Miens

Duur
Lang
Harriet P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Teen slecht, garnituur op bord was erg uitgedroogd, toen ik Daar iets van zei was de kok het met me eens en Daar is het bij gebleven.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
eten is prima, zeker in verhouding tot de prijs. een van de betere in Oss. Ook op de bediening valt weinig aan te merken. wat deze zaak boven de concurrentie uit doet stijgen is de ruime opzet. ik kom hier zeker nog eens terug!
Bilskirnir .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Nieuwsgierig gemaakt door het bord aan de heuvelstraat, bij Miens gaan eten. Daar hebben wij geen spijt van gehad. Allebei het vegetarische pastagerecht genomen. Dat was heel lekker. De wijn, een Primitivo, was lekker en paste goed bij de maaltijd. De patio waar we konden eten dankzij het lekkere weer was een ware verrassing en het was ook een gezellige plaats.
Echt een restaurant om vaker te gaan eten.