Milú

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Kan beter
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuke en gezellige locatie midden in het centrum van Den Haag. Zomers ook een heerlijk terras. Allemaal verschillende hapjes geprobeerd van de kaart Calamaris, Ceviche, pannenkoekjes, sushi rol. Allemaal lekker en mooi gepresenteerd. Flesje Prosecco erbij maakte het helemaal af.
Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
Enig minpuntje we kregen het eten eerder dan de drank, terwijl de glazen al even stonden te wachten.
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
20 januari hebben wij hier gegeten. Wij hebben 3-gangen genomen + dessert. Het eten was uitstekend met name het dessert was exorbitant (mokkataartje en het chocolade taartje, aanrader). Bij aanvang oogde het rustig maar naarmate de tijd vorderde werd het druk. Dat was in ieder geval niet te merken aan het personeel. Wij komen zeker terug!
Ryan C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg leuke sfeer, met degelijk eten. Miste naar onze mening alleen wel de wauw factor. Wijnen zijn wel super en ook het personeel was erg gast vrij en behulpzaam
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijke croque monsieur gegeten, en voor mijn kleine broertje een panini ham kaas . Croque monsieur was 1 van de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. Meisje met bril in de Bediening was, in tegenstelling tot haar collega die keer ervoor, wel erg vriendelijk en professioneel. Ik ga hier zeker terugkomen!
Jeffrey D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We moesten lang wachten (met restanten van de vorige eters op tafel) tot we aangesproken werden. Vervolgens moesten we weer lang wachten en het meest kwalijke was dat we eerst het eten kregen en vervolgens moesten we nog een kwartier wachten tot we de drankjes kregen.
Slordig was ook dat we geen excuses kregen aangeboden en er zelfs geïrriteerd werd gereageerd op de vraag waar ons drinken blijft
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vrijdagavond 11 november j.l. hebben wij met zijn vijfen weer het sfeervolle restaurant Milu bezocht. Om 20.00 uur kwamen we binnenlopen om even een hapje/drankje te doen. Ergens om 20.45 uur begon een DJ vanaf vinyl, in een geheel eigen stijl/genre, muziek te maken die een zeer aanstekelijke invloed op ons en de omliggende tafeltjes had; men ging nml. meedoen en wilde dansen.
Jammer genoeg moesten we om 23.00 uur huiswaarts keren want anders waren we zeker langer gebleven. Al met al hebben we bij Milu een perfekte avond met heerlijke hapjes/drank gehad waarbij we ook nog eens verwend werden door een zeer sfeerbepalende DJ. Bij afscheid hebben we even kennis gemaakt met DJ Scroppino. Kunnen we ergens volgen wanneer hij weer in Milu plaatjes draait?
emma W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Samen met collega's hier gedineerd. We kwamen al vroeg aan, maar dat was geen probleem en mochten op één van de fijne banken plaatsnemen. Heel gezellig als je met een groepje bent. De bediening was wat casual (één van de dames had ontzettend gore allstars aan) en zo vroeg op de avond werd er ook nog wel wat (hard) gelachen onderling. Het duurde ongeveer een kwartier voor onze drankjes kwamen, wat ik best lang vond aangezien er naast ons nog maar 2 gasten waren en zeker 7 man personeel. Vooraf hapjes besteld en hier zaten een aantal erg lekkere dingen tussen. De shiitake kroketjes waren smaakvol en het brood was ook erg lekker, maar de edamame konden wel wat zout gebruiken en de calamaris was iets taai. Voor de hoofdgerechten was het eigenlijk hetzelfde verhaal: de ceviche vond ik ontzettend goed, de dragon rolls verrassend lekker (hieronder gaf iemand aan koude garnaal te krijgen, bij ons was deze gelukkig warm), de coquilles was ook een mooi gerechtje, al waren deze ontzettend klein. Ik denk dat ik nog nooit zulke kleine coquilles heb gezien. Toch wel prijzig dan, die 13 euro. De risotto was veel te lang gekookt, maar wel goed op smaak gebracht. De toetjes zagen er ontzettend mooi uit, maar ik vond het qua smaak wel wat tegenvallen. Crunch van maltesers waren gewoon gestampte maltesers en de moccataart was te zoet voor mij.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met vrienden hier gegeten. Leuke trendy zaak. De kleine gerechtjes zijn heerlijk en leuk om te delen. Wel aardig aan de prijs. Het was erg druk, waardoor we steeds lang op ons eten moesten wachten. Prima hier, maar geen wauw-gevoel.
M.T. N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Eindelijk eens een keer met de kids (meisjes, 8 en bijna 12) bij ons favo plekje gegeten. Eten was zoals altijd goed, de cocktail super - mojito mocktail voor de meisjes was geen probleem, ijsklontjes om een licht allergische reactie te koelen ook niet (oorzaak onbekend dus ook hier treft Milú geen blaam. Desgevraagd een kussentje voor in de rug, een met plezier gemaakte foto en het aanbod de heater aan te doen toen ze spotten dat ik een jasje aandeed maakte deze geslaagde avond compleet. En de rekening viel ook nog eens mee! De jongste verwoorde onze voorkeur voor Milú heel goed: fijne sfeer, lekker eten, goede en vriendelijke bediening. Wij komen snel weer terug (met én zonder kids).
Dimas C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker gegeten met twee personen. Alles "to share", lekkere taco's, sushi, asian pancakes, brood tapenade en een visgerecht. Lekker maar niet spectaculair. Mojito's vielen een beetje tegen. De koffie was daarentegen wel goed. Service uitsekend en een fijn terras.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Laat ik beginnen te zeggen dat het een prachtige tent is, mooi décor, leuk met verschillende zitjes. Het was erg druk op het terras waardoor we helaas niet buiten konden zitten, ondanks de reservering en het mooie weer. De bediening was vriendelijk, lette alleen niet altijd even goed op of we nog drankjes hadden. Het concept van het delen van gerechtjes is erg leuk! Dat wat we uit hadden gekozen was ook stuk voor stuk erg lekker. We vonden alleen het kaasplankje een beetje tegenvallen. Maar ik kom hier zeker nog een keer terug!
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Nadat we ergens heerlijk hadden geluncht bij de Haagsche bluf in de buurt, hadden wij het advies gekregen om hier lekker te gaan dineren. Ook in diverse horeca zaken hadden wij het advies gekregen dat een echte fijnproever hier helemaal gelukkig van werd.
We hadden van te voren gereserveerd (wat achteraf niet echt nodig was).
Het is een mooie zaak, aan alle leuke details is gedacht, kleding van de bediening er leuk op afgestemd.
We hadden van te voren ook al stiekem op de dinerkaart gekeken, en dit leek ons de perfecte afsluiter voor een gastronoom weekend in Den Haag/Scheveningen.
We hebben het concept uitgelegd gekregen, zijn we erg positief over te spreken.
Vooraf heerlijk een glas Pinot Grigio en Gruner Veltliner besteld, erg jammer dat het bijna 20 minuten duurde voordat het drankje op tafel stond.
We hadden natuurlijk de dinerkaart al van voor naar achter en andersom al helemaal doorgelezen, en wilde wel graag wat bestellen, maar dat kon ook nog niet toen de drankjes werden gebracht (we dachten, heb je misschien een andere collega voor, maar uiteindelijk kwam hij zelf). Mijn vriend nam het door hem geadviseerde menu (4 gangen voor 24,50 met per gang €3,00 suplm. erbij). En ik heb gewoon van de kaart gekozen.
We hadden alle twee d tonijn vooraf, vooral omdat we een liefhebber zijn. wat een tegenvaller, je proefde de tonijn helemaal niet meer omdat er zoveel sesam op zat dat als je een hap nam het echt heel erg droog was.
Daarna de dragonroll, ik vond het erg jammer dat de garnaal niet warm was maar koelkast koud, terwijl onze gastheer wel had verteld dat dat zo zou zijn.
We hebben nog de mini pizza gehad, die was erg lekker. En de beef teriyaki en die was helemaal doorgegaarden super taai en droog, en ik neem aan dat dat niet zou moeten met een lekker stukje rundvlees.
Achteraf hadden we een kaasplateau, maar je kon echt merken dat de kok die dit had gemaakt er echt geen verstand van had. Bij alle 4 de stukken op mijn bord zaten er donkere randen aan dat het uitgedroogd was, of te lang buiten de koeling had gelegen. Bij mijn vriend zag het er al iets beter uit.
Normaliter zijn wij helemaal niet zo negatief, maar als je bepaalde dingen aan het gastheer aangeeft waar je niet tevreden mee bent (op een nette manier) en hij doet er helemaal niets mee en dan bedoel ik NIET dat ik een iets lagere rekening verwacht, maar WEL dat onze laatste 2 gerechten echt lekker waren en er meer aandacht aan gegeven wordt. En dat je desnoods als gastheer het zelf nog checkt wat je wegbrengt uit de keuken.
Al met al een negatieve ervaring en €150,00 lichter naar huis.
Als er nou net zoveel energie en liefde was gestopt in de gerechten/service als in het interieur/ concept, dan was het een perfecte zaak geweest.
Jammer maar helaas, voor ons geen Milú meer.

rensm .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Zeer kleine hapjes voor heel veel geld. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding. O.a. twee stukjes kibbeling met wat frietjes voor € 12,--. Kibbeling bijzonder vet en nog onder de olie met bittere smaak. Opmerking hierover werd niet serieus genomen. Echt een plaats om nooit meer naar toe te gaan. Zonde want leuke locatie.
Jane H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zeer leuk bedacht decor! Je voelt je helemaal op vakantie! De bediening is heel attent en vriendelijk geweest en professioneler dan in veel andere restaurants.

Wat ons wel zwaar tegenviel was de prijs/kwantiteit verhouding. De porties waren minuscuul, we stonden er echt versteld van, want de hoeveelheid was minder dan de helft van want een gemiddeld gerecht zou moeten zijn om ermee te kunnen dineren. Als het concept inhoud dat je deze 'hapjes' gaat delen, dan moeten de prijzen natuurlijk zakken want zo voelt het als een afzetterij.
Ik lees het hoor het van meerdere kanten en dat is jammer, want het zou zomaar de beste plek in Den Haag kunnen worden!

Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vorige week met een vriendinnetje komen eten. Zijn hier allebei vaker geweest en vinden het altijd heerlijk en gezellig! Eten was top. Bediening was best prima, wat grapjes gemaakt met ze.
Na het eten nam ik een thee en mijn vriendin een hazelnoot latte macchiato. Deze werden naar tafel gebracht en de latte macchiato was ongeveer voor 3/4 vol. Met 1/3 slagroom, die na 5 seconden plots nog verder inzakte waardoor het glas nog halfvol zat. Ze wilde graag een nieuwe die wel gevuld was en het meisje van de bediening kwam daarom aan onze tafel uitleggen. Wat helemaal niet nodig is. Voor vijf minuten kregen wij te horen dat haar leidinggevende had meegekeken en had gezegd dat ze alles goed had gedaan en dat hij wel 20 (!) jaar horeca ervaring heeft en dus heel goed weet hoe het moet. Ik ga liever niet in discussie dan, dus heb maar gezegd dat ze het mag laten zitten en dat mijn vriendin gewoon graag een andere koffie wil. Die werd gebracht door de man met 20 (!) jaar horeca ervaring en die ging ons ook nog even heel duidelijk uitleggen dat hij erbij heeft gestaan en dat het allemaal goed was gegaan. Nou is dit niet een super drama, maar wij werken ook allebei 6 jaar in de horeca en als er een ding is die je niet moet doen is in discussie gaan met je gasten. En nul excuses aanbieden. Heel jammer, ik wil zeker terugkomen omdat ik het een leuke tent vind - maar dit was echt wel zonde.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Milú ziet er erg mooi en sfeervol en gezellig uit. We wilden eerst borrelen en daarna een hapje eten. De dame die ons hielp was ongeïnteresseerd, een goedemiddag kon er zelfs niet af en het half opgegeten bakje mosterd wat nog op ons tafeltje stond liet ze voor het gemak staan. We besloten eerst te borrelen maar wat viel dit tegen. De bitterballen waren zo smerig dat we deze lieten staan, gelei met klontjes vlees en het stonk. En nachos leek wel a la frites speciaal. Bovenop de gesmolten kaas zat groene saus ( guacamole?) en rode saus gespoten. Een hapje eten durfden we niet meer aan en zijn dit dan ook ergens anders gaan doen. Bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of er wat met de bitterballen was, aangezien het bakje nog vol was, dan ben je lekker met je werk bezig.
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Na een paar maanden kwam het zo uit dat we weer hier binnenliepen, laat op een zaterdagmiddag, zonder reserveren. Geen probleem, we kregen een tafeltje met barkrukken.
Ook deze keer was de service vriendelijk en redelijk vlot. We begonnen weer met cocktails en vroegen om minder ijs daarin en meer rum; dat werd zonder meer ingewilligd en de caipirinha smaakte daardoor véél beter. De gerechtjes waren ook deze keer smakelijk. Kortom: de kwaliteit is hier constant. Vaker terugkomen dus!
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een beetje industriële look, met vriendelijke bediening. Een bar/restaurant met een "tapas" achtige kaart. Prima eten, maar niet direct een hoogstandje. Prijs kwaliteit vind ik redelijk, niet overdreven duur, maar ook niet echt scherp geprijsd.
Bediening is overigens niet opdringerig en dat vind ik al een voordeel, dat is nog wel eens anders. Eten staat snel op tafel. De desserts zijn apart, veel met alcohol zodat je voor iemand die geen alcohol gebruikt een beperkte keuze hebt. Maar gewoon iets buiten de kaart vragen is ook geen probleem.
Ik heb er goed gegeten voor niet al te veel geld.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima lunch gehad bij Milu. Was met een vriendin gaan shoppen en we wilden even snel wat eten. We kozen voor de wrap met tonijn en de wrap met kip en hebben deze gedeeld. Was erg lekker, voldoende en goede prijs/kwaliteit. De bediening van vriendelijk en snel. Ook een leuke plek om te borrelen. Diner heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ik zeker een keer doen!
Manue A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met z'n 2tjes op zaterdagmiddag genoten bij Milu. We aten de wrap met tonijntartaar en wasabimayonaise en de wrap met gebakken kip en rucola. hi, snel en verrukkelijk. Prachtige ruimte en ook geschikt voor kinderwagens.