Mie Wah

Admiraalsplein 92 3317 BC Dordrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mie Wah

Laat je verrassen door Chinese aroma's

Al 40 jaar gevestigd in Dordrecht en toonaangevend als het gaat om de Chinese keuken. In een moderne setting geniet je van de lekkerste traditioneel Chinese gerechten. In de gerechten vind je ook duidelijk invloeden van de Indonesische keuken terug. Van dim sum tot rijke groenten- en vleesgerechten, alles is een grote Chinese smaakexplosie. Kom het proeven!

Halve fles mineraalwater

9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Mie Wah

• Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
leuke en vlotte bediening. Het eten was heerlijk, een geslaagde avond.
Zeker voor herhaling vatbaar. We geven dit adres zeker door aan familie en kennissen.
We komen snel nog een keer.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten met persoonlijke aandacht
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier met de AH actie. Voldoende ruime keus uit het keuzemenu. prima gerechten, alleen de gestoomde dim sum vonden we iets minder van smaak. Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede en rustige sfeer die een gesprek goed mogelijk maakte. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
A S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede Chinees, waar je als klant nog klant bent en niet aangekeken wordt als iemand die toevallig langs komt dit i een aan te bevelen restaurant
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het bleek dat er geen AH bonnen nodig waren om één gerecht in mindering gebracht te krijgen.
De gevraagde raamtafel was niet beschikbaar maar dat was niet verwonderlijk omdat de reservering pas de dag tevoren gemaakt was.
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en de sfeer was redelijk, in aanmerking genomen dat wij een tafel hadden in een minder goede hoek van het restaurant.
We kwamen een half uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem.
De bediening was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk goed en alles bij elkaar genomen kwamen wij op de score voor de beide laatste punten niet verder dan "redelijk".
ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gisteravond bij Mie Wah gegeten. Meteen bij binnenkomst voelde ik me al thuis. Er was een warme prettige sfeer. Het is er ruim, dus je zit niet op elkaars lip. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het menu was goed en uitgebreid. Voor elk wat wils. De Dim Sum waren erg lekker. Daarna goede soep. Je kunt uit veel soepen kiezen. Ook als vegetariër. Als hoofdgerecht Tipan. Dat was erg lekker. Ik had de vis en mijn vriendin de biefstuk. We hebben alles opgegeten. Als nagerecht hadden we thee. Ik had lekkere Chinese thee. Het was gezellig druk op vrijdagavond. Wij waren vrij laat, maar dat maakte niks uit. We konden blijven zitten zolang we wilden. Met de AH-actie is het leuk kennismaken met dit restaurant. Ze hebben de actie nog verlengd, vertelde de eigenaar. Ik raad iedereen aan om hier een keertje te gaan eten als je,zoals ik, van Chinees houdt.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Net keuze menu met mogelijkheid voor extra (tegen betaling). Ontvangst en bediening aller charmants. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Alleen de Dame Blanche stelde weinig voor (chocolade veel te dun). Maar dat komt wel vaker voor. Alles bij elkaar een geslaagde avond voor weinig geld. Een aanrader.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er is een meerprijs betaald voor een visgerecht. Er was echter niet veel vis te vinden maar meer groenten. Rijst/bami/nasi was ruim voldoende. De kwaliteit van de gerechten waren uitstekend overigens.
tea-en-henk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, rustige omgeving. 31,50 euro voor een 3-gangen diner bij de Chinees is wel wat duur. Drankjes ook, tapbiertje voor 2,90 euro, flesje cola 2,75 euro, ook wat aan de dure kant, maar ja, de AH-bon moet natuurlijk wel rendabel gemaakt worden.. Verder niets dan lof, een aanrader!.
J En L V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte timing van de vriendelijke dames van de bediening, want wij willen graag tijd hebben om met vrienden aan tafel een gesprek te voeren tijdens de maaltijd, waarbij een hoog tempo bepaald niet onze wens is. Waar ik in vrijwel alle restaurants een verbetering/verandering zou wensen: meer groenten.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige, rustige omgeving. Goede en attente bediening!
Heel fijn zo''n avondje uit eten, een aanrader!!!!!
Armand N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was goed , wij werden naar onze plaatsen gebracht en konden daarna een drankje bestellen. Even later konden wij al ons hoofdgerecht bestellen. Er werd een duidelijk uitleg gegeven. De wachttijd was redelijk. Het eten was goed en de prijs is ook gunstig. Mijn gezelschap vond het ook goed en heerlijk. De moeite waard om terug te gaan.
jr3 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heel gezellig en smakelijk gegeten. De zachte achtergrond muziek is een plus. Wij komen hier graag nog vele malen terug.
Jan en Ria
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig restaurant, prima eten, wat ook nog eens mooi aan tafel geserveerd wordt. Aanrader! Je moet er wel even de tijd voor nemen.
g.vandieen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Keurige attente bediening, uitstekend gegeten en zeker een aanrader (maar dat wisten we al).
Van voorgerecht t/m dessert alleen maar genoten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heel goed restaurant, waarbij de manager de tijd nam voor elke gast om die op hun gemak te stellen en had voor iedereen tijd voor een praatje. De gerechten waren goed en de bediening was, zoals gezegd, vriendelijk en heel voorkomend. Je hoefde maar je wens te uiten en het kwam goed.
Jongemeid .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer smakelijk gegeten in een mooie ambiance met het AH-restaurantmenu. Tegenvallend daarbij zijn de meerprijzen, zelfs in een situatie dat er een alternatief van het menu wordt gekozen. Waarschijnlijk kom je zonder AH-menu niet (veel) hoger uit dan zonder.
richard H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Perfecte zaak met goed eten en een zeer uitstekende bediening.
de sfeer is perfect geen gehaast en de gastheer geeft het gevoel dat je echt welkom bent in deze sfeervolle zaak.
en oase van rust in vergelijk met al die wok restaurants.
we gaan zeker nog een keer terug.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten, alles was tiptop in orde. Zeker een aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug.
We hopen dat dit restaurant nog een lang bestaan heeft.
g K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
mooie inrichting zachte achtergrond muziek nette bediening en goede uitleg over diner.
zijn hier nu voor de tweede keer geweest en er zullen nog meer volgen..
g k