Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Nan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het viel een beetje tegen. De door ons gewenst gerechten werden door de eigenaar afgeraden met het gevolg dat wij bij bijbestellen lang moest wachten. Veel kinderen en de luide muziek maakte het extra rumoerig.
De prijs kwaliteit verhouding was in orde.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening, gezellig buurtrestaurant.
Marcusa .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Was alweer een tijdje geleden, maar wat een fijne zaak is dit toch. Op aanraden van de zeer gastvrije bediening een aantal heerlijke platitos gegeten en daarna een voortreffelijke pizza en afgesloten met een top tiramisu! Ga zo door Michel-inn komen we in het voorjaar snel weer om op het terras te genieten!
Marjolein1985 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijke pizza gegeten (ik had de pizza bianca) Een aanrader om hier lekker te gaan eten, ik kom zeker vaker! Verder was alles prima, de bediening was aardig en snel. De foccacia broodjes vooraf waren heerlijk en de aanbevolen wijn was lekker.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn al eerder bij Michel Inn geweest en we zijn deze keer helaas teleurgesteld. Het personeel (behalve de vrouwelijke serveerster) was erg ongeïnteresseerd, kwakte bv. onze drankjes op tafel. Daarnaast liep er een hond in de keuken en was de afwasser uit de bakjes met ingrediënten aan het eten. Niet erg smakelijk om daarop uit te kijken in een open keuken. Het eten was wel van redelijke kwaliteit, maar we vinden dat de beleving door deze ervaringen onder de maat was. Aan de bak Michel Inn!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij waren bij Michel inn gaan eten met Valentijnsdag, Hier waren we ook op onze eerste date beland en daar hadden wij leuke herinneringen aan. Nu met Valentijnsdag hartjes pizza, lazen wij op Facebook, dat leek ons leuk! Helaas was deze niet echt hartvormig (die van de buren wel), was de truffelpizza zonder truffel (vergeten) en moesten we 3 keer naar ons drankje vragen. Als excuus werd ons een koffie aangeboden. Vooraf een mix van voorgerechtjes om te delen, helaas met veel gefrituurde hapjes. Geen €19,50 waard. Enthousiaste bediening die de Valentijnsdrukte helaas niet echt aan kon. Onze eerste ervaring met Michel inn was veel beter, ik verwacht niet dat wij nog traditiegetrouw terug zullen komen om hier te eten. Helaas.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ontzettend sfeervol buurtrestaurant. Heerlijke hapjes en pizza's uit de houtoven. Vriendelijk ontvangst en bediening. Aanrader!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad door de fijne sfeer en het heerlijke eten. Geluidsniveau was behoorlijk rumoerig, dat was iets minder prettig. Maar het eten waanzinnig. Hebben samen een pizza en drie kleine gerechtjes gedeeld. Stuk voor stuk ontzettend lekker en prachtig opgemaakt. Kom zeker terug!
Berend E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op basis van de pizzatest van het Parool hier gaan eten. Was een decent pizza, maar ik heb ze beter gegeten. Ik zou 'm persoonlijk niet op de tweede plek van Amsterdam zetten. Leuke sfeer in het restaurant wel verder!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontspannen sfeer, lekkere pizza's, leuk personeel. Minpunt was dat de muziek wel erg luid stond
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Aardige gastvrije bediening. Kinderen mochten aan de bar in de keuken kijken hoe de pizza werd bereid, wat ze erg leuk vonden. Goed! Vlotte service, vriendelijk. Informele sfeer.
Pizza's waren goed, knapperig, dunne bodem. Wel beetje zwart op sommige plekken. Afrekening kwam wel erg snel, terwijl we nog dessert wilden. Is toen aangepast.
marie70 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekker eten, niet goedkoop, leuk concept. Vriendelijke service. Erg lawaaierig, we moesten soms erg ons best doen elkaar te verstaan.
Rogier G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede pizza's. Relatief erg duur (15/16 euro), maar met verse (en dus lekkere) ingrediënten. Ze moeten er alleen wel hoognodig een betere afzuigkap / ventilatie kopen, want je zit er van begin af aan in een zware etenswalm.
joiedevivreAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een goed glas wijn, vriendelijke, goede service. Sfeervol ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijke kleine gerechtjes en goede pizza's
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij hadden Margerita's besteld, echter wat we kregen was de naam pizza niet waard: een smakeloze homp deeg met een bedroevend dunne laag toppings. Al met al een zouteloze, ongeïnspireerde smaakervaring.
p.boswijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellig en ontspannen sfeertje, prima pizza's en tapas, betaalbaar. Alles gaat vlotjes en het leuke was dat je gewoon kunt meekijken de keuken. Aanrader.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor 17 euro een hele kleine pizza gekregen die op de kaart stond als Berend Killer... Met veel ingrediënten: manchego, rauwe ham, chorizo, spicy oil, etc... Nou vooral veel olie!!! Weinig kaas, veel te zoute en niet subtiele smaak! Ook de kabeljauw kroketjes besteld, deze waren niet knapperig en rauw van binnen... Minuscule portie mayonaise om de kroketjes in te dippen... 1/8e kwartje citroen! Schandalig voor 17 euro pizza, 7 euro kroketjes! Dit is mijn tweede teleurstellende bezoek, de vorige keer waren de gekookte eieren op de smakeloze pizza groen uitgeslagen ... Ik kom hier niet meer helaas!
sabineseijerlin .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekkere drankjes (met een bite), heerlijke creatieve en afwisselende tapas, een pizza met zalm en mierikswortel uit de houtoven met een bijpassend wijntje en super vriendelijke en gastvrije bediening, op het heerlijke terras of gezellig binnen. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker weer terug.
Kritisch123 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de 5 e keer wezen eten bij Michel Inn. Was weer super lekker vooral de Transvaal "paddo's". maar eigenlijk is alles lekker. Heerlijke wijnen. Goede leuke attente bediening (geen moeite is te veel) bij een relaxte sfeer.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier wezen eten aangezien ze hoog gescoord hadden in een overzicht van een Amsterdamse krant.
Leuk om een keer in Transvaal te eten, hier kom ik veel te weinig. Je ziet dat er steeds meer nieuwe tentjes openen.
De pizza was heerlijk. Zelf gekozen voor een niet-alledaagse combi: chorizo met honing. Dit is iets wat ik vaker wil eten!