Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

Matthijs M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
tjve .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We werde gastvrij ontvangen in een mooie ambiance. De gerechten waren heerlijk en er werd bij ieder gerecht verteld wat er geserveerd werd. Omdat het Moederdag was kregen de dames bij het afscheid een mooie roos.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Het was lang geleden en deze avond overtrof onze verwachtingen; een parade van heerlijke en originele hapjes vooraf zoals een witte chocolade bonbon gevuld met blauwaderkaas. We kozen voor 6 gangen en alle gerechten waren even lekker. Origineel en verrassend van smaak, afwisselend, prachtig opgediend, met liefde gemaakt. Kaas dessert heel goed en ook het zoete dessert was prima, niet te zoet. We kozen voor het bijpassend Bob wijnarrangement en ook de combinaties waren perfect en versterkten de smaken. Het was rustig deze vrijdagavond waardoor het voor ons heerlijk rustig tafelen was. Het eten kwam in een goed tempo. Bediening en uitleg over de wijnen was ook prima.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goed en verrassend gegeten. De inrichting en daarmee de sfeer viel ons tegen. Heel saai en onpersoonlijk. Gelukkig was de bediening heel vrolijk en open wat de sfeer ten goede kwam.
nico.matthijssen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, speciaal paas diner. Passend wijn arragement genomen. Sommelier had echt zeer mooie wijnen geselecteerd. Diner bestond uit veel streek gerechten en passend bij de tijd van het jaar (diverse combi ' s met asperges.
Enige minpuntje als afsluiter thee en koffie (espresso) genomen maar die zijn wel erg stevig aan de prijs.
Kort samengevat een heerlijke avond gehad en zal zeker niet de laatste keer zijn dat w dit restaurant bezoeken.
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Geen terrasje, iets te grote porties, mooie locatie/gebouw, heerlijk eten heel artistisch. Aardig en professioneel staf.
Fons C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekker, mooi en creatief bereide gerechten.
Duur, maar correcte prijs voor deze zaak.
Prima bediening! De spraakwaterval die de sommelier wat te veel had, had de serveuse iets te weinig.
s_vanoorschot V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Voor ons een van de beste restaurants van Nederland. In alle opzichten. Het blijft een feestje om hier te eten. Iedere keer worden we wee verrast door de heerlijke gerechten met de combinatie van geweldige wijnen. En de service kan niet beter: professioneel zonder zijn warmte en enthousiasme te verliezen.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Absoluut een zeer professionele en goed uitgekiende "keuken" in "mijn keuken" Zijn sterren en vermeldingen meer dan waard. Een top pluim voor de zeer brede kennis van de geschonken wijnen!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ik had er meer van voorgesteld. We waren met 3 pers. En vinden alle 3 t zelfde..! Heel vreemd in zo'n zaak tot 3x toe t zelfde bestek ( lepeltje) hergebruiken.. daarna wordt er bij een van ons zelfs ingedekt met een vuil mes! Bij de koffie zelfs geen koekje ofzo.. voor zo'n restaurant vind ik dit niet kunnen
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gereserveerd personeel, verhaaltje wordt opgesomd wat de samenstelling is van het gerecht jammer hoor interactie kan beter....maar ja sterrenrestaurant dan ook als een ster behandeld ;-) Nog een opmerking ; een zichtbare lichaamsversiering in de vorm van een tattoo zie ik liever bedekt toch zeker in een restaurant van dit niveau
fromChantal2you .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten is wauw in Wouw ! Het interieur weerspiegelt deze bezieling niet volledig en heeft een zekere kilte. Een wit linnen tafelkleed zou de kale tafel best bedekken.
Aangenaam verwend met diverse amuses en een pré-voorgerechtje.
Eerste gerecht met krab en schuim van Vadouvan was mijn favoriete gerecht (echt genieten). Tweede gerecht kon de verwachtingen niet inlossen; dit was geen ode aan de skrei (skrei werd ondergeschikt aan de te sterke parmezaanse kaasschilfers, misschien een zachtere parmezaanse crème ter vervanging ?). Hoofdgerecht was weerom genieten wel zonder verrassend te zijn. Het dessert kon bekoren. Bij de koffie alweer verwend met een parade van snoepertjes (heb ze allemaal opgegeten). Kwaliteit en versheid op je bord, dat proef je.
Super lekkere wijn gedronken. Moet ook zo als er een sommelier in het huis is.
Had spijt dat ik naar huis moest. Kom zeker terug.
Chantal & Co uit Sint Job.
360gradje .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Onze kinderen hadden ons een diner aangeboden en hadden gehoopt op een verrassingsmenu. Maar dat kon niet, want was niet met de reservering (vele weken daarvoor) aangemeld. Het zij zo. Dus we kozen voor een 4 gangen menu met wijnarrangement. Het eten en de wijn was zonder meer goed.
Maar met name de gastvrouw hebben we ervaren als erg zakelijk en zonder attitude dat je het gevoel hebt van een geweldig diner in een gemoedelijke ambiance te genieten. En dat hoort toch wel bij een dergelijk restaurant van hoge klasse en dito prijskaartje.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Jammer, we kwamen met het oog op het zondagse tiengangenmenu en arriveerden vanuit België om 13.05u. Blijkbaar te laat om dit nog van dit aanbod te genieten. Daarna, ondanks onze vraag, toch nog op een drafje bediend zodat we nog voor de gasten die wel het tiengangenmenu hadden de zaak mochten verlaten. Ik weet niet of dit 2e bezoek nog zal resulteren in een volgende. Dubbel jammer.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij hadden het Valentijnmenu. Vooral de langoustine en het zuiglam vonden wij erg lekker. Wij hebben heerlijk gegeten en het wijnarrangement werd deskundig uitgelegd.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten. Leuke geste het Valentijns menu. Prachtige combi tussen eten en wijnen. Mooi is de passie waarmee Martijn iedere keer opnieuw erin slaagt om zijn keuzes met de klanten te delen. We komen zeker weer terug.
Jack en Natasja.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Waanzinnig lekkere lunch, de amuses ook verrukkelijk! Lunch werd in vlot tempo geserveerd, attente gastheer.
Aanrader voor wie van bijzondere ingredienten houdt!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lunchmenu genuttigd op een luie zondagmiddag. Enkele amuzes, 3 gangen en bijpassend wijnmenu. Alles van goede kwaliteit en goed op smaak. Ik vond alleen nergens de 'wauw' factor terug. Overall behoorlijk goed, maar niet meer dan dat.
juliette1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was weer een feestje! Werkelijk prachtige gerechtjes en ook nog een superleuk extra nagerechtje. Zeer mooie wijnen in arrangement (ook voor de Bob!) die de fijne smaakjes van elk gerecht wonderbaarlijk goed aanvullen en doen uitkomen. De uitleg bij elk gerecht en bij de wijn is niet alleen bijzonder leuk, maar geeft ook gelegenheid voor een praatje tussen het aardige personeel en de klanten. Het is beslist een aanrader om hier te gaan eten, maar je moet er wel even voor sparen. En dat is het echt waard!
Emiel H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geweldige smaakcombinaties en mooie begeleidende wijnen en dit alles met een fijne entourage. Alles wat je mag verwachten. Dank voor de mooie avond, vooral aan de gastheer/sommelier, hij weet erg toegankelijk precies de juiste toelichting te geven.