Milobi

Meer informatie over restaurant Milobi

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Milobi

Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
In tegenstelling tot wat hier bovenstaat is dit geen Indonesisch restaurant, maar een zgn. Surinees. Je kan hier Surinaams, Javaans & Chinese gerechten eten (en halen/laten bezorgen). We komen hier regelmatig en afgelopen vrijdag vonden we het weer eens tijd voor een lunch hier.
De zaak is een tikkie kaal (Hang eens wat aan de muren), maar voldoet. Nette tafels, comfortabele stoelen. We hebben de volgende gerechten besteld:

* Roti Rol -> Zoals altijd erg lekker. Zeer malse kip, goede masala smaak!
* Broodje zwarte bonen met rundvlees met sambal -> Lekker zoet & pittig
* Broodje zwarte bonen met kip met sambal -> Iets hartiger dan de rundvlees versie, njammie!
* Chiu Yim Kai (Kip in een deegjasje met zout & peper) -> Lekker pittig, precies goed!

Deze keer niet genomen, maar aan te raden zijn de Saoto soep en de pom!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Milobi is voor mij een nieuw (afhaal)restaurant. Overigens bezorgt dit restaurant ook aan huis. Ik heb tot nu toe alleen nog de Saoto soep en de Roti geprobeerd. Zeker de Saoto soep is zeer maar dan ook zeer lekker!
Ter plekke eten kan maar is niet echt uitnodigend, misschien voor een snelle hap.
Ik ga zeker nog meer gerechten proberen!
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Mijn vrouw had recentelijk al gezien dat we in Breda deze "Surinees" er bij gekregen hadden en eigenlijk hadden we vorig weekend al het plan er eens naar toe te gaan.
Daar we geen keus konden maken, maar een paar verschillende zaken besteld:

* Broodje zout vlees (Lekker, maar mag iets zouter)
* Broodje Pittige kip (Heel lekker, goed van smaak en mals!)
* Telo pinda (met de lekkerste pindasaus welke we in lange tijd op hebben)
* Chi Yim Kai (Ook erg lekker, had wel iets meer peper in gemogen)

De bediening was erg vriendelijk en bood gelijk aan (omdat wij alles toch gingen delen) om extra servies & bestek te brengen. We hebben er erg lekker gegeten en komen zeker nog eens terug om de menukaart verder uit te proberen!