MIJN Torpedoloods

Stationsweg 43 3151 HR Hoek van Holland Nederland Kaart

Over restaurant MIJN Torpedoloods

Genieten in Hoek van Holland

Eet- en drinkgelegenheid MIJN Torpedoloods is een prachtige horecalocatie aan de Berghaven te Hoek van Holland, onder de rook van Rotterdam en op een steenworp afstand van het strand, de Nieuwe Waterweg en de Noordzee. Gelegen aan de historische haven, biedt MIJN Torpedoloods de mogelijkheid tot lunch, wining, dining en lounging in een sfeervolle ambiance. De menukaart staat vol met heerlijke, maar betaalbare lunch- en dinergerechten, die altijd geserveerd worden met een glimlach. Het leveren van de best mogelijke service staat bij MIJN Torpedoloods voorop!

Meer informatie over restaurant MIJN Torpedoloods

Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Afgelopen zondag in de Torpedoloods gegeten, een restaurant met een gevaarlijke naam en een restaurant met eten wat je nog niet met een torpedo wil afschieten! Ongelofelijke beneden de middelmaat en dan druk ik mij nog beleeft uit. De ontvangst door uiterst vriendelijke dames was veel belovend en het geserveerde brood was van een voortreffelijke kwaliteit met daarbij een karig bakje fijn gesneden tomaat en boter. En dan..... je besteld rode poon en mijn ega een runder entrecot. Wat dan op tafel komt drijft op het eerste gezicht in een plas olie, van ongekende hoeveelheid, dus bagger vet, zo ook de runder entrecotvan mijn echtgenoot. De erbij geserveerde aardappel poffertjes loste volledig op in de vette olie. Dit gingen wij niet nuttigen. De bediende had het attent in de gaten en kwam vragen of alles naar wens was. Nee dus en naar enige (zwak) verweer wat die vette olie nu eigenlijk tot doel had, heeft zij e.a. meegenomen met de melding dat de kok wat milder met vettige substantie zou zijn. Ondertussen zag ik mijn vrouw moedig worstelen met een stuk vlees. Ook zij kwam hier niet mee weg, ondanks uitspraak van de bediende dat er altijd wel een peesje in het vlees zit, inderdaad, geheel doorregen dus. Alles terug naar de keuken. Na geduldig wachten kwam e.a. retour dit maal inderdaad voorzien van minder vette olie, maar in beide gevallen totaal smakeloos.. Wij hebben het opgegeven en bij de hartelijk wens van de bediening; "tot ziens" heb ik mij behoorlijk moeten inhouden! Aanbeveling; neem geen risico!
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Dit was de derde keer dat wij hier kwamen( 5 pers), en niet voor niks.
Alleen dit keer was de drukte niet onder controle. De bediening was vriendelijk maar vergat nogal het 1 en ander en kwamen bij aanspraak hier niet op terug
Wij hadden Mijn koe ( bavet?) Was heerlijk , rib eye was heerlijk .en de super hamburger( vlees ok broodje droog) frites werd vergeten .
De nagerechten hebben we dit keer over geslagen omdat we deze aan de dure kant blijven vinden 9 euro
Maar dat is persoonlijk.
Kleine tip voor bediening , veeg de tafels af na leegmaken .
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooi pand in de haven van Hoek van Holland met uitzicht op de uitgang van de haven. Wij hadden een leuke tafel in een soort serre voor een lunch. Hamburger was erg goed en vriendelijke bediening.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Mooie locatie, oud pand, fijn ingericht, prachtig uitzicht op de Nieuwe Waterweg en de vertrekkende schepen van de StenaLine. Vandaag wandelden we hier binnen om te lunchen. Ondanks dat de keuze op de kaart niet heel uitgebreid was en ik ook nog eens iets bestelde wat niet meer leverbaar was, heb ik, samen met met tafelgenoot, heerlijk gegeten. De keuze was uiteindelijk gevallen op de hamburger. In mijn geval zonder brood maar met extra salade. Deze was heerlijk, zeker in combinatie met de witte wijn, die ook zeer smakelijk was. Mijn tafelgenoot sloot af met een heerlijk gebakje en dit alles bij elkaar was een fijne invulling van 3e kerstdag 2015.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
HEERLIJK GEGETEN IN MIJN TORPEDOLOODS Prachtige Kerstsfeer gezellige bediening( mooi gekleed) een HEERLIJK menu Ontvangst Perfect (een warm welkom) al met al wij hebben genoten!!!!!Jack en Anja Borger
Gaste345 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij hebben heel erg lekker gegeten. De sfeer was gemoedelijk en heel gezellig. Alles verliep prima. Tempo was heel goed. Onze complimenten voor de koks die toch maar voor alle gasten een 4 gangen keuze menu op tafel zetten. Bijpassende wijnen waren met zorg gekozen.

Zeker voor dineren met Kerst een aanrader.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Mijn torpedoloods ligt gelegen op het mooiste plekje van Hoek van Holland.
Op een dijkje gelegen aan de berghaven kijk je uit op de nieuwe waterweg en de fabrieken van Europoort. Wat in het donker een mooi gezicht is door alle lichtjes.
Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen door de eigenaresse die ons naar tafel bracht in de serre.
In het bar gedeelte was een verjaardags feest aan de gang met een zanger.
De bediening sloot het tussenstuk van de serre met de bar af door een houten deur dicht te doen, zodat we geen last van het geluid van de zanger hadden.
Die trouwens wel aardig kan zingen.
Omdat ik mijn tafelpartner lang niet had gesproken kozen we echt voor een avond uit, dus lieten we ons verrassen met een 3 gangen menu.
Per gang verschillende proeverijtjes met als hoogtepunt de perfect krokant gebakken eend bij het hoofdgerecht.
Kortom: Hier kom ik zeker nog vaker terug.
J V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vandaag 29 november heerlijk gegeten eendenborst en spareribs op waren heerlijk! komen zeker nog is terug! de bediening was erg attent en de kok kwam zelfs nog een rondje door de serre
Dos-gastronomos .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Onze vrienden hadden voorgesteld om eens te gaan dineren bij de Torpedoloods in Hoek van Holland. Op deze mooie locatie was al eens genoten van een prima lunch dus togen wij met zijn vieren op vrijdag de 13e november naar Hoek van Holland om ons eens lekker te laten verwennen onder het genot van een mooi uitzicht op de Waterweg. Helaas kregen we die avond niet dat fijne gevoel van lekker genieten van de maaltijd. Op de eerste plaats vonden wij het nogal storend dat het geluid dat andere gasten produceren behoorlijk hard door de serre klinkt waardoor onze conversatie nogal eens verstoord werd. Overigens oogt het wel heel leuk maar waarschijnlijk zijn teveel harde materialen gebruikt waardoor het geluid niet gedempt wordt.
Bij de voorgerechten was de prima smaak van de gamba’s gecamoufleerd door overmatig pepergebruik, de hoeveelheid visplateau te gering om van de goede smaak te genieten en was de uitstekende rundcarpaccio wel heel goed verstopt onder een enorme portie rucola. Bij de bediening werd door ons gemeld dat de hoeveelheid peper wel overmatig was en omdat 2 personen gamba’s als hoofdgerecht hadden gekozen verzochten wij om dat bij het hoofdgerecht te voorkomen.
Het gevolg was helaas dat bij het hoofdgerecht met de gamba’s de bijbehorende saus maar helemaal werd weggelaten waardoor wij op een wat droge hoop pasta getrakteerd werden. Jammer want ook deze gamba’s waren prima van smaak. Een ander milder sausje had hier een feestmaal van kunnen maken. Het stamppotje van de wilde spinazie die bij de zalm geserveerd werd paste qua temperatuur niet bij het stormachtige herfstweer van die avond want het was wat aan de lauwe kant.
Het decor is natuurlijk heel moeilijk aan te passen maar de gebruikte ingrediënten verdienen het om net iets beter geserveerd te worden en beter aan te sluiten bij de vriendelijke en attente bediening.
Het cijfer voor het eten gaat dan zeker heel snel naar een 8 of hoger.
Paulbbtm8 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De winterkaart was net ingevoerd. Genoten van carpaccio en als hoofdgerecht een eendenborst met hete bliksem. Heerlijk mals en goed van smaak. Bediening is zeer attent.
Alleen jammer dat rauwkost en een kan water niet standaard en gratis wordt bijgeleverd.
Locatie met zicht op de haven is uniek.
een prettig restaurant
Edvard N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Gisterenavond met dierbare vrienden gegeten in de Torpedoloods. Vanaf ontvangst tot en met vertrek bijzonder aardige bediening; hulde. Kwaliteit van het de maaltijden was goed; alleen de 'pepersaus' bij de ossenhaasstukjes zet ik niet voor niets tussen aanhalingstekens; leek meer op gewone jus - ook qua smaak - dat kan m.i. veel beter en lekkerder. De makreel van een van de dames was erg lekker, maar aan de bescheiden kant, zeker in verhouding tot de ruime porties (uitstekend) vlees. Door de plavuizen vloer is het nogal gehorig, zeker wanneer men niet de moeite neemt stoelen even op te tillen bij het verschuiven. Maar in het algemeen een dikke 8 en als we in de buurt zijn komen we zeker proeven of de pepersaus er op vooruit is gegaan......;-)
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Van te voren gezocht naar een glutenvrij restaurant en op de website gevonden.
Kregen de menukaart en heb toen gevraagd welk hoofdgerecht glutenvrij te leveren was. "In principe alles", maar toen ik de kipsaté bestelde moest men er toch van terug komen, want in de saus was tarwebloem opgenomen. Mijn partner bestelde een moot zalm en daar heb ik uiteindelijk ook voor gekozen, maar dan glutenvrij. De bereiding duurde even.......Mijn partner kreeg zalm met pasta en voor mij werd de moot vis vergezeld van holle friet en spinazie.
De groente vond ik aan de karige kant, Iemand met zo'n dieet, moet vooral groenten eten. Het gerecht smaakte verder lekker en pas bij het afscheid werd er gevraagd of het naar wens was geweest. Jammer vind ik zoiets, want je wilt toch graag dat gasten voldaan naar huis gaan.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben met 4 personen gegeten. Vanaf het begin voel je je echt gast. De bediening was zeer enthousiast en vriendelijk. Geen vraag was teveel. Doordat het kouder werd buiten konden we zonder problemen ons diner binnen voortzetten. Het eten was met zorg bereid en buitengewoon lekker. Al lijkt de menukaart vrij algemeen, ze weten hier een eigen twist aan te geven. En de rekening viel mee, de prijs/kwaliteitsverhouding meer dan voldoende. Het is zeker waard om hier te gaan eten.
Gerard, Jan, Patricia en Anneke
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
op 10-6-2015 heerlijk genoten van een lunch voor 2 pers een lunch etagere HEEEEEERLIJK,keurige bediening ,een prachtig terras het was geweldig ,genoten van het uitzicht op de haven GA ZO DOOR
prijs /kwaliteit heel goed wij hebben genoten Jack en Anja Borger
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Even op de boot wachten en een hapje eten bij de torpedoloods is aangenaam genieten.
Mijn reisgenoten hadden eeen keurig verzorgde smakelijke kipsate en ik had de gegrilde zalm met een lekkere taglate?le en verse spinazie. Alles ook heel feestelijk gepresenteerd en voorkomend gebracht.
Prijs is netjes. En je zit heerlijk achter glas in de zon en ziet allerlei schepen voorbijkomen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij een prettige bediening. Geen kaart met grote keuze maar wat er wel behoorlijk gevarieerd. We komen zeker terug!
Jvduin .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wat een leuk bedrijf. Het uitzicht aan de haven is zo mooi. De locatie is fantastisch. Het eten is van goede kwaliteit. Zeker een aanrader. De hanging Mijn is een aanrader. De keuze's zijn divers waardoor iedereen wel wat kan kiezen. En toen we naar buiten liepen viel de prijs ons zeer mee. De bediening is ook erg vakbekwaam. Ze merkten ons goed op en konden wat over de gerechten en locatie vertellen.
Ik heb geen enkele aanmerking op de avond. Ik schrijf nooit recensies maar bij deze wilde ik dit gewoon doen. Zo top was het. Wij komen terug.
DenL .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Regelmatig fiets ik hier voorbij maar nu voor de eerste keer aan diner. Prachtig gerenoveerd pand, mooie combinatie van authentieke elementen en modern comfort. Dat schept dan toch enige verwachting. Bediening is vlot en spontaan, persoonlijk hou ik van aanspreken in de 'U' vorm inplaats van je of jij. Helaas de menukaart biedt weinig creatiefs, dat valt dan toch enigzins tegen. (sate, sparre ribs, mix grill) het zijn van die standaard keuze mogelijkheden. De bereiding is prima, mijn tempura mooi krokant, de kabeljauw keurig gegaard maar in deze mooie ambiance had ik meer verwacht,
Jess1990 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heerlijk gegeten in een gezellige zaak met goede bediening en een ongedwongen sfeer!! De voorgerechten waren erg lekker, we hebben de portobello, bruschetta en carpaccio genomen. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk, goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij hebben een top avond gehad, bedankt!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten , vlotte en vriendelijke bediening, prima locatie. Een echte aanrader, we komen hier zeker terug.