Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

Uitmuntend
9,3
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Absoluut een zeer professionele en goed uitgekiende "keuken" in "mijn keuken" Zijn sterren en vermeldingen meer dan waard. Een top pluim voor de zeer brede kennis van de geschonken wijnen!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ik had er meer van voorgesteld. We waren met 3 pers. En vinden alle 3 t zelfde..! Heel vreemd in zo'n zaak tot 3x toe t zelfde bestek ( lepeltje) hergebruiken.. daarna wordt er bij een van ons zelfs ingedekt met een vuil mes! Bij de koffie zelfs geen koekje ofzo.. voor zo'n restaurant vind ik dit niet kunnen
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gereserveerd personeel, verhaaltje wordt opgesomd wat de samenstelling is van het gerecht jammer hoor interactie kan beter....maar ja sterrenrestaurant dan ook als een ster behandeld ;-) Nog een opmerking ; een zichtbare lichaamsversiering in de vorm van een tattoo zie ik liever bedekt toch zeker in een restaurant van dit niveau
fromChantal2you .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten is wauw in Wouw ! Het interieur weerspiegelt deze bezieling niet volledig en heeft een zekere kilte. Een wit linnen tafelkleed zou de kale tafel best bedekken.
Aangenaam verwend met diverse amuses en een pré-voorgerechtje.
Eerste gerecht met krab en schuim van Vadouvan was mijn favoriete gerecht (echt genieten). Tweede gerecht kon de verwachtingen niet inlossen; dit was geen ode aan de skrei (skrei werd ondergeschikt aan de te sterke parmezaanse kaasschilfers, misschien een zachtere parmezaanse crème ter vervanging ?). Hoofdgerecht was weerom genieten wel zonder verrassend te zijn. Het dessert kon bekoren. Bij de koffie alweer verwend met een parade van snoepertjes (heb ze allemaal opgegeten). Kwaliteit en versheid op je bord, dat proef je.
Super lekkere wijn gedronken. Moet ook zo als er een sommelier in het huis is.
Had spijt dat ik naar huis moest. Kom zeker terug.
Chantal & Co uit Sint Job.
360gradje .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Onze kinderen hadden ons een diner aangeboden en hadden gehoopt op een verrassingsmenu. Maar dat kon niet, want was niet met de reservering (vele weken daarvoor) aangemeld. Het zij zo. Dus we kozen voor een 4 gangen menu met wijnarrangement. Het eten en de wijn was zonder meer goed.
Maar met name de gastvrouw hebben we ervaren als erg zakelijk en zonder attitude dat je het gevoel hebt van een geweldig diner in een gemoedelijke ambiance te genieten. En dat hoort toch wel bij een dergelijk restaurant van hoge klasse en dito prijskaartje.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Jammer, we kwamen met het oog op het zondagse tiengangenmenu en arriveerden vanuit België om 13.05u. Blijkbaar te laat om dit nog van dit aanbod te genieten. Daarna, ondanks onze vraag, toch nog op een drafje bediend zodat we nog voor de gasten die wel het tiengangenmenu hadden de zaak mochten verlaten. Ik weet niet of dit 2e bezoek nog zal resulteren in een volgende. Dubbel jammer.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij hadden het Valentijnmenu. Vooral de langoustine en het zuiglam vonden wij erg lekker. Wij hebben heerlijk gegeten en het wijnarrangement werd deskundig uitgelegd.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten. Leuke geste het Valentijns menu. Prachtige combi tussen eten en wijnen. Mooi is de passie waarmee Martijn iedere keer opnieuw erin slaagt om zijn keuzes met de klanten te delen. We komen zeker weer terug.
Jack en Natasja.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Waanzinnig lekkere lunch, de amuses ook verrukkelijk! Lunch werd in vlot tempo geserveerd, attente gastheer.
Aanrader voor wie van bijzondere ingredienten houdt!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lunchmenu genuttigd op een luie zondagmiddag. Enkele amuzes, 3 gangen en bijpassend wijnmenu. Alles van goede kwaliteit en goed op smaak. Ik vond alleen nergens de 'wauw' factor terug. Overall behoorlijk goed, maar niet meer dan dat.
juliette1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was weer een feestje! Werkelijk prachtige gerechtjes en ook nog een superleuk extra nagerechtje. Zeer mooie wijnen in arrangement (ook voor de Bob!) die de fijne smaakjes van elk gerecht wonderbaarlijk goed aanvullen en doen uitkomen. De uitleg bij elk gerecht en bij de wijn is niet alleen bijzonder leuk, maar geeft ook gelegenheid voor een praatje tussen het aardige personeel en de klanten. Het is beslist een aanrader om hier te gaan eten, maar je moet er wel even voor sparen. En dat is het echt waard!
Emiel H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geweldige smaakcombinaties en mooie begeleidende wijnen en dit alles met een fijne entourage. Alles wat je mag verwachten. Dank voor de mooie avond, vooral aan de gastheer/sommelier, hij weet erg toegankelijk precies de juiste toelichting te geven.
I M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een feest om hier te mogen eten. Alles vers bereid. Elk bord is erg mooi opgemaakt en met vele smaakmomenten. Zelfs de aangeboden amuse en de zoete gerechtjes bij de koffie zijn bijzondere smaaksensaties. Met de AH bon gegeten en waar voor ons geld gekregen.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aangezien wij zelf wijn importeren en de marktprijzen goed kennen is ons enige minpunt dat ook hier de prijzen voor flessen ongelooflijk hoog zijn.
Verder geen op en aanmerkingen, was een fijne avond.
Teunie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een verwennerij, top restaurant, al die verschillende smaken, streling voor je smaakpapillen en dat met de AH restaurantactie, wat een werk moet erin zitten om al die verfijnde gerechten zo op tafel te kunnen serveren, kortom !! het was gezellig en erg lekker !! , het hele team bedankt namens 6 senioren.
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer lekker eten en veel variatie ne je wordt goed en vriendelijk bedient Je jas wordt netjes aangepakt je wordt begeleidt naar je tafel en netjes aangeschoven je drinken wordt bijgehouden
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geluidsbehang vind ik niet prettig. Kraanwater wordt niet aangeboden.
18.30 uur afgesproken en dan gaat ook de deur open, dus nog even 10 minuten wachten in de auto.
De hoofdgerant heeft zijn handen vol, want het is "volle bak".
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
volledig in de watten gelegd, top 6 gangen menu met perfect bijpassende wijnen. Mijn keuken in Wouw is WAUW. Wij komen zeker terug .
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verwend met een hoofdletter! Zeer smakelijk gegeten , 3 gangen, aperitiefhapjes, amuse en koffie complet. Spijt dat we geen extra gang hebben toegevoegd. Beiden BOB wijnarrangement, gul geschonken door bevlogen sommelier Martijn, wat een topper! Hoogtepunten voor mij persoonlijk: de amuse met tonijn van de chef, het voorgerecht met crab, krokante zoete aardappel en vadouvan, en de alltime favourite bij de koffie: de madeleine met lavendel en bosbes
Dirck2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een van de restaurants waar we zonder aarzeling regelmatig gaan eten! Goed verzorgt, persoonlijke aandacht, kortom.... genieten!