Milos

Service7,9/10
Decor7,8/10
Frans V. Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten, erg lekker en zeer goed gekookt, niets te ver doorgeslagen en precies goed gaar, gezellig ingericht en vriendelijk personeel. Veel eten op je bord, lekkere salade erbij en natuurlijk de startouzo. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Wil R. Meesterproever (13 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig restaurant met leuke bediening in een geweldig grieks decor. Ontvangst met een glaasje ouzo. Als voorgerecht met z'n 3-en een schotel met kleine hapjes. Hoofdgerechten allemaal prima verzorgd en overheerlijk, wel behoorlijk grote porties. Bij de koffie vergat men de kumquat maar maakte dit goed met een gratis glaasje bij de rekening. Tot de volgende keer.
Lex-Peters . Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Mijn vrouw en ik eten regelmatig bij Milos, al jaren. Soms zelfs elke week een keer.
De bediening en het eten is altijd top! Nooit iets op aan te merken geweest.
Johanna G. Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Er is er alles 99 procent uitstekend eten personeel en de service,gastvrijheid.heel schoon wat wil je nog meer? Geen nadelen gezien.
Trix B. Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben weer lekker gegeten. Het vlees was lekker mals. De bediening was goed. Wij komen graag hier. Ik vind alleen dat er meer wijn in de glazen mag voor die prijs!! Kleine glazen die niet vol zijn.
Tienekke . Fijnproever (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor de derde keer bij milos wezen eten. Warme ontvangst. De ouzo stond zelfs ijskoud klaar op tafel. We gingen met zijn tweeen voor de acropolis schotel voor 2 personen. Overheerlijk. Gyros lekker knapperig. Het zat ook aardig vol maar wel met een ontspannen sfeertje. Als toe gingen we voor de late machiato. Zeer hoge kwaliteit koffie wordt hier wel geserveerd. (nespresso) milos dank je wel en tot snel.
Gerard W. Meesterproever (27 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We waren erg benieuwd want de recensies zijn zeer wisselend. Maar ik moet zeggen we hebben prima gegeten alles vers , met 3 volwassenen de goedkoopste schotel en de kinderen een kindermenu . Alles heel vers , vlees absoluut niet droog goede lamskoteletjes en een zeer vriendelijke en profesionele bedoening . De keuken die je tussen de coulissen in kan zien ziet er ook erg netjes uit. Geen bijzondere maar wel hele goede Griek .
Trigger . Meesterproever (14 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Weliswaar niet zoals de Griekse keuken in Griekenland is, maar smakelijk (echter niet verrassend en traditionele gerechten).
Anne-Marie V. Proever (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanavond bezoek gebracht bij milas. Wij kwamen hier geregeld. Eten was slecht. Er zat een haar in het eten. Melding van gemaakt, maar er werd niets meegedaan.
Dit was voor ons de laatste keer dat wij hier zijn geweest.
Peter1958 . Expertproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
De ontvangst is zeer hartelijk. Je voelt je een welkome gast. De inrichting is warm en huiselijk.
De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Het eten is smakelijk maar is niet onderscheidend t.o.v. andere Griekse Restaurants. Variatie in smaken ontbreekt.
Ondanks dat is het een restaurant dat aan te bevelen is.
1912 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Afgelopen weekend weer bij Milos in Den Haag gegeten, hebben wederom weer genoten, kan het restaurant zeker aanraden, bediening en het sfeertje waren goed
Jolanda O. Meesterproever (29 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gegeten met een groep van 20 personen. We kregen verschillende voorgerechten. Het was veel, maar heb het hoofdgerecht gemist. Dat zou zitten in de voorgerechten. De bediening ging te snel. Eten was niet slecht. Ik vond het geen sfeer. Misschien omdat de groep te groot was.
Akiboa . Expertproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij komen hier maandelijks al enkele jaren.
Het eten is uitstekend, smaakt prima en wordt aantrekkelijk gepresenteerd. De menukaart is gevarieerd. Wat wij waarderen is dat mijn vrouw geen grote eter is en vaak in plaats van een hoofdgerecht enkel een voorgerecht besteld. Dit is geen enkel probleem ( in tegenstelling tot veel andere restaurants). Personeel is altijd vriendelijk. Scheelt wellicht dat ze ons herkennen als vaste klanten. Ik ben er ook enkele malen met collega's wezen eten en deze waren ook zeer goed te spreken over de kwaliteit van het eten en de entourage van het restaurant. Afgelopen keer was het drukker dan normaal en liet een pilsje even op zich wachten. Werd echter direct op rekening van de zaak weggezet met bijpassende excuus voor het 'lange' wachten. Kortom. Voor ons het beste Griekse restaurant in Den Haag e.o.
Vari . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Bij Milos heb ik vaker gegeten. Alleen viel het de laatste keer heel erg tegen. Ik had kipfilet stukjes in pikante tomatensaus besteld, waar ook rijst en frites bij waren. Het was heerlijk, alleen jammer dat de frites heel weinig was. Ik overdrijf niet, ik kreeg 6 frietjes. Heel jammer!! Ook bij het afrekenen stond er een medewerker met een schaaltje snoepjes uit te delen aan een andere gasten, terwijl hij ons oversloeg. Ben misschien 4 keer bij Milos wezen eten, maar na de afgelopen keer, hoef ik daar niet meer te eten..!!!
Kusjes . Proever (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eten laten thuis bezorgen, ondanks dat wij vier maal ons adres hebben herhaald, en het restaurant dit ook hebben laten herhalen, werd er toch verkeerd bezorgd.
Kan natuurlijk gebeuren, al is het slordig.
Maar als men dan opnieuw komt brengen, je de indruk hebt ( weet het niet zeker) dat e.e.a. is opgewarmd, en het eten niet compleet is, is je kerstavond toch een teleurstelling. zeker als je iets te vieren had !
Tienekke . Fijnproever (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Na lange tijd met hebben we bij Milos gereserveerd voor 7 persinen. Voorgerechten mezedes in het midden gedeeld,akkerlei prikprakjes, hoofdgerechten nam ieder viir zich. We vonden de gyros zeer goed op smaak. Servie was vriendelijk en attent. Nogmaals een aanrader!!!
Peggyeet . Expertproever (5 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Mooi ingericht, sfeervol restaurant. Bediening is meestal goed, als het druk is moet je soms wat langer wachten en zijn ze wat korter af. Eten is, voor een griek, goed. Veel vlees natuurlijk, maar het is prima. De gebakken feta met honing vooraf is heerlijk!! Ook de grill kip en stifado zijn erg lekker.
Anton H. Proever (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
We hebben vanavond bij Milos gegeten. Het eten was prima, zoals we gewend zijn. De bediening was slecht: tijdens het eten kregen we al mayonaisezakjes op tafel gekwakt. Bij het afrekenen werd er niet bedankt voor betalen (betaling incl. fooi). Tot ons stomme verbazing zei de dame die met ons afrekende helemaal niets meer en liep ze weg naar de keuken. Geen bedankt, geen gedag, laat staan dat ze ons uitliet. Bij Piet Patat word je beter behandeld.
Hoppa70 . Proever (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
wat een ellende dit restaurant,na een leuk dagje circus met zn allen gingen we eten bij Milos,althans dat dachten we,een week ervoor gereserveerd en gevraagd om een kinderstoel,deze was in gebruik bij aankomst,jammer maar kan gebeuren.eenmaal binnen viel ons op dat er maar 2 man(vrouw) personeel was en de zaak vol met klanten.na een half uurtje gewacht te hebben vonden wij toch wel dat het tijd werd voor een drankje,er was immer nog niemand bij onze tafel geweest.kortom na anderhalf uur en 1 drankje verder vonden wij het genoeg,vooral omdat er mensen waren die na ons kwamen al aan het hoofdgerecht zaten,6 personen,waren wij ook,en wij nog niet eens een bestelling hadden gedaan.na anderhalf uur dus opgestaan en de zaak verlaten.bij vertrek werd ons wel een diner voor 6 pers aangeboden voor de volgende keer,maar logisch dat wij hier geen gebruik van gaan maken.een slechte ervaring en wat ons betreft geen aanrader.
Ceremco V. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Top Griek! Vriendelijke mensen die graag een praatje maken met hun gasten. Eten is zeer goed en het is dan ook DE Griek waar ik naar toe ga. De keftedakia (griekse gehaktballetjes in tomatensaus) is er top en voor het toetje raad ik dan ook de galaktoboureko aan! Gewoonweg super!