Michiel de Ruyter

Theo Dorrenplein 14 6301 DV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Michiel de Ruyter

Basbos .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vanmiddag op het terras gezeten.
Wilde bitterballen bestellen maar dat kon niet wel een bittergarnituur. Wat zat daar In.? Just bitterballen. Na het vragen van de rekening moesten we nog 10 minuten wachten omdat de dame die overigens niet echt vrolijk keek andere prioriteiten had.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Tussen de middag geluncht hier. Mooie overzichtelijke kaart, gekozen voor een 'Michiel-plankje' met kaas en worst. Was erg lekker en voldoende voor twee personen. Heerlijke kazen uit de streek geserveerd met vijgenbrood, appelstroop en honing. Prima prijs-kwaliteit-verhouding op een terras aan een gezellig plein. Heerlijk bockbier bij gehad, zeker een aanrader voor een niet al te ingewikkelde maar kwalitatief goede lunch.
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
we hebben vavavond hier gegeten. voor onze social deal was er keuze genoeg.
wij vonden het erg lekker en de bediening was prima.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Fam. Aerts
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Aan het einde van de middag neergestreken op dit terras. Mooie ligging en prima ingericht. We namen een borrelhapje en een glaasje wijn, niks bijzonders maar ook niet slecht. De bediening is echter ongelooflijk. Een jonge dame die het heel druk had met kletsen en met een doekje wrijven, maar die nadrukkelijk alle gasten negeerde die er zaten zonder consumptie. Zonder op of om te kijken liep ze naar binnen om niet meer terug te komen. De jonge man die overbleef, rende de benen onder zijn lijf vandaan, maar was ook niet in staat om alle gasten een beetje op tijd te bedienen. En dit ging helaas ook bij hem ten koste van de vriendelijkheid.
MiriamZ .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Geen aanrader deze zaak.
Prima terras en prima kaart.
bediening en keuken schieten echter te kort.
Asperges besteld en werkelijk veel te rauw geserveerd, terug gestuurd naar de keuken waar ze waarschijnlijk een minuutje in de magnetron verder mochten garen! Opnieuw geproeft en niet naar wens, ander gerecht besteld. Daarop hebben we ruim een half uur tot bijna 3 kwartier moeten wachten. Mijn tafelgenoten waren allang uitgegegeten, diverse andere tafels op het terras kregen tussentijds allemaal hetzelfde gerecht geserveerd en bij navraag bij de bediening kregen we dingen te horen als "ja ik heb het doorgegeven aan de keuken, we hebben maar een klein keukentje en ik ben toch geen robot"
Zowel keuken als bediening hier echt een dikke onvoldoende!
Marcel99 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
s'middags hier tomatensoep gegeten. De soep was waterig en nauwelijks gevuld. Een enkele sliert groente en 2 balletjes.
Jammer, want bediening en sfeer waren prima.