Middeninn

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 11:00 - 21:00
Wij1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bediening was niet attent of vriendelijk, er waren twee groepen waar alle aandacht naatoe ging. Ondanks dat we gereserveerd hadden, werden we eigenlijk genegeerd. Duurde 1,5 uur voor ons gerecht kwam en er werd in die tijd niet naar ons omgekeken. Het eten was niet slecht, jammer dat op de rekening 7,50 stond voor een afbakbroodje met bevroren kruidenboter. Vervelende ervaring.
Joco46 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij zijn hier nu voor de 5de keer geweest. Ben je een flinke eter dan kom je bij Kees zeker aan je trekken. Gemoedelijk, geen poeha en eerlijk mals eten. Het lekkerste voorgerecht vind ik de gebakken champignons op toast; hoofdgerecht de steak MiddenInn...en dan krijg je toch een boterzachte biefstuk. de prijzen zijn heel schappelijk. Met 4 man gegeten en we waren totaal nog geen € 160 kwijt. Inclusief 10 glazen wijn en 2 bier. Wil je echt genieten...ga er eens heen.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Een makkelijke stopplaats langs de snelweg Rotterdam - Hoek van Holland bij de afslag Maasland. Vlotte prettige en informele bediening. We hadden een eenvoudige lunch besteld, maar er was ook echt aandacht aan besteed. Hele redelijke prijzen. Komen zeker terug.
Mariohendriks .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, niet al te groot restaurant, beetjes oud Hollands interieur, ruime parkeer gelegenheid, naast de rijksweg. was op aanraden van vrienden daar gaan eten, maar echt wat die mensen maken is echt geweldig. de gerechten waren met diverse groenten en onbeperkt patat, en geb.aardapelen de prijs is ook goed, wijn drink ik niet dus ken ik niks over zeggen. en wat iedereen moet weten is dit:
heb de volgende dag weer op aanraden van vrienden daar de grootste en lekkerste bal gehakt gegeten die er bestond. kortom een plezier om daar te eten