Midgetgolfbaan en Restaurant de Krim

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Midgetgolfbaan en Restaurant de Krim

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Uitstekende plek voor een familiemiddagje. Zeer hartelijke ontvangst en attente, vriendelijke bediening. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de trampoline en op de goed onderhouden midgetgolfbaan. Mooi terras en binnen ziet het er gezellig en sfeervol uit, zeker niet oubollig. Het eten was boven verwachting, meestal is het eten weinig bijzonder als je er pannenkoeken en pizza's kunt eten, maar hier staat een goede kok die gaat voor kwaliteit. Echt hele goede pizza's, maar ook heerlijke schnitzels en een overheerlijke malse procureursteak. Aanrader dus.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijk restaurant.
Echt een aanrader met kinderen. Het eten was heerlijk voor een eerlijke prijs. De service was super. Kortom echt een aanrader om eens tegaan eten.
Linda-Boersen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen weekend zijn we bij De Krim geweest. Wat een verademing tussen alle andere 'vreetschuren'. Je wordt zeer vriendelijk welkom geheten en de drankjes staan binnen no-time voor je neus. Het personeel maakte een geintje met ons en het ijs was meteen gebroken. De kinderen vermaken zich op de midgetgolf-baan en als ouders zit je heerlijk op het grote terras van het zonnetje te genieten. Pizza De Krim gegeten - hoe kan het ook anders-, deze was overheerlijk en zeker aan te bevelen. Wat betreft het interieur, hier is vast veel aan gedaan, want dit ziet er nu hartstikke gezellig uit (en niet meer oubollig zoals andere mensen schrijven!!) Wij komen hier bij een volgend bezoek aan Hoenderloo zeker terug.

Kortom, een losse, familiaire sfeer bij restaurant De Krim; daar houden we van!
MJL V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Tja, typisch geval "what you see is what you get". Wij hebben er geluncht. Veel gezinnen en simpele toegankelijke gerechten. Vriendelijke bediening, prima eten en ok prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat de huisgemaakte frietjes van de kaart gewoon normale diepvriesfrietjes leken. Oudbollig interieur dat deels aan vervanging toe is.
wilma26 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Na een vermoeiende en warme fietstocht neergestreken op het mooie terras van De Krim in Hoenderloo. Wat een geweldige plek om te relaxen!! We besloten om een hapje te eten en de keus viel op pizza's. Italiaanse, nou we waren benieuwd!! De belofte werd waargemaakt, hier zou di mama trots op zijn! Wat een krokante bodem, heerlijk dun, en rijkelijk belegd met verse producten. Wij hebben onze pizzeria gevonden!!!! Heerlijk gegeten met een koel glas wijn en vriendelijke bediening! Tot gauw!!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
We komen altijd elke jaar met het gezin in Hoenderloo, en ook altijd bij de Krim. Sinds vorig jaar ook pizza ze zijn erg lekker verse bodems, en goeie smaak, wr komen zeker nog elke jaar trug om een pizza te eten of het andere lekkere eten
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Het zit op een mooie plek met mooi onderhouden tuin. Ondanks dat het redelijk druk was werden we snel en vriendelijk geholpen. De pizza's en pannenkoeken waren erg lekker. Ik zou zeker terug gaan!
Connievwes .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Gisteren heerlijk wezen golven bij de Krim. Zijn meteen blijven eten en hebben genoten van de pizza's . Ook de bediening was heel vriendelijk zelfs met dit warme weer. Zeker voor herhaling vatbaar
Tonsbeekjes .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Een heerlijke dag gehad bij de Krim. De kinderen hebben zich naar hartelust vermaakt terwijl wij in alle rust van het prachtige terras hebben genoten. De veelvoud aan gratis kindervoorzieningen zoals trampoline, skelters en speeltuintje vond ik geweldig. Je kinderen de hele dag onder de pannen zonder dat je als ouders financieel leegloopt, waar maak je dat nog mee tegenwoordig. Bediening was snel, gezellig en bijzonder vriendelijk. Aangezien de kinderen nog heerlijk aan het spelen waren, besloten we om 's avonds ook maar te blijven eten. Voor de kinderen een pizza en kindermenu en wij eerst wat voorgerechten en daarna allemaal hoofdgerecht. Ondanks dat we allemaal wat anders hadden besteld kwam het eten snel en kan niet anders zeggen dan dat het voortreffelijk was! De setting buiten is prachtig, maar ook binnen is het zeer smaakvol ingericht. We hebben gelijk besproken voor onze familie reünie in het najaar. Wij komen dus zeker terug en is de reistijd vanuit Leiden meer dan waard.
Ruben24 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
heerlijk gegeten vanavond. Goede pizza en een heerlijke biefstuk. Bediening was vriendelijk en zorgzaam. Mocht wel een tikkeltje sneller.
Leuk decor, heerlijk terras en een verlichte golfbaan. Nu met het mooie weer een leuke vakantie op de Veluwe.
Hermpie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Op doorreis even snel een pizza-tje eten. Snel en goed geholpen. Mooi terras, rustige en natuurlijke omgeving. Ik ga zeker nog een keer terug met de kids voor een potje midgetgolf golf.
JuffrouwSaartje .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Mooi decor en de kinderen kunnen lekker buiten spelen. Maar de bediening is opdringerig, de pannenkoek taai en de pizza's heel zout en verder smaakloos. Kinderpannenkoek? Kinderpizza? 'Daar werken we aan, maar we hebben ze nog niet." Ook geen aanbod om die grote pizza dan maar in tweeën te delen. Oh ja, een mandje brood vooraf voor 7 personen (5 kinderen): 26 euro op de rekening. Ballentent, is dat misschien de reden waarom we er op vrijdagavond anderhalf uur gezeten hebben zonder andere gasten?
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Het restaurant zit op een hele mooie locatie op de Veluwe. Wij namen plaats op terras in de mooie tuin en al vrij snel werden we ontvangen en onze drankjes werden opgenomen.
Als voorgerecht had ik een bospadenstoelensoep. En als hoofdgerecht had ik een kogelbiefstuk. Deze was mooi bruin. Als dessert hadden we nog een lekker coupe ijs met aardbeien.
Ik heb hier lekker gegeten, ze hadden vriendelijk personeel en er hing een relaxed sfeertje.
Als ik in de buurt ben zal ik zeker weer langs gaan. En dan proberen we meteen de migdgetgolbaan even uit!
steven .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Pizza's zijn echt niet te eten, erg jammer.
De keuken vindt ze zelf kennelijk prima en je mag twee niet opgegeten zeemlappen gewoon betalen.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Erg gezellige dag gehad bij de Krim, lekker wezen midgetgolven. En hapje wezen eten was erg lekker,en de bediening erg vriendelijk en gezellig sfeer, echt een aanrader, goenoeg te doen,
Ikke1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Waardeloos! Eerst een vies glas met wijn. Daarna 1 1/2 uur met kleine kids gewacht op slechte pizza's. De bodem leek wel een pannenkoek! Niet doen!
peetj21 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
met het hele gezin hier gegeten, de pizza;s zijn goed en de hamburger van het huis "de krimburger" deze is aan te bevelen..
en de prijs betaalbaar.
komen hier zeker terug