Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

• Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
karinw4562 .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Paar aandachtspuntjes. We vroegen droge witte wijn, maar er werd niet gevraagd welke we wilden, terwijl later bleek dat ze er meerdere hadden. Vlees bij het hoofdgerecht was niet echt warm. omdat we via de AH actie waren, hadden we een vastgesteld menu, maar we wisten niet wat we kregen. we hadden net een tweede glas witte wijn besteld, toen het hoofdgerecht werd geserveerd, dit was vlees waar je eigenlijk rode wijn bij zou bestellen. Dat hadden ze ons eigenlijk moeten melden, toen we de witte wijn bestelden.
Elysse .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Mooi restaurant, helaas werden we verplicht om buiten te zitten, terwijl het hard waaide. Verschillende dames werden voorzien van een plaid, maar die waren na 3 stuks op. Er werd niet voorgesteld om dan toch maar binnen te gaan zitten. Bij aankomst werd het 3-gangen menu niet voorgesteld, wat jammer was in verband met de keuze van de wijn. Het voorgerecht was prima evenals het nagerecht wat echt subliem was. Het hoofdgerecht werd niet warm geserveerd, terwijl het niet doorgebakken rood vlees betrof. Dat viel niet te verwachten, gezien het een 1* Michelin restaurant betreft. De kwaliteit van het eten was goed, evenals de prijs kwaliteitsverhouding, dankzij de AH kortingsactie. De bediening door de serveerster was koel en niet prettig. De bediening door de ober was prettig. Voordat alle gasten vertrokken waren werden de kaarsen al gedoofd, een minpuntje. Verder - geef gasten de keuze om binnen of buiten te zitten, zeker met stormachtig weer.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten , het wijnarrangement was erg lekker bij de gerechten en de bediening was perfect.
We gaan hier erg graag heen.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De gerechten waren heel verfijnd met een prachtige smaakbalans tussen de diverse ingrediënten van de gerechten. Met name de twee amuses, het voorgerecht Spaanse zeebaars en ceviche en het kalfsvleesgerecht met fijne saus waren voortreffelijk. Een waar eetgenoegen. Voor ons het beste eetadres in West-Brabant
Dees K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
heerlijk gegeten, heerlijk gelachen met 7 vriendinnen.
Heel lief jong meisje in de bediening, zij deed echt heel erg haar best om ons heel de avond te verwennen
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel leuk en gezellig restaurant gerechten waren uitstekend en voorzien van de juiste wijn. Men gebruikt streekproducten wat ik heel mooi vindt. Gezellige avond gehad.
lyda.aarts .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het koken en presenteren van de gerechten zijn hier een vorm van kunst geworden.
Een bijzondere belevenis, die ons ervan heeft overtuigd om nogmaals terug te keren.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Afgelopen vrijdagavond op het terras van Mijn Keuken echt heel erg genoten van een zesgangenmenu met bijpassend wijnarrangement. Van de overheerlijke amuses tot en met de friandises bij de koffie: het was één groot feest op een mooie zomeravond waarbij de vriendelijke, attente bediening en toelichting bij gerechten/wijnen zeker niet onvermeld mag blijven!
TonenVera .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten hier is een feest. de porties zijn helaas klein , maar de smaken zijn uitgekiend.
We waren hier met de AH actie, en hadden wat te vieren. we hadden een heerlijk, maar ook prijzig wijnarrangement. alles bij elkaar was het geweldig.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten! Aparte gerechten, mooi opgemaakt. De lunch was buiten op het terras, vanwege het zeer warme weer. We kregen een tafel in de zon, op een andere tafel onder de parasol stond een bordje gereserveerd. Ruim een uur later, en verschillende warm geworden drankjes mochten we toch verhuizen naar deze 'gereserveerde' tafel. Na de vraag of we een passende wijn bij ons dessert wilden, hadden we niet verwacht deze ook gewoon terug te vinden op de rekening. Jammer van een verder heerlijke lunch.
ladylily11 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gastvrije ontvangst. Op een zonnige dag was er een tafeltje voor ons gereserveerd op het terras voor aperitief en amuse. Daarna werden we uitgenodigd om binnen plaats te nemen voor het diner. Het viergangen menu was zeer smakelijk, met creatieve combinaties en mooi opgediend.
De 'gewone' koffie als afsluiting smaakte hemels; pure mokka! De huisgemaakte zoetigheden erbij waren eveneens klasse.
Een etentje in Mijn Keuken is prijzig, maar iedere euro waard.
Matthijs M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een complex zakelijk gesprek over een kwaliteits probleem kan het best gevoerd worden in een omgeving waar je geinspireerd wordt door wat je eet, drinkt, ziet en hoort. Vandaar mijn keuze voor Mijn Keuken in Wouw. Het is een goede rustige gelegenheid, waar uitstekende gerechten bereid worden. Wij kozen beiden voor het verrassingsmenu en werden idd iedere keer verrast door de verfijning, de delicatesse en de uitstekende keuze van de wijnen. Zeer aanbevelingswaardig!
tjve .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We werde gastvrij ontvangen in een mooie ambiance. De gerechten waren heerlijk en er werd bij ieder gerecht verteld wat er geserveerd werd. Omdat het Moederdag was kregen de dames bij het afscheid een mooie roos.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Het was lang geleden en deze avond overtrof onze verwachtingen; een parade van heerlijke en originele hapjes vooraf zoals een witte chocolade bonbon gevuld met blauwaderkaas. We kozen voor 6 gangen en alle gerechten waren even lekker. Origineel en verrassend van smaak, afwisselend, prachtig opgediend, met liefde gemaakt. Kaas dessert heel goed en ook het zoete dessert was prima, niet te zoet. We kozen voor het bijpassend Bob wijnarrangement en ook de combinaties waren perfect en versterkten de smaken. Het was rustig deze vrijdagavond waardoor het voor ons heerlijk rustig tafelen was. Het eten kwam in een goed tempo. Bediening en uitleg over de wijnen was ook prima.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goed en verrassend gegeten. De inrichting en daarmee de sfeer viel ons tegen. Heel saai en onpersoonlijk. Gelukkig was de bediening heel vrolijk en open wat de sfeer ten goede kwam.
nico.matthijssen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, speciaal paas diner. Passend wijn arragement genomen. Sommelier had echt zeer mooie wijnen geselecteerd. Diner bestond uit veel streek gerechten en passend bij de tijd van het jaar (diverse combi ' s met asperges.
Enige minpuntje als afsluiter thee en koffie (espresso) genomen maar die zijn wel erg stevig aan de prijs.
Kort samengevat een heerlijke avond gehad en zal zeker niet de laatste keer zijn dat w dit restaurant bezoeken.
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Geen terrasje, iets te grote porties, mooie locatie/gebouw, heerlijk eten heel artistisch. Aardig en professioneel staf.
Fons C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekker, mooi en creatief bereide gerechten.
Duur, maar correcte prijs voor deze zaak.
Prima bediening! De spraakwaterval die de sommelier wat te veel had, had de serveuse iets te weinig.