Milos

Laan van Wateringse Veld 69 2548 BK Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Milos

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Wi-Fi
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De keuze met de AH actie was zeer beperkt. De menukaarten waren slecht. We waren met z'n vieren en kregen verschillende kaarten. Bij de een stonden gerechten die er bij de ander niet op stonden.
Op de deur stond een bordje dat je met American Express kon betalen, maar dat kon helemaal niet. Men heeft op mijn verzoek het bordje van de deur getrokken.
strelitski.godelieve .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De rekening kwam niet overeen met datgene wat op de site aangegeven staat. Uiteindelijk, na onze opmerking, is het naar tevredenheid opgelost. Jammer dat het zo moest, want daardoor waren wij niet meer gemotiveerd om een fooi te geven, hoewel het eten en de bediening verder goed waren!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
na 20 min wachten werd de bestelling opgenomen, na 1 uur wachten kregen we het eten. 4x de mix grill besteld, kregen 4 verschillende borden met vlees. de serveerster keek er ook vreemd/vies bij en stond dus niet voor het eigen product. borden werden terug meegenomen en na 15 min opnieuw 4 borden met nu wel het juiste vlees, alleen de schnitzel en kip kwam nog wat later. Vervolgens werden deze 10 min later op bordje geserveerd. vlees was taai, rijst was koud, frietjes slap. vlees kwam ook uit de vriezer denken we. Na aangeven bij serveerster en collega aan bar kregen we enkel de reactie ' dat is vervelend'. we hebben gauw betaald (dus ook zonder korting ter compensatie) en zijn weggegaan. erg jammer want onze eerdere ervaringen waren wel goed. We zullen nu niet snel meer terugkeren en een andere griek im de buurt opzoeken. Erg jammer hoe er met de klacht omgegaan is em hoe slecht de service en het eten was deze avond.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten en dankzij de AH actie ook nog eens erg voordelig.
Met de AH actie mag je uit een aantal gerechten kiezen waarbij de keuze toch nog vrij ruim is.
Gezellige zaak met fijn personeel. En zoals bij de Griek hoort een ouzo bij binnenkomst.
Een hele fijne avond gehad.
Ank Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Er word belooft dat het drie-gangen diner € 25,00 kost, maar dat is niet waar.
Je kiest 3 gerechten en dan kom je op zo'n €35.00
Dus dat vind ik misleiding.
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gisterenavond met 6 personen in Rest. Milos gaan eten. We werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht.
We kregen de normale kaart waarop met stippen werd aangegeven welke gerechten via AH konden worden besteld. Keuze genoeg. Zowel de verschillende voorgerechten alsmede de hoofgerechten waren allen zeer smakelijk en ruim voldoende. Ook de nagerechten waren keurig verzorgd. Het parkeren - wij waren met 2 auto's - bleek geen probleem. Dus wij hebben een leuke avond gehad en gaan beslist nog eens terug.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het is een aanrader om daar een bezoek te brengen, via de Alberthein aktie deze keuze gemaakt, onbetaald parkeren, leuke bediening en een gezellige zaak, prima lokatie
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij hebben 75 min op ons eten moeten wachten en vonden het niet byzonder. Voorheen was het eten veel smakelijker. Toen de borden weer weggehaald werden werd ons ook de kaart voor t nagerecht niet aangeboxen. Na enige tijd zijn we maar opgestapt. Bij de kassa werd ons gevraagd of we geen koffie of dessert wilden !!??
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten prima bediening leuke gezellige sfeer. Wij gingen met Iens van de ah actie. We moesten toch nog €50,- afrekenen. Niet echt goedkoop voor een ah actie!
nicole V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten.......en super vriendelijke bediening!
mcorver1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten en een lekker wijntje gedronken in een gezellige sfeer, voor een redelijke prijs.
De bediening was vriendelijk en de wachttijden tussen de gerechten was niet te lang.
We gaan nog eens.
sandrarob .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Mooi, net restaurant, makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid. Lekker gegeten met AH restaurantzegels, ruime porties, zeker aan te bevelen!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij waren hier op een woensdag avond in de vakantie waardoor het erg rustig was. Wij kwamen hier met de actie van de AH waarbij het 2e drie gangen diner gratis was. Het was geen probleem om gerechten buiten de aangegeven 3 gangen menu te kiezen wat wij alleraardigst vonden. Personeel was ook erg vriendelijk. Goede service.
We kregen zelfs onze AH zegeltjes terug. Wij komen hier zeker terug, met of zonder zegeltjes ;-)
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wederom lekker gegeten, bediening is vriendelijk, eten wordt goed op tijd uitgeserveerd en de sfeer is gezellig.
A. P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Beetje jammer dat er bij het reserveren niet is aangegeven dat er ook een bingo wer gehouden die avond
Lenie W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk
tacoboot .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassende ontvangst, goede en open bediening en heerlijke 3-gangen menu. Onzehotel management dochter had het goed ingeschat, dat dit de moeite waard is ... en makkelijk te parkeren.
irene.kok .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
hier gegeten met AH alleen de blauwe puntjes vond ik erg onduidelijk van het keuze menu,
verder goed eten de bediening was erg vriendelijk.
Robbin M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was goed!
Toetie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, prima bediening, klantvriendelijk en correct.