Over restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

De perfecte steak

Als vleesliefhebber zit je hier gebakken. De perfecte steak staat centraal, gebakken zoals het hoort; krokant van buiten en boterzacht van binnen. Kies er een sublieme huisgemaakte saus bij en een paar side dishes en je bent diep tevreden. Meer heb je eigenlijk toch niet nodig?

**Je kunt bij Midtown Grill lunchen, dineren maar ook ontbijten. Voor lunch en diner is te reserveren*.*

Meer informatie over restaurant Midtown Grill (Marriott Hotel)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Erg duur
Lang
Tybald D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dry Aged Ribeye met de nadruk op Dry. Was totaal niet wat we er van verwacht hadden. Bestellingen verkeerd leveren of vergeten en ze wel op de rekening zetten. Ik betaal graag voor kwaliteit. Maar moet dat dan ook krijgen.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
voor een 2 gangenmenu van 33 euro hebben wij helaas veel opmerkimgen

het hoofdgerecht was een prima stuk vlees maar nauwelijks bijlage en wat meer divere groente en een bakje frites hadden het geheel opgewaardeerd.

het voorgerecht met tonijn ( deels extr) was in verhouding tot kwaliteit erg duur.

het deesert was te overvloedig, te veel taart,te weinig ijs.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Kwaliteit kost geld, maar "duur" is niet altijd goed. Hier wel. De prijzen zijn hoger dan "normaal". De kwaliteit ook. En daar wordt een mens blij van. Super goed vlees. We hebben filet mignon en bone in ribeye gegeten. Super mals, super lekker. De geserveerde sausen erbij ook erg lekker. Zelf gemaakt, vers. Super. De desserts daar en tegen waren "gewoon" goed. Het personeel was ook erg behulpzaam, vriendelijk. Het restaurant is goed ingericht. Prima locatie. Om terug te gaan.
Stephan C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Eten is zeer goed. Dit was mijn 3e keer hier. Maar deze keer lieten ze wat steken vallen. Na 30 minuten en 3x vragen naar de fles wijn die we besteld hadden kwamen ze er achter dat ze deze niet meer hadden. Toen het hoofdgerecht kwam waren ze de sides vergeten. Ik heb hier om moeten vragen, en ze kwamen pas toen we al halverwegen het vlees waren.

De bediening zelf was wel altijd netjes en aardig.
Sjorsdewaal .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ik begin met het decor, want ik vind dat het restaurant er hartstikke leuk uitzien. Het is daar erg gezellig en het interieur geeft een leuke, gezellige en warme uitstraling. Ruime voldoende voor het decor. Het is leuk om de openkeuken te zien, ook zie je goed hoe de koks hun best doen in de keuken.

Dan verder met de service, die was ook helemaal top. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed en snel geholpen (ook al hadden we geen haast). Ik vond de bediening erg attent en ze deden allemaal goed hun best om iedereen in het drukke restaurant zo goed mogelijk te helpen.

Ik begon zelf met een voorgerecht. Ik had gekozen voor de Garnalencocktail met Amerikaanse cocktailsaus en citroen. De cocktail was heerlijk en ik heb er erg van genoten.
Dan verder met die geweldige steak. Het vlees is heerlijk en zo goed klaar gemaakt.

Ik heb erg genoten, en heerlijk gegeten. Een avond uiteten bij Midtown Grill is zeker een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij waren laat, liepen pas rond 2030 pm het restaurant in. Meteen goed welkom geheten, Claudia is een professional! We bestelden een Caesas salade met kip en een filet mignon van 200 gram met een gepofte aardappel. Menukaart is er in de vorm van een iPad, maar dat bleek een slecht idee.

Mensen die hier zakelijk moeten gaan dineren zitten al de hele dag achter een schermpje en het laatste wat ze willen is een elektronische menukaart. Dat is een groot misverstand: zakenlui zitten niet voor hun plezier achter een laptop, dat is alleen maar omdat ze daarmee hun brood verdienen! Iemand heeft bedacht dat ze dat kennelijk leuk vinden, dus kwamen die iPads op tafel. Dat is dus enorm verkeerd gedacht!

Bediening was in handen van Claudia en Gino die meedenken en professioneel werk leveren.

Het restaurant heeft natuurlijk als restaurant van een internationaal hotel een zakelijke sfeer, maar de prijzen zijn redelijk en de bediening doet wat ze kan om het verblijf te veraangenamen. Op de gerechten is niets aan te merken, al is het geheel natuurlijk rechttoe rechtaan en weinig verrassend. maar dat wil de internationale reiziger die eventjes wat wil eten ook vaak niet.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Wat een druk restaurant! Echt nog maar net een plekje voor ons.
Ontzettend veel toeristen...dat was wel wat ons een beetje tegenhield alle keren dat we er langs liepen.
Maar goed verhalen gehoord en recensies gelezen, dus toch maar een keer gereserveerd.
Nou, het was inderdaad heel erg goed.
Fantastische stukken Amerikaans en Europees vlees en prima bijgerechten.
Lekkere jus en homemade bearnaise-sauce.
De bediening was erg vriendelijk en snel.
We hadden een fles heerlijke Amerikaanse Merlot, en kregen nog een extra glaasje cadeau.
Kortom een aanrader.
Shelley_arijs .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Super lekker geheten. Beste steak ooit geheten.
Lekker mals en perfect gebakken.
Heel goede service gehad en leuk interieur.
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Steak was heerlijk. De dry aged rib eye was perfect gebakken en oh wat was het zalig. Beste steak die ik in m'n leven ooit heb kunnen eten! Yum yummy! Service was top! Sfeer was goed! Marshmallow goed en leuk idee!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten en bediening erg goed.Alleen zaten we niet in het restaurant met zicht op het plein en open keuken maar in een zaal daar achter.
Dat viel ons erg tegen. Dan heb je toch het idee dat je gewoon in het restaurant van het hotel zit. Als je reserveert moet je wel in het restaurant bij de keuken vragen.
X112 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten, super lekker vlees. De bediening is zeer vriendelijk en de locatie is top. Na het eten nog even lekker het centrum in.
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Werd uitgenodigd door een vriend om hier te eten. Niet mijn soort restaurant waar ik heen zou gaan. Niet gezellig en interieur niet verzorgd.

Het eten is wel echt top en dat maakt veel goed. Echt lekker vlees en lekkere wijntjes erbinnen

Bediening is prima maar kan beter. Voor goed vlees een aanrader voor gezelligheid moet je hier niet zijn.
Jeffreyhabets .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hadded de keuze van de cheff (paar soorten vlees). Daarvan stak de filet mignon er met kop en schouders bovenuit. Heerlijk! Ze hadden misschien net iets te rijkelijk met het zout gestrooid, het kon nog net..
Al met al zeker aan te bevelen.. Volgende keer neem ik alleen de filet mignon.. Of twee.. :-)
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten voor bezoek de tweeling - delamar
prima kwaliteit eten - perfecte service en flexibele en snelle bediening ivm beperkte tijd
voor voorstelling van 20u. Top zou zeker aanraden
Ro0s .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het eten was geweldig! Het vlees van eerste kwaliteit, dat proef je! De bediening was zeer vriendelijk. Dit restaurant raad ik zeker aan!!
Constantijnderuiter .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Geweldig gegeten! Leuk dat ze zelfs met een wagentje met alle soorten vlees langs lopen aan tafel! De marshmallow bij de koffie was een leuke verrassing! Goede bediening!
Orsine W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij zijn geserveerd door Gino en Claudia. Prettige bediening, zij hebben rekening gehouden met speciale wensen, en zijn erg goed op de hoogte van hun gerechten. Wij hebben een kipfilet / sirloin steak en lamsrack besteld. Alle gerechten waren perfect gegaard met een heerlijke bijpassende saus en chutney. Echt een goede keus als je zin hebt in gegrild vlees. De bijgerechten waren ook goed op temperatuur geserveerd. Mij zien ze gauw weer in Midtown.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hier moet je zijn voor een super steak! Wij hadden de dry aged Porterhouse met z'n twee. Ruim voldoende en super mals. Mooie wijnen en lekkere bijgerechten. Attente en vriendelijke bediening. Tot binnenkort weer!
Jelani I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
wow, gewoon wow, Kelly & Rodrigo bedankt. wow. Wij namen met zn 2-en de combi bone in ribeye en de tbone steak reeds gesneden. patat en sla, en gaaaaaan met die banaan.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wanneer je lekker vlees wil eten dan is dit "the place to be". Als voorgerecht heb ik de Carpaccio gekozen waarbij de smaak puur om het vlees gaat. Ik kan wel zeggen de beste Carpaccio ooit.
Ook de cheese cake toe was heerlijk. Het hoofdgerecht, mooi vlees met lekkere groenten en saus was ook top.