Michel Inn

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Michel Inn

Van pincho tot pizza

Tussen de Linneausstraat en het Beukenplein vind je het gastvrije en gezellige Michel-Inn. De chef serveert crispy pizza's uit de houtoven belegd met verrassende toppings en heerlijke pincho's: kleine culinaire kunstwerkjes. Zin in wat zoets? Ook hiervoor zit je bij Michel-Inn zeker aan het goede adres! Wat een fijne plek om lekker te blijven hangen, de spelletjes staan al overal klaar. Onder het genot van een hapje en een goed glas wijn vliegt de tijd voorbij.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Michel Inn

• : Betaald parkeren in de buurt, maar altijd voldoende plek

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Michel Inn

karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
super gezellig. lekker eten
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Supergezellig restaurant. Heel gemoedelijk en fantastisch eten.
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Verschillende hapjes gehad van de kaart en met elkaar gedeeld. De calamares waren onze favoriet. Geen kleffe of vette bende, heel knapperig en lekker van smaak. Ook hebben wij een houtovenpizza gedeeld met elkaar, deze was ook erg lekker! Door de 20% korting op de rekening door de vroege reservering hebben wij een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding gehad. Ook zonder deze korting is het eten goed geprijsd voor wat je krijgt! Binnen hebben we geen kijkje genomen, maar met een plekje op het terras is het gegarandeerd een fijn etentje! Tot slot was de bediening ook heel attent en aardig met snelle service.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Je wordt voortvarend bediend. Concept bestaat uit het samen delen van 'Italiaanse tapa's' bij wijze van voorgerecht gevolgd door een in houtoven vervaardigde pizza.. Pizzabodem kan iets knapperiger. Wijn selectie is prima. Met een klimaatkastje zou het genieten ook op de juiste temperatuur kunnen plaatsvinden
maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gereserveerd voor een tafel met 6 personen, maar bij aankomst was de tafel te klein en zaten we erg krap. Verder prima gegeten.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tsja, wat klein en gedateerd. Wel knus.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Michel is leuke gastheer. Engelstalig grappig meisje bediende. Er zitten allerlei mensen, niet alleen jong volk, ook mensen met kinderen en oudere ouders met studenten. Helaas geen zon 's avonds op het terras. Heerlijke platitos, 4 á 6 gerechtjes met zijn tweeën is meer dan genoeg en alles is van hoge kwaliteit. Ben hier al vaker geweest, blijft verrassen en goed.
Sietse H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heb hier weer heerlijke pizza's gegeten (vooral de berend killer is ergaan te raden) en tegenwoordig ook lekkere BIL speciaal bieren van de tap! Bediening is ook super aardig.. toptent!
Hákon B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten is heel lekker. Het kaasplankje is echter niet €10 waard. De 20% korting die ik door iens.nl kreeg was niet inbegrepen op de rekening dus ik moest de medewerkers daarvoor vragen, zou niet hoeven volgens mij.
karla M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede sfeer, heerlijke, mooi opgemaakte kleine gerechten, goede wijn en attente bediening. Ik eet hier altijd goed. Aanrader!
Anna F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere hapjes, mooie pizza's, leuke tent, super aardige bedoening!
m-jongerden J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een toptent! Wij waren met 8 personen waarvan één heel slecht ter been. De hele tent werd verbouwd zodat wij goed konden zitten. Super! En het eten was heerlijk. Zowel de pizza's als de hapjes, alles was even verzorgd en lekker. En alles in een gezellige en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
Kaj B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellig restaurant met top bediening. Nu twee keer geweest voor de pizza en de bodem was beide keren perfect. Leuk ook dat de eigengemaakte steenoven in het midden van het restaurant staat. Geeft een gezellige sfeer. De platitos nog nooit geprobeerd maar zien er altijd lekker uit, ik ga snel nog eens om die eens te proberen.
Marjolei .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een dikke 9! Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De dadels gerold in pancetta en de pizza Bianca zijn mijn favoriet. Ook de wijnen zijn hier de moeite waard. Thijs en zijn team staan altijd voor je klaar en niks is te gek. Een top plek in Oost waar het bruine kroeg gevoel nog bestaat. Niet te hip en veel gedoe. Gewoon lekker eten en leuke mensen.
Nan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het viel een beetje tegen. De door ons gewenst gerechten werden door de eigenaar afgeraden met het gevolg dat wij bij bijbestellen lang moest wachten. Veel kinderen en de luide muziek maakte het extra rumoerig.
De prijs kwaliteit verhouding was in orde.
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Als we ongecompliceerd willen genieten van originele en lekkere tapas, is dit onze place-to-be. Zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer, dus zeker een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening, gezellig buurtrestaurant.
Marcusa .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Was alweer een tijdje geleden, maar wat een fijne zaak is dit toch. Op aanraden van de zeer gastvrije bediening een aantal heerlijke platitos gegeten en daarna een voortreffelijke pizza en afgesloten met een top tiramisu! Ga zo door Michel-inn komen we in het voorjaar snel weer om op het terras te genieten!
Marjolein1985 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijke pizza gegeten (ik had de pizza bianca) Een aanrader om hier lekker te gaan eten, ik kom zeker vaker! Verder was alles prima, de bediening was aardig en snel. De foccacia broodjes vooraf waren heerlijk en de aanbevolen wijn was lekker.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn al eerder bij Michel Inn geweest en we zijn deze keer helaas teleurgesteld. Het personeel (behalve de vrouwelijke serveerster) was erg ongeïnteresseerd, kwakte bv. onze drankjes op tafel. Daarnaast liep er een hond in de keuken en was de afwasser uit de bakjes met ingrediënten aan het eten. Niet erg smakelijk om daarop uit te kijken in een open keuken. Het eten was wel van redelijke kwaliteit, maar we vinden dat de beleving door deze ervaringen onder de maat was. Aan de bak Michel Inn!