Mimi Latteria Milanese

7,2
7,2
Slofsky .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Mimi een dagzaak met een warme keuken resp restaurant tot 2200.uur. Ik kende Mimi v
van de goede lunch een de voortreffelijke koffie. Nu het restaurant in de avond geprobeerd. Een beperkte keuze uit
traditionele Italiaanse gerechten die snel in ruime porties goed en vriendelijk geserveerd worden. Mooie wijn erbij weinig keus maar wat er staat is echt goed. Het niveau van Mimi stijgt de gemiddelde Italiaan ver voorbij. Hier is een liefhebber eigenaar die goed op zijn keuken let en daar goed professionele personeel heeft staan. Aanrader als je eens niet duur en lekker Italiaans wil eten.
Luuk N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Restaurant en terras zien er prima uit, uitnodigend. Maar zodra we eenmaal op het terras zaten, kregen we nauwelijks aandacht meer terwijl het niet druk was. De carpaccio vooraf was in te dikke plakken en nog bevroren! Er kon nauwelijks een excuus vanaf, het gevraagde water werd vergeten en er werd niet gevraagd of de 2e carpaccio wél smaakte. We hebben hierna gelijk afgerekend, toen nog steeds geen enkele poging van het personeel om iets goed te maken. Nooit meer naar toe!!!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Internationaal georiënteerd (je wordt in het Engels aangesproken), met veel toeristen. Maar de eigenaars en het grootste deel van de bediening zijn dan ook echt Italiaans. Wekt toch vertrouwen. Ze zitten er pas acht maanden en dat is te merken in de inzet van het personeel. Supervriendelijk en professioneel, en alles met een glimlach. Complimenten daarvoor! Het broodje met pesto was prima en de cappelletto met ragout was lekker, en heet opgediend. Misschien een beetje te koel ingericht voor een romantisch diner, maar perfect voor een goedverzorgde lunch.
LA F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heerlijk eten in een kleine, service vriendelijke setting. De piadina was overheerlijk. Ik heb hier zowel 's ochtends als 's middags gezeten, werd uitermate goed bediend. Het was druk, de bediening werkte hard, zakelijk, maar attent. De bezoekers zijn grotendeels internationaal, zowel zakelijk als informeel.