Milos

Laan van Wateringse Veld 69 2548 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Milos

Welkom in Griekenland

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo. Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol. Aan keuze in elk geval geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Milos

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Milos

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend gegeten in een goede atmosfeer met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De wachttijd kan beter maar al met al is Milos een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima gegeten voor een prima prijs. Personeel zeer vriendelijk, jongeman kwam regelmatig vragen of alles nog naar wens was.
kfmvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, eten was ruim voldoende en vers. En een goede prijs
aandacht puntje zijn de warmhoud platen, deze waren niet voldoende warm waardoor het eten enigszins afkoelde
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor het eerst gegeten afgelopen weekend. Het was heerlijk! We werden leuk ontvangen bij binnenkomst. De sfeer was gezellig en het eten goed.
M K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de derde keer bij Milos gegeten.Prima eten en de bediening is correct. Komen er zeker nog een keer terug.
Parkeren is geen probleem.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is er erg gezellig,je wordt ontvangen ,als familie!Het eten is heel lekker bereidt. alleen de kleine hapjes,waren
Niet warm,maar dat hadden we kunnen zeggen,maar niet gedaan,omdat het er allemaal zo gemoedelijk aan te gaat,
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker super vriendelijk en gezellig personeel nemen de tijd ook voor gewoon een praatje uiteindelijk hebben we zonder bon gegeten
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Keurige bediening en goede maaltijd voor een redelijke prijs.

De ecpresso was heerlijk, attent om direct water erbij te serveren.
martin M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
heerlijk gegeten in een goede sfeer met een zeer goede bediening, dat doe ik nog wel een keer, makkelijk te vinden en goed te parkeren.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk hier gegeten, vooraf brood met boter en tzatziki, was smaakvol, de gerechten waren lekker en ruim voldoende, leuk ingericht restaurant, vriendelijke bediening. wij vonden alleen lang wachten op het hoofdgerecht
De prijs van e 25 via ah klopt niet, je betaald het duurste gerecht, goedkoopste is gratis. Wel keuze genoeg vd kaart en met toeslagen kun je er van afwijken
C V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We kwamen hier met de AH restaurantbon. Op de website stond een 3 gangenmenu met een waarde van 25 euro. Dit klopte helaas niet met de rekening die wij kregen....
greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het duurde erg lang voor de maaltijden werden geserveerd.
De maaltijden zagen er mooi uit.
Gaitrie D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel!
Lekkerbekkie54 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH-restaurant cheque, Vriendelijke bediening en een gunstige locatie. Voor de deur parkeren.
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mooie inrichting, vriendelijke bediening, duidelijke kaart en lekker eten.
Kwam via de ah actie. Het was heel duidelijk welke gerechten wel of niet meedoen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, met redelijk goede gerechten, eenvoudig opgemaakt. Prijzen betaald, zijn anders dan op menukaart en website worden aangegeven; dat is jammer.
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteren bij Milos met 4 personen gegeten. Wij waren daar al eerder. Dit keer andere gerechten gekozen en ook dit keer bleken zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten een goede keuze. Alles kwam netjes verzorgd op tafel en waren heel smakelijk. Wij werden bediend door een "super" beleefde jongeman die ons keurig te woord stond en uitermate vriendelijk was. Leuk was dat hij uit zichzelf aanbood om de gerechten die wij niet op konden mee naar huis te nemen. Ook fijn dat het geen enkel probleem is om de auto vlakbij te parkeren. Kortom: wij hadden een heel gezellige avond met erg lekker eten.
olliesenior .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gratis parkeren (waar vind je dat nog in Den Haag?)! Restaurant is niet echt op kleine kinderen ingericht (geen gelegenheid om luiers te verwisselen). Wel kindermenu's. Voor- en hoofdgerecht: zonder meer uitstekend! Nagerecht: we moeten erg lang wachten op het citroenijs (voor twee van ons) - bleek nog keihard ingevroren te zijn. Lekker maar vergde veel geduld! restaurant is gelegen aan een lange doorgaande weg, modern opgezet. Het personeel was vriendelijk maar afstandelijk. Voor volwassenen is Milos een goede keuze, ik zou er niet meer met kleine kinderen naar toegaan. Het was rustig, maar onze kleinkinderen zorgden voor een verhoogd geluidsniveau
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De keuze met de AH actie was zeer beperkt. De menukaarten waren slecht. We waren met z'n vieren en kregen verschillende kaarten. Bij de een stonden gerechten die er bij de ander niet op stonden.
Op de deur stond een bordje dat je met American Express kon betalen, maar dat kon helemaal niet. Men heeft op mijn verzoek het bordje van de deur getrokken.
strelitski.godelieve .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De rekening kwam niet overeen met datgene wat op de site aangegeven staat. Uiteindelijk, na onze opmerking, is het naar tevredenheid opgelost. Jammer dat het zo moest, want daardoor waren wij niet meer gemotiveerd om een fooi te geven, hoewel het eten en de bediening verder goed waren!