Midgetgolfbaan Parkhaven

Parkhaven 22 3016 GM Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Midgetgolfbaan Parkhaven

Een plekje in Rotterdam waar je helemaal tot rust komt. Voor een potje midgetgolf en om tijdens en daarna te genieten van een hapje en een drankje. Ideaal voor gezinnen of een groep vrienden. Gezellig de middag doorbrengen met een activiteit en ondertussen de inwendige mens flink verwennen. Je kunt er de tijd voor nemen want hier zit je heerlijk op het zonnige terras, tussen het groen. Verse friet en pannenkoeken zijn hier veruit favoriet!

Meer informatie over restaurant Midgetgolfbaan Parkhaven

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 18.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Midgetgolfbaan Parkhaven

Sprokkelaar1966 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vorige week met de hele familie opstap geweest. Zoals elk jaar brengen we dan ook een bezoek aan dit geweldig plekje midden in het Centrum. De sfeer , vriendelijk personeel en het Heerlijke eten, doet ons beslissen om hier dan ook jaarlijks terug te komen.

De Banen zien er op kleine Details weer prachtig uit. Maar een van de medewerkers wist ons te vertellen dat dit snel wordt veranderd. Ook de service en het eten was uitstekend. Wat hebben we genoten van de heerlijke friet met stoofvlees en Goed gebakken Pannenkoek met Spek.

Zeker een Aanrader om hier met je gezin een middagje te vermaken!

Midgetgolfbaan Bedankt! Voor weer een geweldige , Relaxte Middag

Sprokkelaar.
jatcmaatjes V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Eerder hier een paar maal met een groep geweest, waarvan 1 maal aansluitend een barbecue, die zeer aan de prijs was in verhouding tot de hoeveelheid eten. De ligging van de baan is heel mooi, maar dat was de laatste maal ook het enige positieve punt. De drankjesservice was traag. De midgetgolfbaan zelf is slecht onderhouden, sommige zaken echt gewoon kapot o.a. de baanafscheiding en de scorebordjes. Toiletvoorzieningen matig en ook niet heel fris. Het geheel ziet er allemaal `shabby` uit. Wij gaan op zoek naar een andere midgetgolfbaan.
FrikandelSpeciaal .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij zijn hier nu al een paar keer wezen eten en we verbazen ons iedere keer weer hoe snel en lekker er gekookt wordt voor een midgetgolfbaan. De spareribs zijn echt super lekker en goed gekruid. De frietjes zijn lekker knapperig en precies goed gezouten! Ook zijn de poffertjes een aanrader. Deze worden gebakken op een echte koperen plaat zoals het ook hoort.

De Midgetgolfbaan zelf ziet er schoon en verzorgd uit. Hier en daar wel wat losse randen maar ach als dat alles is...

Wij komen hier en blijven hier terug komen!
tgo .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zomer hebben wij hier een gezellige middag gehad. Mijn dochter en man hadden beide een heerlijke salade met gamba's en ik zelf had een friet met stoofvlees die ook echt lekker was.
De week daarna nog eens terug geweest voor de spareribs, jammer dat die niet onbeperkt zijn.....

Het personeel is vriendelijk en best snel. Na dat we gegeten hadden hebben we nog een rondje gegolfd en dat was super leuk!

Sorry voor onze late recensie!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Met wat kinderen een potje wezen midgetgolfen en daarna hapje gegeten. De golfbaan is mooi, goed onderhouden en mijn kinderen vermaakten zich prima met het mooie weer.
De service was echt prima. Attent personeel en vriendelijk. Poffertjes en patat waren lekker, de pannenkoek te dik. Na dit te hebben aangegeven boden ze een nieuwe pannenkoek aan, maar m'n kleuter zat al vol. Al bij al een prima ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.