Midori

6,3
5,9
Linsta86 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Nog nooit zulke slechte sushi gegeten. Alles was ontzettend vet en erg smakeloos. De sushi zelf was erg los gerold ook en de nori was oud en taai.
De service is niet bijzonder geweldig, maar hebben ook niet heel lang hoeven wachten tussendoor. Wel was het lastig een serveerster te pakken te krijgen om drinken bij te bestellen, dit hebben we uiteindelijk maar op het sushi bestelbonnetje geschreven.
Decor is van de typische ouderwetse Chinees (rood, zwart, groene draak aangevuld met goedkope knipperende ledlampjes).
Absoluut geen aanrader, wij gaan niet meer terug.
Ik46 I.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuk, dat all-you-can-eat concept.... niet dus. Er wordt gesteld dat er geen tijdslimiet is, maar als je in 3,5 uur drie keer iets kunt bestellen, wordt het toch wel duur. Het decor is kaal en ongezellig en bovendien was het koud in het restaurant. Gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden.... jammer, maar helaas. Voor mij was het de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb gegeten.
MPK .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Afgelopen zondag weer eens bij Midori gegeten en het is uitstekend bevallen. Al het eten smaakte voortreffelijk en heerlijk vers. Ook de bediening was vlot en vriendelijk! Zeker reden om weer eens terug te gaan!
Zack .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met familie op vrijdagavond gegeten zonder reservering, maar verrassend genoeg was er nog genoeg plek. Service van 2 meiden was uitstekend. Het eten kwam ontzettend snel. De sushi was erg lekker, al hebben sommige sushi echt teveel saus. Dat mag echt stukken minder. De warme gerechten zoals garnalen, zalm en slibtong waren allen echt heerlijk. Het restaurant was wel echt koud helaas om echt lekker te zitten. Maar verder wel lekker ruim opgezet.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Tijdens weekentje in Apeldoorn wij besloten om Midori te eten. Dat was eigenlijk niet goed idee. Eten was gewoon niet lekker, niet vers. Sushi valt uit elkaar tijdens eten rijst was meer als een paap.
Service was langzaam, en niet aardig. Nooit meer!
Huiston .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Japans restaurant gerund door Chinezen. Shushi is redelijk maar niet meer. Onpersoonlijke bediening, ongeïnspireerd. Al-you-eat concept. Porties prima, lamsvlees van mindere kwaliteit.
Daarentegen zijn de inktvisringen prima.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Gewoonlijk halen wij tot grote tevredenheid hier sushi af, maar nu zijn we er eens wezen eten. Ik weet niet wat het is maar wij houden geloof ik niet zo van dat all-you-can-eat concept. We aten in ieder geval teveel dan dat goed voor ons was en lagen midden in de nacht nog wakker met hartkloppingen. Misschien kwam dat ook wel door de Chinese warme gerechten waren misschien ve-tsin zit verwerkt. De sushi is er heerlijk!
Chrisackema .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Erg lekker gegeten zowel de sushi als de grill gerechten. Je proeft en ziet dat alles vers is bereid. Bediening is vlot vriendelijk en goed. De sfeer is gezellig en ontspannen echt relaxed. Echt een aanrader.
Brenda Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Service is echt slecht. Drie kwartier gewacht tot de lijst voor het eerst werd opgehaald en de drankjes kwamen. We waren met 6 mensen maar na een uur wachten werden 3 schaaltjes neergezet. Twee met zeewier en een met ijsbergsla. Uiteindelijk wel aangevuld met de rest van de bestelling. Gelukkig was het eten wel goed van smaak. De tweede ronde ging iets sneller maar je moet er wel om vragen bij de bediening. Of ze nieuwe gember willen brengen, wanneer het drinken komt enz. Al met al... niet zo'n goede ervaring.
Bws89 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
In een woord: SLECHT! Bij binnenkomst lang wachten ondanks reservering. Eindelijk bij het tafeltje, kan je een half uur wachten voor dat er iemand vraagt goh, wilt u wat te drinken ? en of een bestelkaart. Lang wachten op drinken, lang wachten op eten en het word dan ook nog een bijna allemaal tegelijk opgediend, ook werd niet alles wat besteld was opgediend. Voor een restaurant waar je 25,- p.p betaald exl. drinken is dit echt slecht!!!
Jean-Paul-Van-Suilen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Heerlijk gegeten, is voor ons niet de eerste keer, en komen zeker vaker terug.
Personeel altijd vriendelijk !
Er zijn gerechten in overvloed, en allemaal er vers bereid !
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Maandagavond hier gegeten, was rustig, wat wij niet begrijpen want de kwaliteit was top. Hier de lekkerste ebi-tempura maki die we ooit in een all you can eat concept hebben gegeten. Alle sushi's worden vers gemaakt en dat proef je. Wij komen zeker terug, ondanks dat we er 45 minuten voor moeten rijden. Midori wij kunnen alleen maar zeggen: TOP!!!!! (Haal nr 37 nooit van de kaart)
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Op een donderdagavond bij Midori gegeten. Na ongeveer 45 minuten waren we niet meer de enige gasten in het restaurant. Bediening was prima en de kaart lekker uitgebreid zoals je van een sushi all you can eat mag verwachten. De gerechten smaakten allemaal prima, alleen de miso soep was gewoon echt niet lekker. Naar mijn smaak veel en veel te zout. Verder prima all you can eat restaurant.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Voor het eerst hier gegeten. We houden erg van sushi en ander Japans eten. Dat was hier wel goed. Meer dan genoeg keuze in zowel warme als koude gerechten. Het was voor een vrijdagavond helemaal niet druk. We komen hier vast nog eens!
Ricky-rick .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
onlangs hier gegeten. het eten was erg lekker, vers en veel keuze.
toevallig ook van de nieuwe gerechten geproeft. nou, de gefrituurde sushi was echt super. sushi met een krokant jasje.
hier wordt er creativiteit en durf getoond. het is tenminste niet nog zo'n standaard all you can eat sushi tent. ben heel blij om en zal nog vele maal met plezier terug komen.
Moverwater .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Miori is een modern all you can eat restaurant. de sushi met tonijn en zalm was heerlijk! erg vers! Alleen jammer dat er oud frituurvet gebruikt is, en op deze manier veel sushi verpest werd. En serieus, wie heeft er ooit van sushi met banaan gehoord?!
Wat wel erg leuk was dat er een aantal gerechten uitgeprobeerd werden en aan de klanten aangeboden werd, echter hier ook weer sushi gebakken(?) met oud vet. dus helaas niet erg lekker.
Jammer, voor ons geen tweede keer naar Midori.