Minangkabau Baru

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Voordelig
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Als je wilt lunchen en je houdt van Indonesisch eten, dan is dit een uitstekende tip. Lekker eten voor een goede prijs. Als je van het uitzicht over de plas kan genieten dan zit je helemaal goed
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het is mooi zitten bij dit restaurant op het terras aan de rand van de Kralingse Plas. Drankje en kroepoek besteld. De kroepoek was niet helemaal vers. Daarna de sate ajam en babi gado gado besteld: de kipsate was redelijk, de varkenssate niet smakelijk, niet mals, wat vettige smaak. Bij de gado gado mistte ik de groente: heel veel tauge en 3 boontjes. Zeer vriendelijke bediening maar die kunnen deze satemisser niet goed maken. Het was erg stil op dit terras wellicht hebben meer mensen om bovenstaande reden afgehaakt. De sate bar in rotterdam centrum blijft onze favoriet!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk Indonesisch gegeten bij de kruidenkunstenaars van Minangkabau. Wij hebben met zijn zessen 3 verschillende rijsttafels genomen en ze waren voortreffelijk. Meer dan genoeg keus: verschillende soorten saté, rundvlees, vis en varkensvlees en ook de groente gerechten waren goed. Eigenlijk teveel om op te noemen en dus ook allemaal erg goed op smaak. Ook de vegetarische variant was prima. De bediening was informeel, aardig en in voor een grapje. Kortom het was erg gezellig en goed toeven bij Minangkabau, zeker met het oog op de prijs van al die kwaliteit. Een aanrader, mooi gelegen aan het Kralingse water.