Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gereserveerd voor een tafel met 6 personen, maar bij aankomst was de tafel te klein en zaten we erg krap. Verder prima gegeten.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tsja, wat klein en gedateerd. Wel knus.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Michel is leuke gastheer. Engelstalig grappig meisje bediende. Er zitten allerlei mensen, niet alleen jong volk, ook mensen met kinderen en oudere ouders met studenten. Helaas geen zon 's avonds op het terras. Heerlijke platitos, 4 á 6 gerechtjes met zijn tweeën is meer dan genoeg en alles is van hoge kwaliteit. Ben hier al vaker geweest, blijft verrassen en goed.
Sietse H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heb hier weer heerlijke pizza's gegeten (vooral de berend killer is ergaan te raden) en tegenwoordig ook lekkere BIL speciaal bieren van de tap! Bediening is ook super aardig.. toptent!
Hákon B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten is heel lekker. Het kaasplankje is echter niet €10 waard. De 20% korting die ik door iens.nl kreeg was niet inbegrepen op de rekening dus ik moest de medewerkers daarvoor vragen, zou niet hoeven volgens mij.
karla M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede sfeer, heerlijke, mooi opgemaakte kleine gerechten, goede wijn en attente bediening. Ik eet hier altijd goed. Aanrader!
Anna F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere hapjes, mooie pizza's, leuke tent, super aardige bedoening!
m-jongerden .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een toptent! Wij waren met 8 personen waarvan één heel slecht ter been. De hele tent werd verbouwd zodat wij goed konden zitten. Super! En het eten was heerlijk. Zowel de pizza's als de hapjes, alles was even verzorgd en lekker. En alles in een gezellige en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
Marjolei .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een dikke 9! Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De dadels gerold in pancetta en de pizza Bianca zijn mijn favoriet. Ook de wijnen zijn hier de moeite waard. Thijs en zijn team staan altijd voor je klaar en niks is te gek. Een top plek in Oost waar het bruine kroeg gevoel nog bestaat. Niet te hip en veel gedoe. Gewoon lekker eten en leuke mensen.
Kaj B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellig restaurant met top bediening. Nu twee keer geweest voor de pizza en de bodem was beide keren perfect. Leuk ook dat de eigengemaakte steenoven in het midden van het restaurant staat. Geeft een gezellige sfeer. De platitos nog nooit geprobeerd maar zien er altijd lekker uit, ik ga snel nog eens om die eens te proberen.
Nan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het viel een beetje tegen. De door ons gewenst gerechten werden door de eigenaar afgeraden met het gevolg dat wij bij bijbestellen lang moest wachten. Veel kinderen en de luide muziek maakte het extra rumoerig.
De prijs kwaliteit verhouding was in orde.
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Als we ongecompliceerd willen genieten van originele en lekkere tapas, is dit onze place-to-be. Zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer, dus zeker een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening, gezellig buurtrestaurant.
Marcusa .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Was alweer een tijdje geleden, maar wat een fijne zaak is dit toch. Op aanraden van de zeer gastvrije bediening een aantal heerlijke platitos gegeten en daarna een voortreffelijke pizza en afgesloten met een top tiramisu! Ga zo door Michel-inn komen we in het voorjaar snel weer om op het terras te genieten!
Marjolein1985 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijke pizza gegeten (ik had de pizza bianca) Een aanrader om hier lekker te gaan eten, ik kom zeker vaker! Verder was alles prima, de bediening was aardig en snel. De foccacia broodjes vooraf waren heerlijk en de aanbevolen wijn was lekker.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn al eerder bij Michel Inn geweest en we zijn deze keer helaas teleurgesteld. Het personeel (behalve de vrouwelijke serveerster) was erg ongeïnteresseerd, kwakte bv. onze drankjes op tafel. Daarnaast liep er een hond in de keuken en was de afwasser uit de bakjes met ingrediënten aan het eten. Niet erg smakelijk om daarop uit te kijken in een open keuken. Het eten was wel van redelijke kwaliteit, maar we vinden dat de beleving door deze ervaringen onder de maat was. Aan de bak Michel Inn!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij waren bij Michel inn gaan eten met Valentijnsdag, Hier waren we ook op onze eerste date beland en daar hadden wij leuke herinneringen aan. Nu met Valentijnsdag hartjes pizza, lazen wij op Facebook, dat leek ons leuk! Helaas was deze niet echt hartvormig (die van de buren wel), was de truffelpizza zonder truffel (vergeten) en moesten we 3 keer naar ons drankje vragen. Als excuus werd ons een koffie aangeboden. Vooraf een mix van voorgerechtjes om te delen, helaas met veel gefrituurde hapjes. Geen €19,50 waard. Enthousiaste bediening die de Valentijnsdrukte helaas niet echt aan kon. Onze eerste ervaring met Michel inn was veel beter, ik verwacht niet dat wij nog traditiegetrouw terug zullen komen om hier te eten. Helaas.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ontzettend sfeervol buurtrestaurant. Heerlijke hapjes en pizza's uit de houtoven. Vriendelijk ontvangst en bediening. Aanrader!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad door de fijne sfeer en het heerlijke eten. Geluidsniveau was behoorlijk rumoerig, dat was iets minder prettig. Maar het eten waanzinnig. Hebben samen een pizza en drie kleine gerechtjes gedeeld. Stuk voor stuk ontzettend lekker en prachtig opgemaakt. Kom zeker terug!
Devin K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op basis van de pizzatest van het Parool hier gaan eten. Was een decent pizza, maar ik heb ze beter gegeten. Ik zou 'm persoonlijk niet op de tweede plek van Amsterdam zetten. Leuke sfeer in het restaurant wel verder!