Minato Mirai

Halkade 31 1976 DC IJmuiden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Minato Mirai

Japan, maar dan anders
Toepasselijk gevestigd in de Vissershaven van IJmuiden. Houd je niet van rauwe vis? Sushi is net zo lekker met gegrilde kip en groenten. En als je het nog op kunt, zijn de bijzondere ijssmaken zoals lychee en groene thee ook een aanrader!

Meer informatie over restaurant Minato Mirai

Maandag en Dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

6,4

Jouw recensie over het restaurant Minato Mirai

Mirko C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen bij Minato Mirai aan de gerenoveerde visboulevard in IJmuiden.
Er was veel keus in het AH menu en ook onze kinderen (6&9) mochten samen het 3 gangen menu.
Lekkere gerechten. Heel snel ging het niet maar we hadden de tijd. Aanrader.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was niet heel bijzonder. Standaard sushi. Bediening vroeg meerdere malen of het smaakte. Mocht wat mij betreft wel iets minder, maar ze hielden je tenminste wel goed in de gaten, ook wat betreft drankjes etc. Ik zou hier niet zo snel nog een keertje sushi eten, misschien wel iets anders proberen!
idastellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een klein stukje Japan in het IJmuidense havengebied, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Op de kaart nog vele gerechten die wij ook hadden willen proeven, dus zeker een rede om nog eens terug te keren.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Via de AH-actie (2 voor 1) voor het eerst bij dit restaurant terecht gekomen. Gelegen midden in het IJmuidense havengebied; parkeren voor de deur. Het was een dinsdagavond en rustig in het restaurant, maar er waren voldoende klanten voor een gezellige sfeer. Het personeel was attent en vriendelijk. De wachttijd was prima en het eten was echt heerlijk! Ik kom hier zeker nog eens terug. Ik vind het een aanrader.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Service was traag duurde een uur voordat we ons voorgerecht kregen terwijl er maar 6 tafels bezet waren. Restaurant rook naar vis en toiletten waren niet schoon. Verder wel een lekkere avond gehad en lekker gegeten!
mirjamdv4 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen en het eten was hel lekker en werd leuk gepresenteerd. Echter de ruimte heeft potentie maar is op dit moment ongezellig te noemen. De verlichting is niet goed, Het wok gedeelte niet in gebruik geeft een kaal gezicht. Kan beter afgescheiden worden. Het plafond is hoog. Door het donker te maken zou het intiemer ogen. Verder waren alle aquariums walgelijk vies wat geen goede indruk geeft mbt de hygiene. Er zaten ook geen vissen in dus gooi ze weg zou ik zeggen. Ook de "vijver" bij de ingang had wel een leuk klaterdend watervalletje maar geen vissen of lelies bv.
Marjo C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk Japans gegeten, alles vers! en zeer goed van smaak. We hadden een AH menu, sushi, sashimi etc. Zeker aan te bevelen, en wij komen er vast nog een keer.
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
de heerlijkste sushi ooit hier gegeten. Vriendelijke jonge bediening. Gastvrij. De inrichting is wel wat aan vernieuwing toe. Maar heeft ook wel zijn charme. Aan de plaat eten is helemaal geweldig.
n V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lollig. NA-dat we met de AH bon hebben gegeten is onze reservering geannuleerd... Anyway:

Perfect gegeten. De sushi is vers, het vlees is precies juist. Maar het personeel maakt het compleet af. Wat een fantastisch stel kerels! Geen huppelmutjes die het bedienen als last ervaren, maar goed volk die zijn best doet om de eet-beleving grootser te maken. En dat lukt. Het personeel kan zo in een sterren tent aan de gang! Inderdaad de inriochting kan wel een opfris beurt gebruiken, maar dat doet niets af aan een perfecte avond uit eten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Personeel heel vriendelijk, eten was lekker.
Wij hadden wat last van de tocht,
netjes gevraagd of de deur dicht mocht, dat kon maar
hielp niet echt, jammer
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik dacht aan de plaat te eten en dat viel dus tegen. Erg vriendelijk maar wij waren de enige. Het eten was goed maar het kan wel wat sneller. Tussenpozen wel wat lang. De aankleding was zakelijk.
Geralda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben met de AH restaurant zegels heerlijk gegeten.
Wel erg rustig, wat meerdere recensies zeggen maar dag komt omdat ze meer afhaal hebben.
Echt wel een aanrader, de locatie en de buitenkant is echter niet zo uitnodigend.
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima ontvangst
Echter tussen de gangen mocht er van ons wel meer tijd tussen zitten, nu kwam het vrij snel achter elkaar. Misschien kwam dat omdat er bijna geen andere gasten zaten.
wij hebben er heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wederom erg lekker gegeten. Ze houden goed rekening met allergenen. Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Ziet er gezellig uit.
alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het was niet geweldig. Van de locatie tot het personeel het was allemaal een beetje een teleurstelling. Het eten was wel oke maar ook niet geweldig. Wij gaan hier niet nog een keer naar toe.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De inrichting is gedateerd maar het eten is goed. De bediening is zeer vriendelijk. De Sushi wordt ter plaatse vers gemaakt.
Maudy M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten is geweldig, het restaurant vergane glorie. Zonde! Als het gemoderniseerd wordt heeft het best potentie. Bediening is zeer vriendelijk maar wat stijfjes.
ElSt S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een prima restaurant, waar je heerlijk kunt eten, ook als je niet van sushi houdt! Gevarieerde kaart, goede wijn, niet te duur, vriendelijk personeel. Jammer, dat er niet veel gasten waren, onbegrijpelijk dat het er niet drukker is. Maar wij hadden in elk geval een 'heerlijk avondje'!
Geeta H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten hier. Vriendelijke bediening. Begonnen met een zeewiersalade, Deze was goed op smaak. De gefrituurde garnalen waren erg lekker en lagen op een bedje van salade die ook goed op smaak was. Als de garnalen met een zoetzure dip waren geserveerd was het gerecht perfect. De miso soep was goed gevuld en ook de sushi smaakte prima. Mijn tafelgezelschap heeft ook lekker gegeten. Wel verbaasden wij ons erover dat wij de enigen waren in het restaurant. Maar misschien dat er veel mensen laten bezorgen.
jor G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
In het kort; vergane glorie

De kaart, icm de AH restaurantactie, is simpel te noemen. Voor bepaalde gerechten wordt een extra financiële bijdrage gevraagd waardoor het totaalbedrag oploopt. Porties vond ik aan de kleine kant (ben geen grote eter).
soms twijfelde ik over de versheid van de producten...
Bijna de hele avond waren wij de enige twee gasten van het restaurant. Tegen het einde van de avond kwamen er nog twee andere gasten binnen.
Ondanks dat het zo rustig was vond ik de bereidingstijd/uitserveertijd soms lang duren.