Mijn Keuken

Markt 1 4724 BK Wouw Nederland Kaart

Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

9,4

Jouw recensie over het restaurant Mijn Keuken

Gerko S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Deze middag een zakelijke lunch gehad.
De gastheer heeft ons fantastisch geholpen en heeft echt veel kennis van de wijnen en de gerechten die wij voorgeschoteld kregen.

Jammer dat wij alleen in het restaurant zaten, dat kwam de sfeer niet ten goede.
marleen P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
heerlijk gegeten, altijd iets nieuw op je bord, lekkere wijn alook een zeer goed alternatief voor bob en een top service!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Van amuse tot dessert zijn gerechten en wijnen perfect op elkaar afgestemd!
Het is in één woord super ! Felicitaties voor de chef en zijn ganse team.
Tessa F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eren en super vriendelijk personeel maakte het geheel tot een zeer geslaagde avond
ehjonker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het AH-menu was in 1 woord: AF! Beslist een aanrader. Het is gewoon een klasse restaurant. Alles wordt even mooi gepresenteerd en de amuse en bij de koffie de lekkernijen, waren heerlijk!.
Beslist een hele goede aanrader, om dit restaurant nog eens te bezoeken en door te geven aan anderen.
Joachim B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Uitstekend gegeten en zeer fijne sommelier. Goede sfeer en verrassende en met aandacht geserveerde gerechten. Prijs is fors, maar het was ook een echte ervaring!
Mariola C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en niettegenstaande dat het een aangepast menu was heerlijke gerechtjes ! Ook het wijnarangement bestond uit mooie wijnen !
We hebben genoten !
Groetjes
Jan
stoutje .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We kregen een verrassings 3-gangen lunch. alle gangen waren visgerechten, ook de starter bestond uit een koud visgerecht. We hadden echt gehoopt op een gang met vlees of iets vegetarisch. des al niet te min vonden we 2 gerechten gewoon niet lekker. Hoofdgerecht was goed maar niet geweldig te noemen. ook het toetje deed ons niet smullen. We hadden zoveel meer verwacht van dit restaurant met een ster. uitstraling, opmaak van de borden en het personeel deed ons echt topsmaken verwachten. Deze verwachting kwam helaas niet uit.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eens te meer kon de chef en zijn team ons verrassen met uitgepuurde gerechten qua smaak en presentatie. Ook de keuze van de aangepaste wijnen, uitbundig van leerrijke commentaar voorzien door de sommelier, was prima; er werden o.m. een Hongaarse riesling/gewurtztraminer, een Italiaanse Suave, een ongebruikelijke Côte du Rhone en een Griekse zoete dessertwijn geschonken: alle uitstekend op zich en perfect accorderend bij de gerechten. Meer dan één ster waard !
pauwelslutgarde .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heel gastvrij ontvangen, vriendelijke bediening, heel attent met het bijvullen van de glazen. Surprise menu met de Albert Heijn actie, mooie bordjes, fantastische smaken, gewoon een streling op de tong, van amuse tot dessert gewoonweg magnifiek voor een correcte prijs,geen enkel minpuntje is zijn ster zeker waard!!!
jennoss .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijke gerechten die heel mooi ogen én heerlijk smaken. De hoeveelheid van de gerechten onderling is prima.
Fijn afgestemd 3 gangenmenu gehad.Vriendelijke ontvangst en bediening. Tijd tussen de gerechten ook prima.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
grote klasse!
Leunis G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De laatste twee jaar ben ik vijf keer onder verschillende omstandigheden bij Mijn Keuken wezen eten. De constante is de voortreffelijke kwaliteit van het gebodene, zowel van het eten alsook de van de voortreffelijk gekozen en van leerzaam commentaar voorziene wijn. Met de prijs/kwaliteitsverhouding zit het redelijk, maar de zondagse tiengangenlunch is uitgesproken goedkoop en een culinaire belevenis, die ik iedereen aan kan raden. Neem de afslag Wouw een keertje!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben erg genoten van het diner, we zijn ingegaan om het aanbod om er een viergangen diner van te maken. Erg enthousiast en gedreven bediening, Elke gang was absoluut een topper, het wijnarrangement was bijzonder goed gekozen bij de gerechten. Kortom : helemaal top. Puntje van verbetering is wellicht de snelheid waarmee de gerechten werden opgediend . Dat had wat langzamer gemogen, zeker in deze ambiance.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De algehele indruk was teleurstellend. Gastvrouw en in mindere mate de gastheer lieten duidelijk blijken dat we geen reguliere gasten waren, maar gasten met AH-bonnen. We voelden ons "2derangs gasten". En toen we bij de koffie ongevraagd dure "versnaperingen" kregen en deze niet wensten te gebruiken, hoorden we op afstand de gastvrouw tegen de gastheer hier een opmerking over maken. Dit kan echt niet. Het eten zelf was lekker, maar werd ondergeschikt door bovenstaande. Jammer voor de koks. En al met al zijn er naar ons idee nog vele punten voor verbetering. En we hadden op voorhand al diverse dingen gehoord (klachten) en nu blijkt dat ze daar dus niets mee doen. Jammer, gemiste kans.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben met 4 personen een zeer goede ontvangst en uitstekend diner genoten. Helaas was het terras niet beschikbaar vanwege personeels tekort. Jammer gezien het fantastische weer. Daardoor is er een lagere score uitgekomen voor de ontvangst en service.
Ebo R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prettig dat een sterrenrestaurant aan deze actie mee doet. Aangenaam en goed gegeten. Liever iets rustiger de gerechten toelichten.
Greta D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heel lekker het zijn echte kunstwerkjes,
zaaaaaaaalig genieten.

Heel toffe bediening en toffe sfeer.

Komen zeker terug.........
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was weer heerlijk genieten van een verrassingslunch met bijpassende wijntjes. Alle aandacht en tijd en heel veel zorg besteed aan de smaak en opmaak van de gerechten, die weer subliem waren. Tot volgende keer, dan komen we eens dineren in plaats van lunchen.
mandyvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We waren aangenaam verrast door de culinaire hoogstandjes met verfijnde smaken, heerlijk. Het is heel anders dan we normaal gewend zijn maar we hebben genoten. En het was niet veel, maar het waren mooie smakelijke kunstwerkjes wat uiteindelijk voldoende was. Het is een mooi rustig restaurant en we kregen het tafeltje waar ik om verzocht had. Personeel was vriendelijk en gaf netjes uitleg bij de gerechten. En inderdaad, bij de thee kreeg je ongevraagd (een 8 tal lekkere) zoetigheden wat bij de prijs berekend wordt, maar dat hadden we hier al gelezen dus dat was geen probleem. Ideaal om zo via de AH actie voor het eerst kennis te kunnen maken met Mijn Keuken, een aanrader!