Millers

Plein 10a 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Millers

Stijlvol dineren in Den Haag

Laat je verrassen door het stijlvolle interieur van Millers in Den Haag. Strijk neer op een van de comfortabele banken en geniet van een heerlijk diner. Geïnspireerd door de Franse/ Italiaanse keuken met Aziatische invloeden heeft chef-kok Eric Dekker een hoop voor je in petto. Bijpassende wijnen worden geserveerd door de sommeliers die je maar al te graag advies geven over welke smaak optimaal bij je gerecht past. Met een uitgebreid menu en als afsluiter een drankje aan de cocktailbar belooft het een mooie avond te worden!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Millers

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Millers

Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Brood was te hard van de uitsmeiter. En het leek alsof het personeel je niet wou helpen. Ze liepen langs, maar keken je niet aan en er was ook totaal ook geen oogcontact. Je moet bij wijze van geluk hebben om te bestellen en te betalen bij iemand
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hadden een verjaardagsfeestje met taart als verrasing. Het personeel en de manager hebben ons heel netjes geholpen. Ook de bediening was top! Dit was een geslaagde avond, aanrader! Bedankt!
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Fijn en gezellig restaurant! Op 1 mannelijke ober na waren alle personeelsleden vriendelijk, maar was het moeilijk om hun aandacht te trekken om iets te bestellen. Meer oog voor de klanten en minder oog voor elkaar is dus zeker een aanrader.
Verder was het eten erg lekker, maar koud toen het op de tafel terecht kwam. Spijtig dat het bij mijn gerecht niet mogelijk was om de zoete aardappel door frietjes te vervangen. Hierdoor moest ik maar liefst 4 euro bijbetalen en werd er eten verspild!
Panhuyzen S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Vriendelijk en gastvrij personeel. Herentoilet kan wel opknapbeurt gebruiken, oogt niet fris. Eten en ambiance uitstekend. Gezellige zitjes, ronde bankjes.
Lukas K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Top Dinner
Nisha R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker vis gegeten met vriendinnen met een heerlijke wijn. Als toetje de proeverij genomen en deze was ook heerlijk. Alleen jammer dat het zo groot en rumoerig is.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten is prima, ondanks dat de wachttijden soms aan de lange kant zijn. Het is echter bizar dat men veel betaalt voor sterke drank, en dat een Martini in een champangeglas geschonken wordt. Al met al betaal je best veel voor wat je krijgt.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker gegeten. De ‘sausjes’ bij de hoofdgerechten waren wat zuinig. Waren lekker van smaak maar kon er niet heel mijn maaltijd mee doen. (Voorbeeld de champagnesaus bij de zeebaars). Ook had er voor dat geld wel een beetje rijst of een aardappeltje bij gemogen. Verder waren de smaken prima!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk genoten van de lunch, met goede bediening en een gezellige sfeer!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Proeverij gehad, kosten 24 euro. 2 kleine stukjes vis en 2 kleine stukjes vlees gehad..
Hierover geklaagd, maar hier werd geen gehoor aan gegeven..sterker nog, de friet moest ook extra betaald worden.
Waardeloos!
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellig, wij hadden een high wine met 2 dames De uitleg van de wijntjes en hapjes van de ober was erg enthousiast en leuk. Het eten en drinken was onwijs lekker. Wij bevelen dit aan iedereen aan!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
In januari 2017 gegeten bij Millers. Vanwege onze goede ervaringen van een aantal jaren geleden wilden we graag bij Millers eten. Zodoende zaten wij zaterdagavond in het restaurant. Wij kijken helaas niet terug op een leuke avond. De bediening begon voortvarend met tafelwater en de menukaart. Maar daarna werden we toch wel vergeten. Het duurde lang voordat het voorgerecht kwam en deze bleef vervolgens heel lang op de tafel staan en het hoofdgerecht werd vergeten. Daarvoor is wel een drankje aangeboden en dat is uitstekend. Echter, bij het hoofdgerecht was ook apart friet en groente bestelt. Helaas niet gekregen.En omdat het al na 22u was dat ons hoofdgerecht kwam deze bijgerechten ook maar niet alsnog laten komen. Alles duurde al zo lang. Toen we in ons hotel kwamen zagen we dat de friet en groente wel in rekening waren gebracht. Dom van ons om de bon niet goed te checken, slordig van de bediening. We hebben een fooi gegeven omdat de bediening toch probeerde gemaakte fouten goed te maken, maar dit geeft nu een extra zure nasmaak. Bij thuiskomst de manager gemaild en netjes een excuus gehad. Ook een verzoek om onze gegevens door te geven zodat het teveel betaalde terug zou komen. Tot op de dag van vandaag niet gehad. Dat betekent dus dat er blijvend zaken niet goed geregeld zijn bij Millers!
tientje77 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Voor een zakelijk diner gebruik gemaakt van een aparte zaal. De voorzitter liet weten tevreden te zijn met de locatie, het eten en de bediening. Zeker omdat laatst genoemde ervoor zorgden dat alles was afgestemd aan de wensen van de gasten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten, snelle service! Top!
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Drukke lunch en de dame uit de bediening die plezier in haar werk had.
Lekkere kroketten op grof brood die op een snel tempo geserveerd werden ondanks de drukte. Prijs kwaliteit helemaal in orde hier.
Nogmaals complimenten voor de dame uit de bediening
Naldo P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten van de hoofdmaaltijd proeverij! Uitstekende smaken en goed bereid. Bediening was kundig en vriendelijk en de muziek was prettig en niet te hard.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren met een vriendin voor het eerst bij Millers gegeten. Het eten smaakte erg goed en het is een hele leuke zaak. De bediening is echter heel slecht en dat is de reden dat ik hier niet meer terug kom. We waren nog nooit bij Millers geweest en houden allebei erg van lekker eten. We gingen daarom als voor- hoofd- en nagerecht voor de proeverij. Na best lang gewacht te hebben, kwam het voorgerecht op tafel. Een mooi groot bord met 4 top uitziende kleine gerechtjes. De eerste 2 kon de bediening noemen en toen wenste hij ons smakelijk eten en wilde hij weglopen. Wij wilden echter wel weten wat ook die andere 2 gerechtjes waren. Dit moest hij navragen. Erg raar: als je gasten een verrassing voorschotelt moet je echt kunnen vertellen wat ze gaan eten. En dan niet alleen het hoofdcomponent (dit is iets met krab), maar liefst ook de andere smaakmakers per gerechtje. Goed, misschien beginnersfoutje ofzo. Het eten smaakte gelukkig prima. Na weer een hele tijd wachten kwam het hoofdgerecht. Dit waren 2 stukjes vis en puree (zo werd het ook verteld). Wij gaven aan dat we dit erg weinig vonden voor 24 euro pp en vroegen de jongen van de bediening of er nog iets van groente of frietjes ofzo zou komen. Dit ging hij navragen, maar helaas, dat zat er niet in. Best teleurgesteld over prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding begonnen wij aan het gerecht. Toen kwam de ober terug en zei dat er zo ook nog een schotel met vlees gerechten aan zou komen. Dit wist hij blijkbaar zelf niet eens aangezien hij tegen ons zei dat dit kleine beetje het echt wel was. Super stom natuurlijk. Heb net even op de kaart gekeken welke gerechten wij uiteindelijk op hebben: de dorade was heel lekker, maar de leng filet vond ik zelf iets te droog (te lang/hard gebakken). Na weer een tijdje wachten kwamen de vleesgerechten: parelhoen en runderdiamanthaas. Beiden echt voortreffelijk en niets op aan te merken. Van de toetjes waren we allebei echt gek op de chocolademouse. Al met al een heerlijke avond gehad en zeker genoeg gegeten, maar de bediening weet echt niet waar ze het over hebben. Prijs/kwaliteit is qua eten oke, maar qua wijnen niet: 6.50 voor mijn glas sauvignon blanc vond ik echt teveel. Gezien de andere leuke restaurants in Den Haag, zullen ze mij hier helaas niet snel terug zien.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Oke in een woord. Redelijke selectie wijn per glas, als ik 3 duurdere wijnen per glas bestel (om 1.30u), kijkt men raar als ik om glas vraag, nadat het ongevraagd in plastic wordt geschonken. Medewerkers doen hun best, hebben echter geen idee waar ze mee bezig zijn. Kom hier liever s avonds door de weeks, dan in weekend. Terras is groot, vaak plaats.
Eerder wel eens gegeten, niet bijzonder, wel oke, eigenlijk wat richting standaard. Redelijk wat pretenties al met al. Toen Crystal hier nog zat, vond ik de keuken beter.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten! Fantastische service, met goede wijnsuggesties. Goede prijs/kwaliteit verhouding en gezellige plek in Den Haag!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een mooi restaurant is dit! Mooie aankleding, prettig dat er veel intieme ruimtes zijn binnen. Het eten was goed, goede kwaliteit, we hebben allerlei voorgerechtjes besteld, het was alleen niet heel bijzonder, wat ik wel had verwacht gezien de inrichting en uitstraling van het restaurant. Wat jammer is, is dat het personeel vooral veel oog had voor elkaar (kletsen onderling) en wat minder voor de klanten. En als je wel contact had met het personeel werd alles heel snel gedaan, waardoor er minder tijd was voor een vraag, een praatje of iets anders, erg gehaast allemaal. Ik zou er wel terug komen, vanwege de lokatie en de fijne ambiance.