Millers

Plein 10a 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Millers

Stijlvol dineren in Den Haag

Laat je verrassen door het stijlvolle interieur van Millers in Den Haag. Strijk neer op een van de comfortabele banken en geniet van een heerlijk diner. Geïnspireerd door de Franse/ Italiaanse keuken met Aziatische invloeden heeft chef-kok Werner Jung een hoop voor je in petto. Bijpassende wijnen worden geserveerd door de sommeliers die je maar al te graag advies geven over welke smaak optimaal bij je gerecht past. Met een uitgebreid menu en als afsluiter een drankje aan de cocktailbar belooft het een mooie avond te worden!

Meer informatie over restaurant Millers

Maandag t/m Zondag

Duur
Lang
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren met een vriendin voor het eerst bij Millers gegeten. Het eten smaakte erg goed en het is een hele leuke zaak. De bediening is echter heel slecht en dat is de reden dat ik hier niet meer terug kom. We waren nog nooit bij Millers geweest en houden allebei erg van lekker eten. We gingen daarom als voor- hoofd- en nagerecht voor de proeverij. Na best lang gewacht te hebben, kwam het voorgerecht op tafel. Een mooi groot bord met 4 top uitziende kleine gerechtjes. De eerste 2 kon de bediening noemen en toen wenste hij ons smakelijk eten en wilde hij weglopen. Wij wilden echter wel weten wat ook die andere 2 gerechtjes waren. Dit moest hij navragen. Erg raar: als je gasten een verrassing voorschotelt moet je echt kunnen vertellen wat ze gaan eten. En dan niet alleen het hoofdcomponent (dit is iets met krab), maar liefst ook de andere smaakmakers per gerechtje. Goed, misschien beginnersfoutje ofzo. Het eten smaakte gelukkig prima. Na weer een hele tijd wachten kwam het hoofdgerecht. Dit waren 2 stukjes vis en puree (zo werd het ook verteld). Wij gaven aan dat we dit erg weinig vonden voor 24 euro pp en vroegen de jongen van de bediening of er nog iets van groente of frietjes ofzo zou komen. Dit ging hij navragen, maar helaas, dat zat er niet in. Best teleurgesteld over prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding begonnen wij aan het gerecht. Toen kwam de ober terug en zei dat er zo ook nog een schotel met vlees gerechten aan zou komen. Dit wist hij blijkbaar zelf niet eens aangezien hij tegen ons zei dat dit kleine beetje het echt wel was. Super stom natuurlijk. Heb net even op de kaart gekeken welke gerechten wij uiteindelijk op hebben: de dorade was heel lekker, maar de leng filet vond ik zelf iets te droog (te lang/hard gebakken). Na weer een tijdje wachten kwamen de vleesgerechten: parelhoen en runderdiamanthaas. Beiden echt voortreffelijk en niets op aan te merken. Van de toetjes waren we allebei echt gek op de chocolademouse. Al met al een heerlijke avond gehad en zeker genoeg gegeten, maar de bediening weet echt niet waar ze het over hebben. Prijs/kwaliteit is qua eten oke, maar qua wijnen niet: 6.50 voor mijn glas sauvignon blanc vond ik echt teveel. Gezien de andere leuke restaurants in Den Haag, zullen ze mij hier helaas niet snel terug zien.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Oke in een woord. Redelijke selectie wijn per glas, als ik 3 duurdere wijnen per glas bestel (om 1.30u), kijkt men raar als ik om glas vraag, nadat het ongevraagd in plastic wordt geschonken. Medewerkers doen hun best, hebben echter geen idee waar ze mee bezig zijn. Kom hier liever s avonds door de weeks, dan in weekend. Terras is groot, vaak plaats.
Eerder wel eens gegeten, niet bijzonder, wel oke, eigenlijk wat richting standaard. Redelijk wat pretenties al met al. Toen Crystal hier nog zat, vond ik de keuken beter.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten! Fantastische service, met goede wijnsuggesties. Goede prijs/kwaliteit verhouding en gezellige plek in Den Haag!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een mooi restaurant is dit! Mooie aankleding, prettig dat er veel intieme ruimtes zijn binnen. Het eten was goed, goede kwaliteit, we hebben allerlei voorgerechtjes besteld, het was alleen niet heel bijzonder, wat ik wel had verwacht gezien de inrichting en uitstraling van het restaurant. Wat jammer is, is dat het personeel vooral veel oog had voor elkaar (kletsen onderling) en wat minder voor de klanten. En als je wel contact had met het personeel werd alles heel snel gedaan, waardoor er minder tijd was voor een vraag, een praatje of iets anders, erg gehaast allemaal. Ik zou er wel terug komen, vanwege de lokatie en de fijne ambiance.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Midden in Den Haag een prachtige tent, met een ruim buitenterras waar je heerlijk in de zon zit, en waar bij schemer de grote parasols met heaters open gaan, en waar je daarna ook heerlijk binnen kunt eten. In de avonden en nachten transformeert het hippe en zeer stijlvolle restaurant tot idem club, met DJ en dansvloeren etc. Aan de gehele inrichting is zeer veel aandacht besteed. Echt top.

Dan de bediening. Eveneens veel aandacht aan besteed, en men is erg professioneel, ziet er strak en goed uit, maar is toch zeer vriendelijk en behulpzaam. Precies zoals het hoort!

Dan het eten en drinken: Zeer goed!
Een uitgebreide kaart, met originele gerechten waartussen genoeg zit om van te watertanden.
De dagspecial met een trio van vis is heerlijk en met orignele smaken en aankleding. De truffelrisotto is zelfs nog beter. Ik ben normaliter geen liefhebber van vegetarische schotels, maar deze risotto is werkelijk geweldig. Wat een diepe lekkere truffelsmaak en paddestoelen. Overheerlijk.
Prachtige wijnkaart ook, met redelijke prijzen en veel goeie flessen waarvan er zelfs veel ook per glas. Een goeie fles Rioja was ditmaal ons genot.

Kortom; Millers heeft het voor mij allemaal. Stijlvol interieur en professionele doch leuke bediening. Heerlijk borrelen in de zon. Fantastisch dineren (zeker voor een 'cafe'). En eventueel clubben met cocktails. Tot snel!
Raymo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
29 Januari gegeten. Eerst buiten iets gedronken op het gezellige verearmde terras. Restaurant binnen ziet er schitterend uit. Leuke ronde zitjes. Eten was top, hadden alle vier verschillende gerechten en waren alle vier onder de indruk.
Leuke, vriendelijke bediening, hebben begrepen dat lachen niets extras kost. Rond een uur of elf maakt het restaurant een langzame metamorfose door naar een café. Muziek steeds iets harder, andere belichting. Goed concept
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
20 januari hier voor de lunch aangeschoven in een dagje Den Haag. Mooi restaurant, op het toilet na daar moet echt wat aan gebeuren! Maar verder prachtig en gastvriendelijke ontvangst. De lunchgerechten die door ons gekozen waren , waren heerlijk en royaal qua portie.

Echt aandacht aan besteed. Ik had bijvoorbeeld een meer granen brood met kip in een soort soyasaus. Verrukkelijk en met een prijs van iets meer dan 6 euro bijzonder betaalbaar!

Goede ervaring, ooit eens dineren.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Met een paar collega's een gezellige avond doorgebracht bij Miller's. De pompoensoep was versierd met een grote garnaal, de runderbavette heerlijk mals, en de trifle als dessert smaakte heerlijk. Prettige bediening. Goed adres aan het Plein.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Bij het diner vis gegeten. Was nauwelijks voldoende gekookt, tegen rauw aan. De rest van het bord viel ook tegen. Het decor is goed, maar het eten onder de maat. De service is redelijk. Door de relatief hoge prijs is de prijs-kwaliteitverhouding slecht.
Vanessabuitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
2 weken geleden na een middag winkelen in het centrum van Den haag zijn we beland bij Millers op het plein. Wat een mooie zaak!! We werden vriendelijk ontvangen en hebben er heerlijk gegeten mijn man had de bavette steak met ongehutse pot met specerijenjus en ik zelf had de risotto met gamba's. Vooraf nog een broodje met truffelmayo besteld deze was erg lekker en het brood was heerlijk krokant min punt was wel dat het erg lang duurde voordat het op tafel stond. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond en de rekening viel ook erg mee!!
Noperfection .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Ik kwam binnen bij Millers en het restaurant was helemaal vol! Werd snel aangesproken door de bediening, dat er nog tafeltjes werden klaar gezet, zodat ik met mijn vriendin kon eten. Ondanks de drukte, werden het eten en de drankjes snel opgenomen, en hoefde we ook niet lang te wachten tot het op onze tafel stond. Bediening was zeer vriendelijk!
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van een gezellige avond in dit prachtige pand.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Laatst hier met een vriendin naar binnen gestapt om een hapje te eten voor we naar een concert gingen. Het was nog vroeg dus rustig binnen. Je kunt er heerlijk zitten in een soort ronde banken, erg knus.

We hebben allerlei kleine hapjes besteld:
Tonijn, Caesar salad, zalm teriyaki en nog meer hapjes die we gedeeld hebben. Alles op een originele wijze klaargemaakt en geserveerd. Erbij een heerlijk glas wijn.

Bediening was goed en vriendelijk.

Al met al gewoon echt heel lekker gegeten!
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Centraal gelegen en mooie gezellige inrichting. Eten was erg lekker, maar viel door de hoge verwachting (inrichting) enigszins tegen. Prijs beetje aan de hoge kant, maar acceptabel. Ruime keuze uit wijnen per glas, was ik als zeer positief ervaar.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
I lekker even een lunch dacht ik. Eerst edn kwatier wachtwn op een drankje. Daarna Door een onhandige serveerster een vies mes over je jas. 40 minuten wachten op een broodje carpaccio.

Was wel lekker, 2e drankje bleef uit
Jammee.
Kom daar niet meer terug
Jacob70 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Locatie op het plein is natuurlijk ideaal van millers. Gerechten zijn niet al te snel op tafel maar dat doet niet af aan de smaak, zalm die nog lekker rosé van binnen is en carpaccio om je vingers bij af te likken. Personeel moet je soms wel een paar keer een seintje geven, die mogen wel wat meer opletten.
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Groot restaurant met verschillende zones. We zaten binnen op een van de ronde banken. Wat een intieme sfeer geeft. Ook geeft het een goed overzicht op de vloer aangezien het op een verhoging zit. Hierdoor konden we zien dat het niet overal vlekkeloos ging, zo ook helaas bij ons.
Lang moeten wachten op de eerste bestelling van drankjes en het eten. Loopt veel bediening maar lijkt niet goed aangestuurd.. sommige zones liepen veel dames van de bediening terwijl ons gebied, notabel recht tegenover de bar, totaal over het hoofd werd gezien..
Burger en frietjes en kwartel filets.. op zich niks op aan te merken maar om nou te zeggen dat het spannend is? Burger net op het randje gebakken..bijna te rauw. Kwartel filet met een soort van nasi prutje wat een gemiddelde foodie thuis met z'n ogen dicht maakt..veel te klef met een gekke strook hoisin?? Wijnen waren hun redding.. want dat heeft het wachten verlicht..maar om nou te zeggend at we terug komen... nee dat niet.
Oh... en die muziek....oi....serieus...management/eigenaar...ga eens een half uur onder de speaker zitten en luisteren naar de muziek.. die begrafenis muziek is echt een dooddoener..

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Bij Millerss gedineerd. Zalmfilet. Wat een teleurstelling!! De zalmfilet was rauw en lauw! De serveerster aangesproken deze wist ons te vertellen dat de zalmfilet altijd medium wordt gebakken! Ja doei de zalmfilet van mijn vriend was wel gewoon ok maar de mijne gewoonweg niet, simpel! Per gods gratie kregen we 2 bier van het huis. Maar hallo laten we wel wezen: als ik rauwe zalm wil, ga ik wel naar een sushi restaurant!! Conclusie: drankjes prima, dineren NO GO! Tevens was het pleepapier in de vrouwenwc ook op...zeer slordig! Kortom nooit meer!
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Gistermiddag spontaan bij Millers gelunchd. In de stromende regen onder een grote parasol heeft toch wel wat. Het tafeltje wiebelde erg, waardoor de cappuccino over de rand ging, maar dat heb je op die kleine steentjes. Partner nam de clubsandwich waar friet bij kwam, en de bediening vroeg bij opnemen van de bestelling of er ook mayonaise bij gewenst was. Ik nam de sandwich carpaccio met truffelmayonaise. De clubsandwich was rijkelijk belegd, de friet leek uit de diepvries te komen maar goed gebakken en de mayonaise zat in een apart schaaltje. Niet speciaal maar zeker geen karige hap.
Mijn sandwich carpaccio waren 3! boterhammen ( waarom zoveel brood) met versgesneden, wat dikkere plakjes vlees, wat salade, pijnboompitjes, halfgedroogde tomaatjes en truffelmayonaise. Het vlees was heel mals, vers afgesneden, en ook voldoende. Voor mij hoefden de tomaatjes niet, die overheersten het vlees een beetje. De truffelmayonaise was heel erg lekker en smaakte naar meer.
1 puntje van kritiek. Als je dit soort sanwiches serveert, maak dan dat je scherp en goed in de hand liggend bestek hebt. Zeker de combinatie van een wiebelende tafel, niet scherp bestek en brood met een goede korst ( brood was trouwens heerlijk afgebakken) maakt het eten erg lastig en niet echt ontspannen.
Bediening was netjes, beetje amicaal, dat hoeft van mij niet zo, maar zeker niet onaardig.
De lokatie is natuurlijk top, tout Den Haag trekt aan je voorbij plus alle toeristen, je kijkt je ogen uit.
Al met al lekker gegeten, niet spectaculair, maar wel prima.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Lunch bij Millers op het terras. Drankjes en de lunchkaart zijn er snel. We bestellen de Tuna Melt en de garnalenkroketten. Het terras van Millers is okay en het uitzicht op het Plein en de passerende mensen leuk.

Na vrij lang wachten arriveerden onze gerechten. De Tuna Melt was voor €6,5 best okay. Goed brood en goede tonijn. De kroketten waren een teleurstelling. De kwaliteit van de kroketten was waarschijnlijk nog wel in orde maar door de matige bereiding bleef daar weinig van over. De kroketten waren op z'n best lauw en ook nog eens zompig. Een kroket hoort gloeiend heet en knapperig te zijn. In combinatie met 2 stukjes brood en een schaaltje cocktail saus met een vel er op vond ik het een aanfluiting voor €12. Als ik geen honger had gehad en we niet verder moesten had ik ze terug gestuurd maar dat was nu niet een aantrekkelijke optie. Bediening varrieerde van heel vriendelijk en correct tot ongeïnteresseerd. Bij het afrekenen melding gemaakt van de teleurstellende kroketten. Men zou het doorgeven aan de kok. Restaurant zag er van binnen mooi uit. Ik zou dit terras niet weer kiezen.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
De locatie is natuurlijk een pré, fantastisch wat je hier langs ziet lopen. Het eten was heerlijk! Hij is nu van de kaart maar ze hadden een heerlijke stampot met garnalen en tournedos. Lekker en creatief. Je betaald misschien iets meer dan gebruikelijk. Maar dat zou ik zelf denk ik ook doen op deze locatie. De bediening heeft het soms iets te druk voor een accurate bediening maar is wel erg vriendelijk en behulpzaam.