Miens

Monsterstraat 5 5341 EB Oss Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Miens

7,1

Jouw recensie over het restaurant Miens

DBrand .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na bezoek aan het museum op weg naar het centrum voor een lunch. Een uitnodigend bord verwees ons naar Restaurant Miens.
Qua inrichting een leuke ambiance. Doet gezellig aan.
Maar dan. De lunch.
Voor mijn tafelgenote een maaltijd salade met zalm. Prima. Niets om aan te merken.
Ikzelf bestelde de huisgemaakte croquetten. Wat een afgang. Een kroket dient knapperig aan de buitenkant te zijn en van binnen een romige ragout. En dat geldt beslist niet voor deze kroketten.
Van deze kroketten was de korst zeer taai. Het had meer de smaak van ovenkroketten of misschien twee keer gebakken. Kortom het deugde niet. Maar geen bediening in de buurt om dat te melden. Bij het afrekenen aangegeven dat ik niet tevreden was over het gebodene. Waarop deze overigens vriendelijke dame het met de kok zou bespreken. Ik heb nog even gewacht echter een antwoord bleef uit. Jammer.
Harriet P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Teen slecht, garnituur op bord was erg uitgedroogd, toen ik Daar iets van zei was de kok het met me eens en Daar is het bij gebleven.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
eten is prima, zeker in verhouding tot de prijs. een van de betere in Oss. Ook op de bediening valt weinig aan te merken. wat deze zaak boven de concurrentie uit doet stijgen is de ruime opzet. ik kom hier zeker nog eens terug!
Bilskirnir .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Nieuwsgierig gemaakt door het bord aan de heuvelstraat, bij Miens gaan eten. Daar hebben wij geen spijt van gehad. Allebei het vegetarische pastagerecht genomen. Dat was heel lekker. De wijn, een Primitivo, was lekker en paste goed bij de maaltijd. De patio waar we konden eten dankzij het lekkere weer was een ware verrassing en het was ook een gezellige plaats.
Echt een restaurant om vaker te gaan eten.