Middeninn

Kortebuurt 16e 3155 EH Maasland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Middeninn

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Middeninn

Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
3 augustus na een zonnig maar winderige dag Jeu de Boules in Rotterdam kwamen we langs Maasland. Toch maar even de A20 af waar het restaurantje Middenin vlak naast ligt. We zijn hier al meer geweest en kennen de kok/eigenaar Kees Lensveld die daar de skepter in de keuken zwaait. Kees kan uitstekend kokkerellen en heeft Middenin veel trouwe bezoekers. Bij vijven stapten we naar binnen en waren dus rijkelijk vroeg voor het avondeten. Maar toch liep het snel vol met bekende gezichten. Middenin is niet chique en komen daar de gewone mensen die lekker willen eten. Het is schoon en netjes en kan je het kostuum thuis laten. Je wordt uitstekend bediend door lieve, klantgerichte dames en reageren zij snel wanneer je wat wenst. Ondanks de drukte, want om zes uur zat de tent ramvol. Ik nam de Schnitzel middenin en mijn vrouw de Steak middenin, beide van uitstekende kwaliteit met frietjes en gebakken aardappels en wat groente. Heerlijke wijntjes en hebben we heerlijk zitten smikkelen. Daarna een dessert geheten de Coupe Middenin waarbij het verslavingsgevaar erg groot is, deze is voortreffelijk. Vanille-ijs - Advocaat - en Chocoladesaus en slagroom - eigenlijk een "dame blance" maar dan veel beter. Ik hoefde maar 64 euro af te rekenen en was het dat zeker waard. Complimenten aan Kees Lensveld en zijn team. Ze doen het toch maar. Toppers zijn het.
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geweldig tegen betaalbaar eten, alleen het gaat erg snel, zo ook de bediening. De entourag is binnen beter dan je zou vermoeden aan de buitenkant
Ruud1964 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Afgelopen zondag met 12 personen heerlijk gegeten. Mijn steak middeninn was perfect. Mijn vriendin had een surf en turf die ze niet aankon, ook die was perfect. Heerlijk gegeten extra aardappelen of friet geen probleem, wordt snel aangevuld. Op elk bord dat voorbij kwam straalde de aandacht je tegemoet.
Voor de locatie een grote verassing.
Zeker voor herhaling vatbaar
D. W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bediening was niet attent of vriendelijk, er waren twee groepen waar alle aandacht naatoe ging. Ondanks dat we gereserveerd hadden, werden we eigenlijk genegeerd. Duurde 1,5 uur voor ons gerecht kwam en er werd in die tijd niet naar ons omgekeken. Het eten was niet slecht, jammer dat op de rekening 7,50 stond voor een afbakbroodje met bevroren kruidenboter. Vervelende ervaring.
joco46 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij zijn hier nu voor de 5de keer geweest. Ben je een flinke eter dan kom je bij Kees zeker aan je trekken. Gemoedelijk, geen poeha en eerlijk mals eten. Het lekkerste voorgerecht vind ik de gebakken champignons op toast; hoofdgerecht de steak MiddenInn...en dan krijg je toch een boterzachte biefstuk. de prijzen zijn heel schappelijk. Met 4 man gegeten en we waren totaal nog geen € 160 kwijt. Inclusief 10 glazen wijn en 2 bier. Wil je echt genieten...ga er eens heen.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Een makkelijke stopplaats langs de snelweg Rotterdam - Hoek van Holland bij de afslag Maasland. Vlotte prettige en informele bediening. We hadden een eenvoudige lunch besteld, maar er was ook echt aandacht aan besteed. Hele redelijke prijzen. Komen zeker terug.
mariohendriks .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, niet al te groot restaurant, beetjes oud Hollands interieur, ruime parkeer gelegenheid, naast de rijksweg. was op aanraden van vrienden daar gaan eten, maar echt wat die mensen maken is echt geweldig. de gerechten waren met diverse groenten en onbeperkt patat, en geb.aardapelen de prijs is ook goed, wijn drink ik niet dus ken ik niks over zeggen. en wat iedereen moet weten is dit:
heb de volgende dag weer op aanraden van vrienden daar de grootste en lekkerste bal gehakt gegeten die er bestond. kortom een plezier om daar te eten