Millie's Corner

6,7
6,3
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
zeer slecht en zeer droog eten,groenten waren zuur,en zeer weinig jus,kip leek meer op een leren zool,prijs kwaliteit is niet in verhouding,zal dan ook nooit meer eten halen.
Ajay G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag moksi meti gehaald voor het eerst bij Millie's. Dit was de eerste en laatste keer. Originele moksi bevat 4 soorten vlees: fo nam, char siu, fa chong en kip. Deze moksi bevatte alleen grote plakken extreem droge char siu volgens mij en een kippenpoot. En dan durven ze dat kleine beetje nog speciaal te noemen! Nog nooit zo'n waardeloze moksi gegeten. Dit mogen ze bij Millie's geen moksi noemen. Nooit meer...
Jacco W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Fantastisch eten
Goed bereid en altijd vers bereid
Topservice
al meer als 25 jaar klant en zal altijd terug komen
Als je een klacht hebt dan zou ik dit kenbaar maken bij het personeel dan zal deze klacht gauw opgelost worden
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij haalden eerst altijd af op de Amsterdamse-straatweg, later op Amazonedreef.
Vanavond weer 4 roti's gehaald en 5 broodjes...was echt een tegenvaller dit keer.
Geen roti-plaat gemaakt van gele erwten, de kouseband fiks hard ipv. goed gekookt/gebakken.
Als dit zo doorgaat maak ik geen reclame meer voor hen en zoek ik toch naar betere.
De etenswaren bij Millie's Corner zijn immers niet goedkoop dus mag wel de écht Surinaamse
makelij verwachten...
Mesceden .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Een aantal keer gegeten bij Millie's corner. Ook op een doordeweekse avond kan het behoorlijk druk worden, de meeste mensen gaan voor afhaal. Het interieur is niet sfeervol, maar er hangt wel een fijne sfeer: beleefde en behulpzame werknemers. De roti en Javaanse bami zijn heel lekker, de bami was een enkele keer wel iets te zout. Hoeveelheid op je bord is precies goed. Wij blijven terug komen
Savio D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik heb vaak elders Roti kip gegeten. Gisteren heb ik bij Millie's Corner Roti gehaald. Deze was echt NIET te eten. De kruiden waren niet te proeven (bitter, kruiden verbrand). De koek had ook geen smaak (niemandsland pannenkoek) GEEN aanrader!!
Cocky .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Heb vandaag weer een roti vegetarisch afgehaald en was weer heerlijk.
Alleen was het jammer dat het weer te droog was, de juslepel is wel erg klein.
Maar kom zeker weer terug.
Annejet L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Eten bij Millie's corner is erg lekker en leuk! Het restaurant zelf is niet mooi, maar net als bij een goede Italiaan, doet dat er niet toe: het gaat om het eten. Dat is echt lekker! Heerlijke roti kipfilet met kerrie ei of bami met rundvlees. Echt goede Surinaamse keuken en de lekkerste die ik in Utrecht ken. Prijs is heel schappelijk, dus voor niet al te veel geld een heerlijke maaltijd. Afhalen is ook een aanrader. Personeel is vriendelijk en doet zijn best om alles zo snel mogelijk te doen.
Ramon L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Vriendelijk personeel. Eenvoudig petit restaurant . Baklucht te ruiken . Het eten is erg lekker . Drankjes krijg je in een blikje niet in een glas.Voor afhalen echt een aanrader .
Ik ga er nog wel een keer eten als ik in Utrecht ben .
Kiema M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Het is nou niet de gezelligste plek om uit eten te gaan, maar het eten is er goed te doen. Zelf ben ik gek op de nasi met kipsate. De nasi smaakt heerlijk en de kip is op lekkere wijze gemarineerd. Ook de rotti is er heerlijk!
Milka_veenstra .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
eten zeer lekker en vers'

echt een aanrader op zondag 15 min gewacht dus zeer goede en lekkere surinamer we hebben een rijstafel hindoe besteld zeer ruime porties en ruime variaties belangrijkste punt is de half open keuken je hoort en ziet dat het eten vers gemaakt wordt

Mendel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Een keer Afgehaald en dat vonden we niet meteen een topper
Het eten was droog en niet echt uitgesproken van smaak
Wel snel en accuraat gehollpen na een telefonische bestelling
Bananchips ontbraken inderdaad bij ons ook
Misschien nog eens proberen met andere gerechten
Maar geen eerste keus