Millings Centrum

Meer informatie over restaurant Millings Centrum

Maandag t/m Zondag
GH43 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Ik heb het idee dat men hier een uiterst goede kok in de keuken heeft staan. Bijzonder goed gegeten.
Drie-gangenmenu en alles was lekker en mooi aangekleed.
Service super vriendelijk, nemen de tijd voor de klanten.
Vooral in de serre is het mooi zitten, maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Wij hebben hier alleen een salade van vis op, was een voorgerecht, bij salade had ik iets anders verwacht, dit was een gerechtje met diverse soorten vis het was prima, wel jammer dat er 2 gefrituurde hapjes bij zaten, en weinig salade ook het stokbrood met smeersels was gewoon lekker, zeer gastvrije bediening
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Vanavond met zijn tweeën hier gegeten. Vriendelijke gastvrije ontvangst met echte aandacht voor de klant. Mijn vrouw is allergisch voor een aantal ingrediënten. Daar waar het nogal eens voorkomt dat bijvoorbeeld de saus wordt weggelaten, werden hier keurig alternatieven gemaakt. Bij het brood werd buiten de gebruikelijke tapende en kruidenboter een knoflooksaus geserveerd met een zoetje erin. In combinatie met de rode port resulteerde dat in een zeer aangename smaaksensatie. Het eten was van een prima niveau. De briesoep prima. Mijn vrouw had zeebaars op de huid gebakken en ik wildzwijn medaillons. Ronduit uitstekend. Voor mij een kruidnotendessert en voor mijn vrouw een aardbeiendessert. Ook smaakvol. De huiswijn prima, voor, schrik niet, slechts 3.25 euro per glas. Het driegangen menu voor twee personen totaal 39 euro. Hoe kunnen zij het ervoor doen? Beslist voor herhaling vatbaar!
Mm22 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Vriendelijke gastvrije bediening in een mooie ambiance.
Het was aspergetijd en dat was duidelijk te merken. Speciaal asperge-menu. Vooraf soep en daarna een oud-hollandse asperge maaltijd. Verder kent men een maandmenu met als lokkertje twee bestellen anderhalf betalen. Een mooi punt om na een dag genieten van de omgeving lekker te eten.