Milos

Laan van Wateringse Veld 69 2548 BK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dirk P H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij kwamen hier voor de eerste keer
en weten zeker dat dit voor herhaling vatbaar is
goede service, vriendelijke bediening een lekker eten.
tot ziens.
Sofie J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vrijdag gegeten. Ontvangst was direct goed, !! Eten werdt keurig op tijd gediend!! Ook de tijd tussen voor en hoofdgerecht!! Heerlijk eten .!! Mooi muziek op de achtergrond..lekker Grieks!! De sfeer klopte ook .het personeel voelde zich erg betrokken en deed hun werk met liefde en passie. Aanrader zou ik zeggen. !!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. En een zeer vriendelijke jongedame heeft ons keurig verzorgd Mixed grill is ook verrukkelijk hier... Bij vertrek heeft de bediening ons nog een glaasje van het huis aangeboden bij de bar. Geweldig toch? Interieur is mooi en de bediening is top. een aanrader zou ik zeggen.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij komen er al jaren en er is niks op aan te merken het eten is overheerlijk en de bediening is ook spontaan en vriendelijk.en meestal wordt er ook nog wat van het huis aangeboden ik zal er het liefst iedere week gaan eten.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan dit restaurant. In een woord: voortreffelijk! Bij ontvangst werden onze jassen aangenomen en opgehangen. Kom je zelden nog tegen. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten, erg lekker en zeer goed gekookt, niets te ver doorgeslagen en precies goed gaar, gezellig ingericht en vriendelijk personeel. Veel eten op je bord, lekkere salade erbij en natuurlijk de startouzo. Wij gaan hier zeker vaker komen.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Mooie zaak, vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten. Alleen vonden we de pastasalade, die erbij werd geserveerd er niet zo bij passen, hoewel deze wel lekker was. Nadien nog met koffie op het terras gezeten.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig restaurant met leuke bediening in een geweldig grieks decor. Ontvangst met een glaasje ouzo. Als voorgerecht met z'n 3-en een schotel met kleine hapjes. Hoofdgerechten allemaal prima verzorgd en overheerlijk, wel behoorlijk grote porties. Bij de koffie vergat men de kumquat maar maakte dit goed met een gratis glaasje bij de rekening. Tot de volgende keer.
Lex-Peters .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Mijn vrouw en ik eten regelmatig bij Milos, al jaren. Soms zelfs elke week een keer.
De bediening en het eten is altijd top! Nooit iets op aan te merken geweest.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Er is er alles 99 procent uitstekend eten personeel en de service,gastvrijheid.heel schoon wat wil je nog meer? Geen nadelen gezien.
Trix B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben weer lekker gegeten. Het vlees was lekker mals. De bediening was goed. Wij komen graag hier. Ik vind alleen dat er meer wijn in de glazen mag voor die prijs!! Kleine glazen die niet vol zijn.
Tienekke .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor de derde keer bij milos wezen eten. Warme ontvangst. De ouzo stond zelfs ijskoud klaar op tafel. We gingen met zijn tweeen voor de acropolis schotel voor 2 personen. Overheerlijk. Gyros lekker knapperig. Het zat ook aardig vol maar wel met een ontspannen sfeertje. Als toe gingen we voor de late machiato. Zeer hoge kwaliteit koffie wordt hier wel geserveerd. (nespresso) milos dank je wel en tot snel.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We waren erg benieuwd want de recensies zijn zeer wisselend. Maar ik moet zeggen we hebben prima gegeten alles vers , met 3 volwassenen de goedkoopste schotel en de kinderen een kindermenu . Alles heel vers , vlees absoluut niet droog goede lamskoteletjes en een zeer vriendelijke en profesionele bedoening . De keuken die je tussen de coulissen in kan zien ziet er ook erg netjes uit. Geen bijzondere maar wel hele goede Griek .
Trigger .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Weliswaar niet zoals de Griekse keuken in Griekenland is, maar smakelijk (echter niet verrassend en traditionele gerechten).
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanavond bezoek gebracht bij milas. Wij kwamen hier geregeld. Eten was slecht. Er zat een haar in het eten. Melding van gemaakt, maar er werd niets meegedaan.
Dit was voor ons de laatste keer dat wij hier zijn geweest.
Peter1958 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
De ontvangst is zeer hartelijk. Je voelt je een welkome gast. De inrichting is warm en huiselijk.
De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Het eten is smakelijk maar is niet onderscheidend t.o.v. andere Griekse Restaurants. Variatie in smaken ontbreekt.
Ondanks dat is het een restaurant dat aan te bevelen is.