Millers Beach

Strandslag 7 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Millers Beach

Eugene B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Eten - slecht en zielloos klaargemaakt - te duur voor wat je krijgt. Zodra je dat aangeeft geen gehoor, geen compensatie. Zelfs niet na indienen van een klacht (2x) geen reactie. Onprofessioneel en blijkbaar voldoende omzet. Groet, een ex-klant
Inezvan .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vandaag bij Millers gegeten, tomatensoep was heel zout en scherp.Toen we er wat van zeiden was het antwoord van de serveerster "jullie hebben er van gegeten"ik weet niet hoe we anders moesten weten dat het zo zout was.Zij kon er verder niets aan doen want zij gaat er niet over.We betaalden de rekening van ruim 100 euro met de mededeling dat we nooit meer komen.Dat was goed was het antwoord.Jammer want we hebben toch heel veel zomeravonden bij jullie gegeten.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijke strandtent om na een strandwandeling even wat te drinken of om je een dagdeel te vermaken op een zomerse dag. Personeel is erg vriendelijk en het viel me op dat (de enorme aantallen) kinderen net zo welkom zijn. Geen over de top kaart, maar een prima aanbod aan lekkere gerechten en prima fingerfood. Ook word je niet tegen sluitingstijd weggekeken en kun je rustig je drankje opdrinken. Een aantal 'bartafels' zijn gesneden uit hout en hebben een bijzondere vorm. Buiten is gezellig aangekleed en een relaxed muziekje klinkt door de speakers. Erg leuke tent!
RubanAdhesit .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Millers serveert in de ochtend en tijdens de lunch een gewone hap die ze uitstekend beheerst en zeer snel uitserveert. Service is in het algemeen goed behalve in het hoogseizoen op de allerdrukste dagen. Maar die zijn op 1 hand te tellen in Nederland. Personeel kijkt je op de andere dagen niet de tent uit als je een keertje niks wil bestellen. S'avonds heeft de kaart wat meer pretenties en is er van alles te krijgen. Ook heeft Millers een uitgebreide drankenkaart.
Er is een uitgebreid terras met goed zicht op zee om zo met zeezicht je leven te kunnen overdenken. En kinderen zijn zeker welkom.
Kortom een eerlijke strandtent zoals er nog maar weinig zijn. Met 'pub food' en zonder over de top gezonde pretenties. En o ja, het vrouwelijk personeel krijgt aan het begin van het seizoen altijd maar 1 shirtmaat uitgereikt en dat is niet xl.