Milan

Amsterdamsestraatweg 252 3551 CR Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Milan

Felipe L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Sinds ik op kamers aan de Amsterdamse Straatweg ben gaan wonen vier jaar geleden, haal ik wekelijks roti kip/varken/lam af bij Milan. Elke keer smaakt die weer anders wat een goed teken is. Ik ben alle Surinaamse restaurants in Utrecht langsgeweest maar nergens is de roti zo goed als hier.
Fortunato P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
ik wil even zeggen dat ik al jaren bij milan kom !! het eten is zo ongelooflijk lekker vooral de rotti !!ook deze mensen ontvangen je super het zijn gewoon hartstikke lieve mensen !! het enige is het parkeren dat is soms wat moeilijk !! het is zeker een aanrader voor mensen die van heerlijke rotti kan genieten ,eet smakelijk allemaal !!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Keer op keer heerlijke roti bij Milan. Eigenaar en eigenaresse zijn vriendelijk en behulpzaam. De roti pannekoek is zelf gemaakt, de aardappelen zoals ik ze het lekkerste vind (vastkokende aardappelen waar je mes zo doorheen snijdt), kip valt van het bot en de kruiden die ze gebruiken maakt dat dit in mijn ogen heerlijke roti is. Het decor is typisch Surinaams: niet hip maar functioneel. De beste eettent op de Amsterdamsestraatweg!
Hannibal .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een decor alsof het zo uit Suriname komt. Schrootjes, plastic tafellakens en een bruine tegelvloer. Je moet ervan houden ;-) hier past het helemaal. Eigenaren zijn vriendelijk. Heerlijke roti bakabanana etc en ook de vega variant is fijn met lekkere smaak. Al jaren favoriet!
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Ik kan de goede recensies niet beamen. Vond de roti niet ok. Heb veel betere gegeten. Inrichting is ook echt out of date.
Zal hier niet meer roti halen
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
De roti is echt heerlijk hier! Er is ook een vegetarische variant die gelukkig niet te kaal is; er zit erg goede tofu in. Verder is de eigenaar ontzettend vriendelijk. Het decor is erg basic, maar prima voor een snelle hap of afhaal. Als je gewoon op zoek bent naar heerlijke roti kan ik deze plek absoluut aanraden!
Michon S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Kom er al vanaf mijn 14e (zaten toen nog aan de overkant) en ben nu 46. Vers en goed beter is in Utrecht niet te vinden. Ga zo weer
Kroetoj .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
ouderwetse cafetaria uitstraling, inc. schrootjes tegen de muur. Kindvriendelijk (wij mochten de voor de kinderen gekochte frietjes van de frietzaak aan tafel laten opeten), en heerlijk eten. Partner had roti kip (heerlijk) en ik de bami met gegrild varkensvlees. Pittige kip, zacht varkensvlees. Als extraatje de pittige sateh, alles erg lekker. Kan zich meten met aarti op de kanaalstraat.
Edrie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Zit bij mij om de hoek, ga er geregeld wat roti halen of eten. Het decor is lekker basic, precies zoals veel tentjes in suriname :) dus je waant je er ook een beetje in suriname. Erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Gaan hier regelmatig heen voor de roti schotels. Erg lekkere afhaal-roti voor op de zondagavond. Decor is lousy, maar prima om af te halen!