Over het restaurant Mijn Keuken

Fraaie smaakcombinaties

Gelegen op een prachtig plekje in het centrum van Wouw ligt dit met een Michelinster bekroonde restaurant. De chef verrast je met fraaie smaakcombinaties, het ene gerecht nog mooier dan het andere. De keuken laat zich het beste omschrijven als landelijk met een klassieke basis en moderne twist.

Meer informatie over restaurant Mijn Keuken

Uitmuntend
9,3
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij hadden het Valentijnmenu. Vooral de langoustine en het zuiglam vonden wij erg lekker. Wij hebben heerlijk gegeten en het wijnarrangement werd deskundig uitgelegd.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten. Leuke geste het Valentijns menu. Prachtige combi tussen eten en wijnen. Mooi is de passie waarmee Martijn iedere keer opnieuw erin slaagt om zijn keuzes met de klanten te delen. We komen zeker weer terug.
Jack en Natasja.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Waanzinnig lekkere lunch, de amuses ook verrukkelijk! Lunch werd in vlot tempo geserveerd, attente gastheer.
Aanrader voor wie van bijzondere ingredienten houdt!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lunchmenu genuttigd op een luie zondagmiddag. Enkele amuzes, 3 gangen en bijpassend wijnmenu. Alles van goede kwaliteit en goed op smaak. Ik vond alleen nergens de 'wauw' factor terug. Overall behoorlijk goed, maar niet meer dan dat.
juliette1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was weer een feestje! Werkelijk prachtige gerechtjes en ook nog een superleuk extra nagerechtje. Zeer mooie wijnen in arrangement (ook voor de Bob!) die de fijne smaakjes van elk gerecht wonderbaarlijk goed aanvullen en doen uitkomen. De uitleg bij elk gerecht en bij de wijn is niet alleen bijzonder leuk, maar geeft ook gelegenheid voor een praatje tussen het aardige personeel en de klanten. Het is beslist een aanrader om hier te gaan eten, maar je moet er wel even voor sparen. En dat is het echt waard!
Emiel H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geweldige smaakcombinaties en mooie begeleidende wijnen en dit alles met een fijne entourage. Alles wat je mag verwachten. Dank voor de mooie avond, vooral aan de gastheer/sommelier, hij weet erg toegankelijk precies de juiste toelichting te geven.
I M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een feest om hier te mogen eten. Alles vers bereid. Elk bord is erg mooi opgemaakt en met vele smaakmomenten. Zelfs de aangeboden amuse en de zoete gerechtjes bij de koffie zijn bijzondere smaaksensaties. Met de AH bon gegeten en waar voor ons geld gekregen.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aangezien wij zelf wijn importeren en de marktprijzen goed kennen is ons enige minpunt dat ook hier de prijzen voor flessen ongelooflijk hoog zijn.
Verder geen op en aanmerkingen, was een fijne avond.
Teunie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een verwennerij, top restaurant, al die verschillende smaken, streling voor je smaakpapillen en dat met de AH restaurantactie, wat een werk moet erin zitten om al die verfijnde gerechten zo op tafel te kunnen serveren, kortom !! het was gezellig en erg lekker !! , het hele team bedankt namens 6 senioren.
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer lekker eten en veel variatie ne je wordt goed en vriendelijk bedient Je jas wordt netjes aangepakt je wordt begeleidt naar je tafel en netjes aangeschoven je drinken wordt bijgehouden
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geluidsbehang vind ik niet prettig. Kraanwater wordt niet aangeboden.
18.30 uur afgesproken en dan gaat ook de deur open, dus nog even 10 minuten wachten in de auto.
De hoofdgerant heeft zijn handen vol, want het is "volle bak".
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
volledig in de watten gelegd, top 6 gangen menu met perfect bijpassende wijnen. Mijn keuken in Wouw is WAUW. Wij komen zeker terug .
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verwend met een hoofdletter! Zeer smakelijk gegeten , 3 gangen, aperitiefhapjes, amuse en koffie complet. Spijt dat we geen extra gang hebben toegevoegd. Beiden BOB wijnarrangement, gul geschonken door bevlogen sommelier Martijn, wat een topper! Hoogtepunten voor mij persoonlijk: de amuse met tonijn van de chef, het voorgerecht met crab, krokante zoete aardappel en vadouvan, en de alltime favourite bij de koffie: de madeleine met lavendel en bosbes
Dirck2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een van de restaurants waar we zonder aarzeling regelmatig gaan eten! Goed verzorgt, persoonlijke aandacht, kortom.... genieten!
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met het eten is niks mis, maar de bediening (en dan met name de gastvrouw) is erg onvriendelijk/geforceerd. Je voelt je verre van een gewaardeerde gast :-(
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Deel genomen aan de ah actie, Zeer lekker eten goede uitleg, lekkere wijnen erbij extra tussen gang genomen Noordzeevis verrukkelijk
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
vriendelijke ontvangst,zeer mooi interieur,klasse en gezellig,klein minpuntje voor oudere gasten de toiletten zijn op het eerste verdiep via de trap.zeer lekker 3-gangen menu voorafgegaan door 4 kleine heerlijke amuses,daarna een topamuse geserveerd in een glas.ik had een arrangement bijpassende wijnen genomen,aangeraden door een zeer kundige sommelier,werkelijk uitstekend.het personeel was uitermate vriedelijk en behulpzaam.weliswaar is het menu aan 62.50€ niet goedkoop maar toch elke euro waard.wij kijken al uit naar ons volgend bezoek
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten, het is altijd een feestje om in mijn keuken te eten, echt een aanrader!!! Groetjes Nancy
Nicolette O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden om half zeven gereserveerd en waren er iets voor half zeven maar konden pas om stipt half zeven naar binnen... Dit was voor ons een klein minpuntje, de volgende keer moeten we hier dus rekening mee houden dat we niet te vroeg zijn...Eten bediening en aankleding waren top.. Een echte aanrader!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte gerechten en erg lekker amuses.
Vriendelijk en deskundig personeel. Beetje informeel, erg prettig.
Een aanrader.