Midtown Grill (Marriott Hotel)

Stadhouderskade 12 1054 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-206075555

Over het restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

De perfecte steak

Als vleesliefhebber zit je hier gebakken. De perfecte steak staat centraal, gebakken zoals het hoort; krokant van buiten en boterzacht van binnen. Kies er een sublieme huisgemaakte saus bij en een paar side dishes en je bent diep tevreden. Meer heb je eigenlijk toch niet nodig?

**Je kunt bij Midtown Grill lunchen, dineren maar ook ontbijten. Voor lunch en diner is te reserveren*.*

Meer informatie over restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

Dan C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
10/10 meal
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren(14 febr.) gegeten, waren een half uur te vroeg maar we werden zeer vriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg over verschillende soorten vlees, niets was te veel..heerlijk gezeten en gegeten. Super mals vlees top! Aanrader.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Hele vriendelijke bediening, goede kennis van de verschillende soorten vlees,de allerlekkerste steak tartaar, en de T-bone is ook echt een aanrader. En tot slot krijg je ook nog een marshmallow incl.mini bbq.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kwaliteit eten erg goed. Hartelijke bediening. Sfeervolle omgeving. Kan het iedereen aanbevelen.
Michael Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top!!!!!!!
horecaman87 M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanavond hier wezen eten. Prijs/ kwaliteit verhouding was niet goed. Flesje water kost 8 euro. Het vlees was niet bijzonder, wij kozen het sharing menu met een grillplaat aan tafel. De grillplaat was totaal niet warm, maar volgens mij meer voor de sier. Het vlees was smaakloos. Ook de sauzen waren niet goed op smaak. Service was matig, bij het serveren werd niet alles uitgelegd. Daarnaast zaten we langs het gangpad waarbij er twee keer bijna iets van onze tafel werd omgestoten door de bediening. Water bijschenken zat er ook niet in. Timing van het uitserveren was goed. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Lucky I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten en was erg sfeervol we komen zeker terug.
Jiyuan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Very nice service. Very nice food.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en professionele bediening. Helder uitleg over de verschillende vleessoorten. We konden rustig op eigen tempo eten. Ga hier zeker weten nog een keer terugkomen.
Si yien A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Slechte service, de helft van wat wij besteld hadden was verkeerd, dure steak was verbrand. Duurde lang om te bestellen en af te rekenen. Te hoge prijzen voor dat wat je krijgt. Bijlage waren slecht.
Ling M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
So far so good , hk more steak house is better than her
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, goed uitleg over de verschillende soorten vlees. Heb hier echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Er was wat onduidelijkheid over wie er met onze groep mee zou. Van 6 naar 4 en toen we er zaten werd het toch weer 6. Eigenlijk geen plek alles vol, maar alles toch geregeld.
Het duurde best lang voordat het eeten er was, maar dat was dan ook wel het wachten waard. Ik denk niet dat ik ooit een lekkerdere Rib Eye steak heb gegeten van de grill! Zelfs de saus die erbij zat heb ik niet gebruikt, want de smaak van het vlees was zo goed dat het zonde was er iets over te doen.
Complimenten!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldige avond gehad bij dit restaurant. Als voorgerecht met de jacobsschelpen en steak tartaar (beiden zalig ). Hoofdgerecht was filet mignon met rode wijn saus en bone in rib eye beiden met heerlijke uienchutney. Geweldig vlees met smakelijke bijgerechten en een zalige wijn erbij (geadviseerd door Gino, die duidelijk verstand van zaken heeft). Ook het nagerecht, warme Apple crumble met vanille ijs viel zeer in de smaak. Oke, het is niet goedkoop, maar het heerlijke eten in combinatie met de goede service zijn het wat ons betreft zeker waard.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top!!!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Mooi restaurant met erg vriendelijk en behulpzaam personeel
Eten was echt goed en ook voor kinderen een uitgebreid kindermenu.
Het restaurant heeft een gezellige ligging in Amsterdam
Tybald D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dry Aged Ribeye met de nadruk op Dry. Was totaal niet wat we er van verwacht hadden. Bestellingen verkeerd leveren of vergeten en ze wel op de rekening zetten. Ik betaal graag voor kwaliteit. Maar moet dat dan ook krijgen.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
voor een 2 gangenmenu van 33 euro hebben wij helaas veel opmerkimgen

het hoofdgerecht was een prima stuk vlees maar nauwelijks bijlage en wat meer divere groente en een bakje frites hadden het geheel opgewaardeerd.

het voorgerecht met tonijn ( deels extr) was in verhouding tot kwaliteit erg duur.

het deesert was te overvloedig, te veel taart,te weinig ijs.
Stephan C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Eten is zeer goed. Dit was mijn 3e keer hier. Maar deze keer lieten ze wat steken vallen. Na 30 minuten en 3x vragen naar de fles wijn die we besteld hadden kwamen ze er achter dat ze deze niet meer hadden. Toen het hoofdgerecht kwam waren ze de sides vergeten. Ik heb hier om moeten vragen, en ze kwamen pas toen we al halverwegen het vlees waren.

De bediening zelf was wel altijd netjes en aardig.
Sjorsdewaal .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ik begin met het decor, want ik vind dat het restaurant er hartstikke leuk uitzien. Het is daar erg gezellig en het interieur geeft een leuke, gezellige en warme uitstraling. Ruime voldoende voor het decor. Het is leuk om de openkeuken te zien, ook zie je goed hoe de koks hun best doen in de keuken.

Dan verder met de service, die was ook helemaal top. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed en snel geholpen (ook al hadden we geen haast). Ik vond de bediening erg attent en ze deden allemaal goed hun best om iedereen in het drukke restaurant zo goed mogelijk te helpen.

Ik begon zelf met een voorgerecht. Ik had gekozen voor de Garnalencocktail met Amerikaanse cocktailsaus en citroen. De cocktail was heerlijk en ik heb er erg van genoten.
Dan verder met die geweldige steak. Het vlees is heerlijk en zo goed klaar gemaakt.

Ik heb erg genoten, en heerlijk gegeten. Een avond uiteten bij Midtown Grill is zeker een aanrader.