Mie Wah

Admiraalsplein 92 3317 BC Dordrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Mie Wah

Be surprised by Chinese flavours

For over 40 years, this restaurant is a well known place in Dordrecht. This is a leading restaurant when it comes to Chinese food in this area. You can eat their Chinese specialties in a traditional Chinese setting. Try to find the Indonesian kitchen in the meals, they are hard to find, but they're there! From Dim Sum to the richest meals with vegetables or meat, for everyone there is something to eat. Enjoy the great Chinese explosion of flavours!

Meer informatie over restaurant Mie Wah

BusLijn 4 richting Wielwijk
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Breda/Rotterdam: Volg A16/E19. Neem afrit 21 (dordrecht-centrum), stoplicht rechtsaf, bij de shell rechtsaf, na 500 meter rechtsdoor bereikt u de winkelcentrum Wielwijk.
  • : Gratis parkeren in de buurt. (tot 6 uur parkeerschijf)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten was goed.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden een speciaal feestmenu genomen omdat dat maar twintig euro was maar omdat we via Iens gereserveerd hadden moesten we ineens €34,50 betalen. Dus was de 20% korting die we via Iens kregen was minder als de korting die we zouden krijgen als we niet via Iens hadden gereserveerd. Dit vond ik wel jammer dat ze dit niet even gevraagd hadden wat we liever hadden gehad.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prettig ingericht restaurant en zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De rijsttafel zou ik als geheel omschrijven als redelijk. Er zaten prima gerechten bij, maar ook enkele die wat meer smaak mochten hebben.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bijzonder lekker gegeten. Goed advies bij de keuze van de gerechten. Fijne, vriendelijke bediening.
We komen hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
leuke en vlotte bediening. Het eten was heerlijk, een geslaagde avond.
Zeker voor herhaling vatbaar. We geven dit adres zeker door aan familie en kennissen.
We komen snel nog een keer.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was deze avond redelijk rustig. Bediening was top. Het eten is erg goede kwaliteit. Ik ga hier zeker weer naar terug.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten met persoonlijke aandacht
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier met de AH actie. Voldoende ruime keus uit het keuzemenu. prima gerechten, alleen de gestoomde dim sum vonden we iets minder van smaak. Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede en rustige sfeer die een gesprek goed mogelijk maakte. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
A S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede Chinees, waar je als klant nog klant bent en niet aangekeken wordt als iemand die toevallig langs komt dit i een aan te bevelen restaurant
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het bleek dat er geen AH bonnen nodig waren om één gerecht in mindering gebracht te krijgen.
De gevraagde raamtafel was niet beschikbaar maar dat was niet verwonderlijk omdat de reservering pas de dag tevoren gemaakt was.
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en de sfeer was redelijk, in aanmerking genomen dat wij een tafel hadden in een minder goede hoek van het restaurant.
We kwamen een half uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem.
De bediening was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk goed en alles bij elkaar genomen kwamen wij op de score voor de beide laatste punten niet verder dan "redelijk".
ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gisteravond bij Mie Wah gegeten. Meteen bij binnenkomst voelde ik me al thuis. Er was een warme prettige sfeer. Het is er ruim, dus je zit niet op elkaars lip. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het menu was goed en uitgebreid. Voor elk wat wils. De Dim Sum waren erg lekker. Daarna goede soep. Je kunt uit veel soepen kiezen. Ook als vegetariër. Als hoofdgerecht Tipan. Dat was erg lekker. Ik had de vis en mijn vriendin de biefstuk. We hebben alles opgegeten. Als nagerecht hadden we thee. Ik had lekkere Chinese thee. Het was gezellig druk op vrijdagavond. Wij waren vrij laat, maar dat maakte niks uit. We konden blijven zitten zolang we wilden. Met de AH-actie is het leuk kennismaken met dit restaurant. Ze hebben de actie nog verlengd, vertelde de eigenaar. Ik raad iedereen aan om hier een keertje te gaan eten als je,zoals ik, van Chinees houdt.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Net keuze menu met mogelijkheid voor extra (tegen betaling). Ontvangst en bediening aller charmants. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Alleen de Dame Blanche stelde weinig voor (chocolade veel te dun). Maar dat komt wel vaker voor. Alles bij elkaar een geslaagde avond voor weinig geld. Een aanrader.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er is een meerprijs betaald voor een visgerecht. Er was echter niet veel vis te vinden maar meer groenten. Rijst/bami/nasi was ruim voldoende. De kwaliteit van de gerechten waren uitstekend overigens.
tea-en-henk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, rustige omgeving. 31,50 euro voor een 3-gangen diner bij de Chinees is wel wat duur. Drankjes ook, tapbiertje voor 2,90 euro, flesje cola 2,75 euro, ook wat aan de dure kant, maar ja, de AH-bon moet natuurlijk wel rendabel gemaakt worden.. Verder niets dan lof, een aanrader!.
J En L V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte timing van de vriendelijke dames van de bediening, want wij willen graag tijd hebben om met vrienden aan tafel een gesprek te voeren tijdens de maaltijd, waarbij een hoog tempo bepaald niet onze wens is. Waar ik in vrijwel alle restaurants een verbetering/verandering zou wensen: meer groenten.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige, rustige omgeving. Goede en attente bediening!
Heel fijn zo''n avondje uit eten, een aanrader!!!!!
Armand N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was goed , wij werden naar onze plaatsen gebracht en konden daarna een drankje bestellen. Even later konden wij al ons hoofdgerecht bestellen. Er werd een duidelijk uitleg gegeven. De wachttijd was redelijk. Het eten was goed en de prijs is ook gunstig. Mijn gezelschap vond het ook goed en heerlijk. De moeite waard om terug te gaan.
jr3 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heel gezellig en smakelijk gegeten. De zachte achtergrond muziek is een plus. Wij komen hier graag nog vele malen terug.
Jan en Ria
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig restaurant, prima eten, wat ook nog eens mooi aan tafel geserveerd wordt. Aanrader! Je moet er wel even de tijd voor nemen.