Michel Inn

Steve Bikoplein 12 1092 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-207370673

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Michel Inn

Daniëla F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
????????
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
erg lekker gegeten en de eigenaar is ook echt bezig om iedereen een fijne avond te bezorgen geldt ook zeker voor de rest van de staff!
Joppe F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke tent met goede gevarieerde kaart, aanrader!
jupa72 Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor de 2de keer gegeten, het overtrof me wederom! Deze keer de specials genomen! Heerlijke gamba's pil a pil en de vitello tonnato ( maar dan anders) héérlijk zacht gegaarde kalfsvlees met smeuïge grove tonijnsaus! Was erg druk en iets te rumoerig! Al met al een dikke voldoende!
O ja de pizza real ciccolina genomen om je vingers af te likken!
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Oei.. dit was één van de slechtere pizza's in hedendaags Amsterdam. Zeker gezien de prijs! Heb geen truffel mascarpone geproefd.
jupa72 Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, platitos en pizza's fijn van smaak!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
super gezellig. lekker eten
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Supergezellig restaurant. Heel gemoedelijk en fantastisch eten.
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Verschillende hapjes gehad van de kaart en met elkaar gedeeld. De calamares waren onze favoriet. Geen kleffe of vette bende, heel knapperig en lekker van smaak. Ook hebben wij een houtovenpizza gedeeld met elkaar, deze was ook erg lekker! Door de 20% korting op de rekening door de vroege reservering hebben wij een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding gehad. Ook zonder deze korting is het eten goed geprijsd voor wat je krijgt! Binnen hebben we geen kijkje genomen, maar met een plekje op het terras is het gegarandeerd een fijn etentje! Tot slot was de bediening ook heel attent en aardig met snelle service.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Je wordt voortvarend bediend. Concept bestaat uit het samen delen van 'Italiaanse tapa's' bij wijze van voorgerecht gevolgd door een in houtoven vervaardigde pizza.. Pizzabodem kan iets knapperiger. Wijn selectie is prima. Met een klimaatkastje zou het genieten ook op de juiste temperatuur kunnen plaatsvinden
maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gereserveerd voor een tafel met 6 personen, maar bij aankomst was de tafel te klein en zaten we erg krap. Verder prima gegeten.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tsja, wat klein en gedateerd. Wel knus.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Michel is leuke gastheer. Engelstalig grappig meisje bediende. Er zitten allerlei mensen, niet alleen jong volk, ook mensen met kinderen en oudere ouders met studenten. Helaas geen zon 's avonds op het terras. Heerlijke platitos, 4 á 6 gerechtjes met zijn tweeën is meer dan genoeg en alles is van hoge kwaliteit. Ben hier al vaker geweest, blijft verrassen en goed.
Sietse H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heb hier weer heerlijke pizza's gegeten (vooral de berend killer is ergaan te raden) en tegenwoordig ook lekkere BIL speciaal bieren van de tap! Bediening is ook super aardig.. toptent!
Hákon B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten is heel lekker. Het kaasplankje is echter niet €10 waard. De 20% korting die ik door iens.nl kreeg was niet inbegrepen op de rekening dus ik moest de medewerkers daarvoor vragen, zou niet hoeven volgens mij.
karla M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede sfeer, heerlijke, mooi opgemaakte kleine gerechten, goede wijn en attente bediening. Ik eet hier altijd goed. Aanrader!
Anna F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere hapjes, mooie pizza's, leuke tent, super aardige bedoening!
Muriel J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een toptent! Wij waren met 8 personen waarvan één heel slecht ter been. De hele tent werd verbouwd zodat wij goed konden zitten. Super! En het eten was heerlijk. Zowel de pizza's als de hapjes, alles was even verzorgd en lekker. En alles in een gezellige en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
Kaj B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellig restaurant met top bediening. Nu twee keer geweest voor de pizza en de bodem was beide keren perfect. Leuk ook dat de eigengemaakte steenoven in het midden van het restaurant staat. Geeft een gezellige sfeer. De platitos nog nooit geprobeerd maar zien er altijd lekker uit, ik ga snel nog eens om die eens te proberen.
Marjolei .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een dikke 9! Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De dadels gerold in pancetta en de pizza Bianca zijn mijn favoriet. Ook de wijnen zijn hier de moeite waard. Thijs en zijn team staan altijd voor je klaar en niks is te gek. Een top plek in Oost waar het bruine kroeg gevoel nog bestaat. Niet te hip en veel gedoe. Gewoon lekker eten en leuke mensen.