MIJN Restaurant

Dorpsstraat 58 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart
31-793190999

Over restaurant MIJN Restaurant

Voel welkom in Zoetermeer

Voel je welkom in dit sfeervol en gezellig restaurant. Heerlijk ongedwongen genieten van heerlijke gerechten. Kom heerlijk ontbijten, lunchen en dineren. Tevens kun je ook terecht voor High-Tea’s en High-Wine’s!

Meer informatie over restaurant MIJN Restaurant

Maandag 11:30 - 17:00
Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Afgelopen zaterdag in Mijn Restaurant geluncht. Gewoon twee simpele kroketten, waarvan ik betwijfel of het Dobben kroketten waren. Die leveren volgens mij betere kwaliteit. Twee bruine boterhammen die zo van de Hoogvliet zouden kunnen zijn; supermarktbrood.
Partner wilde tosti met brie en bacon. Brie bleek op te zijn. Aan de overkant is een kaaswinkel. Waarom daar niet even wat halen voor je klant?
Stoelen afgebladderd. Donkere dag, maar nergens de waxinelichtjes die op tafel stonden, aangestoken.
Toiletbril helemaal scheef, deurkruk er half uit.
Kortom, een afgeleefd interieur en dito eten.
Wilhelm D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
ja en het was niet geweldig, POM met heeeeel weinig kip,
daardoor te duur voor dit prakkerige prakkie.
de dame was wel aardig maar het ontbreekt aan kookkunsten.
de kipsalade was onderlaatst wel lekker, ben benieuwd hoe het nu is
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was goed, prijs aan de hoge kant waren hier met AH actie en hebben dit vorig jaar met shell gedaan en toen waren de prijzen lager. Uiteindelijk met drinken mee € 27,50 pp. Wij kregen alle tijd om te eten. Samen met nichtjes om bij te kletsen.
Eduard B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ondanks de soms toch wel slechte kritieken zijn we bij "mijn restaurant" gaan eten voor we naar de bios gingen. Het was niet druk dus we werden vlot bediend. We kozen voor de tompouche met tonijnsalade. Deze was eigenlijk verrassend lekker. Als hoofdgerecht had ik de flat iron steak met Bri's hete surisaus er apart bij. Ik vond het vlees erg lekker, heel goede kwaliteit. Van de saus moet je houden maar die was aan mij wel besteed. Mijn partner nam de Gamba's en was daar ook erg tevreden over. De frietjes waren top en ja, je moet apart voor de mayo betalen. Maar van die 50 cent lig ik niet wakker. Het chocolade trio zagen we bij de buren voorbij komen, dus we gingen maar voor de appeltaart. Deze was niet echt een hoogstandje en duidelijk voor verbetering vatbaar. Bij mijn partner was hij zelfs nog aan de koude kant. De slagroom uit een spuitbus vind ik ook erg jammer. Zakt al in op je bord in elkaar en smaakt niet. De koffie was net niet warm genoeg. Dat kwam denk ik omdat de melk niet voldoende heet was opgeschuimd. Samengevat: prima en erg vriendelijke snelle bediening, eten was top, nagerecht voor verbetering vatbaar. prijzen zijn ok en retaurant smaakvol ingericht. Wij komen nog wel eens terug!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het eten was matig. vlees taai. voor de majo moest je extra betalen. sla was niet aangemaakt.
trio van Chocolade was niets chocolade aan. Niets zelfgemaakt. Bonbon waren aangeslagen komt zo vanuit een fabriek.
We hebben hier wel eens vaker gegeten en toen was het lekker.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Via AH hier gaan eten.. Personeel komt erg vriendelijk over al was de bediening deze avond wel wat traag aan onze tafel. Na binnenkomst pas na 40 minuten een voorgerecht. Actie aanbod is erg beperkt en geeft weinig weg van de mogelijk potentiele prestaties uit de keuken, al is hier wel vanaf te wijken op verzoek. Gerechten waren simpel, zeker niet spannend, maar zoals eerder vermeld smakelijk genoeg al viel de trio chocolade als nagerecht wel erg tegen qua kwaliteit. gebakje was veel te hard en te koud.. het ijs miste smaak en de twee balletjes bevatte mierzoete hagelslag.. Dit kan echt heel veel beter. anderen konden de veel besproken muffin krijgen, want de appeltaart was op. Gezien de prijs icm AH-actie een leuke avond gehad.. Wat betreft het aanbod niet iets om over naar huis te schrijven..
Dinand444 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Stokbrood was nog warm en geserveerd met huisgemaakte aioli en kruideboter, lekker voorgerecht met zalm, hoofdgerecht burger met frites en salade en nagerecht trio van chocolade. Eten was in overvloed, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijke droge witte wijn!
Peter.mariman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
AH menu genomen met tomatensoep en burger. Simpele gerechten maar gewoon erg smakelijk. Aanrader! Bediening snel en erg vriendelijk.
Celinekoeleveld .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig restaurant, supervriendelijke bediening en verreweg de lekkerste Saotosoep en steak (met héérlijke pittige suri-saus!) die ik in lange tijd gegeten heb. Zeker voor herhaling vatbaar!
Elalbers .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Er was aanvankelijk alleen keus tussen vis en lamsvlees... Bij hoofdgerecht. Uiteindelijk kon ik toch een soort hamburger krijgen. Zag er leuk uit maar smaak was niet lekker.
Partner had zalm die was prima. Sobere salade erbij en puntdak frites.
Toetje was zeer matig. Fabrieksappeltaart echt zo'n goedkope met bolletje ijs en slagroom.
Squaloe .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vandaag geluncht in MIJN Restaurant. Was goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding.
We hebben het Surinaamse lunchmenu geprobeerd bestaande uit een Saoto soep en een broodje pom en dat is echt een aanrader!
MeneerDeBruin .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We zijn hier laatst met 4 personen komen eten. We werden ontvangen en naar onze tafel geleid. Bediening is vriendelijk en attent. We hebben vooraf heerlijke Saoto soep gegeten. Die kok kan er wat van! Daarna hadden we een Iron steak, hamburger en pom gegeten, lekker met sambal die daar zelf gemaakt wordt. Echt een aanrader! Alles ging lekker vlot. We komen zeker terug.
Plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met het Shellmenu daar gegeten, geen bijzonder menu! Als voorgerecht tompouze: tonijnsalade met 2 knackebrot(maak dan iets van bladerdeeg of zo). Zeer weinig groente bij het hoofdgerecht, veel vet bij de steak. Bediening duurde erg lang. Na 35 min kreeg ik de kaart na ernaar gevraagd te hebben. Na 40 min. pas het voorgerecht, dan 45 min. later het hoofdgerecht. Uiteindelijk ijs wat al gesmolten was en appeltaart wat geen taart was, maar een muffin! Een ervaring rijker om te weten dat je hier niet terug moet komen. Leek ons leuk om die surinaamse twist te ontdekken, maar niet terug te vinden in het menu! Decor was goed!
Peterscherp .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na 25 min wachten kregen we eindelijk oogcontact, werden drankjes besteld en kaart beloofd, die na 10 minuten wachten kwam. Na bestellen nog lang gewacht op voorgerechten (weinig keus met Shell menu), die bestonden uit Wasa cracker met tonijnsalade, tomatensoep of eenvoudige salade met gerookte zalm. We waren nog niet klaar met het voorgerecht toen het hoofdgerecht plomp op tafel werd gezet, met keuze uit hamburger (waarvan 1 van de 2 half rauw was), hete kip/nasi of zwaardvis ( met wat blaadjes sla) en friet, die behalve bijna koud ook niet lekker was. Ik had om witte huiswijn gevraagd, en er zou iemand komen voor advies die niet kwam, weer gevraagd en toen werd er gewoon een witte wijn (erg vlak) onder mijn neus gezet. Na wederom lang wachten en gebaren was de keus uit dessert ofwel appeltaart of ijstaart ... ipv de appeltaart werden (niet lekkere) muffins geserveerd zonder overleg ! Kortom, één groot drama, Gordon Ramsey heeft hier serieus werk te doen !
Noriam .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het was de tweede keer dat ik in restaurant Mijn heb gegeten. De eerste keer was om te Lunchen en nu voor diner met de Schell coupons. En ik moet zeggen het was weer erg lekker.
Alle waar voor zijn geld. Als je wil kan je altijd wel wat vinden wat je niet echt geweldig vind maar restaurant Mijn is gewoon een leuk ongedwongen klantvriendelijk restaurant waar je prima heerlijk kunt eten. Dus ik kom zeker nog een keer terug !!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met tankendineer vouchers.
De tomatensoep,steak en mini ijstaartje waren top, de frites was erg lekker en de bediening zeer vriendelijk en alert. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wij hadden een tafel voor het raam, hetgeen licht en gezellig zitten was.
De tafels, die in het midden van de zaak staan, vind ik erg donker.
Jammer is dat, MIJN restaurant alleen op vrijdag en zaterdag open is voor diner.
MVerkaik .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voor het Shell diner was er weinig keuze. Het eten was lekker, vooral de appeltaart. De bediening was vlot en attent. Een mierenaanval op onze tafel was minder leuk.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten met de shell bonnen. Maar we voelden ons wel een beetje belazerd. Het menu waar we uit konden kiezen was het zelfde als het keuzemenu voor €19,- alleen moesten wij €28,- euro betalen per persoon. Ja, dan heb je wel korting maar niet 2 voor de prijs van 1. De korting is dan €10,- per stel. Jammer.
JohnenAn .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor de derde keer bij MIJN gegeten en er komt zeker een vierde keer! De bediening legde de kaart goed uit. Zij nam de bestelling van drie personen op zonder notatiebiljet, en dat moet ze maar niet meer doen ;-)
Het eten was prima! Weer dikke tomatensoep besteld en weer was het lekker. Daarna een 200 grams biefstuk op z'n Surinaams; als u niet goed tegen pepers kan dan moet u het even zeggen. Bij het hoofdgerecht kreeg je patat en salade. De patat was goed gefrituurd (ik ben een kenner) en knapperig. Op iets simpels als ijs kan je met creativiteit iets leuk van maken en dat heeft de kok zeker gedaan. Het decor is simpel, netjes, functioneel en past bij de zaak. Leuk was dat je in de keuken kan kijken. Op de achtergrond draaide zachtjes (en dus niet storend) Surinaamse muziek. Hoorde ik daar 'nanga palm wi de go' (zingen wij weleens in de kerk en daardoor herkenbaar) en 'kleine wasjes, grote wasjes'?
De rekening viel niet tegen, met dank aan de Shell en Iens.
F.j.h .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellige zaak, we hadden een tafel bij het raam!! Kleine keus ( Shell) maar de biefstuk was echt super ! Dikke pluim voor de kok!! Nagerecht appeltaart, was wat klef waarschijnlijk opgewarmd in de magnetron. En de slagroom kwam denk ik uit een spuitbus?
Aardige meiden die er werken!!!