechten waren met veel passie (had blik op de keuken) en zeer verfijnd klaargemaakt.
Elvie B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prijs / kwaliteit met AH bon prima.
Heerlijk gegeten, alles klopte, personeel was jong maar vriendelijk. Product kennis van personeel was redelijk, mag iets opgeschroefd.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Om positief te starten: het eten was erg goed! Voor de rest ging er heel weinig goed! Bij binnenkomst loop je tegen koelkasten op, op het toilet staat een doos van een ladder, geen glazen meer aanwezig, schenkt bubbels vol over het glas heen, wijnen niet beschikbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hebben hier al heel veel keren gegeten en elke keer was het weer goed tot zeer goed. Komen hier dus zeker nog een keer eten ook zonder ah bon.
De wijnen zijn goed. De bediening is goed maar er kan een lachje af. Kortom een aanrader.
adoorn1 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hier wordt goed gekookt, zij het dat er een beperkte kaart is. De ingrediënten zijn goed en smaakvol gecombineerd. Veel wijnen zijn per glas te verkrijgen maar voor de betere wijnene betaal je stevig. Ook de prijs voor een drie gangenmenu is stevig maar als dit prijsniveau niet gehandhaafd wordt kan dit goede restaurant niet blijven bestaan. Aanbevolen.
Andy D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De service was goed en het eten was ook heel lekker. Zeer mals runderhaasje en heerlijk dessert!
Vervelend dat ik nog meer moet typen om een recensie achter te kunnen laten..
r.sluyzer .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
prima gegeten ,mooie gerechten goeie prijs/kwaliteit verhouding.komen beslist nog een keer eten.tevens een leuke wijnkaart.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima gegeten en voldeed aan de verwachtingen.Was aanbevolen door vrienden. Fijne sfeer.voor herhaling vatbaar.zo tot ziens
marjon82 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
heerlijk gegeten! echt een feestelijk avondje uit meet vrienden. verzorgde gerechten, wijn prima, beetje druk door mensen aan de bar, maar wel gezellig. Tikje lang gewacht tussen de gangen, maar wat we aten was echt goed!
Alwin S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
verassende smaakcombinatie's van hoge kwaliteit.
voor herhaling vatbaar. ook de nieuwe inrichting doet het goed.
en met de restaurantactie goed te betalen.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met AH bon voor de vierde maal bij Minevitus gegeten. Alle gangen waren goed. Dit keer het kaasplankje genomen en ook dat is een aanrader. Het keuze menu is niet verandert en wat ons beteft mag het aangepast worden om daar voor de vijfde keer te gaan eten. Zijn benieuwd
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
rumourige sfeer komt met name van de bar er wordt daar eten geserveerd ,normaal komt rumour van kinderen nu door vlolwassenen jammer.
Em D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eerste puntje: De airco stond aan en daarom was de binnentemperatuur behoorlijk koud! We hebben ook gezegd dat het uit moest, het werd ook meteen gedaan maar jammer dat ze het zelf niet merkte.
Tweede puntje: De tafelkleden werden vervangen als gasten weg waren, maar dan bleek er een hele lelijke tafel onder te zitten! ADVIES: doe er een extra kleedje onder, en haal dus alleen de bovenste telkens weg, dan ziet de rest van de nog zittende gasten niet hoe de tafels er uitzien! Dit is wel een minpuntje!
CKM .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voorgerecht (coquilles) goed en smaakvol bereid. Hoofdgerecht (runderhaas) viel tegen. Alle onderdelen waren lauw (vlees , groenten en aardappelen). De Provençaalse groenten bestonden voor meer dan de helft uit en prei, niet de spannendste groenten.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ontvangst en bediening enorm vriendelijk. Jammer dat er te weinig met dagverse producten wordt gewerkt, maar met kant en klaar producten!. Deze kant en klaar producten worden dan decoratief op een bord opgediend, Erg jammer. Dan te weten dat hij dat niet nodig heeft en juist zelf zo goed kan koken!
soignee .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Had hoge verwachtingen aangezien restaurant een zeer hoge waardering heeft. Helaas hebben ze het niet kunnen waarmaken bij ons! Op website geen info over parkeren. Een mail gestuurd werd snel beantwoord maar erg informeel (aanhef "dag"). Bijgerechten bij de gerechten waren allemaal hetzelfde. Jong onervaren bediening, service niet volgens etiquette. Geen wifi.
K W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten!

Wel zijn we behoorlijk geschrokken van de rekening! 3x 3 gangenmenu, vier glazen wijn en een aantal biertjes, €178 (excl fooi), incl een supplement voor een van de hoofdgerechten, beetje jammer.

Neemt niet weg dat Vity en collega werkelijk heerlijk kunnen koken en je er heel gezellig kan zitten!