Midtown Grill (Marriott Hotel)

Stadhouderskade 12 1054 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-206075555

Over het restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

De perfecte steak

Als vleesliefhebber zit je hier gebakken. De perfecte steak staat centraal, gebakken zoals het hoort; krokant van buiten en boterzacht van binnen. Kies er een sublieme huisgemaakte saus bij en een paar side dishes en je bent diep tevreden. Meer heb je eigenlijk toch niet nodig?

**Je kunt bij Midtown Grill lunchen, dineren maar ook ontbijten. Voor lunch en diner is te reserveren*.*

Meer informatie over restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en professionele bediening. Helder uitleg over de verschillende vleessoorten. We konden rustig op eigen tempo eten. Ga hier zeker weten nog een keer terugkomen.
Si-Yien A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Slechte service, de helft van wat wij besteld hadden was verkeerd, dure steak was verbrand. Duurde lang om te bestellen en af te rekenen. Te hoge prijzen voor dat wat je krijgt. Bijlage waren slecht.
Ling M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
So far so good , hk more steak house is better than her
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, goed uitleg over de verschillende soorten vlees. Heb hier echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Er was wat onduidelijkheid over wie er met onze groep mee zou. Van 6 naar 4 en toen we er zaten werd het toch weer 6. Eigenlijk geen plek alles vol, maar alles toch geregeld.
Het duurde best lang voordat het eeten er was, maar dat was dan ook wel het wachten waard. Ik denk niet dat ik ooit een lekkerdere Rib Eye steak heb gegeten van de grill! Zelfs de saus die erbij zat heb ik niet gebruikt, want de smaak van het vlees was zo goed dat het zonde was er iets over te doen.
Complimenten!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldige avond gehad bij dit restaurant. Als voorgerecht met de jacobsschelpen en steak tartaar (beiden zalig ). Hoofdgerecht was filet mignon met rode wijn saus en bone in rib eye beiden met heerlijke uienchutney. Geweldig vlees met smakelijke bijgerechten en een zalige wijn erbij (geadviseerd door Gino, die duidelijk verstand van zaken heeft). Ook het nagerecht, warme Apple crumble met vanille ijs viel zeer in de smaak. Oke, het is niet goedkoop, maar het heerlijke eten in combinatie met de goede service zijn het wat ons betreft zeker waard.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top!!!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Mooi restaurant met erg vriendelijk en behulpzaam personeel
Eten was echt goed en ook voor kinderen een uitgebreid kindermenu.
Het restaurant heeft een gezellige ligging in Amsterdam
Tybald D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dry Aged Ribeye met de nadruk op Dry. Was totaal niet wat we er van verwacht hadden. Bestellingen verkeerd leveren of vergeten en ze wel op de rekening zetten. Ik betaal graag voor kwaliteit. Maar moet dat dan ook krijgen.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
voor een 2 gangenmenu van 33 euro hebben wij helaas veel opmerkimgen

het hoofdgerecht was een prima stuk vlees maar nauwelijks bijlage en wat meer divere groente en een bakje frites hadden het geheel opgewaardeerd.

het voorgerecht met tonijn ( deels extr) was in verhouding tot kwaliteit erg duur.

het deesert was te overvloedig, te veel taart,te weinig ijs.
Stephan C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Eten is zeer goed. Dit was mijn 3e keer hier. Maar deze keer lieten ze wat steken vallen. Na 30 minuten en 3x vragen naar de fles wijn die we besteld hadden kwamen ze er achter dat ze deze niet meer hadden. Toen het hoofdgerecht kwam waren ze de sides vergeten. Ik heb hier om moeten vragen, en ze kwamen pas toen we al halverwegen het vlees waren.

De bediening zelf was wel altijd netjes en aardig.
Sjorsdewaal .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ik begin met het decor, want ik vind dat het restaurant er hartstikke leuk uitzien. Het is daar erg gezellig en het interieur geeft een leuke, gezellige en warme uitstraling. Ruime voldoende voor het decor. Het is leuk om de openkeuken te zien, ook zie je goed hoe de koks hun best doen in de keuken.

Dan verder met de service, die was ook helemaal top. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed en snel geholpen (ook al hadden we geen haast). Ik vond de bediening erg attent en ze deden allemaal goed hun best om iedereen in het drukke restaurant zo goed mogelijk te helpen.

Ik begon zelf met een voorgerecht. Ik had gekozen voor de Garnalencocktail met Amerikaanse cocktailsaus en citroen. De cocktail was heerlijk en ik heb er erg van genoten.
Dan verder met die geweldige steak. Het vlees is heerlijk en zo goed klaar gemaakt.

Ik heb erg genoten, en heerlijk gegeten. Een avond uiteten bij Midtown Grill is zeker een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij waren laat, liepen pas rond 2030 pm het restaurant in. Meteen goed welkom geheten, Claudia is een professional! We bestelden een Caesas salade met kip en een filet mignon van 200 gram met een gepofte aardappel. Menukaart is er in de vorm van een iPad, maar dat bleek een slecht idee.

Mensen die hier zakelijk moeten gaan dineren zitten al de hele dag achter een schermpje en het laatste wat ze willen is een elektronische menukaart. Dat is een groot misverstand: zakenlui zitten niet voor hun plezier achter een laptop, dat is alleen maar omdat ze daarmee hun brood verdienen! Iemand heeft bedacht dat ze dat kennelijk leuk vinden, dus kwamen die iPads op tafel. Dat is dus enorm verkeerd gedacht!

Bediening was in handen van Claudia en Gino die meedenken en professioneel werk leveren.

Het restaurant heeft natuurlijk als restaurant van een internationaal hotel een zakelijke sfeer, maar de prijzen zijn redelijk en de bediening doet wat ze kan om het verblijf te veraangenamen. Op de gerechten is niets aan te merken, al is het geheel natuurlijk rechttoe rechtaan en weinig verrassend. maar dat wil de internationale reiziger die eventjes wat wil eten ook vaak niet.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Wat een druk restaurant! Echt nog maar net een plekje voor ons.
Ontzettend veel toeristen...dat was wel wat ons een beetje tegenhield alle keren dat we er langs liepen.
Maar goed verhalen gehoord en recensies gelezen, dus toch maar een keer gereserveerd.
Nou, het was inderdaad heel erg goed.
Fantastische stukken Amerikaans en Europees vlees en prima bijgerechten.
Lekkere jus en homemade bearnaise-sauce.
De bediening was erg vriendelijk en snel.
We hadden een fles heerlijke Amerikaanse Merlot, en kregen nog een extra glaasje cadeau.
Kortom een aanrader.
shelley_arijs .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Super lekker geheten. Beste steak ooit geheten.
Lekker mals en perfect gebakken.
Heel goede service gehad en leuk interieur.
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Steak was heerlijk. De dry aged rib eye was perfect gebakken en oh wat was het zalig. Beste steak die ik in m'n leven ooit heb kunnen eten! Yum yummy! Service was top! Sfeer was goed! Marshmallow goed en leuk idee!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten en bediening erg goed.Alleen zaten we niet in het restaurant met zicht op het plein en open keuken maar in een zaal daar achter.
Dat viel ons erg tegen. Dan heb je toch het idee dat je gewoon in het restaurant van het hotel zit. Als je reserveert moet je wel in het restaurant bij de keuken vragen.
x112 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten, super lekker vlees. De bediening is zeer vriendelijk en de locatie is top. Na het eten nog even lekker het centrum in.
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Werd uitgenodigd door een vriend om hier te eten. Niet mijn soort restaurant waar ik heen zou gaan. Niet gezellig en interieur niet verzorgd.

Het eten is wel echt top en dat maakt veel goed. Echt lekker vlees en lekkere wijntjes erbinnen

Bediening is prima maar kan beter. Voor goed vlees een aanrader voor gezelligheid moet je hier niet zijn.
jeffreyhabets .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hadded de keuze van de cheff (paar soorten vlees). Daarvan stak de filet mignon er met kop en schouders bovenuit. Heerlijk! Ze hadden misschien net iets te rijkelijk met het zout gestrooid, het kon nog net..
Al met al zeker aan te bevelen.. Volgende keer neem ik alleen de filet mignon.. Of twee.. :-)