Michiu

Maasstraat 102 1078 HM Amsterdam Nederland Kaart
31-206719221

Over het restaurant Michiu

Genieten van zalig Azië

Een smaakvol ingericht restaurant waar het onthaal warm is en de sfeer ontspannen. Geniet van de vele Aziatische zaligheden op het menu. De namen klinken soms misschien onbekend in de oren, maar de bediening vertelt er graag meer over. En de smaken? Die spreken voor zich!

Meer informatie over restaurant Michiu

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
René W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gisteren 16 april mijn verjaardag met 9 personen gevierd. In het verleden hier al meermalen gegeten. Normaliter was de rioollucht alleen bij de voordeur ruikbaar maar gisteren stonk het gehele restaurant naar een penetrante rioollucht. Het eten is fantastisch maar deze smerige geur was voor mij en mijn gasten toch een erg groot minpunt! Voor een restaurant van deze prijs/kwaliteit kan dit echt niet! Totdat ze het hebben opgelost kom ik er niet meer (helaas, want de sushi is goddelijk!!)
Dieter G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Altijd een feestje om bij Michiu Lounge te eten. We genieten elke keer van smaakvolle en prachtig opgemaakte sushi's. Ook beef, shashimi en diverse andere kleine gerechtjes van de kaart waren zeer smaakvol.
De bediening is heel attent. Een gerecht iets aanpassen is geen punt. Het wordt met de keuken geregeld. Top.
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heel lang op ons eten moeten wachten terwijl er maar 4 bezette tafels waren in het restaurant. Onze gerechten waren het wachten ook niet waard. Hier komen wij niet meer terug!
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier met 5 personen, waarvan 2 meisjes van 8 en 7 jaar, heerlijk gegeten. De kaart is zeer uitgebreid zodat we voor ieder wat wils konden bestellen. Vooral de verschillende rolls vonden we erg lekker!!! De bediening is heel vriendelijk en alles wordt snel gebracht. We konden voor de deur parkeren. We hebben echt genoten van al het lekkere eten en we komen zeker nog een keer terug!!!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bijzondere en lekkere sushi, zagen er fantastisch uit in vergelijking met de sushi die ik ken van een (goede) afhaalbar. Bediening erg vriendelijk, vooral een ober die er echt zin in had: super leuk! Niet goedkoop, wel zeker de moeite waard.
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren heerlijk sushi gegeten. Veel verschillende soorten en allemaal even lekker. Diverse soorten vis, crab, oester en yakitori van ossenhaas heerlijk. De bedienig was zeer snel en vriendelijk alleen het was zeer warm binnen ondanks de airco. De inrichting was niet spectaculair maar ja de sushi maakte alles goed. Het restaurant ligt niet in het centrum maar is zeker de moeite waard om voor om te rijden.
Hilde.van.der.meer A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
we hadden diverse rolls besteld op aanraden van de bediening: niet 8 stuks maar van meerdere 4 stuks. de waku was het lekkerst.
adonkers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijke sushi gegeten!!! Super vers; heel verrassende combinaties!! Echt zalig!! Aanrader! Niet goedkoop maar het meer dan waard.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Afgelopen maandag met 2 personen wezen eten bij Michiu. Vriendelijke dames in de bediening, die je direct een welkom gevoel geven. Het eten was werkelijk heerlijk en de sfeer was ook goed. Ondanks dat het een maandag-avond was, was het toch vrij druk.

Ik vind het een topper!
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke sushi!!! Goede en vriendelijke bediening. Enige minpuntje was dat we lang moesten wachten op ons eten doordat er een grote groep was.
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
De bediening is vriendelijk, goed luisterend, humorvol, keurig. Leuk.
Wij hebben er met z'n 2en geweldig gegeten. Alleen maar sushi. Vèèl!!!!
Niets minder dan een geweldige smaaksensatie. Overweldigend.
Compliment aan de kok. MICHIU!!!!!!!!
En dank aan degene die mij meenam en trakteerde op deze heerlijkheid.
rogiervandergiesen .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met mijn vriendin op aanraden van haar hier gegeten in dit leuke frisse restaurant. Mooie smaken en heerlijke gerechten ook de sushi was werkelijk helemaal Top. Hier ga ik vaker terugkomen.
Arjen111 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijk eten van goeie kwaliteit, duidelijk verse sushi. Een aanrader! Het was een rustige avond en de service was snel, ze dachten duidelijk mee.
Sjors K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Michiu. Wij hebben ons door de chef laten verassen met een menu. Een heerlijke combinatie eten van allemaal verschillende landen. Wij komen zeker nog eens terug.
Rudivandongen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Je bent en voelt je echt gast en het eten is top! Echt om bij vrienden aan te bevelen. De culinaire reis die wij beleefde zonder gehaast was genieten tot het eind.
MariaH84 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Op zaterdag 26 maart heb ik voor het eerst in Michiu gegeten.
Heerlijke sushi en zeer vriendelijk personeel.
Echt een aanrader wie van lekkere sushi houdt! Prijs/kwaliteit is goed
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Al een aantal keer bij Michiu gegeten en er gaan nog veel meer keren bij komen! Over de kwaliteit van het eten valt niet anders dan lovend te zijn. De sushi is creatief, vers en echt heerlijk. De andere gerechtjes zijn ook fantastisch. De sfeer is er goed en de bediening is erg vriendelijk.
Gigi V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wat is het eten elke keer toch fantastisch en wat een lieve, attente bediening hebben ze hier. Met z'n tweeen het menu genomen en elke gang was verrukkelijk. Goede tent!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Heerlijk sushi verrassingsmenu gegeten. Jammer dat menu bijna gelijk was aan verrassingsmenu van paar weken terug waardoor de verrassing wat minder was (maar niet minder lekker!)
Tafeltjes staan wat dicht op elkaar
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten is erg goed, maar je moet wel tijd hebben.. even snel eten lukte niet.
En voor hondenbezitters: honden mogen niet binnen komen.