Milk and Cookies

Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Kom hier graag voor de Chai Latte en lekkere taartjes en broodjes. Ook attent dat ze 'pay it forward' doen. Je kunt een drankje doneren aan iemand die na jou komt.
De terrasstoeltjes zijn niet allemaal even comfortabel, maar wellicht is dat inmiddels veranderd nu ze verhuisd zijn!
Suzanne_de_Graaf .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vanochtend ontbijtje gehad bij Milk and Cookies. Relaxte sfeer en vriendelijke, vlotte bediening.
Er is voldoende keuze en op een lijstje kruis je aan wat je hebben wilt, erg handig. Vers fruit, yoghurt, roerei met brood, verse perensap en cappuccino. Het was basic, maar smaakte allemaal prima. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
AnotherZoe .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Beste koffie in Venlo. Kwalitatief goede en verse producten. Vriendelijke, persoonlijke bediening. Het café trekt een leuke mix van lokale mensen, van heel jong tot oud. Ontbijten en high tea een must!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Wat een lekker 'home made' gebak. Echt bovengemiddelde kwaliteit voor Venlose begrippen. Echt alles was super, de appelcake, de brownie, de carrotcake en de cheesecake. Voortreffelijk!
De inrichting is niet uitnodigend, daarom vaak voorbij gelopen maar nooit eerder naar binnen gegaan.
Maar nu we eenmaal weten hoe goed het eten en de service zijn nemen we entourage graag voor lief.
Speenvarken .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Leuke en vlotte bediening en lekker eten: what you see is what you get, een eerlijk en lekkere lunchkaart. Aandachtspunt: let op de details zoals kruimels op de bar. Ok daar moet het personeel aandacht voor hebben. Ook kan de zaak wel een likje verf gebruiken. Buiten dit is dit lunchadres een favoriet van mij.
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Erg leuke sfeer, goede en vriendelijke bediening. De prijzen staan uitstekend in verhouding met de kwaliteit van het eten.
Zelf heb ik de Club Salade gegeten, zeker een aanrader. Mijn gezelschap had een tosti ham/kaas, ook deze smaakte uitstekend. Ook kregen we fatsoenlijke porties, geen half werk.