Milano

Stationstraat 2 7642 BW Wierden Nederland Kaart

Over restaurant Milano

Italiaans tafelen in Wierden

Bij Milano kun je genieten van de meest smaakvolle gerechten uit de Italiaanse keuken. Hier beleef je een sfeervolle avond met de lekkerste huisgemaakte Italiaanse gerechten zoals pizza, pasta en originele vlees en visgerechten. De prettige bediening en de uitgebreide menukaart zorgen voor een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Milano

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten. We waren de hele dag op pad geweest en de huis gemaakte broodjes met olijfolie en kruidenboter ging er met smaak in. Ik vond de penne met roomsaus, kip en champignons erg lekker. Het was een goed gevulde pasta met herkenbare ingrediënten. Mijn man had voor pizza salami gekozen. Met extra ham, dit was geen probleem. Verder vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug ( als we in de buurt zijn).
Cynthiaslettenhaar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Zoals gewoonlijk was het eten heerlijk! Ook het eten van de anderen was geweldig. Dat moest ik natuurlijk ook proeven. En de bediening is super netjes met altijd tijd voor een geintje!
PieterBas1971 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Zeer prettig eten met onze kinderen, omdat Milano flexibel kan inspelen op de kinderen goed adviseert. Het 3-gangen menu smaakte uitstekend en we kregen echt waar voor ons geld.
Ycazador .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
De gerechten die we gegeten hebben waren voortreffelijk! De bediening was vriendelijk. En de timing tussen de gerechten door precies goed. Wij komen hier zeker nog een keer!
Margreeth38 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellige sfeer, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een leuke prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar!! Tot gauw!!
J.bekhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Eten was prima bediening heel vriendelijk vond alleen raar dat alle tafeltjes aan het raam gereserveerd waren wij hebben op aandringen wel een gekregen en toen we weg gingen waren er nog twee tafels vrij wij waren niet de enigen die graag aan het raam willen zitten vr gr
YH22 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Milano. De ossenhaas spiesen en de zalm spiesen waren super lekker! We hebben gebruik gemaakt van de ah actie en je mag gewoon kiezen van de kaart en ze brengen dan de 3 duurste gerechten in rekening. Echt top!
Bediening is altijd even vriendelijk en gastvrij
Assink-almelo .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Fijn om te kunnen kiezen uit de hele kaart. Prima bediening en een vlotte doorlooptijd. Elk gerecht was heerlijk en zag ermooi uit! Echt een aanrader!
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Prima ambiance, leuke inrichting, beetje modern. Bediening was gewoon goed. Het eten voortreffelijk, allles ruim voldoende. Hebben echt genoten van dit diner.
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Goede kwaliteit in verhouding tot de prijs. Mocht een gerecht niet helemaal voldoen, dan wordt dat zonder morren prima hersteld. Uiterst correcte bediening.
Iprinsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Super restaurant! Ze hadden onthouden dat ik jarig was en daarom kwam om met mijn gezin te eten. Gewoon van de kaart kunnen kiezen met de AH actie. Vriendelijke bediening en lekker eten
Gertgj .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het eten en de bediening waren prima. De tv's met de openhaardbeelden aan de muur vonden we irritant. Ondanks de AH bon konden we van de normale kaart alles bestellen zonder uitzondering. Ook zonder kortingkaart gaan we er zeker nog eens eten.
Bernadekkers .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Bij Milano heerlijk gegeten, een 3 gangen menu. De gerechten waren fors en heerlijk. Lekkere malse gegrilde ossenstaart stukjes.
De bediening had het zeer druk, maar ze bedienden toch snel, efficiënt en vriendelijk.
We hebben een prima avond gehad.
Jellypost .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Lekker warm binnenkomen in guur weer. Ondanks dat we door de trein een half uur te laat waren , een hartelijk welkom.
Leuke plek om te zitten. Goede kaart. Heerlijk gegeten voor weinig, lekkere wijn.
Geen moeite teveel, gratis water.
EEn aanrader!!!!!!
Cindy.alfred .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Een hele mooie zaak, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Het eten is erg goed, mochten kiezen van de kaart. Huisgemaakte tiramisu is een aanrader!
Heidehoeve .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Milano is prijs/kwaliteit super. Ik prijs hun zeer goed aan bij mijn gasten. Alleen vind ik de schermen aan de muur met om de paar minuten hetzelfde beeld verschikkelijk. Dan kan je nog beter een brandend openhaardvuur op het scherm hebben.
Mironne D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Nu met de AH restaurant actie! Super dat je gewoon van het menu kan kiezen! We hebben er op een donderdag gegeten en wat we wel allemaal een nadeel vonden is dat de tv's aan staan en steeds weer het zelfde filmpje wordt herhaald. Maar ondanks alles weer top! :)
Gezineke .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het was er erg gezellig, personeel heel vriendelijk. Eigenwaarde van het voorgerecht tot nagerecht lekker en mooi uitgeserveerd !
Kortom voor herhaling vatbaar !!
E.kokke3 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We werden hartelijk ontvangen in een toen nog vrij leeg restaurant. We kregen een tafeltje toegewezen voorin het restaurant. We zaten vlakbij ' het let op drempeltje'. Het werd direct druk in het restaurant en iedereen liep langs ons tafeltje. Wij vonden dat niet prettig. Het was heel lawaaiig in het restaurant. Het eten was prima; hoewel de carpaccio van rund erg koud was op het moment van serveren. Er was weinig smaak aan. De pizza's waren lekker alleen het serveren op 'oude en veel gebruikte planken' vonden wij niet 'schoon' genoeg. Wij geven de voorkeur aan pizzaborden. Het dessert werd wisselend ontvangen. De creme brulee smaakte goed; de Tiramisu was echter erg droog en het ijs miste de smaak van Tiramisu. Het was volgens ons eerder een bolletje chocolade-ijs.

Ook vonden wij de prijs van een spa rood (€ 2,50) aan de prijs. Dat hadden/hebben wij nog niet eerder betaald voor een flesje mineraalwater.

De bediening was vriendelijk maar we werden wel geholpen door vier! verschillende medewerkers. Een beetje vreemd.

Het rumoer in het restaurant zorgde na afloop van het etentje voor een gevoel van: heerlijk we zijn weer buiten! en hier is het weer rustig. Jammer dat 'grote gezelschappen' niet een plaats in het achterste gedeelte van het restaurant kregen. Een twee-gesprek was voor ons niet mogelijk. We waren 'dus blij' toen we weer buiten stonden.

Jammer!
Erikjanverweij .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Leuk restaurantje Milano! We hebben er heerlijk gegeten, goeie pasta's!! De sfeer liet wat te wensen over... Hip aangekleed, maar niet echt gezellig en er hingen 2 tv's die constant RTL 7 uitzonden... Bediening was keurig!