Milos

Laan van Wateringse Veld 69 2548 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Milos

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Wi-Fi
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
TOP!!! Ook met afhalen. Door een miscommunicatie ging het even mis. Maar oorzaak werd gevonden en de volgende dag op afgesproken tijdstip op ons heerlijke gerecht op tafel. SERVICE!!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vrijdag 24 februari 2017 hebben wij het restaurant bezocht. Mooi restaurant, gezellig ingericht. Echter bediening en eten was niet geweldig. Bediening, steeds weer een ander aan je tafel. Gerecht was echt niet te eten, terug gegeven en een ander gerecht gekregen. Leukste van de avond, de zanger die optrad, heel gezellig. Duurde wel erg lang voor dat er iets op tafel kwam. Qua gastvrijheid van de Griek zelf, wat wij gewend zijn op vakantie, of in andere Griekse restaurants ... een wilhelmina pepermuntje bij de rekening, verder NIETS.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten maar de bediening was slecht. Duurde erg lang voordat je drinken kreeg of extra bestellingen. Zo hadden wij tzatziki tekort tijdens het eten, dat heeft zo lang geduurd dat het vlees inmiddels op was en toen pas de tzatziki op tafel werd gezet. Idem met drinken, de tweede bestelling maar liefst driemaal doorgegeven en kregen we eveneens pas na het eten, toen waren we al aan de koffie toe ;-(
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij restaurant milos. ruime keus en zeer smaakvol, goede bediening en een hele fijne sfeer.echt een aanrader !
Belle16 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Leuke muziek die niet te hard stond. Enige minuscule minpuntje: de warme kersen bij het toetje waren bepaald niet warm. Maar het was desondanks lekker. Wij gaan zeker nog eens terug!
griek2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij vielen met onze neus in de boter, daar er levende muziek was! De Griekse muziek was geweldig, maar de andere zangers had voor ons niet gehoeven, maar de eigenaren (die wij kennen) vertelde dat er veel vraag naar is. Het eten was heerlijk en zeer goed van kwaliteit. Wij waren er twee jaar niet geweest, door omstandigheden, maar werden met zelfde enthousiasme ontvangen. Dit restaurant is een van de beste Griekse in Den Haag. Eén minpuntje, betalen voor een karaf water!! Terwijl wij ook wijn hadden.
monorath .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Na de goede ervaring van dinsdag, heb ik donderdag mijn Ma uit eten genomen.

Bij aankomst was het restaurant leeg.
Ik kreeg achterin een krappe tafel toegewezen. Je zit naast een decorstuk, grote nep bloemen. Ik wilde een andere ruimere tafel er vlak naast, mocht niet van ze. De indeling was zo ingepland vanwege drukte.
Dit keer geen glaasjes aperitief, ook geen pepermuntjes bij vertrek.
Had als voorgerecht soort kip pastei, die was net zo lekker als vorige keer en mooi gepresenteerd.
Ma had garnalen uit de oven met kaas. Het was dit keer met brood erbij geserveerd. Ze waren matig gekruid, wel goed gepeld. Vorige keer zaten er nog delen harde schil omheen.

Na een uur begonnen wij aan het hoofdgerecht,
Het werd drukker. Het restaurant was aardig gevuld, maar de 2 tafels naast ons waar wij ruimer konden zitten bleven leeg, ook toen wij na 2 uren vertrokken.

Bij het hoofdgerecht waren de porties dit keer kleiner dan vorige keer. Minder patat en minder gyros.

Personeel kon er ook niks aan doen. Was nieuw beleid.

Ma eet geen gyros, als service is dit later netjes ingepakt om mee te nemen.

Als desert, hadden we allebei een dame blanche.
De dame blanche kwam in een wijnglas, niet in een glazen ijscoupe.
Je moet dan het wijnglas kantelen en de bolletjes vanille-ijs eruit scheppen. Slechte presentatie. De choco saus was naar de bodem gezakt, of was al onder in het glas, hoort over de ijsbollen heen.
Behalve dat het lastig eten was uit een wijnglas, kwam het de smaak beleving niet ten goede.

Al met al was het een wisselende ervaring.
monorath .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was erg lekker. Vers en warm direct uit de keuken. Bij het bestellen werden onze vragen duidelijk beantwoord. Ik eet alles behalve rund.Ik had als voorgerecht een soort kip pastei, me neef had een soort garnalen omelet. Beide lekker. Voor hoofdgerechten hadden we beide verschillende soorten gegrild vlees. Met dikke friet en salade. Het vlees was lekker sappig en zacht. Genoeg zout, weinig peper, maar die kon ik er zelf bij doen. Een aanrader. Hier ga ik zeker terugkomen.
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed gegeten, alleen vervelend dat je voor, hoofd en nagerecht in 1 keer op moet geven, daarna vonden we het erg lang duren tot het volgende gerecht.
E C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Milos. Prima restaurant met gezellige inrichting en vriendelijke bediening.
marionboek .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en erg lekker, komen zeker terug!
Goede actie van AH, zeer vriendelijke bediening en ruime keuze.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Zaten erg rustig. Het welkom was erg hartelijk. Een ober werd door een collega nog ingewerkt m.b.t. de volgorde van opdienen van de gerechten. Dat was heel vermakelijk om de rangorde te vernemen, alhoewel het bij ons niet zo telde. De bediening was goed. De rustpauze tussen de gerechten mocht ietsje minder, maar dat was geen bron van ergernis. Als laatsten verlieten we het restaurant. Het was een heerlijk avondje gezellig eten.
kfmvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hebben er heerlijk gegeten , voor een goede prijs. Bediening was vriendelijk en netjes.
Zeker een locatie om vaker te bezoeken
fredmeta .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren van goede kwaliteit. De bediening was correct en zeer attent. Aangezien ik als partner nooit een dessert eet vroeg ik om een kop koffie. In eerder restaurants waar we gegeten hebben was dit geen probleem.Echter bij Milos kon ik koffie krijgen tegen betaling i.p.v. een dessert. Mijn vrouw heeft wel haar dessert besteld en ik koffie die later op de rekening stond . Ik heb dit vreemd gevonden en vandaar dat ik dit moest weergeven. Milos heeft op dit punt niet gescoord.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier naar toe geweest met de AH bonnen.
2 maal, de eerste keer moesten we 30min wachten tussen de gerechten en kwam het dessert pas na 40 min.
Omdat de AH bonnen niet meer overal meer in leverbaar waren en wij Grieks erg lekker vinden.
Dachten we we proberen het nog eenmaal, iedere keer is natuurlijk een moment opname.

Dit maal was het vlees erg droog en niet lekker de menu's kwamen iets sneller achter elkaar.
Alleen gebeurde het wel dat andermans eten bij jou op tafel kwam te staan, dit gebeurde bij meerdere mensen in het restaurant.

Het laat weer zien dat je niet op hoge scores van iens af kan gaan, hier gaan we in vedergeval niet meer naar toe.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was keuken gezellig en we hebben er zeer relax gegeten. En de AH aktie was ook een succes en scheelde enorm. We gaan er zeer zeker nog wel naar terug
anne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
3 gangen menu met 4 personen. 3 waren tevreden en 1 trof het niet met vegetarische ovenschotel.
Smaakloos en niet goed bereid.
Ter plekke bedacht en met aanwezige restjes opgediend??
Verschillende fouten bij het uitserveren van de gerechten.
Viel niet mee.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Milos is een leuk, modern, sfeervol restaurant met uitstekende grillgerechten en een goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben van een ruime hoeveelheid, verschillende soorten vlees met goede bijgerechten genoten. Jammer dat de serveerster een leuk voorstel had om de frites te vervangen door aardappeltjes uit de oven, maar dat er toch frites werd geserveerd terwijl er wel een kleine meerprijs op de rekening stond. Maar na een vraag hierover werd dit gelijk op de rekening gecorrigeerd. Echt een aanrader. We gaan binnenkort zeker ook eens de visgerechten uit proberen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten in een heerlijk rustig restaurant. Gewoon goed Grieks wat je verwacht, maar in een frisse moderne sfeer. We werden prima ontvangen door de gastheer en hebben achteraf nog even een praatje gemaakt. We werden niet continu gestoord of we nog wat wilden drinken en hebben een fijne avond gehad. Een aanrader wat mij betreft.
nerts D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij rijden hier dagelijks voorbij en besloten met kerstavond eindelijk de kans te nemen om hier te eten, we werden direct ontvangen bij aankomst en werden keurig netjes naar onze tafel gebracht. Onze jassen werden ook aangenomen zoals het uiteraard hoort !!! Een heerlijk glas ouzo werd ons ook keurig aangeboden en die slaan we uiteraard niet over, als voorgerecht was ons voorkeur de Pikilia en hoofdgerecht een moussaka. De voorgerecht en hoofdgerecht waren zeer smakelijk en een bij geserveerde Griekse salade met feta kaas was voor mijn vrouw de avond niet stuk meer te maken. Het dessert sloeg ik persoonlijk over maar voor mijn vrouw was de filodeeg gevuld met vanille crème bijzonder goed. Wij zijn na dit bezoek al van adres verandert en. Zullen met genoegen dit prachtige smaakvolle restaurant vaker bezoeken .