Mieke's eten en drinken

Rijksstraatweg 15 1777 PE Hippolytushoef Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mieke's eten en drinken

Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij Mieke's kun je tussen 17:00 en 21:00 onbeperkt gerechten proeven. Een soort tapas, maar dan op bordjes per individu. We kwamen om ca. half 8 binnen en werden erop geattendeerd dat de gerechtjes tot 21:00 geserveerd werden. Desalniettemin wilden we graag de kleine gerechten. De serveerster was erg attent en ondanks dat het restaurant vol zat, kwamen de gerechten snel door en waren lekker. Uiteindelijk voldoende gegeten tegen de tijd dat er niet meer uitgeserveerd werd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Enige minpuntje, de droge witte wijn. De wijnkaart is beperkt tot 2 soorten, die beiden marginaal waren. Het was fijn geweest als de wijnkaart iets uitgebreider was en een iets betere wijn besteld kon worden.
Sterrenregen .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Mieke’s eten en drinken adverteerde met:
"Onbeperkt proeven en genieten
voor slechts € 22,50 (exclusief drinken)
Uit eten duur? Niet bij Mieke’s eten en drinken. Voor de lage prijs van € 22,50 garanderen wij
dat u goed én gezellig dineert. Bij Mieke’s eten en drinken serveren we onbeperkt gerechten
tussen 16.00 en 21.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel,
dus geen buffet en wachtrij!
U kunt zo vaak bestellen als u wilt, totdat u voldaan bent!"

Dit leek ons wel wat dus hadden een tafel gereserveerd. Het restaurant zat stampvol. Na een kwartier het eerste gerechtje op tafel. Dit was natuurlijk snel op en we konden gelijk weer bestellen.
Anderhalf uur later kwam het tweede gerechtje.
Na nog meer dan een uur wachten kwam het derde gerechtje. En ja, het vierde gerechtje liet ook weer een uur op zich wachten.

Wij hebben toen de brui eraan gegeven. Absoluut niet voldaan van tafel door 4 gerechtjes ter grootte van een klein ei.
Menig gast aan de tafels om ons heen keek ontevreden en er werd al veel gemopperd. De sfeer was duidelijk erg ongezellig. De klachten werden door onze buur-gast tegen de bediening geuit, de ‘schuld’ van de trage gang van zaken werd gegeven aan het feit dat er maar één kok beschikbaar was in de keuken. Daar het concept al een week liep leek het ons dat dit gegeven dan toch al wel bekend was en dat er allang maatregelen getroffen hadden kunnen worden.

Bij de gerechtjes konden we royaal brood met aïoli, patat of salade bestellen. Wellicht was de opzet dat we ons hieraan vol aten?

Het waren dus erg dure mini hapjes voor 22,50 euro per persoon, waarbij het eventueel te bestellen nagerecht ook nog eens apart afgerekend zou moeten worden.

Wat een aanfluiting.

De serveerster was verbaasd dat we maar zo weinig gerechtjes hadden gehad en dat we toch “al” (3 uur later) weg gingen. We konden langer blijven, echter hadden wij het na een zit van 3 uur echt wel gezien en hadden er geen behoefte aan nog weer een hapje per uur te nuttigen. De dame vond het wel heel vervelend dat het zo traag was gelopen en had overleg met Mieke (de uitbaatster), welke laatste zonder verder wat hierover te zeggen ons voorbij liep. Bij de kassa werd het volle bedrag afgerekend, zonder een tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Dit was een goede avond voor de restaurant eigenaresse. Of dit ook goed voor haar bedrijfsmatige toekomst is vraag ik me af. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen. We hebben al veel gezien in de horeca wereld maar dit sloeg echt alles.
Didadel .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Zondag 14 juli in dit restaurant gegeten. We reden erlangs en zagen het verzorgde gebouw. Van binnen was het net zo mooi als van binnen. Eten erg goed voor een nette prijs. Bediening keurig verzorgd. Echt een aanrader. Wij komen hier terug.