Michel

Meer informatie over restaurant Michel

7,1
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Pizza en spaghetti eten bij Michel is inmiddels een vertrouwd concept. De kwaliteit van het eten en de bediening is constant. De mooie dunne pizza's zijn rijkelijk belegd. De spaghetti is heerlijk 'al dente' en de saus is voortreffelijk! Duidelijk niet uit een pakje, de smaak neemt je mee naar zomerse avonden op Italiaanse terrasjes. We blijven hier terug komen!
J F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Altijd vol en druk, waardoor de service achterblijft en de scherpte ontbreekt, de bediening is amateurische en slordig, maken ook een weinig gemotiveerde indruk.Jammer dat het op deze wijze gaat, in potentie goed, maar ja de klanten komen toch wel. Hrt kan veel beter!

Lotte_fr .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Bij Michel kun je echt lekkere pizza's eten. Ook de pastagerechten zijn prima. We eten er regelmatig, want het is lekker en ongedwongen uit eten gaan. Vooral qua pizza's is er een ruime keuze. Qua inrichting is het allemaal wat simpel, maar het eten en een vriendelijke bediening compenseert dat helemaal. Voor ons de lekkerste pizza's van Groningen.
Berter .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Kom er een paar keer per jaar. Best een gezellig restaurant. Helaas zat er teveel olie op de pizza. Bediening kwam niet verder dan: "vervelend".
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Al meer dan 15 jaar eten we met plezier bij Michel. Altijd goede kwaliteit pizza's, heerlijk op smaak, knapperige bodem. Bediening is altijd vriendelijk, ondanks de vaak grote drukte. Ook de pasta's en vleesgerechten zijn heerlijk, de ossenhaas is een aanrader, altijd lekker mals. De saus bestellen wij altijd apart, omdat we het jammer van het vlees vinden als er teveel saus overheen ligt. De inrichting is heel erg basic, maar dat doet geen afbreuk aan de sfeer in het restaurant. Leuk terrasje aan de voorkant. Een klein puntje ter verbetering: de wijnglazen. Het is jammer dat de wijn in veel te kleine glaasjes wordt geschonken.
Prijs is zeker niet te hoog, wekelijks zijn er weekaanbiedingen pizza of pasta voor Euro 7,00, waar vind je dit nog?
Wat ons betreft het beste adres in Groningen voor pizza, pasta of vlees.
A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met z'n drieën pizza gegeten. Inrichting is minimalistisch, tafeltjes beetje krap van formaat. De bediening was zeer vriendelijk en attent. De pizza's hebben een lekker krokante bodem en zijn zeer rijkelijk en smakelijk belegd. Wat ons betreft echter wel te rijkelijk, als er maar een derde op de pizza zou liggen van wat wij hadden zou er waarschijnlijk nog niemand klagen! Al met al wel degelijk een goed adres voor in ieder geval een lekkere pizza!
J F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Op Koningsdag hier gegeten, bomvol, lange rij van de afhalers. Bediening blijft rustig onder de drukte en de pizza,s zijn van prima kwaliteit, sinds enige tijd wel beter geworden. Pizzeria ligt in de nabijheid van cultuurcentrum De Oosterpoort, mooie plek om voor een voorstelling hier te eten. Leuke en gezellige pizzeria met een gemêleerd publiek, ouders met kinderen, studenten, pensionado,s, buurtbewoners, geeft een relaxte sfeer. Zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen!
JasmijnN .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Overheerlijke pizza's gehad. Bediening bij Michel is erg vriendelijk. Zeker weten een aanrader wanneer je in Groningen op een sfeervolle locatie even buiten het centrum (aan de Meeuwerderweg in de prachtige Oosterpoortbuurt) wilt genieten van lekker Italiaans eten. Binnenkort komen we er zeker terug zodat we er buiten op het terras kunnen eten!
A V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Pizza tonijn en pizza shoarma afgehaald. Snel klaar gemaakt en wij hebben heerlijk gegeten. Prijs is goed, kwaliteit is prima. U kunt ook der in de restaurant eten. Aanrader!!
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Met regelmaat haal ik hier een pizza. Lekkere dunne en krokante bodem en prima belegd.
Daarnaast af en toe met vrouw en 2 dochters een etentje. Draait eigenlijk altijd uit op pizzabrood met boter vooraf, salade caprese en een paar pizza's waarbij de keuze groot is maar altijd weer goed.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Wij eten hier regelmatig een pizza vaak voor we naar een voorstelling in de oosterpoort gaan, een prima prijs kwaliteit verhouding. Pizza's wel wat aan de zoute kant..... De laatste keer had mijn vriend een vis pizza maar daar zat heel veel tonijn op. Niet echt een mooi decor. Snelle services.
Xray .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Wij zijn echt gek op Italianse eten. Pizza tona is heel lekker. I vind gezellig tent. Bediening kan iets better. Wij komen wel terug.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Het eten bij eetcafé Michel is altijd van uitstekende kwaliteit, de pizza's hebben een krokante dunne bodem en zijn rijkelijk belegd. De pasta is mooi al dente en ook de lasagna is elke keer weer een feestje. De lasagna bolognese komt met een nog bubbelende saus uit de keuken en smaakt voortreffelijk!
Thomassluipje .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Wellicht de beste pizza van de stad, hier laatst met mijn vriendin gegeten en onze beide pizza's waren erg lekker. Vooral de salami met verse basilicum en knoflook was heerlijk. Bediening was vriendelijk en niet te opdringerig. Toptentje!
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Bij binnenkomst komt de heel organisatie in het restaurant wat licht overspannen over. Er staan te veel tafeltjes te dicht op elkaar wat de bediening , bij volle bezetting van gasten , continu hindert , en een ieder in staat stelt de gesprekken van de gasten rondom haar letterlijk te volgen. De koks , die in het zicht staan te bereiden , lijken daarentegen heel ontspannen. De gerechten die zij produceren zijn goed. Niet te veel ,niet te zwaar en de prijs kwaliteit is goed. We kozen voor zowel een pizza , mooi strak niet te dik deeg , en een penne met zalm. Michel is een gelegenheid waar je niet voor een rustige gezellige avond heen gaat . Hadden er iets meer van verwacht.
VeenkerM .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
hier afgelopen week gegeten met een paar vrienden, normaal halen wij altijd af maar we bleven maar een keertje zitten.

pizza's vindt ik zelf 1 van de besten in groningen, de service daar en tegen mag wel wat beter

misschien dat ik het toch maar bij afhaal houd
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Wij hebben per keer hier eten afgehaald. Price was oke. Ik heb vanavond samen met mijn vriend hier gegeten. Het eten was redelijk goed, service en sfeer kan beter. afhalen gaat door.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Met ca 15 mannen gegeten. Vooraf was door 1 vd mannen afgesproken wat het ongeveer mocht kosten. We hebben super gegeten. Heel veel verschillende gangen. Verschillende soorten antipasta, oesters, 2 soorten pasta vlees en vis, vleesgerecht, gamba's en nog veel meer. Bediening was zeer vriendelijk. Ambiance kan een stuk beter maar dat vind ik van veel Italiaanse restaurants.
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Eetcafé Michel is een leuk, knus afhaalpizzeria/restaurant. Je kunt er een lekker Italiaanse maaltijd krijgen. Het eten is niet bijzonder verfijnd, maar in vergelijking met de doorsnee pizzeria is het van uitkstekende kwaliteit.

Vooraf hadden wij een bruschetta, die erg lekker is om te snoepen tijdens het wachten op pasta en pizza. De pizza's zijn lekker van structuur en ook de ingrediënten zijn prima. Verwacht geen authentieke Italiaanse recepturen, maar wel een goed gemaakte pizza met lekkere bedekking. Ook de pasta was lekker en goed klaargemaakt. Een nagerecht hebben we niet genomen.

Al met al voor de prijs een prima maaltijd voor als het een keer wat minder chique mag. Voor minder dan € 30 met zijn tweeën lekker gegeten op het terras.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Zeer vriendelijk personeel, lekker eten! Van de antipasta zijn toch de bruschetta's met tomaat mijn favoriet, lekker lekker. Afgelopen jaren meerdere keren geweest en zeker in de toekomst weer.