Milano

7,1
7,2
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Tijdens onze jaarlijkse zeiltocht komen we steeds weer bij Milano terecht, maar eigenlijk alleen omdat de overige restaurants in Makkum zo vroeg sluiten. Toch is de keuken van deze 'niet door Italianen gedreven Italiaan' hooguit middelmatig en heeft de bediening op de meest elementaire vragen geen antwoord paraat. Volgende keer toch maar eens wat eerder aanleggen.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De calzone was lekker, de drie pasta's ook al waren alleen de spaghetti en de lasagne terug te vinden. Toe wilden we een Italian coffee: daar had de ober wat problemen mee. Het resultaat was verrassend. Het was druk en met een kok en een ober was er te weinig personeel.
George W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Niet een heel erg boeiend restaurant. Pizza gaat, vlg mij een prefab bodem dus niet erg lekker. Beleg maakte wel veel goed. Pasta met zalm was ook geen hoogstandje, erg droog en een beetje saai.Helaas is dit weer zo'n restaurant waar ze geen kraanwater schenken naast de wijn. Erg jammer. Inrichting is een beetje droevig. Vlg keer in Makkum maar de andere Italiaan proberen
BartStam .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Ik heb hier meerdere malen gedurende de afgelopen jaren gegeten. Voor een snelle pizza kan je hier prima terecht. In dit eenvoudige restaurant is de prijs-kwaliteit verhouding constant en goed! In de drukke periodes is het aan te raden om even te reserveren, want het zit er snel vol.