Midtown Grill (Marriott Hotel)

Stadhouderskade 12 1054 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-206075555

Over het restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

De perfecte steak

Als vleesliefhebber zit je hier gebakken. De perfecte steak staat centraal, gebakken zoals het hoort; krokant van buiten en boterzacht van binnen. Kies er een sublieme huisgemaakte saus bij en een paar side dishes en je bent diep tevreden. Meer heb je eigenlijk toch niet nodig?

**Je kunt bij Midtown Grill lunchen, dineren maar ook ontbijten. Voor lunch en diner is te reserveren*.*

Meer informatie over restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

Murat I.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Very good
Nice service
John P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het vlees (sirlion beef) was goed, de rest matig; crabcakes waren minder, de Caesar Salade was ook matig, de baked patato kon ook beter. Vervolg eten wijhier alleen maar vlees zonder de dure voor en bijgerechten.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik nam de Porterhouse steak van 1600 gram.Een zéér lastig stuk vlees om te bereiden vanwege de dikte, en de 2 verschillende vleestypes. Te weten de ossenhaas aan de ene kant, en de entrecote aan de andere kant. Ik nam deze medium/rare, en de chef heeft het PERFECT uitgevoerd! Grote klasse!!
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten zowel voor-, hoofd-, als het nagerecht was voortreffelijk. Kom zeker nog een keer.
Dan C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
10/10 meal
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren(14 febr.) gegeten, waren een half uur te vroeg maar we werden zeer vriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg over verschillende soorten vlees, niets was te veel..heerlijk gezeten en gegeten. Super mals vlees top! Aanrader.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Hele vriendelijke bediening, goede kennis van de verschillende soorten vlees,de allerlekkerste steak tartaar, en de T-bone is ook echt een aanrader. En tot slot krijg je ook nog een marshmallow incl.mini bbq.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kwaliteit eten erg goed. Hartelijke bediening. Sfeervolle omgeving. Kan het iedereen aanbevelen.
Michael Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top!!!!!!!
horecaman87 M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanavond hier wezen eten. Prijs/ kwaliteit verhouding was niet goed. Flesje water kost 8 euro. Het vlees was niet bijzonder, wij kozen het sharing menu met een grillplaat aan tafel. De grillplaat was totaal niet warm, maar volgens mij meer voor de sier. Het vlees was smaakloos. Ook de sauzen waren niet goed op smaak. Service was matig, bij het serveren werd niet alles uitgelegd. Daarnaast zaten we langs het gangpad waarbij er twee keer bijna iets van onze tafel werd omgestoten door de bediening. Water bijschenken zat er ook niet in. Timing van het uitserveren was goed. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Lucky I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten en was erg sfeervol we komen zeker terug.
Jiyuan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Very nice service. Very nice food.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en professionele bediening. Helder uitleg over de verschillende vleessoorten. We konden rustig op eigen tempo eten. Ga hier zeker weten nog een keer terugkomen.
Si Yien A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Slechte service, de helft van wat wij besteld hadden was verkeerd, dure steak was verbrand. Duurde lang om te bestellen en af te rekenen. Te hoge prijzen voor dat wat je krijgt. Bijlage waren slecht.
Ling M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
So far so good , hk more steak house is better than her
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, goed uitleg over de verschillende soorten vlees. Heb hier echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Er was wat onduidelijkheid over wie er met onze groep mee zou. Van 6 naar 4 en toen we er zaten werd het toch weer 6. Eigenlijk geen plek alles vol, maar alles toch geregeld.
Het duurde best lang voordat het eeten er was, maar dat was dan ook wel het wachten waard. Ik denk niet dat ik ooit een lekkerdere Rib Eye steak heb gegeten van de grill! Zelfs de saus die erbij zat heb ik niet gebruikt, want de smaak van het vlees was zo goed dat het zonde was er iets over te doen.
Complimenten!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldige avond gehad bij dit restaurant. Als voorgerecht met de jacobsschelpen en steak tartaar (beiden zalig ). Hoofdgerecht was filet mignon met rode wijn saus en bone in rib eye beiden met heerlijke uienchutney. Geweldig vlees met smakelijke bijgerechten en een zalige wijn erbij (geadviseerd door Gino, die duidelijk verstand van zaken heeft). Ook het nagerecht, warme Apple crumble met vanille ijs viel zeer in de smaak. Oke, het is niet goedkoop, maar het heerlijke eten in combinatie met de goede service zijn het wat ons betreft zeker waard.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top!!!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Mooi restaurant met erg vriendelijk en behulpzaam personeel
Eten was echt goed en ook voor kinderen een uitgebreid kindermenu.
Het restaurant heeft een gezellige ligging in Amsterdam