Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Over restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Michel Inn

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Sander T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontspannen sfeer, lekkere pizza's, leuk personeel. Minpunt was dat de muziek wel erg luid stond
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Aardige gastvrije bediening. Kinderen mochten aan de bar in de keuken kijken hoe de pizza werd bereid, wat ze erg leuk vonden. Goed! Vlotte service, vriendelijk. Informele sfeer.
Pizza's waren goed, knapperig, dunne bodem. Wel beetje zwart op sommige plekken. Afrekening kwam wel erg snel, terwijl we nog dessert wilden. Is toen aangepast.
Rogier G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede pizza's. Relatief erg duur (15/16 euro), maar met verse (en dus lekkere) ingrediënten. Ze moeten er alleen wel hoognodig een betere afzuigkap / ventilatie kopen, want je zit er van begin af aan in een zware etenswalm.
Marie70 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekker eten, niet goedkoop, leuk concept. Vriendelijke service. Erg lawaaierig, we moesten soms erg ons best doen elkaar te verstaan.
JoiedevivreAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een goed glas wijn, vriendelijke, goede service. Sfeervol ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijke kleine gerechtjes en goede pizza's
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij hadden Margerita's besteld, echter wat we kregen was de naam pizza niet waard: een smakeloze homp deeg met een bedroevend dunne laag toppings. Al met al een zouteloze, ongeïnspireerde smaakervaring.
P.boswijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellig en ontspannen sfeertje, prima pizza's en tapas, betaalbaar. Alles gaat vlotjes en het leuke was dat je gewoon kunt meekijken de keuken. Aanrader.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor 17 euro een hele kleine pizza gekregen die op de kaart stond als Berend Killer... Met veel ingrediënten: manchego, rauwe ham, chorizo, spicy oil, etc... Nou vooral veel olie!!! Weinig kaas, veel te zoute en niet subtiele smaak! Ook de kabeljauw kroketjes besteld, deze waren niet knapperig en rauw van binnen... Minuscule portie mayonaise om de kroketjes in te dippen... 1/8e kwartje citroen! Schandalig voor 17 euro pizza, 7 euro kroketjes! Dit is mijn tweede teleurstellende bezoek, de vorige keer waren de gekookte eieren op de smakeloze pizza groen uitgeslagen ... Ik kom hier niet meer helaas!
Sabineseijerlin .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekkere drankjes (met een bite), heerlijke creatieve en afwisselende tapas, een pizza met zalm en mierikswortel uit de houtoven met een bijpassend wijntje en super vriendelijke en gastvrije bediening, op het heerlijke terras of gezellig binnen. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker weer terug.
Kritisch123 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de 5 e keer wezen eten bij Michel Inn. Was weer super lekker vooral de Transvaal "paddo's". maar eigenlijk is alles lekker. Heerlijke wijnen. Goede leuke attente bediening (geen moeite is te veel) bij een relaxte sfeer.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier wezen eten aangezien ze hoog gescoord hadden in een overzicht van een Amsterdamse krant.
Leuk om een keer in Transvaal te eten, hier kom ik veel te weinig. Je ziet dat er steeds meer nieuwe tentjes openen.
De pizza was heerlijk. Zelf gekozen voor een niet-alledaagse combi: chorizo met honing. Dit is iets wat ik vaker wil eten!
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prima pizza's, lekkere kleine happen (alleen de albogondas waren wat droog, ook groter dan in Spanje) lekker restaurant, afgeladen vol, en toch snel bediend. Voor een eetcafe erg goed.
Pedroams .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De eerste keer dat ik bij Michel Inn heb gegeten was ik er erg over te spreken. Daarom ben ik er deze keer met een gezelschap heen geweest. Helaas viel het behoorlijk tegen. De pizza's waren verdronken in olie en van allen was de bodem op veel plaatsen zwart. Dit aangegeven maar volgens bediening hadden we dit eerder moeten doen, en vervolgens werd er niets mee gedaan. Bediening leek er ook geen zin in te hebben, we werden erg afwezig bediend. Bediening beweerde ingredienten niet te hebben die toch echt op de kaart stonden: o ja dan hebben we het toch wel. Al met al had ik beter bij de welbekende, goedkopere pizzeria kunnen gaan eten, daar was de rekening een stuk lager geweest, en het eten en de service beter.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Beetje verscholen in oost, leuk tentje met onwijs sympathiek en vriendelijk personeel, lekkere soort van tapas en pizza's, niks hoogstaands gewoon goed voor prima prijs. Vooral de dadels en de kip vind ik een aanrader. Benieuwd naar het terras in de zomer!
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was een drukke avond, waarbij we de indruk kregen dat er niet genoeg mankracht was.
Gevolg was: niet op tijd attenderen van lege glazen, lang wachten op bestelde gerechten en zelfs een vergeten gerecht.
Het eten was lekker, echter de porties waren aan de karige kant.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Superlekkere gamba's en de beste, meest simpele, pizza buffelmozarella in town!
Was het iets langer wachten op ons tafeltje meer dan waard!
Suzanne_88 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk met mijn ouders en vriend gegeten bij Michel Inn. We hadden een combinatie van steenoven pizza's en goede tapas. Echt een aanrader! Ook heerlijke scroppinos als dessert.
Diederick S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijke kleine hapjes gegeten, leuke atmosfeer, vriendelijke bediening. Absolute aanrader, ook als je helemaalvanuit West komt. Thumbs up!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In de laatste week van de AH restaurantweek hier gegeten. Dit hadden we eerder moeten doen. Wat een heerlijk ongedwongen restaurant met uitstekende gerechten en relaxte bediening. Het leuke is dat je hier een pizza kunt delen en het is een pizza waarvan zowel bodem als ingrediënten zeer smakelijk zijn. Na het delen van de pizza is er dan nog ruimte over om wat een aantal tappas met elkaar te delen. Allemaal stuk voor stuk uitstekend van smaak. Het is een zaak waar eigenlijk alles klopt. Verwacht geen keurig gedekte tafels maar gewoon een heerlijk relaxt (wellicht beetje rumoerig) restaurant eetcafe waar je echt waar voor je geld krijgt. Top!
Pliefting .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker gegeten, goede sfeer, leuke kleine gerechten en fijn dat je een pizza kunt delen. AH restaurantactie geeft je vrije kaartkeuze en de helft van de rekening korting. Kortom een aanrader.