Mineral Sluis

31-117420200

Meer informatie over restaurant Mineral Sluis

Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gekozen voor het 3-gangen zomer menu. Als hoofdgerecht kregen we een vin van de rog. (Dit was de suggestie van de week.) Het was een zeer onsmakelijk gerecht en werd geserveerd in een diep bord vol olie. Geen mogelijkheid om de patatten en salade op het bord te doen. De smaak was ook lafjes en de vis zat vol olie. Bediening vroeg niet tussendoor of het smaakte en kwam ook niet vragen voor een nieuw drankje terwijl de glazen al een tijdje leeg waren. Voor mij een dikke onvoldoende.
Jume .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gezelschap: 2 vw en 2 kinderen (9-11). Leuk zitten, mooie niet al te uitgebreide kaart en vooral verse producten. heerlijke gin-tonics, lekkere wijnen (probeer de Coppola) en personeel geeft je het gevoel dat je welkom bent. kleine attenties voor de kids bij afsluiten en iedereen tevreden voor een aanvaardbare prijs.

kortom: Hier begrijpt men hoe je aan klantenbinding werkt.
Josetteb .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten bij de recent geopende bistro Mineral Sluis. De bediening was hartelijk en gastvrij. De inrichting is mooi, sfeervol modern. De diverse gerechten: van lamsvlees met pasta en gamba's op oosterse wijze, waren echt verrukkelijk. Ook de toetjes zijn een aanrader.