Mia's

Kanaalkade 3 4571 CD Axel Nederland Kaart

Over restaurant Mia's

Een warm samenkomen

Samen eten is olie voor de vriendschap volgens Het Wapen van Axel. Dat kan best wel eens kloppen, hier ga je heen om heerlijk te tafelen met vrienden en familie. De sfeer is ontzettend gezellig en gastvrij. Neem de tijd en geniet!

Meer informatie over restaurant Mia's

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Samantha N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Laatst een high tea gehad bij Mia's. Het eten was wel goed.
Bediening was wat matig (wat later met bestelling opnemen).
High tea was duurder dan vooraf afgesproken.

Al met al zullen we er zeker nog wel eens gaan eten. Het eten is verder goed.
Bambo007 V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Afgelopen zaterdag in Het Wapen van Axel gegeten. Als voorgerecht gekozen voor gegratineerde kreeft en als hoofdgerecht lamsrack. De kwaliteit en bereidingswijze was voortreffelijk. De zes overige personen in mijn gezelschap hadden verschillende gerechten gekozen en ook zij vonden de gerechten stuk voor stuk zeer smakelijk. Ook het vegetarische gerecht, de risotto, was goed op smaak en een fijne structuur. De wijnen die geserveerd werden pasten goed bij de gerechten. De ambiance van het restaurant is zeer gemoedelijk. Het bedienend personeel is vriendelijk, attent en gastvrij. Ook de prijs/kwaliteit verhouding van dit restaurant is meer dan in orde.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Bij binnenkomst prima ontvangen. Jassen werden netjes aangenomen en op hun plaats gehangen.
Goed menu. Keuze uit vis of vlees. Lekkere zelfgemaakte frietjes. Gelukkig geen diepvriesfrites (een schande voor een beetje klasserestaurant ..)
Goed voor en nagerecht. Correcte bediening.
Het wapen van axel is voor herhaling vatbaar.
Lvds1969 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Tijd tussen gerechten te lang. Toen we er iets van zeiden werd het opgelost. Eten zelf was verrukkelijk qua smaak. Hoeveelheid eten mag iets meer zijn.
Fuerte .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Het eten was prima en vooral ook het dessert was uitstekend. Ook de sfeer en de bediening krijgen een dikke voldoende. Verder vond ik het opmerkelijk dat voor de actie-bon van AH in samenwerking met IENS, je gewoon 3 gangen mocht nemen uit het vaste mooie Herfstmenu van de zaak. Zelf had ik een meer eenvoudig menu verwacht speciaal voor die actie-kaart.
Rien D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Vriendelijk onthaal en vriendelijke, vlotte bediening. Eten was lekker en de borden zagen er fraai uit. De huiswijn was goed, al gaan wij voor Chardonny als het een witte wijn betreft.
De zaak is sfeervol ingericht.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Prijs/kwaliteit is zeer goed. We werden nog nooit ontgoocheld. zeer vriendelijk correcte bediening en menus. dessert was zeer smakelijk en ook de wijn was correct.
Snelheid van bediening was zeer aangenaam.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
De bediening was hartelijk en correct. We konden een keuze maken van het maandmenu, als voorgerecht risotto of een herfstsalade.
De gerechten waren keurig verzorgd en lekker. Als hoofdgerecht hadden we voor de hertenbiefstuk gekozen.
Het bord zag er feestelijk uit, ik had een karafje rode wijn besteld, geen idee welke maar het was een lekkere zachte wijn. We hebben er van genoten. We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Alle gangen voldeden aan de strengste normen, bediening gebeurde zeer vlot en vriendelijk, verzorgde tafeldekking, het restaurant was netjes en de bediening met de nodige klantvriendelijkheid. Kortom: TOP.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014

Wij gingen vorige week dinsdag met 6 volwassenen eten met de Ah-actie en toen liep het wildmenu waaruit je per gang uit 2 alternatieven kon kiezen.
Als voorgerecht namen 2 personen de Herfstsalade van gekonfijte eend - rode biet - peer; deze viel goed in de smaak. Eén persoon onder ons heeft allergie voor pijnboompitten en deze pitten zaten blijkbaar in de salade verwerkt. Hadden we vooraf beter gemeld, of moest aan tafel eens vermeld worden door de ober? Ikzelf nam de Risotto van fles pompoen - geroosterde coquille “pesto van pompoenpitten": deze vond ik lekker, maar niet uitzonderlijk; mocht beter afsmaken, nu wat flauwig en bovendien erg weinig met maar één coquille p.persoon.
Als hoofdgerecht kozen wij allen voor voor Steak van hert - stamppot van spruitjes- linzen - klassieke saus van veenbes. Deze smaakte overigens wel heel lekker en hierbij viel niks op te merken; de porties waren deze keer wel voldoende groot. De saus was lekker (hebben we nog extra gevraagd; (mocht anders ook nog op tafel extra worden bij geserveerd voor een groep van zes die allemaal hetzelfde hoofdgerecht aten?) De groentjes waren lekker knapperig en we kregen een portie frietjes p.persoon erbovenop, frietjes waren lekker gebakken. Het glas bijpassende rode wijn, smaakte er heerlijk bij, maar ik weet niet of ik nu de Wolftrap of de Syrah erbij heb gedronken; mocht ook nog even vermeld worden bij opdienen, maar maakte me eigenlijk weinig uit; ik vertrouwde op de goede smaak en keuze van de chef :-)
Het dessert Sinaasappel met ananas-chocolade - krokantje van gepofte quinoa smaakte overheerlijk en was af. Een aantal onder ons dronken hierbij een verse muntthee die overigens enkel met blad werd geserveerd, en passant werd er door de dienster wel gevraagd of we er nog een extra infuuszakje munt bij wilden. Al bij al een lekkere ervaring, die we nog eens zullen overdoen, hopelijk via de AHactie volgend jaar!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Heerlijk het Iens menu gegeten . Voorgerecht de risotto was heerlijk net als de kabeljauw . Het was weer een feestje. Het nagerecht was een smaakbeleving
Deggiex .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eten : Wild menu was lekker, in iedere gang zat passend een vleugje sinaasappel.
Service : Alleen bij opdienen en afruimen iemand gezien. ok.
Decor : Zaten in hoekje van serre met uitzicht op de rotonde. Iedere auto waar een piepje of wat hard remde kreeg de aandacht, leidde erg af.
Peggy68 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
gisteravond gegeten bij het wapen van axel via de actie van ah ,in 1 woord voortreffelijk,alle gerechten klopte tussen de gerechten voldoende tijd om even alles te laten zakken,geen probleem om een ander dessert te kiezen ipv het dessert bij het menu.
heel vriendelijke bediening ook in voor een grapje dus mia kom maar op met je victoriasecretlijn [ hihihi] we zien er met plezier naar uit.
1 minpuntje irisch koffie was koud toen hij geserveerd werd.
onze complimenten aan mia ,bediening en koks.
A.w. B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Het diner was goed. De prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Bij het hoofdgerecht van de kabeljauw zou misschien ook iets van een bedje van groenten kunnen worden geserveerd. Verder was het heel goed. De eigengemaakte frietjes zijn altijd heerlijk.
Lindsey W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Super gegeten en gezellige sfeer. Ook bediening was heel vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug! Ook een leuke locatie.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De bediening was vriendelijk en constant in beweging. Restaurant is gewoonweg mooi. Hoofdgerecht was heerlijk, lekker wild, daar houd ik van, de vis was ook prima.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Via de AH actie hier gegeten. Wij eten hier ieder jaar 1 of 2 keer, het eten is altijd heerlijk, gastvrije en attente bediening. Of het kwam omdat we via een actie hier gereserveerd hadden, ik weet het niet, maar het viel tegen. Lang gewacht voordat iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. Na de bestelling nog langer gewacht en uiteindelijk moeten vragen of ons bestelde drinken nog kwam. "het stond klaar" werd ons gezegd. Tja....Regelmatige bezoekers werden met veel enthousiasme ontvangen, dan is het best een contrast en voel je je wel wat genegeerd. Van te voren aangegeven dat er 1 persoon vegetarisch eet. Ik had de keuze uit 2 hoofdgerechten. Ik gaf aan dat ik geen spruitjesstamppot lust, dus dan maar de risotto 'moest' nemen. Ja, was het antwoord, "daar kan ik ook niets aan doen". Jammer dat er geen alternatief geboden werd. Een goede kok kan ter plekke een ander gerecht maken! Voorgerecht salade van linzen, pecannoten, rode biet, geitenkaas, smaakte goed. Hoofdgerecht risotto met flespompoen en rucola, een erg simpel gerecht. Het voorgerecht van mijn tafelgenoot was goed, hij had verder steak van hert, dit was gedeeltelijk taai van buiten. Er was geen groente bij, alleen frites. We hebben dit echt gemist, een frisse salade was erg welkom geweest, bij beide hoofdgerechten. Nagerecht was een 'poppenbordje', echt heel weinig! Gelukkig mocht ik wel kiezen, dame blanche was een ruime portie, smaakte goed. (jammer van de slagroom uit een spuitbus). Bediening was gehaast en wat onhandig. (er viel regelmatig wat op de grond). Wijn werd van de ene in de andere fles overgeschonken bij de bar (?). 'Decor' een 7 gegeven omdat je er comfortabel zit in goede stoelen, met voldoende afstand tussen de tafels en de temperatuur goed is. Na afloop werd aan tafel gevraagd of het gesmaakt had. Toen ik aangaf dat de risotto erg zout was, was de ober snel verdwenen en had mijn tafelgenoot geen kans meer om zijn feedback te geven. We mogen dan 'maar' een klant zijn die dit keer relatief goedkoop eet, dit alles is geen reclame voor de zaak.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Zaterdag werd voor het eerst het herfstmenu geserveerd. Als voorgerecht hebben wij de risotto met coquille gegeten. Deze was heel smaakvol en romig. Vervolgens de kabeljauw met zalf van aardappel en wortel met een stukje gelakt buikspek. Dit gerecht was heerlijk. Het dessert met ananas, sinaasappel, chocolade en quinoa was heerlijk verrassend.

Irene2501 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Het was een aangename ervaring. De service en klantvriendelijkheid waren uitstekend. Het eten was heerlijk en mooi opgediend. Een aanrader voor iedereen.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Gegeten via Albert Heijn actie.
Voorgerecht van mijn tafelgenoot Carpaccio van kalf, was een bord vol met plakjes droog vlees.
Ik had Ceviche van zalm, was redelijk vlak van smaak, wel een beetje weinig zalm, 3 hele kleine stukjes. Na weghalen van de borden bleef er bij mij een behoorlijke vlek achter op het tafellaken, precies onder mijn bord. Werkblad in keuken niet helemaal schoon?
Als hoofdgerecht Griet voor mijn tafegenoot, ook de griet was erg droog, heel jammer.
Ik had Eend met balsamicovijgen eend was goed klaargemaakt, alleen vijgen, is wel erg veel gezegd, er lag een half klein vijgje op mijn bord.
Er werd ook nog een flinke schaal met frites op tafel gezet, waarvoor? Het waren niet eens verse frites.
Als nagerecht Peer muesli en kaneelroomijs, een iniminni dessert 2 dunne plakjes peer, 2 bolletjes ijs, niet groter dan een spruitje, dessert was wel overheerlijk, dit heeft het cijfer wat opgehaald.
Er werd wel een goed glas wijn geschonken.
AH actie 1x maandmenu van 35,00 gratis, normaal kost het maandmenu 31,00??!!