Miglia Lounge

Koppenhoefstraat 14 5283 VK Boxtel Nederland Kaart
31-411820990

Over restaurant Miglia Lounge

Trendy en sfeervol

Miglia Lounge oogt meteen ruimtelijk door het enorm hoge plafond. Deze open sfeer doet echter niks af aan een knus gevoel. De warme kleuren en lekkere lounge banken vormen een ideaal decor voor het nuttigen van een heerlijk Italiaans diner. Nog een pluspunt: in de zomer kun je hier lang in het zonnetje zitten, want het terras ligt op het zuiden!

Meer informatie over restaurant Miglia Lounge

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 19:00
Zaterdag 10:00 - 18:00

Dirk-Jan A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk gegeten en goede sfeer en mooi restaurant, maar zonder AH actie aan de dure kant. Goed onderhouden en schoon.
Ringo_Marloes .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Het diner voor twee bij Miglia Lounge is ons goed bevallen. Vanwege de AH actie (2e driegangenmenu gratis) hadden we de keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. We weten daarom niet hoe de kaart er normaal uit zou hebben gezien. Alle gerechten smaakten ons heerlijk en werden met oog voor detail gepresenteerd. Ieder gerecht was ook uit verschillende (soms verrassende) smaken samengesteld - prima. Ook was alles voor ons (gemiddeld grote eters) ruim voldoende. De twee dames van de bediening waren ieder bijzonder beleefd en vriendelijk.

De sfeer was even wennen, aangezien het niet een typisch restaurant in een binnenstad is, maar meer een 'aanbouw' op een gigantisch klassieke automuseum en congresruimtes. Hoewel het dus niet typisch restaurant-achtig aandoet vanwege het (zeer) hoge plafond en de locatie (ietwat buitenaf), is alles wel heel smaakvol ingericht. Het restaurant-thema is in lijn met het museum - klassieke auto's (vele posters en een TV-scherm in deze sfeer). Alles ziet er ook nog steeds splinternieuw en fris uit en alles is luxe en tiptop in orde uitgevoerd. Er is ook een groot (deels) overkapt terras (evt. met verwarming), dus er kan ook buiten gegeten worden. Het uitzicht is daar echter niet zo bijzonder (parkeerplaats).

Met de AH actie viel de prijs natuurlijk mee, maar als deze actie niet gold, zou ik de prijs van het driegangenmenu (32,50) wat aan de hoge kant hebben gevonden.

Al met al, zeker in combinatie met de AH actie, een leuk avondje uit.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
De AH actie is de kans voor een restaurant om gasten kennis te laten maken.
Een beperkte keuze uit 3 gangen met elk 2 keuzes. Voorgerecht met coquille en gamba's op een ring van couscous. Diamant haas was veel te ver met een ratatouille van paprika tomaat en courgette. Futloos vlees met weinig passie. Dessert vanille en chcolade mousse met gel ( plak texturas) van mango. Zeer matig. Met een paar wijntjes toch nog €55,= bijbetalen. Zonder korting zou dit € 87,50 zijn geweest. Geen goede prijs kwaliteit. Bediening zeer behulpzaam.
Niet voor herhaling vatbaar.
Anne-Jose .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Miglia lounge heeft een leuke uitstraling en het eten was heerlijk. Jammer dat aan de AH restaurantactie een eigen invulling werd gegeven door een vast verrassingsmenu aan te bieden, terwijl dat niet in de voorwaarden stond. De bediening liet erg lang op zich wachten, na 10 minuten werden wij voor het eerst aangesproken. Drie gangen menu heeft ruim 3 uur geduurd. Miglia Lounge heeft echt potentie, maar zij moeten werken aan professionaliteit in de bediening (waren jonge mensen die erg hun best deden, maar aansturing ontbrak)
Riesje P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
na enig zoeken ( de naam van eht restaurant werd vanaf de straat niet aangegeven) arriveerden we in een mooie maar koele ruimte. Na een half uurtje hadden we iets te drinken, het bestek op tafel en begrepen we dat de door AH gesuggereerde keuze in het menu niet bestond. Vlees of vis bij het hoofdgerecht en daar bleef het bij. Het voorgerecht bestond uit een reepje zalm op een rondje couscous, respectievelijk lauw en koud. Vervolgens zeewolf, volgens de serveerster voorzien van seizoensgroenten, maar die hebben we niet kunnen ontdekken. Toetje was een bolletje chocolade-ijs met niet zo lekkere ananas en een chocoladecakeje, Eindelijk iets warms!....

We zijn erg teleurgesteld. Het restaurant is nieuw in Boxtel en had met deze actie de kans zichzelf te profileren en klanten te winnen. Maar dat doe je niet door zo enorm te bezuinigen op een geen-keuze-menu. Ons zul je hier niet meer zien.
Mvk22 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Nog nooit gehoord van Miglia Lounge en nu mbv Ah aktie uitgeprobeerd. Jammer dat het een verrassingsmenu was. Leuker om zelf wat gerechten te kiezen. Het voorafje met vis was heerlijk, het hoofdgerecht met zeebaars was ook erg lekker. Toetje was saai, 3 bakjes met zuivel (panna cotta, mochou met kersen en sorbet).
Zeehond .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gisteren op het mooie terras wat gedronken en lekker van het zonnetje genoten. Daarna zijn we binnen gaan eten, de gerechten waren heerlijk en zagen er prachtig uit. De bediening is vriendelijk en professioneel en de inrichting van de ruimte is sfeervol. Leuk dat je ook vanuit het restaurant diverse klassieke auto's kunt bewonderen! We hebben maar één opmerking en dat is dat het binnen erg fris (bijna koud) was. Hopelijk wordt dit opgelost dan komen we hier graag nog eens terug!
Famvg .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten! Het voorafje met de scampi's was lekker (had wat warmer mogen zijn). De diamanthaas was zeer mals en lekker zoals ook het heerlijke dessert, een verrassende combinatie van ananas met hazelnootijs. Alles zag er erg verzorgd uit.
De inrichting is mooi licht en strak met leuke details als de originele lampen. Enig minpuntje was het dat het er niet warm was. Maar zeker een aanrader!
IngeborgG .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Via de actie van IENS/AH genoten van een heerlijk en compleet menu voor een heel zacht prijsje. Lang niet meer zo goed gegeten in Boxtel!
Het personeel is formeel maar vriendelijk en het interieur modern en licht, maar beslist niet ongezellig. Leuke combinatie ook met de 'classic cars' die je vanuit het restaurant kunt bewonderen. Een echte aanrader. Kom zeker nog eens terug.
HenkvanderWaal .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Restaurant Miglia Lounge in Boxtel is een absolute aanrader. We hebben daar echt verrukkelijk gegeten. Alles was top, vriendelijk personeel, een schitterende ambiance en alle gerechten hebben wij ervaren als absolute culinaire hoogtepunten.
Wij waren nieuwsgierig naar deze nieuwe locatie en kwamen in eerste instantie uitsluitend om een kijkje te nemen bij Classic Park een recent geopend automuseum. Na de rondgang door het museum hadden we met z'n allen wel zin in een drankje en hebben op het zonovergoten buitenterras waar we enorm hebben genoten van het af en aan rijden van vele classic car bezitters die Classic Park die paasmaandag kwamen bezoeken. Uiteindelijk besloten we toen ook maar te dineren in de Miglia Lounge, het restaurant bij deze locatie, waar we echt bijzonder verrast werden door de hoge kwaliteit van de keuken.
Wij waren met 10 classic car liefhebbers en alle 10 hebben we diverse gerechten besteld en zonder enige uitzondering waren alle gerechten van absolute topklasse. Vooral de vers bereide Kreeften Bisque en de krokant gebakken zeewolf waren absolute aanraders. Proficiat, eindelijk weer eens een restaurant waar wij zeker terug zullen komen.