Over restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
Edeblock .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
vriendelijke medewerkers die zorgen voor een prima ontvangst. Eten is er altijd goed,kies een menu of laat u verrassen door de koks. Genieten in alle rust,ook van de wijnen. Wij zijn er vaker geweest en zullen er nog vaak komen. Bedankt.
Ankemoer .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben de lunch ,met de AHactie, gebruikt met vrienden het eten was heerlijk de bediening heel vriendelijk.
Zijn zeker van plan een keer terug te komen.
Joshua77 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
smakenpallet was fantastisch .
de bediening en sfeer was uitstekend, zeker voor herhaling vatbaar ondanks uiteraard het behoorlijke
prijskaartje .
Onze verwachting overtroffen
Cordir .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was lekker,maar erg kleine porties.
We hadden n wijnarrangement, maar moesten vragen om bij te vullen en ook t water werd niet bijgevuld. Op de vraag om t water op tafel te zetten werd afwijzend gereageerd.
We zaten steeds met lege glazen.
Ik weet niet of dit komt omdat we met de ah kaarten waren, maar wat ons betreft was de service zeker niet sterwaardig!
Jammer!!
Juliette1959 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor de tweede keer bij Mijn Keuken: het was weer super! De bediening is uiterst vriendelijk maar moet met z'n tweetjes wel erg hard lopen. Er zou iets meer tijd mogen zijn voor een praatje, naast de uitleg over het geserveerde. Ook zou het eigenlijk niet zo moeten zijn dat het merkbaar is dat iemand in de bediening "net een sigaret buiten gerookt" heeft. Dit is namelijk echt te ruiken, aan iemands handen en/of iemands adem als er gesproken wordt. En bij zulke fijn-afgestemde en prachtige gerechtjes, waar je zo intens aan het proeven bent, stoort een "oude rooklucht" heel erg! Maar versta me goed: Ik ben dol op Mijn Keuken!
Bernard C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
een aanrader/ ga zeker terug

min punt wijnen zijn prijzig , zeker per glas / het is spijtig dat ze geen halve flessen hebben

voor de rest is het perfect
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Na een heerlijke amuse met harder hebben we gesmuld van alle super lekkere gerechten. Uit eten bij Mijn Keuken heeft onze 47-ste trouwdag extra feestelijk gemaakt!
Smeetscar .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk drie gangen diner voorgeschoteld gekregen. Met daarbij een uitbreiding. Denken mee door middel van alcoholvrij aperitief en bob-arrangement. Smaken waren uitgebalanceerd. Mooie ambiance en vriendelijke bediening.
Agnesruypers .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zoals altijd top!! Vriendelijk ontvangst en bediening. Het eten is verrukkelijk een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker een aanrader.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk genoten van een uitgebalanceerde 3 gangen lunchmenu.
Top. Mooie locatie en interieur.
1 minpuntje.
Beide toiletten hadden maar 1 handdoek ter beschikking.
Vanwege hygiene is dat niet oke.
Een papieren doekjes automaat of losse handdoekjes horen hier thuis.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De amuses waren schilderijtjes en zo lekker, ook de mousse van paling met een appelgelei was heerlijk. De eendenborst had een heerlijke kruidige jus, het wijnarrangement paste goed bij alle gerechten. Ook met een AH kaart is het eten net zo lekker als zonder kaart.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Verrassende smaken.
Wat mij betreft had het wat steviger gemogen, veel moussejes en crèmes .
Hartelijk ontvangen door drie medewerkers tegelijk.
Bediening vriendelijk maar wat formeel.
Bij de koffie kwamen de lekkernijen nadat we de koffie op hadden, jammer.
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het binnenkomen verliep wat stroef gastvrouw kon een grapje niet waardeeen.
Het eten en de verdere service was perfect!! Een min puntje :op het eind werd er gevraagd of we nog thee of koffie wilde, we zeiden ja lekker , vervolgens kwam daar een schaaltje bij met zes koekjes oid. En daar mochten we dan even 16,50 voor afrekenen inclusief de thee!! Er werd dus niet eens gevraagd of je dat überhaupt wilde
Beetje jammer
Franca.adriaansen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik ben hier nu voor de 2e keer geweest. Ook deze keer was het weer super; verrassende gerechten, lekkere smaaksensaties, fijne ambiance. Ik kan geen negatieve zaken melden. Een aanrader dus!
En met het AH restaurantmenu ook nog goed betaalbaar. We moeten er wel een eindje voor rijden maar dat hebben we er graag voor over want het was weer een heerlijk avondje uit.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Onze 30-e en 60-e verjaardag als moeder en dochter zeer feestelijk en heerlijk gevierd. Alles in Mijn Keuken droeg hier aan bij. Echt een aanrader.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fijne bediening, prima menu in goede ambiance met uitstekende comfortabele stoelen van genoten. Prettige moderne inrichting
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De gerechten waren een fantastisch feestje, prachtig opgemaakt en een palet van smaken, we gaan hier zeker vaker komen. Hulde !!!!!
Marionvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen. Mooi oud gebouw met hoge plafonds wat de akoestiek niet ten goede komt. Jammer dat je voor het toilet 2 trappen omhoog moet klimmen.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Vooral de mul en de ree vielen bij ons erg in de smaak. De bediening was uitermate vriendelijk en kundig. Al met al een goede en prettige avond gehad.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
prachtige locatie, mooi en aangenaam ingericht,
vriendelijk personeel, zeer goed eten met lekkere aangepaste wijnen (deze zijn iets aan de dure kant)
een aanrader