Mie Wah

Admiraalsplein 92 3317 BC Dordrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mie Wah

Laat je verrassen door Chinese aroma's

Al 40 jaar gevestigd in Dordrecht en toonaangevend als het gaat om de Chinese keuken. In een moderne setting geniet je van de lekkerste traditioneel Chinese gerechten. In de gerechten vind je ook duidelijk invloeden van de Indonesische keuken terug. Van dim sum tot rijke groenten- en vleesgerechten, alles is een grote Chinese smaakexplosie. Kom het proeven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mie Wah

BusLijn 4 richting Wielwijk

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hebben er lekker gegeten. Met de AH bon er is keuze voldoende Het personeel is vriendelijk en attent We gaan zeker nog een keer terug.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We komen hier al een tijdje, met of zonder de AH actie.
Altijd goed, gezellig, lekker eten, veel keuze, vlotte bediening.
Op naar de volgende keer.
A24 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Sfeervol, mooi restaurant. Door de tussenschotten wordt er altijd een intiem idee gegeven.
Prima uitleg over de gang van zaken, de gerechten etc.
Gerechten zelf zijn zeer smaakvol en de porties zijn ruim.
zonnetje13 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een modern ingericht restaurant met sfeervolle Chinese ornamenten. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. De service goed en adequaat. Prettig dat er kraanwater met ijs gedronken kan worden.
De gerechten waren lekker, maar niet verrassend.
Ewoud R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Na alle recensies te hebben gelezen, waren mijn vriendin en ik heel benieuwd naar dit restaurant.
Wij hebben er heerlijk gegeten en ook de bediening is echt goed. De bediening heeft constant oog voor de gasten! Echt een aanrader!!
jose.wiegman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
Heerlijk eten en service met een glimlach.
Duidelijke uitleg van de gerechten.
Een echte aanrader
maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na het lezen van alle recensies op Iens werden we toch wel heel nieuwsgierig. Echt heerlijk gegeten. De Tipan was voor ons nieuw en was echt heerlijk.
Mame M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Nadat we in het voorjaar al eens bij Mie Wah hadden gegeten in het kader van de AH-actie, besloten we, omdat we wat te vieren hadden, daar nogmaals te gaan eten, maar dan à la carte. De vorige keer waren de milde smaken van Mie Wah ons goed bevallen.

Ik had me verheugd op de kikkerbillen, maar die waren helaas niet op voorraad. Ik heb daarom als hoofdgerecht een stoofpot van groenten en vlees genomen, geserveerd in een vogelnest van bladerdeeg. Mijn partner had krokant gebakken eend met pruimensaus. Beide gerechten waren prima. Er werd goed rekening gehouden met onze dieetwensen. Helaas zat op het vogelnestje een mooie garnituur van cashewnoten, die ik niet mag hebben. In het menu stond dat niet aangegeven, anders hadden we dat natuurlijk van te voren gezegd. We kregen er wat extra groente bij (omdat bij de oorspronkelijk bestelde gerechten geen groente zat). Dat had dus achteraf niet gehoeven. Bovendien kostte dat meer dan verwacht.

We begonnen de maaltijd met soep. Mijn tafelgenoot had een wantansoep en ik nam een (namaak) haaienvinnensoep, waarin de haaienvinnen zijn vervangen door eiwit. Beide gerechten smaakten ons goed.

Als tussengerecht namen we een portie pangsit goreng, die iets te lang waren gebakken en een schaal met pisang goreng, met een zoete saus. Deze smaakten goed, al zijn de bananen in Zuid-oost Azië toch iets steviger.

We sloten de avond af met een kop koffie.

Helaas voor het restaurant waren we de enige gasten (er waren wel veel afhalers), daardoor konden we de fijne achtergrondmuziek goed horen. We hebben prettig gegeten, al was al met al de prijs/prestatieverhouding iets tegenvallend.
Frits J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke bediening, Heerlijke gerechten.
Top restaurant!
Peet S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ik ben hier gisteravond wezen dineren met mijn partner. (Gebruik gemaakt van AH restaurant zegels). Keurig nette zaak, zeer vriendelijke bediening. Niet opdringerig ofzo. Er is voor de AH aktie een speciaal 3-gangen keuze menu samengesteld, twv €29,95. Gekozen voor de krokante dimsum als voorgerecht. Dit bestaat uit 6 kleine gefrituurde hapjes (garnaal, kerriepuntjes en miniloepmia's). Mijn partner bestelde als hoofdgerecht babipangang zoetzure saus met bami, ik babi pangang met honingsaus en nasi. Vlees werd opgediend op gietijzeren "koekepannetjes". Aan tafel werd de saus er over gedaan. Gerechten waren zeer smaakvol en lekker mals vlees. Porties zijn ook ruim voldoende (wij zijn geen kleine eters). Na het hoofdgerecht, kun je nog een nagerecht bestellen. Ook hier is keuze uit meerdere soorten. b.v. Sorbet, dame blanche, vers fruit of pisang goreng. Wat vooral opviel in deze zaak is de "easy listening" muziek die er gedraaid wordt. Geen harde "schreeuwerige" muziek, wat je tegenwoordig zo vaak hoort. Keurige, zeker niet opdringers bediening. Nogmaals hartelijk dank voor de gastvrijheid. Bij Mie Wah komen wij zéker nog eens terug!
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Het 3gangenmenu biedt ruime keus en je kan ervoor kiezen om voor bepaalde keuzes bij te betalen.
Dionne H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hier meerdere malen gegeten naar aanleiding van de AH restaurantactie. Het eten is heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. De jongeman van de bediening maakte een persoonlijk praatje en af en toe een grapje, hij kwam oprecht over. Het is een rustig restaurant met sfeervolle inrichting. Wij zullen hier zeker vaker komen.
aberg1951 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mie Wah is een premium Chinees Restaurant. De kwaliteit en de smaak van de menu's is voortreffelijk. De bediening is bijzonder vriendelijk.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Goede vriendelijke ontvangst. Uitgebreide kaart met zowel standaard chinese als speciale chinese gerechten. Ook wat variaties op rijsttafels en een heel mooi Tipan-menu. Zowel ik als mijn vrouw scoorden het Tipan-menu. Mooie prijs voor een 3 gangen menu. Vooraf chinese hapjes of een soep (tegen 3 Euro meerprijs kan beiden). Wij namen soep. Ik een heerlijke goed gevulde tomatensoep, mijn vrouw de Seuzan-soep die goed pittig was maar zeer lekker. Hoofdgerecht Tipan, waarbij er keus was uit diverse varianten, voer iedere smaak en zin wat wils. Ik koos de Tsja-Siuw (schrijf je dat zo?) en mijn vrouw de Ossehaas. Beiden perfect en overheerlijk, volle rijke smaak en kokend heet. De jus-d'orange was lekker vers en mooi groot glas. Verder een karaf fris koel water erbij. Afsluitend een heerlijk toetje, mijn vrouw met vers fruit en ik de gebakken banaan en ijs. Heerlijke afsluiter van een zeer smakelijke maaltijd. Porties waren niet te groot maar meer dan voldoende. Bediening was vriendelijk en attent. Top!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten en enorm genoten bij dit Chinees restaurant! Een echte aanrader en hier komen we zeker nog eens! Leuk voorgerecht krokante hapjes, op ons verzoek géén varkensvlees en dit was géén probleem. Het hoofdgerecht was om te smullen en het nagerecht was ook lekker.
1SA .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en hele nette bediening (kwamen zelfs even een persoonlijk praatje maken en waren oprecht geïnteresseerd). Voldoende keuze qua menu en heerlijk eten! Als we nog eens een bezoekje brengen aan Dordrecht of omgeving dan komen wij hier zeker terug.
19ruud44 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer gezellig restaurant, warme ontvangst, attente bediening zonder vervelend te zijn. Kwaliteit van het eten is bijzonder goed. Een adres om zeker nog een keer terug te komen. Een aanrader.
maslies .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding. AH menu. Heerlijk gegeten. Warm opgediend. Alles klopte. Nette bediening.
Abrahamsem .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gebruik gemaakt van AH-actie. Vanwege de goede recensies extra kilometers gemaakt naar Dordrecht. Geen spijt.
Ondanks speciale AH-actie Menukaart voldoende keuzemogelijkheid. Goede kwaliteit en heel prettige bediening.
Zeker aan te raden en voor ons voor herhaling vatbaar.
Ellie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Gezellige sfeer! Het is niet bepaald goedkoop! Maar met de AH spaarkaart een hele fijne gelegenheid om daar te gaan eten!! Scheelt je toch €29,50 per diner!! Wij zijn er al vaker geweest en is voor herhaling vatbaar! Ook met onze vrienden of Familie!