Mick O'Connells

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We kregen een klein, rond tafeltje toegewezen en gingen allebei maar op de bank zitten, omdat het harde krukje zonder leuning niet zo fijn zat. De bediening was vriendelijk, maar niet iedereen spreekt Nederlands. Wel Engels, dus op zich geen probleem :-) Als voorgerechten namen we de nacho's (helaas met maar weinig kaas) en de cheese sticks (een soort kaasloempiaatjes). Als hoofdgerechten de vegetarische quiche met o.a. geitenkaas en spinazie en een ovengerecht van kip, wortel, doperwtjes, jus, ui en aardappelpuree. Best lekker. We hoefden geen dessert, maar hebben nog wel een lekker biertje genomen. Murphy's hebben ze in deze pub niet en helaas waren ook veel flesjes bier op, maar gelukkig was er wel goed(bok)bier op de tap en konden we een speciale Lowlander White Ale (op fles) drinken. Voor het toilet moet je de kelder in, dus dat is wat minder fijn als je slecht ter been bent. Wij hadden er echter geen last van :-)
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Omringt door brallende studenten en de velen flat screens met voetballende Engelsen kun je in deze pub verrassend lekker en voordelig eten. De fish and chips en de veggieburger zijn hier absolute toppers en aan de bar is een groot assortiment Britse dranken te krijgen zoals ciders en Guinness. De bediening is snel en gemotiveerd. Ik kom hier graag voor een onpretentieuse pubmaaltijd.
Steenpieter .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Met een kennis een hapje gegeten hier. De kaart is prima en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Lekkere patat met een stukje vlees en wat biertjes. Hele vriendelijke service en gezellige sfeer in dit eetcafé.
A177 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Gebakken zalm ('daghap') was erg goed! En dat voor 6.50 incl. friet en een beetje salade. Mijn vriend had de Italiaanse hamburger, was ook prima. Bediening let goed op en is erg vriendelijk. Fijn café om snel en lekker te eten of om 's avonds biertjes te drinken!
L_eh .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Kwalitatief gezien is het eten niet denderend, maar wat betreft kwaliteit prijs verhouding is het prima. De studentenhap is goed te doen, niks speciaals, maar dat verwacht je ook niet voor die prijs. Ik heb ook weleens van de kaart besteld, dat was wel beter. Het personeel is prima. De sfeer is erg pub achtig, maar dat vind ik wel gezellig.
LeGim .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Een echte pub met dito eten. Verwacht hier eten wat bij een Engelse of Ierse pub hoort. Vooral de home made beefburger is bij mij een absolute favoriet.

En daar hoort natuurlijk een Guiness of een Murphy's bij!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Hier is een goede goedkope studentenhap te verkrijgen. Zeer betaalbaar en gewoon lekker, maar zeker niet meer dan dat. Leuk om met je studentenvrienden wat te gaan eten. Voor een speciale gelegenheid moet je hier niet zijn, tenzij er een belangrijke sportwedstrijd is of zo.
Meestox .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Lekkere eenvoudige gerechten, prima prijs kwaliteit verhouding. En het lekkerste toetje dat ik in mijn leven gegeten heb: chocalate chip cookies! Heerlijke chocolade wit en bruin smelt op je tong. Wij zijn hier al heel vaak geweest en het is altijd prima, lekkere hamburgers met onbeperkt Mayo en niet zo'n lullig klein schaaltje. Friet is heerlijk lekkere dikke Mmm. Super ambiance, gezellige Ierse Pub, heerlijke Guiness. Personeel heel vriendelijk. Als het druk is kijk je je ogen uit hoe ze het allemaal voor elkaar boksen. Keep up the good work!