Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

Uitmuntend
9,2
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aangezien wij zelf wijn importeren en de marktprijzen goed kennen is ons enige minpunt dat ook hier de prijzen voor flessen ongelooflijk hoog zijn.
Verder geen op en aanmerkingen, was een fijne avond.
Teunie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een verwennerij, top restaurant, al die verschillende smaken, streling voor je smaakpapillen en dat met de AH restaurantactie, wat een werk moet erin zitten om al die verfijnde gerechten zo op tafel te kunnen serveren, kortom !! het was gezellig en erg lekker !! , het hele team bedankt namens 6 senioren.
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer lekker eten en veel variatie ne je wordt goed en vriendelijk bedient Je jas wordt netjes aangepakt je wordt begeleidt naar je tafel en netjes aangeschoven je drinken wordt bijgehouden
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geluidsbehang vind ik niet prettig. Kraanwater wordt niet aangeboden.
18.30 uur afgesproken en dan gaat ook de deur open, dus nog even 10 minuten wachten in de auto.
De hoofdgerant heeft zijn handen vol, want het is "volle bak".
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
volledig in de watten gelegd, top 6 gangen menu met perfect bijpassende wijnen. Mijn keuken in Wouw is WAUW. Wij komen zeker terug .
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verwend met een hoofdletter! Zeer smakelijk gegeten , 3 gangen, aperitiefhapjes, amuse en koffie complet. Spijt dat we geen extra gang hebben toegevoegd. Beiden BOB wijnarrangement, gul geschonken door bevlogen sommelier Martijn, wat een topper! Hoogtepunten voor mij persoonlijk: de amuse met tonijn van de chef, het voorgerecht met crab, krokante zoete aardappel en vadouvan, en de alltime favourite bij de koffie: de madeleine met lavendel en bosbes
Dirck2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een van de restaurants waar we zonder aarzeling regelmatig gaan eten! Goed verzorgt, persoonlijke aandacht, kortom.... genieten!
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met het eten is niks mis, maar de bediening (en dan met name de gastvrouw) is erg onvriendelijk/geforceerd. Je voelt je verre van een gewaardeerde gast :-(
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Deel genomen aan de ah actie, Zeer lekker eten goede uitleg, lekkere wijnen erbij extra tussen gang genomen Noordzeevis verrukkelijk
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
vriendelijke ontvangst,zeer mooi interieur,klasse en gezellig,klein minpuntje voor oudere gasten de toiletten zijn op het eerste verdiep via de trap.zeer lekker 3-gangen menu voorafgegaan door 4 kleine heerlijke amuses,daarna een topamuse geserveerd in een glas.ik had een arrangement bijpassende wijnen genomen,aangeraden door een zeer kundige sommelier,werkelijk uitstekend.het personeel was uitermate vriedelijk en behulpzaam.weliswaar is het menu aan 62.50€ niet goedkoop maar toch elke euro waard.wij kijken al uit naar ons volgend bezoek
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten, het is altijd een feestje om in mijn keuken te eten, echt een aanrader!!! Groetjes Nancy
Nicolette O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden om half zeven gereserveerd en waren er iets voor half zeven maar konden pas om stipt half zeven naar binnen... Dit was voor ons een klein minpuntje, de volgende keer moeten we hier dus rekening mee houden dat we niet te vroeg zijn...Eten bediening en aankleding waren top.. Een echte aanrader!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte gerechten en erg lekker amuses.
Vriendelijk en deskundig personeel. Beetje informeel, erg prettig.
Een aanrader.
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Dat dit een prima restaurant is, hadden we al eerder ervaren, maar deze keer was het toch allemaal nog wat verfijnder.
Kortom: zijn ster volledig waard.

Mannes
edeblock .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
vriendelijke medewerkers die zorgen voor een prima ontvangst. Eten is er altijd goed,kies een menu of laat u verrassen door de koks. Genieten in alle rust,ook van de wijnen. Wij zijn er vaker geweest en zullen er nog vaak komen. Bedankt.
Ankemoer .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben de lunch ,met de AHactie, gebruikt met vrienden het eten was heerlijk de bediening heel vriendelijk.
Zijn zeker van plan een keer terug te komen.
Dirck2 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij komen regelmatig in Mijn Keuken. Naar onze mening is er met de gastvrouw (recensie Brigitte H.) is niets mis, integendeel! Wellicht is er iets mis met Brigitte H. Citaat: "Met het eten is niks mis" toch maar een waardering 6. Dit soort recensies hebben geen zin, ga dan liever zelf (leren) koken!
joshua77 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
smakenpallet was fantastisch .
de bediening en sfeer was uitstekend, zeker voor herhaling vatbaar ondanks uiteraard het behoorlijke
prijskaartje .
Onze verwachting overtroffen
cordir .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was lekker,maar erg kleine porties.
We hadden n wijnarrangement, maar moesten vragen om bij te vullen en ook t water werd niet bijgevuld. Op de vraag om t water op tafel te zetten werd afwijzend gereageerd.
We zaten steeds met lege glazen.
Ik weet niet of dit komt omdat we met de ah kaarten waren, maar wat ons betreft was de service zeker niet sterwaardig!
Jammer!!
bernard C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
een aanrader/ ga zeker terug

min punt wijnen zijn prijzig , zeker per glas / het is spijtig dat ze geen halve flessen hebben

voor de rest is het perfect