Milos

Laan van Wateringse Veld 69 2548 BK Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Milos

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Wi-Fi
tacoboot .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassende ontvangst, goede en open bediening en heerlijke 3-gangen menu. Onzehotel management dochter had het goed ingeschat, dat dit de moeite waard is ... en makkelijk te parkeren.
irene.kok .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
hier gegeten met AH alleen de blauwe puntjes vond ik erg onduidelijk van het keuze menu,
verder goed eten de bediening was erg vriendelijk.
Robbin M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was goed!
Toetie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, prima bediening, klantvriendelijk en correct.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben bij Milos gegeten tijdens de AH restaurantweken, het eten was heerlijk en goed vers....alleen jammer dat het keuzemenu zo beperkt is.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hier gegeten met de AH bon. Er was een ruime menu keuze. Wij hebben het ons laten smaken. Beslist de moeite waard om nog eens terug te komen.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Weer gezellig en heerlijk gegeten, de gastvrouw legde alles goed uit over een bepaald,gerecht, over een paar weken zijn we daar zeker weer
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Netjes ontvangen en lekker gegeten bij Milos. Bij de start van het eten kregen we een ouzo. Kwaliteit van het eten is goed. Bediening is redelijk snel. Het voor- en hoofdgerecht werd snel gewisseld. Werd niet gevraagd of alles naar wens was. Meestal wordt na het weghalen van de borden even gewacht met het serveren van het volgende gerecht. Had wat tijd tussen mogen zitten. De inrichting had wel wat Griekser gemogen. Het pand is te modern om het op een Grieks restaurant te laten lijken. De plafondtegels kom je in ieder kantoor van Nederland tegels, niet erg Grieks. De tafelbladen zagen er wel leuk uit. Graag aandacht voor genoemde punten.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kwaliteit eten redelijk tot goed. De prijzen zijn in vergelijking met andere Griekse restaurants aan de hoge kant. Milos maakt dit echter niet waar!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Wij hadden eerst een plek dat we in de zon zaten te kijken. Die stond laag . Op aanraden van een personeelslid kregen we een andere tafel aangeboden erg attent vond ik dit.lekker gegeten.
Dra A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met AHrestaurantactie langsgeweest. Na ontvangst drankjes besteld en kregen er een glaasje Ouzo bij. Helaas zat er nog lippenstift op beide glaasjes dus deze hebben we niet aangeraakt. Wij dachten dat dit een voorbode was van een slechte ervaring. Toen de voorgerechten kwamen, waren we verrast door de lekkere gerechten. Ik had gehaktballetjes in tomatensaus en mijn partner de bladerdeeg gevuld met spinazie en kaas. De hoofdgerechten waren eveneens buiten verwachting goed. Ik had de souvlaki met gyros, ik denk dat ik nog nooit zo'n mals stuk vlees van een spies heb gekregen. De gyros was goed, zonder vetjes en smakelijk. Mijn partner had gehakt en feta en dat was heerlijk. De friet was erg saai, maar daar ging het niet om. Schaaltje met salade had van ons niet gehoeven. Het toetje was baklava, ook heerlijk. Al met al een verrassing en wij gaan zeker terug/bestellen!
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en zeker niet voor de laatste keer. Eten, bediening en sfeer uitstekend, tot de volgende keer Milos
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Eten was prima. De klantvriendelijkheid was echter ver te zoeken. Er weer aangegeven dat je koffie mocht ipv ijs maar dit werd toch in rekening gebracht ondanks dat wij hier specifiek naar gevraagd hadden. Ook liepen er mieren over de tafel en werden verkeerde prijzen gehanteerd op de rekening.
Renée T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten met moederdag.
Een gezellig restaurant en vriendelijke bediening!!
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Dankzij de AH-restaurantactie hebben wij dit Griekse restaurant ontdekt. Wel fijn dat we gratis en bijna voor de deur konden parkeren. Eenmaal binnen was het minder druk dan verwacht voor een zaterdagavond, maar misschien was dat vanwege het Eurosongfestival. Drankbestellingen werden vlot opgenomen, we kregen wel een "gewone" menukaart, maar je mocht alleen gerechten uitkiezen waar zij zelf een stipje achter hebben gezet. Daardoor was er meteen een stuk minder keus. Op zich was het wel mogelijk om voor een ander gerecht zonder stipje te kiezen maar dan komt er wel een meerprijs bij; voorgerecht € 2,50- , hoofdgerecht € 5,- en nagerecht € 2,50-extra toeslag.
Helaas kwamen we erachter dat later gearriveerde tafelgasten verderop meteen een ouzo als welkomstdrankje kregen bij binnenkomst, dat hebben wij niet gekregen. Daarom zelf maar aan de serveerster gevraagd of wij daar ook "recht" op hadden. Volgens haar wel, maar dat zou ze zijn "vergeten" dus kregen we ze alsnog, maar wel zonder excuses. Minpunt.
Pluspunt was dat mijn tafelgenoot een glaasje water aangeboden kreeg om zijn medicijnen in te nemen.
Voorgerecht Garides Skordo was één van de allerlekkerste die ik ooit heb gegeten! De Keftedakia van mijn tafelgenoot viel ook in de smaak, al werd hij wel wat aan de lauwe kant geserveerd. We kregen er ook nog een mandje vers wit stokbrood bij.
Hoofdgerecht varkenshaas met champignonsaus was meer dan voldoende en smaakte prima, al had ik gehoopt dat de saus er apart bij geleverd zou worden, nu verdronk mijn varkenshaas zowat in de saus. Hoofdgerecht Platon-schotel was ook smakelijk, aldus mijn tafelgenoot. De tzaziki lust hij niet, dus die was voor mij, omdat ik dat niet op mijn bord had gekregen. Ik denk dat de kok een beetje was uitgeschoten met citroensap, helaas was het daardoor wel te zuur of je moet ervan houden... Frites waren lekker knapperig, zelfs de rijst met tomatensaus waar ik normaal niet van hou, was smakelijk bereid. Het bakje simpel uitgevoerde salade was wel smakelijk, bestaande uit ijsbergsla en wat penne met een honing-mosterddressing.
Nagerecht liet wel lang op zich wachten. Baklava was aan de kleine kant en helaas overheerste de kruidnagel. Toch kreeg ik het wel weg door telkens een klein hapje vanille-ijs erbij te eten. Slagroom leek uit een bus te komen, helaas. En een stukje fruit als garnering bleef helaas uit, had me wel lekker fris geleken.
Mijn tafelgenoot koos voor de Galaktoboureko en was heerlijk, ondanks dat daar een toeslag voor moest worden gerekend. We hadden wel het idee dat mensen zonder actie beter en sneller geholpen werden. En persoonlijk vind ik dat men gewoon van heel de kaart moet kunnen kiezen zonder toeslag, is wel zo klantvriendelijk. Het gaat er juist toch om dat de potentiële klant graag weer de volgende keer terug komt, ook zonder (kennismakings-)actie? De kans is dus niet zo heel groot dat we hier weer terugkomen, of we moeten er toevallig in de buurt zijn. Toiletten waren schoon, al lag één van de toiletbrillen zowat bijna naast de toiletpot. (?)
Prijs/kwaliteitsverhouding kan beter.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prijs/kwaliteitsverhouding kan beter.
sofi M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik hou het simpel, ontzettend heerlijk eten. Onwijs Leuke bediening. Leuke sfeer. Fantastische avond gehad. Een aanrader voor Grieks eten.
jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was erg goed en smaakvol zeker een aanrader. Wat een gezellige sfeer De bediening was goed en werden snel en vriendelijk bedient. Het eten was keurig opgemaakt . Zeker de moeite waart om hier vaker te komen eten.
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goede service vriendelijke mensen en lekker eten
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017