Miller Time

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Een paar keer hier gegeten, zowel voor lunch als diner. En dat is prima bevallen. Betaalbaar, lekker, vriendelijk personeel, lekker wijn, goede thee en flexibel als het gaat om allergieën. De inrichting vind ik niet optimaal maar de stoelen zitten goed. De toiletten en direct omgeving kunnen echter wel een opfrisbeurt gebruiken.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
via social deal een lekkere lunch van 2 gangen gehad. Het eten was prima bereid. Niks bijzonders, maar voor het geld erg goed! Voor de normale prijs zou ik hier ook nog gaan lunchen.

Wat me opviel was dat er veel verrassende gerechten op het menu staan! Erg veel verschillende keukens en ingrediënten.

Helaas heb ik ook wel gemerkt dat de voorraad beperkt is. Zo konden er 3 gerechten niet worden besteld omdat niet alle ingrediënten voorradig waren en hoor ik van andere dat dit vaker zo is.

Al met al lekker gezeten, lekker gedronken en natuurlijk ook lekker gegeten.
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Helaas een gemiste kans. Vandaag bij Miller Time gaan eten met 11 personen. Sommige hadden wat gerechten die wel lekker waren maar ikzelf ben gestopt met eten. Carparcio was lekker maar erg minimaal, big plate en als extra zongedroogde tomaatjes. Pinboompitjes was niet de moeite genomen om ze ff te roosteren, enkele stukjes kaas en dat was het. Garnalen, zouden gambas moeten zijn maar waren de goedkoopste waterige garnalen die je echt niet krijgt bij een visboer. enz enz Haar in friet, vergeten bestelling en de gehele tijd kregen we een diep bord, was nu in een kom gemikt met zoals het leek de restanten van de avond. Wij, alle 11 zullen niet meer terug gaan naar miller time. Bediening was vriendelijk. Nu begrijpen we ook waarom we alleen in het hele eetcafe aan tafel zaten. Jammer....
Beste Gasten,

Wat vervelend om te lezen dat u bovenstaande ervaring heeft gehad tijdens een diner bij Miller Time. Kijkend naar ander reacties en reviews is het een uitzonderlijk beeld dat u schets en dit willen we niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen in onze (open) keuken en u op onze kosten te laten proeven van al het vers en lekkers! Zo kan u zien dat de gamba`s wel degelijk van een gerenommeerde visboer komen, de pijnboompitten altijd ligt aangebakken worden en wij vanzelfsprekend geen restanten van de avond in een kom mikken, althans niet voor onze gasten:)! Wij kunnen u niet beloven dat u niet alleen in het restaurant zit, op bijvoorbeeld een dinsdagavond kan het bij uitzondering helaas uitzonderlijk rustig zijn op het Piusplein! De gratis extra friet staat ook deze keer weer voor u klaar!

Reactie van proever:

Goede avond,
Dank u voor uw reactie. Navraag gedaan bij mijn collega's maar niemand heeft de behoefte om nogmaals te gaan naar uw restaurant. Erg vriendelijk reactie maar een standaard antwoord op een negatieve recensie. ik zag trouwens maar 3 recensies onder mijn reactie staan dus is dit een percentage van 25 % wat niet tevreden is. Wij bedanken u voor uw aanbod maar laten deze aan ons voorbij gaan. Mvg
Anoesjka88 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Vanmiddag in de zomerse temperaturen gelunched tijdens het shoppen. We kozen samen voor de grote salade voor twee to share. We hadden de variant kip terriyaki en het was top! Salade lekker knapperig, de saus heerlijk, kip lekker gekruid en warm en pluspunt: lekker broodje erbij! De bediening was vlot en er als nodig zonder overdreven aanwezig te zijn. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Small plates heet het concept waarbij je een keuze kunt maken uit de best fikse kaart met voorgerechten, soepen, hoofdgerechten, vegetarische gerechten en desserts. Per ronde turven wat je wilt eten en het wordt allemaal tegelijk geserveerd. Er zitten goede gerechten tussen, maar ook wat mindere - de kipsate was wat droog en de hamburger wat te lang gebakken -. Je kunt voor onbeperkt gaan (EUR 27,-) of een gerecht per gang als menu kiezen (EUR 19,50). Mogelijkheden genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Leuke invulling van eetcafe-concept, mate van herhalingsgevaar afhankelijk van veranderen van de menukaart.
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Gisteren voor het eerst gegeten bij de "vernieuwde" Miller Time. Leuk concept dat je alle gerechtjes van de kaart kunt bestellen. De porties zijn daar ook naar gemaakt en smaken prima. Bediening was goed en attent en corrigeerde zeer correct toen er een klein misverstand was. Kortom prima eten voor een snellere hap.