Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Brownie
      Cheese cake

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Michel Inn

Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
we waren al eerder bij michilein geweest, toen was het perfect, nu was het matig.
Wij gaan niet meer heen
A.G R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het restaurant ligt wat afgelegen (buiten het centrum). De bediening was aardig .
Jammer dat de buitenkant van het restaurant niet erg aansprekend is. Ik denk dat als we geen AH-actiekaarten hadden gehad, en het restaurant dus van tevoren hadden besteld, dat we niet zo snel hier waren gaan eten omdat de buitenkant niet erg aantrekt. Heel onterecht bleek gezien het eten erg lekker was en niet duur.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Hier komen we graag nog eens terug.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het AH diner arrangement. De kaart is niet groot, maar de smaak en hoeveelheid van de gerechten is prima. Interieur is sober, ietwat kantine achtig, het terras is gezelliger om te eten.
Lisenka Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Erg leuk en lekker 3 gangen menu met de ah restaurant actie! Aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hartelijk onthaal en super lekker gegeten. Aanrader!
Rjf K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, planje vooraf voor allen om te delen en daarna pizza,pasta en salade naar keuze. Toetje ook naar keuze.
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Altijd relaxed en altijd lekker eten hier. Nieuwe concept met plankje vlees, vis, vegetarisch of combi is eenvoudig maar doeltreffend: Voor ieder wat wils & heel lekker. Blijf hier graag terug komen, ook zonder AH restaurant actie.
Coen M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk pasta's en pizza's, vriendelijke service en de gedeelde planken als voorgerecht waren ook erg geslaagd. Heerlijke avond gehad!
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer en fijne bediening. Top avond!
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het plankje als voorgerecht is heerlijk! Wij hadden het plankje met vlees en vis, erg smaakvol! Dat zou ik zeker opnieuw nemen. De pizza’s vonden we relatief prijzig, maar ze zijn wel rijk belegd. De bodems van de pizza’s vonden we goed, maar de smaak overtuigde niet.
Lennie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ik heb er heerlijk gegeten en de bediening is prima. Kom er zeker nog een keer
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Top restaurant . Het personeel is klantvriendelijk en het eten was superlekker
Arina A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijke plateaus met diverse appetizers erop, hout oven pizza en lekkere tiramisu ; chill restaurant in adam oost
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijke pizza en super service!
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Top tent: heerlijk gegeten op leuk terras op het plein. Zeer aardige, italiaanse bediening.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Eten was prima maar bediening wachtte ruim een uur met afruimen hoofdgerecht dat we geen tijd meer hadden voor een dessert terwijl we meerdere malen de aandacht hadden proberen te trekken. Als je zo geld wilt verdienen moet je niet meedoen aan de actie. Geen aanrader!
Jupa72 Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Leuke gemixte bediening zowel jong als iets ouder, uitstekende keuken veel variaties en chille terras!!!
Fijn dat er ook een hond mee mocht!!!!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij zijn blij verrast, wat een verborgen pareltje!
Heerlijk buiten gezeten bij dit no-nonsens restaurant met heerlijk eten. Vooraf het vega plateau. Super lekker allemaal. De foccacia is geweldig. Mijn wederhelft had als hoofdgerecht de spaghetti met kokkels en ik heb hem zelden zo zien smullen. Zelf had ik de ravioli. Ook heerlijk maar ik was nogal afgeleid door mijn lief, die zat zo te genieten. Als dessert hadden we de cheesecake en ook die was weer heerlijk.
Wij komen terug!
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk avondje gehad: goede pizza’s en wijnen, leuk terras en aardige bediening!