Mie Wah

Admiraalsplein 92 3317 BC Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Mie Wah

Laat je verrassen door Chinese aroma's

Al 40 jaar gevestigd in Dordrecht en toonaangevend als het gaat om de Chinese keuken. In een moderne setting geniet je van de lekkerste traditioneel Chinese gerechten. In de gerechten vind je ook duidelijk invloeden van de Indonesische keuken terug. Van dim sum tot rijke groenten- en vleesgerechten, alles is een grote Chinese smaakexplosie. Kom het proeven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mie Wah

BusLijn 4 richting Wielwijk

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Voordelig
An B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede persoonlijke service. Door rustige inrichting en omgeving echt even tijd voor elkaar en het eten. Kom zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Mie Wah en de bediening is goed de locatie is schoon en netjes we gaan elke keer volgegeten en tevreden weg
Piwi2001 V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Komen hier zeker terug. Vriendelijke bediening. Ook fijn dat er wifi aanwezig is. Enige minpunt was de stoel. Omdat ik niet zo groot ben en de stoel enigszins doorzakte en ik niet goed tegen de leuning kon zitten zat ik minder prettig. Kreeg wel een kussentje maar kon daardoor niet meer met mijn benen op de grond.
Elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig Chinees restaurant van hogere kwaliteit. Er was 1 vegetariër bij en daar werd alles apart voor klaar gemaakt en was heel lekker. De voor gerechtjes waren heel lekker en de biefstuk en babi pangang waren van hoge kwaliteit. Alles wordt met een gulle lach en een grapje opgediend.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker eten leuk personeel en de Kortingsbon mogen we nog een keer gebruiken.
we gaan zeker nog een keer terug.
positief verast door dit restaurant.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al jaren komen wij graag bij Mie Wah. Hier hebben ze niet alleen de standaard gerechten van de Chinees, maar ook heerlijk stoofschotels en dergelijke. En dat alles tegen een mooie prijs. Het zat dan ook lekker vol gisterenavond. Aanrader.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie en dat tot volle tevredenheid. Van de Dim Sum Mix krokant als voorgerecht genoten en doorgegaan met heerlijke pekingeend en tjap tjoy, om te besluiten met een bijna te machtige pisang goreng met ijs. De prijs-kwaliteitsverhouding is met de actie zeer voordelig, maar zou erzonder (ook) voordelig zijn geweest. We komen op termijn dan ook beslist terug. Mie Wah is een sfeervol Chinees Restaurant dat kwaliteit vooropstelt en waar je in alle rust, zonder opdringerig personeel, met een lekker glas wijn kunt tafelen. Het is dus een aanrader!!
E.spaninxs .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Niets op aan te merken, bediening was vlot en vriendelijk. Keuze voorgerecht was beperkt, hoofdgerecht meer keuzes, en voor het nagerecht kon je uit 5 desserts kiezen.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We moesten vrij lang wachten op de menukaart, maar de gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Voorgerechten dim sum, hoofdgerechten tipan kogelbiefstuk en cha sieuw, nagerecht gebakken banaan met ijs. Heerlijk gegeten, zeer aardige bediening.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
tipangerechten gegeten met AH bon. Ze waren erg aangebakken, onderste gedeelte is niet eetbaar. Tipan is gietijzeren plaatje. We hebben het gezegd na afloop, want men informeerde niet tijdens het eten. Dat was altijd wel het geval met tipan zei de serveerster. Ze zouden het beter in de wok/pan kunnen klaarmaken! Toetje en voorgerecht wel goed.

Mijn raad voor dit restaurant: gerechten maken in wok en buffet maken. Dit loopt beter als dure tipangerechten. Er waren volgens mij alleen AH klanten. Tafels staan dicht bij elkaar.
Bea R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een erg sfeervol restaurant, het personeel is erg vriendelijk en het eten is van hoge kwaliteit. We hebben genoten.
Meester_kees .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zijn voor de vierde keer te gast geweest bij Mie Wah. Twee keer samen en 2 keer met vrienden. Wij waren heel erg tevreden en onze vrienden eveneens. Dit restaurant is aan te raden. We waren met een AH-restaurantbon en kregen die weer terug: "Kunt u nog eens komen genieten!" Nou, dat doen we zeker.
Tea-en-henk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Nette en vlotte bediening. Niet opdringerig met koffie/thee of andere suppleties. Netjes opgediend, babi pangang wat droog. Kogelbiefstuk was lekker en mals.
Ursje .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Super geweldig gaan zekrr terug echt leuk dat tipan aan je tafel super leuk .. dat maakt de prijs wel oké ..
.. kwaliteit is echt geweldig . En service ook super
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben hier met zijn vieren de Mie Wah rijsttafel gegeten en die was erg lekker.De bediening is uitstekend.Het restaurant heeft een fijne sfeer met mooi gedekte tafels.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima eten en perfecte service. Al diverse gerechten geprobeerd en allemaal erg smaakvol. Deze keer erg voordelig via de AH actie gesmuld van diverse gerechten. De dim sums en babi pangang weer heerlijk. En dan als toetje Dame Blanche met dat heerlijke ijs.
Bep L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden zelf er nog geen erg in dat t voorgerecht wat lang duurde en kregen van de zaak zelf consumptie aangeboden dusssss perfekte service en zeer vriendelijke bediening t was Top
Jf C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de tweede keer wezen eten, dat zeg genoeg.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met de ah actie hier gegeten, portie's niet zo groot als je gewend bent bij DE chinees maar alles wel erg lekker, begonnen met dim sum en als hoofd bapi pangang en babi ketjap maar dan als tipan gerecht, in 1 woord heerlijk en er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was!
Dus vooral de bediening was zeer correct, de ober had alles goed onder controle en wenste ons bij vertrek met naam en toe naam nog een fijne avond, hier worden wij nou blij van.
Evdb2010 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, begonnen met Dim Sum, als hoofdgerecht diverse Tipan gerechten en een heerlijk dessert toe. Ontzettend aardige bediening.
Dus gewoon Top!