Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Brownie
      Cheese cake

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Ans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Sacha O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Voorgerecht ( plankje van allerlei lekkernijen ) was heerlijk van smaak. Pizza 4 stagioni was heerlijk. Pizza spinazie hadden we graag wat meer geitenkaas in willen proeven. We hadden 45 min van te voren aangegeven dat we 19:30 weg moesten. De bediening zei geen probleem want de pizza hoeft maar 3 min in de oven maar kregen pas 20 min later de pizza s waardoor we snel moesten eten en onze koffie snel moesten drinken. Het was op dat moment heel erg rustig dus het was jammer dat het eten zo laat kwam. Had niet gehoeven....
We komen wel terug want de chef plate ( met hapjes van de chef vega, vlees of vis) vinden we heerlijk want we gaan wel vaker hier eten omdat we in de buurt wonen.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Kleinschalig, gezellig, vriendelijke bediening.
Babette S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Leuke sfeervolle plek in Oost met pizza, pasta en kleine bites. De Pizza’s hebben een lekkere bodem maar iets teveel kaas. Das jammer. Snelle en vriendelijke service. 70,- voor 3 pizza’s, een salade en vier frisjes. Niet goedkoop.
E.C.S. D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Weliswaar op de AH- dinerbonnen maar konden geen op- of aanmerkingen bedenken. Zeer vriendelijk personeel. Dank voor de fijne avond.
Jari L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Voorgerecht was niet lekker. Het wachten op het eten was ook te lang.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker gegeten: we komen zeker terug
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Laste minute met AH kaarten gereserveerd. Als je tegen een beetje "chaos"kan en de tijd hebt, eet je heerlijk en heb je een gezellige avond. Er was die avond een nw kok waardoor eea niet helemaal vlekkeloos verliep maar door personeel prima opgelost.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker eten en twee leuke dames met goede aanbevelingen!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker gegeten, fijn avondje gehad!
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Prima gelegenheid, aanwinst voor Oost. Gezellige ambiance en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Beste pizza’s ever!! Mooi compact gezellig knus restaurant in Oost. Aanrader! Zeker heengaan als je van Italiaans eten houdt!
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een heerlijke avond gehad, we konden beide niet kiezen uit de gerechten. Dus lekker gedeeld. Leuke bediening en sfeer! Zou er echt nog wel eens eten. Ook wel zonder de AH actie, de prijzen zijn redelijk.
Gusta S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
vriendelijk, leuke locatie, zeer ruime porties!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Restaurant had voor 4 menu's gerekend terwijl ik voor 2 personen dus 2 menu's had doorgegeven. Kennelijk is dit niet goed verwerkt.
We waren met 3 kleine kindjes die niéts ervan aten.
Dit was niet onze fout en serveerster had ons zogenaamd gematst maar we betaalden juist meer voor het voorgerecht. De fout lag niet bij ons terwijl wij eel meer moesten betalen. Jammer. En incorrect. Hierdoor is een fooi achterwege gebleven.
Julian D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Fijne bediening en erg lekker eten!
Deborah O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Leuk gezellig restaurantje , heerlijk gegeten .
Personeel vriendelijk en meedenkend ook voor de kids .
Ahmet A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
leuke sfeer, ontspannend,aardig bediening, eenvoudig en overzichtelijk menu kaart , lekker bier! daar hou ik van.