Michiu

Maasstraat 102 1078 HM Amsterdam Nederland Kaart
31-206719221

Over het restaurant Michiu

Genieten van zalig Azië

Een smaakvol ingericht restaurant waar het onthaal warm is en de sfeer ontspannen. Geniet van de vele Aziatische zaligheden op het menu. De namen klinken soms misschien onbekend in de oren, maar de bediening vertelt er graag meer over. En de smaken? Die spreken voor zich!

Meer informatie over restaurant Michiu

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Michiu

Mary S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super gegeten en goede bediening
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor mij de beste plaats om sushi te eten, probeer ook de Japanse whiskey eens....! Eigenaar heeft altijd een praatje over en neemt altijd de tijd voor welkom en vertrek, top horeca.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hele lekkere sushi gegeten, heerlijke combinaties, zeker voor herhaling vatbaar!
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De sushi is hier net wat anders en specialer van smaak. We hadden gisteren weer de Hotate Cookie, die vinden we verukkelijk maar ook absoluut aanrader zijn de Spicy Dinamite Roll en Peking Eend Roll. Wij hebben het gevoel dat je in een restaurant bent en niet een gewone sushi zaak. Tafeltjes staan net iets te dicht op elkaar, maar ja, dat is een persoonlijke voorkeur. De bediening is heel vriendelijk en het restaurant zelf sfeervol. Een absolute aanrader!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima eten en heel aardige bediening
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De bediening was een tikkeltje chaotisch maar de sushi was overheerlijk. Heerlijke smaakexplosies en prima wijn. Absoluut voor herhaling vatbaar. Tot gauw!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
In 1 woordTOP!!!!!
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten echt super!!
José B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekende eten .wel een beetje duur . Plezierig service met echt belangstelling voor hun klanten
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdag met onze eetclub daar gegeten en het was uitstekend. Voor de Truffel Waygu Roll , deze is echt geweldig en daar had ik nog wel meer dan 2x van willen genieten. De Spicy Dynamite Roll viel ons wat tegen, maar verder niets dan lof voor alle gerechten. Probeer ook zeker de Foh Nam! Jammer alleen dat de keuken dicht ging (22:30) waardoor we niet veel meer konden bestellen. Volgende keer moeten we dus maar iets vroeger heen. Minpuntje vonden wij het feit dat het vrij donker is in het restaurant, dat is jammer.
Isabel P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten en een hele leuke bediening!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vanavond heerlijk bij Michiu gegeten. De sushi was echt té lekker en de bediening vriendelijk, vlot en behulpzaam. Ook voor sushi buiten de kaart om. Kortom; een aanrader!
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gisteren met mijn man genoten van de sushi. Via Iens ofzo zag ik een aanbieding met een verrassingsmenu en las de recensies. We zijn het ermee eens, de sushi is verrukkelijk, echt van een hoger niveau. We eten graag vroeg en waren om 17.30 de eerste gasten, de ontvangst was heel vriendelijk. We hadden een fijn plekje bij het raam. We kozen niet voor het verrassingsmenu maar van de kaart. Elk gerecht is een feestje om te zien en echt heel erg smaakvol. Peking eend roll, spicy chicken roll, shrimp tempura, allemaal heerlijk. De shrimp spring rolls, gevuld met garnaal zoals het hoort (en niet allerlei groenten en zoeken naar garnaal). Favoriet waren de Dim sum mix en Hotate Cookie, die waren goddelijk! Ook verrassend was de uitleg van de heerlijke wijnen, dat zegt ook iets van het niveau van het restaurant. Sushi, personeel, locatie en de sfeer, echt allemaal top! Meer dan een aanrader en we verheugen ons om andere gerechten uit te proberen!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Beste sushi in de stad. Elke keer als je hier komt sta je weer te kijken hoe goed en origineel de sushi is. Verder erg vriendelijk personeel en een goede sfeer.
René W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gisteren 16 april mijn verjaardag met 9 personen gevierd. In het verleden hier al meermalen gegeten. Normaliter was de rioollucht alleen bij de voordeur ruikbaar maar gisteren stonk het gehele restaurant naar een penetrante rioollucht. Het eten is fantastisch maar deze smerige geur was voor mij en mijn gasten toch een erg groot minpunt! Voor een restaurant van deze prijs/kwaliteit kan dit echt niet! Totdat ze het hebben opgelost kom ik er niet meer (helaas, want de sushi is goddelijk!!)
Dieter G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Altijd een feestje om bij Michiu Lounge te eten. We genieten elke keer van smaakvolle en prachtig opgemaakte sushi's. Ook beef, shashimi en diverse andere kleine gerechtjes van de kaart waren zeer smaakvol.
De bediening is heel attent. Een gerecht iets aanpassen is geen punt. Het wordt met de keuken geregeld. Top.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heel lang op ons eten moeten wachten terwijl er maar 4 bezette tafels waren in het restaurant. Onze gerechten waren het wachten ook niet waard. Hier komen wij niet meer terug!
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier met 5 personen, waarvan 2 meisjes van 8 en 7 jaar, heerlijk gegeten. De kaart is zeer uitgebreid zodat we voor ieder wat wils konden bestellen. Vooral de verschillende rolls vonden we erg lekker!!! De bediening is heel vriendelijk en alles wordt snel gebracht. We konden voor de deur parkeren. We hebben echt genoten van al het lekkere eten en we komen zeker nog een keer terug!!!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bijzondere en lekkere sushi, zagen er fantastisch uit in vergelijking met de sushi die ik ken van een (goede) afhaalbar. Bediening erg vriendelijk, vooral een ober die er echt zin in had: super leuk! Niet goedkoop, wel zeker de moeite waard.
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren heerlijk sushi gegeten. Veel verschillende soorten en allemaal even lekker. Diverse soorten vis, crab, oester en yakitori van ossenhaas heerlijk. De bedienig was zeer snel en vriendelijk alleen het was zeer warm binnen ondanks de airco. De inrichting was niet spectaculair maar ja de sushi maakte alles goed. Het restaurant ligt niet in het centrum maar is zeker de moeite waard om voor om te rijden.