Mikaku

Paddeweg 29 2992 CK Barendrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mikaku

JJ L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten en vriendelijke service voor een restaurant met deze formule. Wel een beetje jammer dat na de eerste ronde de pauze inging voor de kok en het bedienend personeel (aan een tafel in het restaurant), waardoor er een gat viel in ons diner. Ook de soep slurpende kok vlak achter ons was niet meteen wat we verwachtten. Dus tot aan ronde 3 was het zeker een 8 waard.
Rayvano V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk en snel geserveerd eten. Restaurant ziet er netjes uit en de bediening is aardig.
Ik kom hier bijna wekelijks eten.
1Marjok .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Nu 2 x geweest, kort na elkaar. Beide keren heerlijk gegeten! Lekkere sushi, ruime kaart, zalige gerechtjes en een heel vriendelijke bediening. All you can eat formule zonder dat het een "vreetschuur" is. Vaak is er bij dit soort restaurants een dessert buffet(je), dat ontbreekt hier. Maar dat is dan ook het enige wat als minpuntje gezien zou kunnen worden. Je hebt wel keuze uit een aantal smaken ijs.
Marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Is tegenwoordig ook Japans all you can eat sushi gecombineerd met chinees afhaal. Het restaurant is in Barendrecht niet in Rotterdam. Heerlijk relaxed eten. Geen tijdklok van 2 uur maar rustig aan genieten.
Nog altijd goed verzorgd en vriendelijk.