Mijn Keuken

Markt 1 4724 BK Wouw Nederland Kaart

Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

Uitmuntend
9,5
annemie J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het personeel was uitermate onvriendelijk, tot onbeleefd. De hautaine houding vinden wij onbetamelijk. Wij zullen dit restaurant niet aanbevelen. Jammer genoeg hadden we dit al van anderen gehoord maar we wilden het toch een kans geven.
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voortreffelijk menue. Attente bediening. Dames zien er leuk gekleed uit! Ambinance zeer smaakvol.
Reden om Mijn Keuken opnieuw te bezoeken!
Teunie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was fantastisch. De bedoeling was een bedankje. Wat was dat geslaagd! Twee uit ons gezelschap waren nog nooit bij Mijn Keuken geweest, zij vonden het ook geweldig. De wijnen waren perfect bij het eten. Ook hoe het gebracht werd, werd enorm gewaardeerd. Het eten is heel lekker. De sfeer ontzettend fijn.
Beatrice A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben via de AH actie bij mijn keuken gegeten, dit was een enorm goede ervaring. We hebben ons 3 gangen diner uitgebreid naar 4 en daarnaast kregen we heerlijke amuses. Bij de koffie aan het eind werd er een nog een exta plateau geserveerd met kleine hapjes. Ik heb een lactose intolerantie en hier werd perfect rekening meegehouden, gerechten waren aangepast. Hebben heerlijk zitten eten.
Aart W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gistermiddag weer een fantastische lunchervaring bij Mijn Keuken. Zoals altijd een warm, hartelijk ontvangst met een persoonlijke touch. We werden gesoigneerd met een fantastische 10-gangen lunch, voorzien van een bijpassende wijn bij iedere gang, en afsluitend nog een koffie met lekkernijen op het terras. Geweldige, verse, veelal lokale producten, prachtig opgemaakte borden!
Jozef V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een heerlijk avondvullend diner, de juiste atmosfeer en een gevoel van: dit is af! De bediening was ook zeer vriendelijk en correct. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed werk van de keuken. Vriendelijke bediening, mooie ambiance.
Omdat je , via de AH actie, de menukaart niet ziet, is de prijs van 2 espresso's wel een verrassing. En de ongevraagd toegevoegde friandises, mogen geen verschil maken. Een aangeboden amuse staat normaal immers ook niet op de rekening. Is jammer, doet afbreuk aan het verder zo prettige etentje. Transparantie is dan passender.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ambiance is sfeervol. Vriendelijk personeel,Goede kennis van de gerechten.Eten was voortreffelijk. Genoeg privecie tussen de tafels. Mooie locatie.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Alles was in de puntjes verzorgd, heerlijke smaakcombinaties geproefd. Wij aten met AH-dinerbon maar merkten hier niets van. Een aanrader is het bijpassend wijnarrangement, waarbij de wijn perfect aansluit op het eten. Omdat ik geen fan van zoete desserts ben, was het mogelijk (wel met bijbetalen) kaas te nemen. Al met al een heerlijke sterrenavond gehad.
Tijn26 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten. Jammer dat we na het diner voor twee piepkleine kopjes koffie € 16,50 moesten afrekenen omdat er 4 zelfgemaakte friandises p.p. bij werden gepresenteerd. Daar hadden we niet om gevraagd en ook geen zin in. Een lekker koekje was genoeg geweest
bergkoren .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Genoten op zondagmiddag van een overheerlijke surprise lunch. We zijn veel te lang weg gebleven... Wij voelden ons verwend en dan het wijn arrangement: wat een heerlijke wijnen en goed in balans met hetgeen we op ons bord kregen.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten met n lekker passend wijnarrangement.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten, maar het was duidelijk vakantie, 2,5 uur wachten op je hoofdgerecht is te lang. Na heerlijke amuse en voorgerechtje toen uiteindelijk maar brood gegeten omdat het inmiddels kwart over 9 was en hoofdgerecht nog niet was geserveerd. Bovendien ging toen ons hoofdgerecht naar de tafel achter ons (die bijna uur later binnenkwamen). Deur bleef wagenwijd open en aangezien er achter ook een raam openstond zaten wij behoorlijk op de tocht. 2 man personeel die heen en weer bleven rennen met bestellingen hadden geen tijd voor ons. Koffie toe 8,80 pp is te gortig (we hadden niet gevraagd om 4 zoete hapjes erbij) Ons advies huur tijdig extra hulp in als vaste zaterdagkrachten allemaal vakantie nemen.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ware smaaksensatie. De gerechten waren kunstwerktjes maar ook super lekker.
De bediening was zeer goed. Een heerlijke avondje uit.
Een aanrader!
Greta D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was weeral zoals gewoonlijk, heeeeeeeeeeel lekker
en een fijne toffe bediening.
Allemaal even vriendelijk.
Ze mogen ons nog terug verwachten.
En dat gaat niet al te lang duren..
Tot gauw
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vond het AH-actiemenu erg flauw van smaak! Namen een extra gerecht, ook vis, ook flauw van smaak. Geven je een zoet dessert en bij de koffie ook nog eens "een dessert". Vind dit geen goede keuze. Conclusie menu niet afwisselend genoeg en te flauw (veel rauwe vis) van smaak. Zeer jammer!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima keukenteam. Over de rest ben ik zeker niet te spreken. In 1 uur en 15 min. een 4 gangen diner met wijnarrangement weg stouwen is niet mijn idee van een fijn avond uit. Koffie/thee met friandises elders genomen. Jammer, heel jammer.
Lief O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Veel te prijzig voor wat je krijgt, wel lekker, doch voor hetzelfde geld al veel beter gegeten elders.
We vroegen twee koffies die ons 16.50 € kosten. Beetje overdreven allemaal.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben een smaakvolle en gastvrije, gezellige avond gehad.