Milos

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Milos

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Milos

simona B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was lekker, echt Grieks, bediening is vriendelijk. mij stoor niet dat was levendig, was daarom gezellig. Prijs is de gemiddeld dat in NL is... Inrichting interesseert mij niet zolang is schoon en lekker
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het hoofdgerecht was niet warm toen ik de rekening vroeg stonden er te veel drank op en sigarettenautomaat maar goed dat ik het even nakeek dat scheelde me 10 euro
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was heerlijk,we hebben genoten!
Voor herhaling vatbaar,daar waren we het allemaal over eens..............................!
Conshieta S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We werden helemaal achterin gezet. Drank kwam snel maar daarna werden we vergeten. Vroegen om bestek werd pas na een kwartier gebracht en ik overdrijf echt niet. Met AH bon gegeten. Je mag maar een paar gerechten van de kaar kiezen heel beperkt. En op het eind betaal je de duurste gerecht wat niet smaakte. Voor mij geen herhaling.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend gegeten in een goede atmosfeer met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De wachttijd kan beter maar al met al is Milos een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima gegeten voor een prima prijs. Personeel zeer vriendelijk, jongeman kwam regelmatig vragen of alles nog naar wens was.
kfmvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, eten was ruim voldoende en vers. En een goede prijs
aandacht puntje zijn de warmhoud platen, deze waren niet voldoende warm waardoor het eten enigszins afkoelde
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor het eerst gegeten afgelopen weekend. Het was heerlijk! We werden leuk ontvangen bij binnenkomst. De sfeer was gezellig en het eten goed.
M K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de derde keer bij Milos gegeten.Prima eten en de bediening is correct. Komen er zeker nog een keer terug.
Parkeren is geen probleem.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is er erg gezellig,je wordt ontvangen ,als familie!Het eten is heel lekker bereidt. alleen de kleine hapjes,waren
Niet warm,maar dat hadden we kunnen zeggen,maar niet gedaan,omdat het er allemaal zo gemoedelijk aan te gaat,
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker super vriendelijk en gezellig personeel nemen de tijd ook voor gewoon een praatje uiteindelijk hebben we zonder bon gegeten
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Keurige bediening en goede maaltijd voor een redelijke prijs.

De ecpresso was heerlijk, attent om direct water erbij te serveren.
martin M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
heerlijk gegeten in een goede sfeer met een zeer goede bediening, dat doe ik nog wel een keer, makkelijk te vinden en goed te parkeren.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk hier gegeten, vooraf brood met boter en tzatziki, was smaakvol, de gerechten waren lekker en ruim voldoende, leuk ingericht restaurant, vriendelijke bediening. wij vonden alleen lang wachten op het hoofdgerecht
De prijs van e 25 via ah klopt niet, je betaald het duurste gerecht, goedkoopste is gratis. Wel keuze genoeg vd kaart en met toeslagen kun je er van afwijken
C V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We kwamen hier met de AH restaurantbon. Op de website stond een 3 gangenmenu met een waarde van 25 euro. Dit klopte helaas niet met de rekening die wij kregen....
greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het duurde erg lang voor de maaltijden werden geserveerd.
De maaltijden zagen er mooi uit.
Gaitrie D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel!
Lekkerbekkie54 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH-restaurant cheque, Vriendelijke bediening en een gunstige locatie. Voor de deur parkeren.
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mooie inrichting, vriendelijke bediening, duidelijke kaart en lekker eten.
Kwam via de ah actie. Het was heel duidelijk welke gerechten wel of niet meedoen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, met redelijk goede gerechten, eenvoudig opgemaakt. Prijzen betaald, zijn anders dan op menukaart en website worden aangegeven; dat is jammer.