Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Brownie
      Cheese cake

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Gezellige sfeer. Leuk personeel. Lekker gegeten
Mariela P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten en super relaxe entourage. ????????
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Spectaculair.
Pat R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij hebben hier gisteren gegeten ivm de AH actie en kan niet anders zeggen dat het geweldig was. Wat lekker allemaal. Het plankje vooraf was een mix van vlees vis en vega. Verrukkelijke combi. Daarna hadden we pizza's. Deze worden in een steenoven gebakken met als resultaat een heerlijke knapperige pizza. Als toetje hadden we aardbeien cheesecake. En toen zaten we ook echt propvol! Mede ook dankzij de diverse bieren van de tap. Een echte aanrader in Oost!
B.L B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gereserveerd via ah actie(bon vergeten dom van mij) Gelukkig was dit geen probleem(heb van meerdere restaurants vernomen dat zij niets met de bon doen krijg wel de actiekorting maar mag de voucher weer meenemen. Medewerker is zeer vriendelijk en legt uit dat wij een plankje moeten nemen en daarna een pizza naar keuze(dit wijkt af van de aanbieding op de site)Ober komt met de drankjes en geeft aan dat er een probleem is in de keuken of wij er bezwaar tegen hebben eerst met de pizza te beginnen en daarna het plankje. Wij hebben geen bezwaar pizza is snel op tafel en groot en lekker. Nadat wij hiervan hebben genoten vraagt de ober of wij nog het plankje willen of het dessert. Wij hebben het dessert genomen 1x brownie vanille ijs en 1x cheesecake vanille ijs. Helaas beide geen goede keuze. Bij het afrekenen hebben wij wel het volledige actiebedrag betaald maar niet het plankje genomen. In mijn beleving had ik het netter gevonden indien hierop werd gewezen of een optie voor een doggie back.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Super aardig personeel! Eten en wijn ook heerlijk, Pasta aanrader.
Sera K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Mixed plankje gedeeld, zalig, en ieder de helft van een zeer geslaagde pizza op het bord. Lekker de tijd tussen de gangen zodat we de fijne wijn rustig konden drinken. Dit keer met bon AH restaurant actie, we komen zeker terug!
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Middels de AH voucher hier gekomen, echt een ontdekking, heerlijk gegeten! De kok bepaald wat hij vandaag maakt en dat was echt lekker, leuke bediening en ook nog voor een prijs, bijna bizar. Top dus!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben gegeten met de AH actie. Alle drie de gangen waren erg lekker. Vooraf plankje met vis-vlees-vegetarische hapjes. Pasta-Salade-Pizza. Keuze uit drie nagerechten. Vriendelijke bediening wat wil je nog meer. Aanrader!
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De muziek kan wat zachter. Het eten was heerlijk net als de tapbieren.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
heerlijk gegeten en aardige bediening.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel gezellig , heerlijk gegeten en leuke bediening ????
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Jaren dacht ik dat Michel Inn een simpele pizzeria was, maar we zijn er vanavond geweest met de restaurantactie en het is veel meer dan dat. Het is een echt restaurant, een cafe met een heerlijk terras en een bar. Mensen kwamen er om te eten, een wijntje op het terras te doen of om een biertje te pakken aan de bar. het was er erg gezellig. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was echt een verrassing. De pasta was heerlijk en veel detail, de pizza geweldig (veel bijzondere variaties) en de gemengde plank een aanrader. Het decor is gezellig en het licht is perfect gedimd. Het restaurantgedeelte is een beetje afgescheiden (grote doorgang in de muur) en daardoor lekker rustig Het is wel druk bij de entree. Kinderen zijn welkom en onze dochter heeft zich niet verveeld (en lekker gegeten!). Michel is een aardige kerel. Wij komen zeker terug om alle variaties te proberen. Alles zag er zo lekker uit
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
we waren al eerder bij michilein geweest, toen was het perfect, nu was het matig.
Wij gaan niet meer heen
A.G R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het restaurant ligt wat afgelegen (buiten het centrum). De bediening was aardig .
Jammer dat de buitenkant van het restaurant niet erg aansprekend is. Ik denk dat als we geen AH-actiekaarten hadden gehad, en het restaurant dus van tevoren hadden besteld, dat we niet zo snel hier waren gaan eten omdat de buitenkant niet erg aantrekt. Heel onterecht bleek gezien het eten erg lekker was en niet duur.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Hier komen we graag nog eens terug.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het AH diner arrangement. De kaart is niet groot, maar de smaak en hoeveelheid van de gerechten is prima. Interieur is sober, ietwat kantine achtig, het terras is gezelliger om te eten.
Lisenka Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Erg leuk en lekker 3 gangen menu met de ah restaurant actie! Aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hartelijk onthaal en super lekker gegeten. Aanrader!